Modding Gothica > Czas Zapłaty
Czas Zapłaty 1.5 (wrażenia i propozycje zmian)
Adanos:
Mod opowiada o piracie, który wraz z załogą rozbił się podczas sztormu u wybrzeży Khorinis. Pech chciał, że była to Kolonia Karna, z której nie ma wyjścia...
Modyfikacja oferuje m.in.:
* walkę dwoma mieczami,
* walkę mieczem runicznym,
* nową historię, która rozgrywa się po zamordowaniu magów ognia przez Gomeza,
* wykorzystanie pakietu skryptów Ikarus, który umożliwia wprowadzenie nowych innowacji w stosunku do oryginału, np. paski kinowe, kompas, zadawanie obrażeń kilku przeciwnikom na raz,
* możliwość zmiany wyglądu u stylisty imieniem Kasztan,
* nową ścieżkę dźwiękową.
Pobierz: https://mega.nz/#!QQsiUAia!UD4vUWpV3w5nzNzIrpffUjLtc2u9ytUDwbsP7rsLw8k
http://www.mediafire.com/file/1ghqp1pqrudtgx9/Czas_zap%C5%82aty+1.5.rar
(aktualizacja 2016-06-28)
https://mega.nz/#!tcAFiITJ!59afzH3n9IKScfK_0kg8-OKlct3qGKlSWO1yojvu1Mo (cały mod)
Patch do wersji 1.4:
https://mega.co.nz/#!cRRwDJrD!tHOr1Ont7zDf8bkdebdpm-6YGlpf_bIZGGM3Vp4nMJY
http://przeklej.org/file/hJfNlU/Patch.Czas.Zaplaty.1.5.20150813.rar
http://megawrzuta.pl/download/02506827f5be4e7854825090d8ab901b.html
Do uruchomienia moda wymagany jest GothicStarter: http://www.worldofgothic.de/dl/download_34.htm
Freddy Textures:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm
Poprawki:
Spoiler
* strażnicy nie atakują już Ricka w Orlim Gnieździe, gdy Znamię rzuca się na Nię,
* miecze runiczne działają (choć występuje mały problem, który łatwo można rozwiązać),
* wyłączono debugi typu: Print("Hero resp at:1"),
* po wykonaniu zadania "Ruda Gomeza" nie ma możliwości rozmowy ze Skorpionem o skarbie,
* poprawiono nazwę utworu CAVE_ESCAPE na BOSSFGT6_DAY_STD, aby wyeliminować brak muzyki po opuszczeniu lokacji nekromanty,
* poprawiono system walki, teraz bez problemu powinniśmy zadawać obrażenia bronią w zwarciu
* pojawia się alter ego w zadaniu "Próba mroku",
* Lares i Mordrag po przybyciu Lee do NO powinni mieć na sobie pancerz,
* poprawiono dialogi poprzez eliminacje podwójnych wypowiedzi (było ich koło 50),
* zadanie z konwojami, gdy nie uda nam się powiadomić Kharima, zadanie zostaje niezaliczone, ale nie blokuje kontynuacji gry.
Instalacja: wypakuj do odpowiednich katalogów.
Nieukończony poradnik:
https://mega.nz/#!kQ9HADgZ!02UdMuJcS582rpLnAIkCRryT5iUKBY8s-fBEEvVARbE (aktualizacja 2016-06-28)
https://mega.nz/#!RBASBBwT!yaDJ61gyqvbzh2XuSKtvg7umSDAnMR9px3GW7fwJiqQ
Skrypty na GitHubie: https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty
Znane problemy i sposoby ich rozwiązania: http://themodders.ovh/index.php?topic=24997
Jeśli ktoś ma możliwość, niech powrzuca na inne serwery.
Gra nie jest zgodna z poprzednimi wersjami. Należy rozpocząć rozgrywkę od nowa.
Miłego grania.
Chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, by jak najlepiej poprawić moda oraz wszystkim fanom, którzy z niecierpliwością oczekiwali moda. Mam nadzieję, że spełniliśmy wasze oczekiwania.
Maciejond:
Właśnie ukończyłem moda i ... muszę powiedzieć że BYŁBY super gdyby nie bugi które pojawiają się co 5 minut! xd. a tak na serio to dostałem kurwicy przez bug z walką lecz pomijając go grało mi się naprawdę dobrze i uważam że mod zaoferował mi 24 godziny świetnej zabawy (serio równo 24h xd) Nie polecam dla ludzi o słabych nerwach xd lecz dla reszty polecam jak najbardziej. :D
Bergmar:
Witam, regularnie co roku powtarzam sobie Czas Zapłaty i zastanawiam się nad jedną rzeczą... Czy zespół planuje wykonanie wersji tzw 2.0? (Z pozbyciem sie bugów, poprawieniem wszelkich niedoskonałości, dodanie możliwości zdobycia nowych broni do walki dwoma ostrzami i wspomnianych wcześniej magicznych szponów, oraz naprawienia pancerza Paladyna, tak jak przyznaję się, moja wina, na kodach zauważyłem, że istnieje zbroja w ten sposób opisana).
Zachwyciłaby mnie możliwość zagrania w odświeżoną wersję tego moda, choć sądzę, że nie tylko mnie.
Będę wdzięczny za wszelką odpowiedź.
Adanos:
Nie ma takich planów. Słyszałem o pojedynczych osobach, które chciały wydać wersję 2.0, ale jak na razie zero konkretów.
Nowuś:
A czy te skrypty, które są do pobrania są obowiązkowe przy tym modzie? bo mam moda zainstalowanego i nie wiem czy te skrypty wrzucać, czy nie? Co one dają?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej