Wewnętrzne problemy zespołu 43278 491

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 6.03.2018 roku

Wyświetleń 43278

Odpowiedzi 491

Strangerix`

Strangerix`

Użytkownicy
Zasmakuje w twojej duszy
posty20
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Zasmakuje w twojej duszy
Ok a co z dubbingiem? Jak to w końcu jest? Został przygotowany?

Och i oczywiście nagle nikt nie chce się wypowiadać. Typowe...
 
Kim jestem? Dobre pytanie.

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4782
Propsy3175
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
To kto wkońcu zawinił, proszę o listę nazwisk.
Dość istotne pytanie. Nie ma tutaj póki co żadnych faktów, same niedomówienia, może ktoś opisać historię taką jaka była? Takie zatajanie najważniejszych informacji prowadzi do domysłów i dalszych niepoprawnych oskarżeń. Kto zaczął spór? O co? Dlaczego to akurat Dark ustąpił? Co to za groźby szantażu? Konkrety, albo z prywatą na pw.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1975
Propsy807
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Sawik problem jest zespołu wiec zawinił zespól caly ;) włącznie z osobami które sie od sporu odcinają. Pokazuje to male zgranie zespołu. Każdy jest winny ;)

Strangerix`

Strangerix`

Użytkownicy
Zasmakuje w twojej duszy
posty20
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Zasmakuje w twojej duszy
Sprawa prezentuje się raczej żałośnie. Przykro to mówić ale modyfikacji raczej nie zobaczymy. Została zabita przez bandę Nie odpowiedzialnych osóbek z przerost ego. Wystarczyła mi informacja że jak na razie pracę zostały wstrzymane. Powód? Najprawdopodobniej brak możliwości kontynuowania bez planu lub dubbingu. Kod modyfikacji jest niewiele wart bez nazwiska osoby, która dała modyfikacji nazwę. Bez zmiany nazwy się nie obejdzie. Nie będzie dofinansowania ze strongly widzów. Powstał rozłam w teamie...
 Jak na moje... No cóż. Możemy zapomnieć o Dziejach Khorinis.
 
Kim jestem? Dobre pytanie.

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawa prezentuje się raczej żałośnie. Przykro to mówić ale modyfikacji raczej nie zobaczymy. Została zabita przez bandę Nie odpowiedzialnych osóbek z przerost ego. Wystarczyła mi informacja że jak na razie pracę zostały wstrzymane. Powód? Najprawdopodobniej brak możliwości kontynuowania bez planu lub dubbingu. Kod modyfikacji jest niewiele wart bez nazwiska osoby, która dała modyfikacji nazwę. Bez zmiany nazwy się nie obejdzie. Nie będzie dofinansowania ze strongly widzów. Powstał rozłam w teamie...
 Jak na moje... No cóż. Możemy zapomnieć o Dziejach Khorinis.

Przecież w interesie ich wszystkich jest to, aby ten dodatek został ukończony i ujrzał światło dzienne.
Jeżeli ktoś z teamu nagle zacznie ujawniać coś o modzie, cokolwiek, to będzie on zwyczajnym idiotą.
Nie robią tego dodatku dla siebie, więc nie mogą być w tej sprawie egoistami.
Wszyscy powinni w tej chwili schować dumę do kieszeni i pracować pełną parą nad dodatkiem.
Rodzice się kłócą, a dziecko chodzi głodne. Najpierw nakarmcie dziecko, a reszte załatwicie potem między sobą.
To taka metafora w razie gdyby ktoś chciał zadać jakieś głupie pytanie.
 

Strangerix`

Strangerix`

Użytkownicy
Zasmakuje w twojej duszy
posty20
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Zasmakuje w twojej duszy
Może i interesem wszystkich jest to by dodatek skończyć. Dark poświęcił się w tej sprawie. Jest jednak ale. Brzmi ono :''czemu nie przyjęto warunków Darka? ''. Zauważ że z jego oświadczenia wynika że ma zamiar zrzec się wszystkich praw i przekazać je reszcie teamu. Jedynym warunkiem była zmiana nazwy, co jest oczywiste bo ta należy do niego. Poza tym jeśli nie mają dostępu do części dźwiękowej to wybacz ale mod będzie typowym modem. Problem narodził się najprawdopodobniej w miejscu gdzie programiści uznali że jakieś rozwiązanie będzie lepsze niż to jakiego oczekiwał od nich Dark.  Notabene sprawa ponoć ciągnęła się dość długo. Nie wiem jak to u nich wyglądało ale i tak, mimo wszystko, to Dark jest pomysłodawcą i właścicielem. Modyfikacja pod nazwą Dzieje Khorinis umarła. Zespół nie ma już praw do tej nazwy. A bez nazwy i pomysłodawcy mogą sobie robić ile chcą modów i to i tak nie będzie to samo.
 
Kim jestem? Dobre pytanie.

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może i interesem wszystkich jest to by dodatek skończyć. Dark poświęcił się w tej sprawie. Jest jednak ale. Brzmi ono :''czemu nie przyjęto warunków Darka? ''. Zauważ że z jego oświadczenia wynika że ma zamiar zrzec się wszystkich praw i przekazać je reszcie teamu. Jedynym warunkiem była zmiana nazwy, co jest oczywiste bo ta należy do niego. Poza tym jeśli nie mają dostępu do części dźwiękowej to wybacz ale mod będzie typowym modem. Problem narodził się najprawdopodobniej w miejscu gdzie programiści uznali że jakieś rozwiązanie będzie lepsze niż to jakiego oczekiwał od nich Dark.  Notabene sprawa ponoć ciągnęła się dość długo. Nie wiem jak to u nich wyglądało ale i tak, mimo wszystko, to Dark jest pomysłodawcą i właścicielem. Modyfikacja pod nazwą Dzieje Khorinis umarła. Zespół nie ma już praw do tej nazwy. A bez nazwy i pomysłodawcy mogą sobie robić ile chcą modów i to i tak nie będzie to samo.

No bo dla nich nic nie znaczy pomysłodawca.
Co z tego, że wymyślił, każdy mógł wymyślić.
Co z tego, że załatwił aktorów i lektorów, poprostu urodził się w odpowiedniej rodzinie.
I tak można wymieniać. To taki bunt przeciwko rzeczywistości.
To tak samo jakby powiedzieć, że mężczyzna ma gorzej od kobiety, bo ona się urodziła kobietą, a on nie.
Pewne osoby mają problem z otaczającą ich rzeczywistością, nie podoba im się odgórnie ustalony porządek.
Jeżeli by mogli, to sobie przypisaliby cały projekt, wyrzucili z niego Darka i my nawet nie wiedzielibyśmy o niczym.
Każdy otrzymał jakąś rolę, wystarczyło się jej trzymać, a nie burzyć naturalny ład.
 

Strangerix`

Strangerix`

Użytkownicy
Zasmakuje w twojej duszy
posty20
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Zasmakuje w twojej duszy


No bo dla nich nic nie znaczy pomysłodawca.
Co z tego, że wymyślił, każdy mógł wymyślić.
Co z tego, że załatwił aktorów i lektorów, poprostu urodził się w odpowiedniej rodzinie.
I tak można wymieniać. To taki bunt przeciwko rzeczywistości.
To tak samo jakby powiedzieć, że mężczyzna ma gorzej od kobiety, bo ona się urodziła kobietą, a on nie.
Pewne osoby mają problem z otaczającą ich rzeczywistością, nie podoba im się odgórnie ustalony porządek.
Jeżeli by mogli, to sobie przypisaliby cały projekt, wyrzucili z niego Darka i my nawet nie wiedzielibyśmy o niczym.
Każdy otrzymał jakąś rolę, wystarczyło się jej trzymać, a nie burzyć naturalny ład.

Jeśli ktoś przypisałby sobie coś to wtedy mamy mowę o kradzieży. Z prawnego punktu widzenia cały team jest nic nie ważny jeśli osoba będąca właścicielem np mówi o zamknięciu projektu. On jest właścicielem i on ma prawa. Nie bronię Darka jako osoby bo go nigdy niestety nie spotkałem. Bronie go jako twórca największego przedsięwzięcia od czasu polskiej wersji gothic tj czas między 2002-2004. Ponadto jest ponad 30 000 osób siedzących działania tego projektu.  I tak jak każdy kojarzy Microsoft z Bill Gates'em tak DK powinny być z Darkiem,chlopakiem który poświęcił 13 lat pracy.
 
Kim jestem? Dobre pytanie.

Kirasjer194

Kirasjer194

Użytkownicy
Habe strenge Gelübde getan, die Sünden zu büßen.
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Habe strenge Gelübde getan, die Sünden zu büßen.
Dla mnie DK oprócz oryginalnego dubbingu miały mieć jeszcze jedną kolosalną zaletę. Miały ściśle trzymać się kanonu 2 części gothica. Obawiam się, że tak wielka liczba scenarzystów, pozostawiona bez jasnej jednej wizji całości, spowoduje to co zazwyczaj obserwujemy w innych modach, czyli totalny "misz masz".
 

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z prawnego punktu widzenia cały team jest nic nie ważny jeśli osoba będąca właścicielem np mówi o zamknięciu projektu. On jest właścicielem i on ma prawa.

Zatem to on powinien postawić im ultimatum.
Albo kończą moda na takich warunkach, jakie on stawia, albo projekt zostaje zawieszony.
To on ma pełne prawo do szantażu, nie oni.
 

Kirasjer194

Kirasjer194

Użytkownicy
Habe strenge Gelübde getan, die Sünden zu büßen.
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Habe strenge Gelübde getan, die Sünden zu büßen.
Ale, że goście odpowiedzialni za stronę na FB jeszcze nie polecieli to się dziwię. Gdyby im zależało na porozumieniu, to nie odwalali by takiej maniany.
 








W porównaniu z oświadczeniem szefa zespołu, naprawdę wypada to nieprzekonująco.
 

Strangerix`

Strangerix`

Użytkownicy
Zasmakuje w twojej duszy
posty20
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Zasmakuje w twojej duszy
Dodatkowo jest tam kilka fajnych komentarzy które przeczą temu co podaje oficjalny. Śmieszy mnie to że nawet jednego stanowiska nie umieją postawić nie mówiąc już o organizacji. Jak dla mnie to żenada.
 
Kim jestem? Dobre pytanie.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty625
Propsy766
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Dzie je Khorinis?

 

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie hańb Dziejów Khorinis wstawiając twarz tego czegoś.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty521
Propsy766
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Potoczek, a mógłbyś się już ogarnąć? O ile zabawne były poprzednie Twoje posty, tak następne trącą jakąś pseudofilozofią życia. Nobody fucking cares.
 

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potoczek, a mógłbyś się już ogarnąć? O ile zabawne były poprzednie Twoje posty, tak następne trącą jakąś pseudofilozofią życia. Nobody fucking cares.

To nie jest temat o żartach czy filozofii, tylko o Dziejach Khorinis, modzie do gry Gothic.
Poważny temat i wstawianie twarzy jakichś internetowych klaunów jest ośmieszaniem tego tematu.
Protestuję.
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4782
Propsy3175
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Nazywanie moddingu dwudziestoletniej gry "poważnym" to jakieś nieporozumienie, protestuję.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty625
Propsy766
Nagrody
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
To nie jest temat o żartach czy filozofii, tylko o Dziejach Khorinis, modzie do gry Gothic.
Poważny temat i wstawianie twarzy jakichś internetowych klaunów jest ośmieszaniem tego tematu.
Protestuję.

A ja protestuje przeciwko takim userom jak ty.
Zarejestrowałeś sie  trzy dni temu i naklepałeś tuzin postów tylko w tym temacie. Spuść troche ciśnienie bo klepiesz bzdury w tą klawiature. Fajnie że popierasz Darka ale popadasz w jakąś skrajność, dajesz jakieś dziwne porównania do jakiś kłócących sie rodziców i głodnych dzieci, ile ty masz lat? Przejąłeś sie tym jakby to ciebie dotyczyło. Więcej luzu bo nie jestes na tym forum wystarczająco długo by zrozumieć że większość tutejszych użytkowników ma głęboko w poważaniu gothica czy nawet to co teraz tutaj sie dzieje.
 

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty109
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
@Paradoxal Nie wrzucałem nigdy niczego na wykop, chyba nawet nie mam konta tam.

@Strangerix` Nie zamilkłem, tylko średnio w zasadzie obchodzą mnie te całe opinie bo znam to od wewnątrz, możecie pisać co chcecie i ile chcecie, fakty są takie że była i jest Drama, Ale DK powstanie tak czy siak, dzięki tym osobą których połowa z was tak bardzo nienawidzi.

Co do fejków dark miał ich kilka, z jednego nawet operował fanpagem na fb kiedyś. Z innych odpowiadał na przykład na forum SF (chyba w dziale pomysły i propozycje dalej są te posty) i na YT. Nie muszę tego udowadniać bo mi się nie chce i jeśli mam być szczery mam totalnie wyjebane w waszą opinię na ten temat. Bądźmy szczerzy ta gra ma tyle lat że ludzie którzy przy tym siedzą no muszą ja kochać nawet jeśli community jest takie chujowe. Więc może zamiast bazowć na argumentach jednej strony uspokójcie się bo Dzieje Khorinis ani Gothic to nie jest nic tak ważnego żeby żyć tym, a niektórzy tak reagują jakby im co najmniej gwałcić siostrę XD.

obie strony zjebały sprawę, i taka jest prawda, Nie powinno być wyciągania niczego na zewnątrz i tyle w temacie, może zamiast obrzucać się gównem z byle powodu, spróbujcie obiektywnie na to spojrzeć, albo w ogóle nie zawracać sobie tym głowy gdyż, DK powstanie z wizją zgodną z tym co było prezentowane w materiałach przez ten cały czas.
 

potoczek

potoczek

Użytkownicy
posty22
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
DK powstanie z wizją zgodną z tym co było prezentowane w materiałach przez ten cały czas.

Oby stało się wedle Twych słów.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry