Witam ! Właśnie tworzę własne postacie (npc) w programie NPC Maker. Mam dwa problemy. Zacznę może od tego z którym krócej się męczę. Tworząc npc mam do wyboru jaką ma posiadać twarz oraz jakie ciało. Napisane jest na przykład: Face_B_Normal_Orik - Gdzie w folderze gothica tekstury tych twarzy się tak nie nazywają. Szukałem w całym folderze gothica jakiekolwiek folderu w którym owe nazwy się znajdują. Zamiast tego mamy np ''Hum_Head_V14_C1-C. Co mi to da gdybym miał owy folder ... Otóż to, że chcę dodać nałożyć na postać nową teksturę. Nie chcę zamieniać tej nowej tekstury na tą starą, tylko ją po prostu dodać. Wstawiłem ją w folderze textures - npc's - head jako tga. No i zastanawiam się co by zrobić by tą teksturę wstawić postaci. Otóż gdy daję tą nazwę ''Hum coś tam'' to po prostu wyskakuje error, ponieważ gothic nie wczytuje tej tekstury. To w sumie logiczne. Nie wiem, jednak skąd się wzięła taka właśnie nazwa jak ''Face_B_Normal_Orik''. Tą nazwę akurat wczytuje. Pilnie proszę o szybką odpowiedź z rozwiązaniem. Druga sprawa jest mniej skomplikowana ... Może rozwiązanie być bardziej skomplikowane, choć nie wiem. Mam npc i daję tej postaci czynność ''REPAIR'' naprawy młotkiem. Niestety zamiast tego gapi się w ścianę bo waypoint nie wykrywa jego czynności, którą ma robić. Z początku myślałem, że ma być do tego specjalna rutyna. Sprawdziłem w skryptach i potrzebna rutyna to jest taka, która posiada nazwę ''REPAIR'', LECZ ! Takiej rutyny nie ma przy Fellanie czy robotniku Garvella. Są tylko waypointy tak samo jak u mojej postaci. W tych miejscach nie ma nic co mogłoby mieć wspólnego z tą czynnością. Pomyślałem ... Może są specjalnie linijki w skryptach dla Fellana i tego robotnika ... No i przeszukałem kilka razy i chyba jestem ślepy bo niczego takiego nie znalazłem. Nie wiem co jest spowodowane tym. Również proszę o szybką odpowiedź z rozwiązaniem. Z góry dzięki!!!!!