Grafika komputerowa > Grafika 3D
Blender
Siggat:
Witam. Od razu powiem że nie jestem pewny czy to dobry dział ale chyba tak.
Blendera ogarniam dość dobrze . Potrafię modelować i UVMAPować itp.
Teraz mam kilka pytań:
1. Jak przestawić model np broni tak by w Gothicu poprawnie leżał w ręce a nie był wywalony w drugą stronę?
2. Otóż zachciało mi się przenoszenia modeli zbroi z G3 i pytanie brzmi jak połączyć model ze szkieletem? Potrafię to zrobić w Gmaxie ale mam z nim pewne problemy.
3. Czy jest możliwość zwiększenia pola widzenia?(coś takiego) by model mapy nie znikał mi i łatwiej było go modelować.
Gizbor17:
--- Cytat: Siggat w 2018-02-06, 17:50 ---Witam. Od razu powiem że nie jestem pewny czy to dobry dział ale chyba tak.
Blendera ogarniam dość dobrze . Potrafię modelować i UVMAPować itp.
Teraz mam kilka pytań:
1. Jak przestawić model np broni tak by w Gothicu poprawnie leżał w ręce a nie był wywalony w drugą stronę?
2. Otóż zachciało mi się przenoszenia modeli zbroi z G3 i pytanie brzmi jak połączyć model ze szkieletem? Potrafię to zrobić w Gmaxie ale mam z nim pewne problemy.
3. Czy jest możliwość zwiększenia pola widzenia?(coś takiego) by model mapy nie znikał mi i łatwiej było go modelować.
--- Koniec cytatu ---
1.Zaimportuj jakiś gothicową broń i ustaw podobnie.
2.Zaimportuj jakąś gothicową zborje ze szkieletem do blendera następnie z g3 model, który podłącz do wcześcniej zaimportowanych kości. Tu masz mini poradnik:https://www.youtube.com/watch?v=BsNphYHM3WU
3.naciśnij n - otworzy się panel, przejdź do zakładki view i ustaw "end" na maksa.
Siggat:
@Gizbor
Powiem tak że z tego poradnika dotyczącego łączenia modelu ze szkieletem nic nie rozumiem. Wszystko robisz szybko. Zastanawiam się czy po prostu nie lepiej zrobić to w 3DS Maxie.
Próbowałem ustawić tą broń tak jak są te Gothicowe ale nadal w grze wygląda to tak:
https://imgur.com/a/3ZBZf
Pan Damian:
Pokaż ten topór w Blenderze, najlepiej z oknem gdzie są koordynaty obiektu (klawisz n).
Paradoxal:
Podejrzewam że tutaj leży twój problem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej