Mover się nie porusza 2946 4

O temacie

Autor Konsyliarz

Zaczęty 23.02.2017 roku

Wyświetleń 2946

Odpowiedzi 4

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z Moverem i nie mam pojęcia jak mam to niby naprawić. Jako że jest to pierwszy mover jaki wstawiam nie oczekujcie że wszytko będę wiedział od razu. Chcę tylko by po dialogu skrzynia się wysuwała.

Stworzyłem nowy świat, uruchomiłem go w spacerze, zapisałem jako .zen, wstawiłem movera nazwałem go "SKRZYNIA", ustawiłem go na ziemi, stworzyłem klucze movera (to takie jego położenie), ustawiłem go na dynamicznego, wstawiłem 2 osobne triggerscript, przypisałem je do skrzyni, przypisałem im funkcje TEST00 i TEST01, w folderze Events stworzyłem nowy plik .d, napisałem 2 funkcje, dodałem zmienną globalną, stworzyłem postać, napisałem dialog do niej w której zmienna przyjmuje wartości 0 lub 1, kompiluje dialogi, uruchamiam grę, nie wywala błędu, rozmawiam z postacią a skrzynia się nie porusza.

Pomoże ktoś?

Dodam wygląd funkcji:
func void TEST00 () //Otwieranie
{
if(zmienna02==1)
{
Wld_SendUntrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
};
};

func void TEST01 () //Zamykanie
{
if(zmienna02==0)
{
Wld_SendTrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
};
};
Oraz dialog:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Asystentka_EXIT (C_INFO)
{
npc         = ASYSTENT;
nr          = 999;
condition   = DIA_Asystentka_EXIT_Condition;
information = DIA_Asystentka_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Asystentka_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Asystentka_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hallo
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Asystentka_HALLO (C_INFO)
{
npc = ASYSTENT;
nr = 1;
condition = DIA_Asystentka_HALLO_Condition;
information = DIA_Asystentka_HALLO_Info;
permanent    = TRUE;
description = "Ustaw 'zmienna02' na 0";
};

func int DIA_Asystentka_HALLO_Condition ()
{
return TRUE;
};

func void DIA_Asystentka_HALLO_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Asystentka_HALLO_15_00"); //Ustaw 'zmienna02' na 0
AI_Output (self, other, "DIA_Asystentka_HALLO_16_01"); //Ustawione

zmienna02 = 0;
};

///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hallo2
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Asystentka_HALLO2 (C_INFO)
{
npc = ASYSTENT;
nr = 2;
condition = DIA_Asystentka_HALLO2_Condition;
information = DIA_Asystentka_HALLO2_Info;
permanent    = TRUE;
description = "Ustaw 'zmienna02' na 1";
};

func int DIA_Asystentka_HALLO2_Condition ()
{
return TRUE;
};

func void DIA_Asystentka_HALLO2_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Asystentka_HALLO2_15_00"); //Ustaw 'zmienna02' na 1
AI_Output (self, other, "DIA_Asystentka_HALLO2_16_01"); //Ustawione

zmienna02 = 1;
};
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli przypisałeś funkcje TEST00 i TEST01 skrzyniom, to znaczy, że wywołają się one TYLKO po interakcji z nimi. Samo zmienianie wartości zmiennej nic tu nie da. Wywołuj funkcje Wld_SendTrigger i Wld_SendUntrigger w dialogu w zależności od oczekiwanego rezultatu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Również zero efektu
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Czy ten (EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER) mover to trigger, mover, czy trigger script? Ta funkcja musi oddziaływać na triggerscript, który z kolei działa na twój mover.
 

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Udało się!

Problem leżał w dialogu przez co funkcja się nie wykonywała.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry