Nie szedłbym na twoim miejscu w stronę AI_Wait.
Dużo bawiłem się w zdarzenia, że coś dzieje się co ileś sekund i moim zdaniem najpłynniej sprawuje się taki system:
1. Pobierz pakiet LeGo i odpowiednio go zainicjuj, zaznajom się z poradnikiem o FrameFunctions.
2. Zadziałaj w ten sposób:
- jeśli hero zginie, to zmienna zmienia się na TRUE w ZS_Dead.d
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (PC_HERO))
{
HeroUmarl = TRUE;
};
- i tutaj wchodzi funkcja wywoływana co sekundę (1000 milisekund) jako FrameFunction (poradnik):
// ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** ***** *****
func void TimeSec ()
{
var int secHeroIsDead;
if (HeroUmarl == TRUE) {
secHeroIsDead = secHeroIsDead + 1; //co sekundę zmienia się numer sekundy, w której jesteś.
if (secHeroIsDead == 1) { //jeśli to pierwsza sekunda
//to zrób cośtam (np. przeteleportuj)
};
if (secHeroIsDead == 3) { //jeśli to 3 sekunda
//to zrób cośtam (np. spraw, że hero ma max życia)
};
if (secHeroIsDead == 5) { //jeśli to 5 sekunda
HeroUmarl = FALSE; //przestaje naliczać sekundy
secHeroIsDead = 0; //wraca do tego, że 'stoper' ma zero sekund
};
};
};