Rutyna rąbania drewna 1365 2

O temacie

Autor Krauzer

Zaczęty 9.03.2017 roku

Wyświetleń 1365

Odpowiedzi 2

Krauzer

Krauzer

Użytkownicy
posty31
Propsy33
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Krauzer

Rutyna rąbania drewna
2017-03-09, 11:58(Ostatnia zmiana: 2017-03-09, 16:47)
Witam mam problem a mianowicie chodzi o rutynę rąbania drewna pobrałem sobie to:
https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1316&cat=0&page=1&order=0

Wszystko działa jeżeli ja to wykonuje problem jest gdy chce aby npc to wykonał. Co robię źle:

func void ZS_Drewno ()
{
    PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Drewno");
   
   B_SetPerception (self);   

   if !(C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
   {
      AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);      // Walkmode für den Zustand   
      if ((Hlp_StrCmp(Npc_GetNearestWp (self),self.wp)== 0))
      {
         AI_GotoWP   (self, self.wp);
      };
      AI_UseMob (self,"WOODCHOPPIN_NORMAL",1);         // Benutze den Mob einmal bis zum angegebenen State
   };

};



func void ZS_Drewno_Loop()
{
    PrintDebugNpc (PD_TA_LOOP,"ZS_Drewno_Loop");
       
    var int randomizer1;
    randomizer1 = Hlp_Random   (20);
    if (Npc_GetStateTime ( self ) >= 100 + randomizer1)
    {
       B_InterruptMob ("WOODCHOPPIN_NORMAL");
    };
   AI_Wait(self,1);
};



func void ZS_Drewno_End ()
{
   AI_UseMob (self,"WOODCHOPPIN_NORMAL",-1);         //Nimm den Verlassen State ein
   
   PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_Drewno_End");
};

/////////////////////////////////////////////// W - TA  /////
func void TA_Drewno   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Drewno,      waypoint);};
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru

Mikotsune
Czas Honoru

Rutyna rąbania drewna
#1 2017-03-09, 14:43(Ostatnia zmiana: 2017-03-09, 16:48)
:)
Spoiler
func void zs_woodcutting()
{
   Perception_Set_Normal();
   B_ResetAll(self);
   AI_SetWalkMode(self,NPC_WALK);
   if(Hlp_StrCmp(Npc_GetNearestWP(self),self.wp) == FALSE)
   {
      AI_GotoWP(self,self.wp);
   };
};

func int zs_woodcutting_loop()
{
   if(!C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT_INTERRUPT) && Wld_IsMobAvailable(self,"WOODCHOPPIN"))
   {
      AI_UseMob(self,"WOODCHOPPIN",1);
   };
   if((Npc_GetStateTime(self) > 15) && C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
   {
      Npc_SetStateTime(self,0);
   };
   return LOOP_CONTINUE;
};

func void zs_woodcutting_end()
{
   AI_UseMob(self,"WOODCHOPPIN",-1);
};


func void ta_woodcutting(var int start_h,var int start_m,var int stop_h,var int stop_m,var string waypoint)
{
   TA_Min(self,start_h,start_m,stop_h,stop_m,zs_woodcutting,waypoint);
};
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Krauzer

Krauzer

Użytkownicy
posty31
Propsy33
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Działa :) dzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry