Tu jest troche lepiej bo w normalnym returnie czasami jesteś tak chamsko odcięty od niektórych zadań bo coś gdzieś źle zrobiłeś,a w balansie wiekszość pułapek jest naprawiona.
Odblokowana cała zawartość nawet na easy.Nowe tekstury modele.Dużo zmian jesli chodzi o wydawanie LP zdobywanie expa.Ogólnie mi sie gra lepiej.
Jak ktoś chce wersje angielską to szukać w tym temacie :
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1511195-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-9Pamietać że to wersja z 18.01.2018 wiec nie najnowsza i niektórych rzeczy nie bedzie.
Post połączony: 2018-01-30, 10:12
Postaram sie to jakoś przetłumaczyc żeby szyko znaleść i nie musieć walczyć z google translator.
ZMIANY ODNOSZĄ SIE DO RETURNINGA 2.0 66.2
Za błedy lub niewiedzę przepraszam.
Całkowicie przerobiony system exp: Doświadczenie za zadania znacznie wzrosło (bardziej skomplikowane zadanie - tym bardziej), a dla potworów zmniejszona w celu nie napompowania bohatera zbyt szybko tylko poprzez zabijanie potworów bądz ludzi.
Nowy poziom trudności „koszmar”, legendarna trudność usunięta. Koszmar - znacznie bardziej skomplikowany niż stara legenda (mniej niż LP dla poziom doświadczenia z mobów obniżone, statystyki startowe są przycięte)
na poziomie trudności hard, na początku gry można włączyć / wyłączyć ograniczenie snu, pułapek w skrzyniach, potrzeba żywności / wody / zmęczenie, wybrać doświadczeń podzczas walki z partnerem. Na normalnym zapotrzebowanie na jedzenie, sen, pragnienie i pułapki są domyślnie wyłączone (nawet w oryginale).
Na poziomie złożoności „Heavy” można na początku gry wybrać 5 LP, zamiast 10 LP na poziom.
1 Eliksiry życia / many teraz natychmiast przywracają 60% zamiast 50%
2 Zmiany minimalnych obrażenia głowy (teraz jest 5,25,40,60,80,100,125) (Nie mam pojęcia o co chodzi)
3 Mutageny usunięte, powrót do starego systemu eliksirów, niezależnie od preferencji.
4 Po dołączeniu do gildii wojowników (najemnik, straż) dostaje sie +5 +5 siły i zręczności, a także pięć do jedno ręcznej lub dwu ręcznej broni +5, w zależności od tego, co jest bardziej rozwinięte u bohatera.
5 Podczas dołączenia do magów ognia, dostajemy - ochrona ogień mana +10 +10
6 Dołączając do nekromantów, otrzymujemy +10 +5 many inteligencja
7 Przyjęcie do magów wody daje +10, +10 inteligencji many
8 Zostając guru dajemy 10 many, obronę przed +10 (czymś nie wiem czym)
9 Najemnik dostaje Siła +10 lub +10 Zręczność, zależne od preferencji
10 Wstąpienie do złodziei daje 2.000 doświadczenie, +3 Zwinność
11 Zmieno maksymalny limit (hard i koszmar). Maksymalnie: siła 1000 Agility 1000 Życie 10000 Mana 3500
12 Zmieno maksymalny limit na wejściu do Inst (hard i koszmar). Maksymalnie: siła 1000 Agility 1000 Życie 10000 Mana 3500.
13 Bennett sprzedaje zbroje w rozdziale 4 dla łowców smoków (smocze łuski nie są już potrzebne) za 15 tys
14 Orkowa szata jest teraz uważana za magiczną szatę i dastaje obronę magiczną, a także inne
15 Teraz mikstury przywracania zdrowia / many dają odrazu troche hp lub many (ważne dla ciężki), a następnie stopniowo przywracają jak poprzednio
16 Teraz mikstury stały się bardziej wydajne, zmiana przywracania na 2% na sekundę zamiast 1% (ważne dla ciężkich)
17 Zmieniono orkową mikture ,wcześniej zabierała 4 mana, teraz 2 ( lub dodaje ktoś kto rozumie rosyjski bedzie rozumiał lepiej)
18 Zmieniono doświadczenieprzyznawanie za questy na wszystkich rozdziałach + dodano kilka nowych nagród.
19 Obniżono koszty dodawanie Hp (tylko złoto)
20 Dary bogów nie wpływaja na dodawanie LP podczas treningu
21 Oddając kamienne tabliczki Vatrasowi dostajemy tylko manę , można oddawać po 1, a nie czekać do 10 tabletek jak poprzednio
22 Sagitta może teraz zrobić troll eliksir więcej niż raz.
23 Eliksir życia wymaga szczawiu królewskiego
24 Mikstura Int (głowa modliszki) teraz daje 1 inteligencji, ale wykonana jest z 2 głów.
25 Pasywne przywrócenie życia nie zależy od wskażnika głodu
26 Wszystkim szkieletom zwiększono ochronę przed „siekanymi” gracz musi uzywać teraz broni obuchowych
27 Usunięto mana regeneracji z zavisomost pragnienie
28 Teraz usówanie rogów z cieniostwora i smoka zębacza są warte 2 i 3, odpowiednio, LP
29 Ekstrakcja krwi i usówanie smoczych łusek są warte obecnie 5 LP, przy pomocy krwi smoka można tworzyć nowe mikstury
30 Składowe gildii ubi dq podano 12:57 ręką (nie mam pojęcia)
31 ostatni quest w cechu złodziei zapewnia +3 zręczności
32 Po zostaniu szefem myśliwych dostajemy +3 cręczności
33 Niektórzy NPC sprzedają eliksir inteligencji +2 inteligencji
34 Zwiększono obrażenia wszytkim łukom unikalnym
35 Mana paladynów regeneruje się szybciej niż u innych wojowników (jeśli nauczyłeś sie umiejętności mana reg)
36 Dary od bogów daja teraz +10 inteligencji zamiast pięciu, jednak i cena karmy wzrosła
37 Dungey zamknięte aż 4 rozdziały
38 Umiejętności „tajemnica żądła krwiopijcy” jest dostępna za darmo, bez LP
39 Demony teraz jak przedtem,wiekszy zasięg , stały się trudniejsze do pokonania
40 Umiejętności Regeneracja są obecnie warte 10 tysięcy i 10 LP dla wszystkich
41 Ostatni poziom jubilerstwa można nauczyć się w 4. rozdziale (prwdopodobie nawet wcześniej,niejasno przetłumaczone)
42 Dary bogów oddziaływuja na siebie silniej tj. (50 i 75 dla Innocent Beliara)
43 Zmieniono koszty dodawania siły i zręczności z 50 do 100
44 Undead apnuta (nie wiem cieniostwór albo jakiś inny szkielet) zmiana odporności na cięcie (polecana maczuga do zabijania)
45 Szansa na przekleństwo teak jest teraz oparte na kręgu magicznym bohatera, im jest on wyższy, tym większa szansa, że klątwa zabierze mniej many
46 Zmieniono koszt pompowania wytrzymałość do 400
45 Kostury zadają dodatkowy dmg od Inteligencji ,tak samo jak w magicznch mieczach
UMIEJĘTNOSCI ZŁODZIEJA I ŁUCZNIKA
1 Teraz „penetracji” podczas strzelania z łuku może nauczyć sie każdy
2 Jeśli poziom łucznictwa > = 75 i 200+ zwinność bohatera, penetracja może spowodować dodatkowe obrażenia wrogowi
3 Jeśli poziom łucznictwa > = 90 i zwinnosć 300+, penetracja ma małą szansę (10%) spowodować ogromne obrażenia
4 Zmieniono doświadczenie za kradzież,obecnie(poziom NPC * 5), na poziomie trudości koszmar nie ulega zmianie, minimalna ilość doświadczenia za kradzież: 15exp. Doświadczenie za kradzież sie zmniejszyło, ale nie aż tak bardzo
5 Teraz na udaną kradzież wpływa (zwinność) (100 zręczności + 20% szansy na kradzież)
6 Umiejętność "skradanie" teraz kosztuje 3 LP
7 Akrobatyki mozna teraz uczyć się od 100 zręczności
8 Usunięto ograniczenie podczas kradzieży kieszonkowych (1+ zreczności za( 10 albo 15 udanych ,nie pamiętam))
Wiec można kraśc ile dusza zapragnie bez obawy straty punktów
BROŃ ZBROJE BŁYSKOTKI
1 Dodano wiele nowych broni, zbroi, broni związanych z frakcjami (spec. Miecze dla magów, topory dla najemników, etc. ).
2 Szpon Beliara można teraz ulepszyć dusza Senyaka tylko po prysznicu(???) darowizny, pazur z duszą będzie jeszcze silniejszy niż poziom 20 zwykłych dusz (strasznie mętne ale chyba chodz o to że pazur ulepszony senyakiem bedzie lepszy niż ten ulepszany zwykłymi duszami)
3 Pierścień kapłana Adanosa teraz daje 350 many
4 Górnej części gry dodaje stary kusza (???)
5 W grze dodajemy miecz srebrny podczas wykonywania misji z przeklętą latarną ( jeśli Jack pozostanie przy życiu)
6 Wzmocniono pancerz z czarnego trolla
7 Dodano dwuręczny miecz „Queen Anne Revenge” (Miecz pod zręczność)
8 Stara zbjoja cienia do znalezienia w gildii złodziei,daje premię z pasem
9 Dodany ogromny dwuręczny topór Ur-Biuletyn Thunder, Thunder daje za serce Azgalora
10 Dodano katanę „Święta krew” dla złodziei w kanałach
11 Uzdrowiciele Seth i wojownicy stali sie trochę mocniejsi
12 Myśliwy Raff w rozdziale 1 ma 2 nowe łuki na sprzedaż
13 Ulu Mulu nie wymaga siły
14 Lekki pancerz bandyty teraz nie wymaga siły
15 Maskę śniącego dostała trochę statystyk do ochrony
16 Topory mają trochę większe obrażenia
17 Zwiększono obrażenia naostrzonych broni
18 Pierścień teleportacji do piramidy teraz przenosi nas przed portal
19 górze duals przeniósł się do spadku nieumarłych smoka, duals są nieco słabsze (???)
20 Oko innosa teraz daje +25 do wszystkich rodzajów ochrony i 50 dla ochrony przed ogniem ( za opłatą)
21 Teraz można wziąć Izulga warkocz „Krwawe żniwa”, wymaga umiejętności i siłę do Vlada Nia ma dobrą obrażeń
wzmocniona szata nekromanty, że dusza Senyaka ( nie wiem o co chodzi)
22 Pierwsza broń i pancerzę mają usunięte zapotrzebowanie na siłę i zręczność
23 Rapier ignoruje pancerz
24 Wzmocniono miecz i zbroje Asmala
MAGIA
1Mana jest teraz przywrócana co 2 sekundy,
2 Nowicjusz wody dostaje od Saturasa rune lodowej strzały a nie pioruna
3 Sakta nomen kosztuje 25 LP i daje 5% mocy maga.
4 Wszyscy magowie dostają małą magiczną premie do regeneracji
M. wody: co 2 sekundy ma 10% szans na odzyskanie od 1 do 3 MP
M. pożaru co 3 sekundy ma 15% szans na odzyskanie od 1 do 3 MP
Guru: co 1 sekundę 10% szansy na odzyskanie od 1 do 3 MP
Necro: co 4 sekundy ma 20% na odzyskanie od 1 do 3 MP
5 Wezwane stworzenia teraz bronią swojego pana, ktoś go atakuje, przywołane istoty atakują wrogów w zasięgu wzroku
6 Poprawiono demony / ARCYDEMONY podczas walki z bossami , teraz nie są tępe i zaatakują jak najszybciej
7 Przy wyborze szkoły magii opiekunów dajemy premię + 10% do magicznej mocy
8 Teraz wszyscy magowie mogą uczyć się od Galahad (3 kręgi)
9 Transformacja w krwiopijce jest teraz dostępna dla wszystkich, nie tylko dla magów
10 Magiczna moc domyślnie nie jest 0% i 1%
11 Zmniejsza koszty run paladynów za LP
12 Zmniejszona Art imost runy paladyni z LP (???)
13 Wzmocniono runiczne białe wilki
14 wZmociono runicznego warga
15 Przerobiono koszt run magicznych (badanie wszystkich run którejkolwiek ze szkół - 200-230 LP)
MAGIA OGNIA
1 Ognista strzała: Teraz, zadaje mniej obrażeń
2 Fireball: zwiększone koszty many
3 Firestorm: zwiększony koszt tworzenia runy
4 Golem Ognia: Zwiększone koszty many
5 Duża kula ognia: zwiększony koszt many, zwiększone obrażenia
6 Ognista klatka: zwiększono koszt many, zwiększono obrażenia
7 Płaszcz ognia zwiększono obrażenia od spalania
8 Ognista eksplozja: wzrost kosztów many, zmniejszone obrażenia
9 Firestorm 2 : zwiększono koszt many i max uszkodzenia
10 Ognisty deszcz: Zwiększono koszt many, zwiększono obrażenia
11Meteoryt: Zwiększono koszt many, zwiększono obrażenia
12 Spojrzenie Innosa: Zwiększone koszty , obrażenia zwiększone
CZARNA MAGIA:
1 Sakta Nomen teraz kosztuje 25 LP i 30 tysięcy sztuk złota.
2 Sakta zwiększa moc magiczną o 5%
3 Demony stały się silniejsze
4 Szkielet: Zwiększono koszt mana
5 Strzałka ciemności: Zadaje więcej obrażeń
6 (coś takiego jak fireball): zwiększony koszt tworzenia, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
7 Zombie: zwiększono koszt rzucania
8 Włucznia ciemności: zwiększenie kosztów tworzenia, ma sznse na dodatkowe obrażenia
9 Kula śmierci: Zwiększone koszty, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
10 Armia ciemności: Zwiększono koszt mana
11 krzyk umarłych: Zwiększone koszty mana, obrażenia zwiększone, efekt wampiryzmu
12 Czarna mgła: Zadaje mniej obrażeń
MAGIA WODY
1 Błyskawica: Zwiększono obrażenia usuwając efekt %obniżenia obrony, ma szansę na dodatkowe obrażenia
2 Frostbolt: Zwiększono kosztmany, zwiększono obrażenia
3 Lodowa Lanca: Zwiększono koszt many, zwiększono obrażenia, ma szansę zamrozić
4 Blok lodu: zwiększone koszt many, obrażenia zwiększone
5 Piorun kulisty: Zwiększonkoszt tworzenia
6 Wezwanie golema: zwiększono koszt many
7 Pięść wody zwiększono koszty , obrażenia zwiększone, szansa manastila(???)
8 Lodowa fala: zwiększone koszty , obrażenia zwiększone
9 Gejzer: POW koszt many, obrażenia zwiększone
10 Burza: Zwiększono koszt many, zwiększone obrażenia, zwiększa ryzyko zamrożenia przeciwnika
MAGIA GURU
1 Uśpienie: Zwiększono koszt mana
2 Włucznia śnącego: Zwiększono obrażenia
3 Pięść wiatru: obniżenie kosztów mana zwiększono obrażenia
4 Korzenie: Zwiększone koszty many, obrażenia zwiększone
5 Zapomnienie: Zwiększono koszt rzucania
6 Trucizna: zwiększony koszt mana, zwiększono obrażenia
7 Cyklon: wzrost kosztów, obrażenia zwiększone
8 Gniew zwiększonych kosztów many, obrażenia zwiększone, szansę na (???)unieruchomienie(???)
9 Trzęsienie ziemi: zwiększony koszt many, zwiększono obrażenia, szansa na dodatkowy efekt
INNE
1 Fala śmierci URIZIELA dmg zwieksza z inteligencją
2 Tar Sat: zwiększony kosztmany, teraz przychodzi bonus Inta
3 Fala uderzeniowa: Zwiększone koszty many, obrażenia zwiększone, teraz możnanauczyć sie u Gallahada
4 Hand of Chaos: Zwiększono koszt many, zwiększono obrażenia
POTWORY I NPC
1 Dodano 3 nowych bossów w Khorinis
2 Małe ogry
3 Wzmocniony Jaguar
4 Wzmocnione aligatory
5 Wzmocniona Starożytny Skalozub(???)
6 Zmniejszone doświadczyć ze smoczego zębacza
7 Berdysh i Grimbash (unikalne gobliny) teraz są mocniejsze
8 Zveroyascheram dodano loot
9 Elite Masyaf cienie ciął siłą.(???)
10 Część jaszczuroludzi przeniesione z rozdziału 2 do 4 (w dolinie kopalń)
11 Powiekszone Sandy Stalker dolina Pradawnych
12 Wzmocniono Białego cieniostwora
13 Wzmocniono bossa w jaskini bólu
14 Wzmocniono Asmala
15 Wzmocnion9 Barona Malbara
POZIOM TRUDNOŚCI
1 Zmieniono początkowe Hp: easy - 300 normalny - 200, Hard - 100 koszmar - 50
2 Na „koszmarze” dostajemy mniejsze premie od żywności (takie jak z 50 kawałków mięsa +1HP) (w innych trudności, też, oczywiście)
3 Teraz po przejścu na kolejny poziom (lvl up) dostajemy HP: koszmar: 5 Ciężki: 10 normal: 20 łatwy 30
4 Zmiana liczby LP na poziomie. Koszmar: 5 Ciężki: 10 lub 5, Normalny 15, łatwy 20
5 Odblokowany całą zawartość nie zależy już od wyboru poziomu trudności
6 Na koszmarze można już zapisywac w swoim obozie po ukończeniu misji "Ogniem i mieczem"
7 Na koszmarze Bartoka nie pójdzie z tobą na polowanie
QUESTY
1 Bandyci z misji „żywy lub martwy”, maja lepszy łup.
2 Za krwawe trofea Cassia daje +1 do zręczności
3 Dodano mape starożytnych ksiąg dla Karras + nagrodę po wykonaniu
4 Parlan teraz daje dobry zysk ze swej tajnej misji
5 Erol daje (coś) do jednoręcznej broni do zabijania Raboglava
6 Quest Mateo na jubilera można podjąć, w dowolnym momencie, nie tylko przed zostaniem czeladnikiem
7 Bosper za zwrot swojego łuku daje małą lekcję
8 Jack za oczyszczanie wieży daje sekstant jako nagrodę
9 Za quest „Gdzie są zaginieni ludzie?” i „dostawca broni dla bandytów” Vatras nagrodzi nas.
10 Winogrona Garaksa, nowicjusz ogienia może bezpiecznie oddac mi winogrona (wtedy Goraks będzie sprzedawać 3 eliksirów ducha, które dadzą tyle many jak balsamy i 5 Providence)
11 Za znalezienie Rączki Cassia uczy Beziego trochę umiejętności
12 Za zadanie „Dowody”, dodano miły nagrodę
13 Za wykonanie zadania „specjalną broń dla Rafa” on uczy nas łucznictwa
14 W zadaniu „Nocny Łowca” dostajemy nie tylko pieniądze
15 Za dialog w misji „receptura eliksir przyspieszenia „będzie można podnieść retorykę
16 Quest” Wpisy Saturasa „dostajemy trochę many.
17 Quest „na prezent Hannah” możemy uzyskać miły bonus
18 Talbina teraz może dołaczyć do naszego obozu i jednocześnie misja od myśliwych na poszukiwanie nowych ludzi też sie uda
19 Quest „Pazury zębacza” Luter daje naprawde fajna nagrode
20 Nagrona za uwolnienie Gorna
21 Cor Angar daje nam lekcje broni dwuręczniej za odzyskanie amuletu
22 W zadaniu „orków Drakkar” otrzymujemy nagrodę w zależności od stat profilu
23 W „Return of Fortune” Nasza duchowa siła zwiększa się nieznacznie
24 Jeśli retoryka> 75, to jest możliwe, aby przekonać Greg wziąć Loa na statek
25 Za nauke LANG dostajemu 5 inteligencji
26 Teraz questy Assassin są zależne od rozdziału (ostatni w 3)
27 Za questy gildi morderców dostajemy karme Beliara i tracimy karme Innosa
28 Za quest od Benneta dostajemy bonus siły
29 Quest z sztabami stalowymi i dostajemy troche siły (100 sztab)
30 Holger Quest może być teraz wykonane w dowolnej porze dnia
31 Leicester Quest on ciemnoszarym można teraz podjąć w dowolnym momencie dnia(???)
32 Za mrok północy Lester daje fajniejszą nagrode
33 Niektóre questy nie wymagają czekania 1 dnia lub wiecej
INNE
1 Na początku w skrzyniach Xardasa dodano jedzenie
2 Dodano książkę rybactwie (otrzymuje za jeden z pierwszych questów(rybak Farim)), można złowić cos ciekawszego niż tylko ryby np perły ostrygi
3 Grillowane mięso syci trochę lepiej
4 Szansa połowu wzrosła z 10 do 20 w porcie. Jest szansa, aby złapać coś innego niż inne ryby ...
5 Zwiększono liczbę roślin na sprzedaż u Fregyala rozdziały (druid w lesie)
6 Na początku gry dodano „Starą Kuszę” (coś dla ludzi chcących od poczatku strzelać kuszą)
7 Książka o retoryce teraz daje +5 , zamiast 2
8 Za nie które kwestie dialogowe dostajemy 2 retoryki zamiast 1
9 Za 5 udanych wymowek dostajemy +1 retoryki
10 Po dołączeniu do magów ognia, karma Innosa nieznacznie wzrasta
11 Dodano teleport do bazy w górach, p oczyszczeniu z poszukiwaczy w rozdziale 3
12 Dodany teleport w porcie Khorinis, jest ona dostępna pozostaniu czeladnikiem i aktywacji kamienia druidów,
13 Dodane do teleport do południowej bramy Khorinis (blisko górnej ćwiartki), jest on dostępna po zostaniu czeladnikiem
14 Lemar ma fajne rzeczy na sprzedaż (odblokowuje sie poprzez włamanie do klasztoru np przez ściane i rozmowie z Parlanem(potrzeba do tego troche retoryki inaczej nas zabija)
15 Zurisu dostał wiecej rzeczy do handel (zwoje burzy ognia itp)
16 Fisksprzedaje wiecej strzał i bełtów
17 Niektórzy handlowcy w mieście sprzedaja ogniste pociski
18 Niektórzy handlowcy spzredaja zwoje "otwieranie zamków)
19 Niespodzianka podczas wykopywanie 1 ze skarbów w Jarkendarze
20 Specjalny Goblin
21 Luther ma tabliczki do kamieni druidów na sprzedaż 500 złota (w 2 rozdziale kolejne 2)
22 Zwoje zapomnienie sen dostępne u Isgarota i Goraxa w 2- 4 rozdziały
23 Magowie mogą przywrócić mane i hp podczas modlitwy do swojego boga (magowie wody mają Vatrasa)
24 Galahad jest obecnie w stanie wydać nagrodę w tym samym dniu, jednak na najpierw musi dotrzeć do ratusza
25 Raff w rozdziale 4 ma na sprzedaż nowy łuk
26 Niektórzy bossowie maja kamienie dodanej (???)
27 Usunięto odradzania Orków zatoka za obozem piratów w rozdziale 4
28 Kupcy z gilti handlowej maja tez inne rzeczy
29 Obecnie trenowanie wydobywania rudy i złota kosztuje mniej LP i jest szybsze
30 Wytrzymałośc podczas pływania spada wolniej
31 Podczas handlu z Goraxem widzimy jego nastrój
32 Mikstury sily zręczności itp maja czybszą animacje
33 Luter w rozdziale 2 sprzedaje rzadkie trofea z potworów
34 Teraz można wskrzesić wszystkich martwych NPC ...
35 Tu było cos o zwojach z regałów chyba chodzi o to że im wyższa int tym lepsze zwoje do znalezienia(regał w wierzy Xardasa i np w klasztorze)
36 Raff daje teraz premie 10 do kuszy po dostarczania mu aktora,
37 Constantino i Salander handlują o każdej porze dnia i nocy
38 Ramirez od teraz kupuje zawsze miecze badytów niezależnie od reputacji
39 Umiejętności przekucia pancerzy i mieczy jest już darmowy od LP (tylko złoto)
40 Umiejętność tworzenia łuków jest wolna od LP poza pierwszym(1lp) ale nadal trzeba za nie zapłacić
41 Gulasz z czarnych grzybów daje teraz 2 Mana
42 Samuel dodaje zioła dla tych, którzy są zbyt leniwi
43 Dodano informacje o poziomie umiejętności Kowalstwo podczas wytwarzania mieczy
44 Dodane informacje o poziomie umiejętności Alchemia podczas przygotowywania napojów
45 Handlowcy maja wiele komponentów do wytwarzania strzał ognistych i magicznych
46 Ignaz uczy wytwarzania magicznych strzał i bełtów po udanej misji ze zwojem zapomnienia.
To nie wszystko