Blender 209 5

O temacie

Autor Siggat

Zaczęty 6.02.2018 roku

Wyświetleń 209

Odpowiedzi 5

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty56
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Od razu powiem  że nie jestem pewny czy to dobry dział ale chyba tak.

Blendera ogarniam dość dobrze . Potrafię modelować i UVMAPować itp.
Teraz mam kilka pytań:

1. Jak przestawić model np broni tak by w Gothicu poprawnie leżał w ręce a nie był wywalony w drugą stronę?

2. Otóż zachciało mi się przenoszenia modeli zbroi z G3  i pytanie brzmi jak połączyć model ze szkieletem? Potrafię to zrobić w Gmaxie ale mam z nim pewne problemy.

3. Czy jest możliwość zwiększenia pola widzenia?(coś takiego) by model mapy nie znikał mi i łatwiej było go modelować.
 

Gizbor

Gizbor

Użytkownicy
posty313
Propsy422
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam. Od razu powiem  że nie jestem pewny czy to dobry dział ale chyba tak.

Blendera ogarniam dość dobrze . Potrafię modelować i UVMAPować itp.
Teraz mam kilka pytań:

1. Jak przestawić model np broni tak by w Gothicu poprawnie leżał w ręce a nie był wywalony w drugą stronę?

2. Otóż zachciało mi się przenoszenia modeli zbroi z G3  i pytanie brzmi jak połączyć model ze szkieletem? Potrafię to zrobić w Gmaxie ale mam z nim pewne problemy.

3. Czy jest możliwość zwiększenia pola widzenia?(coś takiego) by model mapy nie znikał mi i łatwiej było go modelować.
1.Zaimportuj jakiś gothicową broń i ustaw podobnie.
2.Zaimportuj jakąś gothicową zborje ze szkieletem do blendera następnie z g3 model, który podłącz do wcześcniej zaimportowanych kości. Tu masz mini poradnik:
https://www.youtube.com/watch?v=BsNphYHM3WU

3.naciśnij n - otworzy się panel, przejdź do zakładki view i ustaw "end" na maksa.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty56
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Gizbor

Powiem tak że z tego poradnika dotyczącego łączenia modelu ze szkieletem nic nie rozumiem. Wszystko robisz szybko. Zastanawiam się czy po prostu nie lepiej zrobić to w 3DS Maxie.

Próbowałem ustawić tą broń tak jak są te Gothicowe ale nadal w grze wygląda to tak:

https://imgur.com/a/3ZBZf
 

Pan Damian

Pan Damian

Użytkownicy
posty29
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pokaż ten topór w Blenderze, najlepiej z oknem gdzie są koordynaty obiektu (klawisz n).
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
Awesomeness
posty452
Propsy448
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Awesomeness

Podejrzewam że tutaj leży twój problem.
 

Gizbor

Gizbor

Użytkownicy
posty313
Propsy422
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
@Gizbor

Powiem tak że z tego poradnika dotyczącego łączenia modelu ze szkieletem nic nie rozumiem. Wszystko robisz szybko. Zastanawiam się czy po prostu nie lepiej zrobić to w 3DS Maxie.
Na czym stanąłeś? Czego nie wiesz? Próbuj robić to samo co ja. W lewym dolnym rogu masz pokazane skróty klawiszowe, a po za tym to napisałeś że blendera ogarniasz dość dobrze  :hmmm:
obejrzyj sobie jeszcze to
https://www.youtube.com/watch?v=KauqHCoK4O8



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry