Kreacja terenu 3592 1

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 23.01.2018 roku

Wyświetleń 3592

Odpowiedzi 1

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Kreacja terenu
2018-01-23, 22:16(Ostatnia zmiana: 2018-01-24, 07:02)
Siemka
Ostatnio w blenderze stworzyłem duży teren, który chciałem oteksturować z wykorzystaniem "texture painting" i eksportować do Unity. Niestety żeby to zrobić ładnie potrzebuje malować świat na teksturze przynajmniej 8000x8000 bo blender strasznie kroi jakość.
Spoiler
Mógłbym to robić jak do gothica i przypisywać face'y do danej tekstury, ale nie o to w końcu tu chodzi.

Próbowałem też malować metodą, którą wykorzystuje się do gier w blenderze czyli Stencil i wtedy jakość jest zajebista i wszystko mam pod kontrolą, ale Unity nie czyta tego rodzaju plików.
Spoiler
Zatem chciałem tego stencila wypalić w blenderze jako teksturę  i też nie mogłem(w necie też nic nie znalazłem)

Wiem, że unity ma kreator terenu. Jeśli chodzi o malowanie jest spoko, lecz modelowanie ssie.
Macie jakieś porady? Może jest jakiś sposób?


 
some things are meant to be

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Model w blenderze, heighmapa na podstawie modelu, następnie import heighmapy do terenu w unity i dalej już zabawa w Unity. Warto zwrócić też uwagę na programy takie jak WorldMachine.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry