Gra z włączonym systemem głodu itd jest bardzo przyjemna, lubie takie rzeczy
przez pierwsze +-20 minut może być problem z jedzeniem, bo jak wszystko pozjadamy to może nas nie być stać by kupić nowe jedzenie.
Z piciem nie ma problemu, szczególnie dzięki beczkom z wodą rozstawionym po osadach.
Sen nie będzie sprawiał problemu jeśli będziemy spali po 9 godzin gdy ikonka się pojawi (warto mieć pokój w gospodzie i KONIECZNIE pamiętać że nie możemy spać w cudzych łóżkach!)
Udźwig jest najbardziej problematyczny, szczególnie na początku gry, gdzie zbieramy wszystko, a w szczególności gdy zaczynamy kraść (okradanie górnego miasta wyglądało u mnie tak że czyściłem jeden dom i wracałem do mojego schowka, tak w kółko). Jeśli zbieracie wszystkie rośliny jak ja, to też możecie mieć problem z udźwigiem. Jedzenie waży DUŻO. Jeśli długo będziemy obciążeni (czerwona ikonka, zmieniona animacja chodzenia) będziemy tracili max hp.
Jak jest zrobiony ten system udźwigu i czy udałoby się go przenieść do Gothica 1?