Czołem,
siedzę na krześle i myślę już dość długo - nie umiem wpaść na proste rozwiązanie.
A więc jak w temacie: jeśli w okolicy WP wszyscy orkowie nie żyją, to zmienna zmienia się na TRUE.
Jak tego dokonać? Orków jest ze stu i bez sensu jest robić dla każdego nowe INSTANCE.
Najlepsze, na co udało mi się wpaść:
func void CzyOrkZyje (var c_npc orc)
{
if (orc.guild==GIL_ORC) && (Npc_GetDistToWP(orc,"WP")<=5000) //jesli npc jest orkiem i jest w poblizu wp
{
if (npc_isdead(orc)) //to jeśli jest martwy
{
zmienna = TRUE; //to zmienia zmienną na TRUE
}
else
{
zmienna = FALSE; //a jeśli jakiś inny nie jest, to wraca do FALSE
};
};
};
I tę funkcję później Broadcastuję. Problem pojawiłby się, gdyby DoForSphere pierwsze natrafiło na orka, który nie żyje, a kilkunastu ciągle by żyło. Dlatego ten sposób odpada.
Czy ktoś z Was ma pomysł jak się za to zabrać?
Pozdrawiam.