Mam problem z Moverem i nie mam pojęcia jak mam to niby naprawić. Jako że jest to pierwszy mover jaki wstawiam nie oczekujcie że wszytko będę wiedział od razu. Chcę tylko by po dialogu skrzynia się wysuwała.
Stworzyłem nowy świat, uruchomiłem go w spacerze, zapisałem jako .zen, wstawiłem movera nazwałem go "SKRZYNIA", ustawiłem go na ziemi, stworzyłem klucze movera (to takie jego położenie), ustawiłem go na dynamicznego, wstawiłem 2 osobne triggerscript, przypisałem je do skrzyni, przypisałem im funkcje TEST00 i TEST01, w folderze Events stworzyłem nowy plik .d, napisałem 2 funkcje, dodałem zmienną globalną, stworzyłem postać, napisałem dialog do niej w której zmienna przyjmuje wartości 0 lub 1, kompiluje dialogi, uruchamiam grę, nie wywala błędu, rozmawiam z postacią a skrzynia się nie porusza.
Pomoże ktoś?
Dodam wygląd funkcji:
func void TEST00 () //Otwieranie
{
if(zmienna02==1)
{
Wld_SendUntrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
};
};
func void TEST01 () //Zamykanie
{
if(zmienna02==0)
{
Wld_SendTrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
};
};
Oraz dialog:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info EXIT
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Asystentka_EXIT (C_INFO)
{
npc = ASYSTENT;
nr = 999;
condition = DIA_Asystentka_EXIT_Condition;
information = DIA_Asystentka_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Asystentka_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Asystentka_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hallo
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Asystentka_HALLO (C_INFO)
{
npc = ASYSTENT;
nr = 1;
condition = DIA_Asystentka_HALLO_Condition;
information = DIA_Asystentka_HALLO_Info;
permanent = TRUE;
description = "Ustaw 'zmienna02' na 0";
};
func int DIA_Asystentka_HALLO_Condition ()
{
return TRUE;
};
func void DIA_Asystentka_HALLO_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Asystentka_HALLO_15_00"); //Ustaw 'zmienna02' na 0
AI_Output (self, other, "DIA_Asystentka_HALLO_16_01"); //Ustawione
zmienna02 = 0;
};
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Info Hallo2
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Asystentka_HALLO2 (C_INFO)
{
npc = ASYSTENT;
nr = 2;
condition = DIA_Asystentka_HALLO2_Condition;
information = DIA_Asystentka_HALLO2_Info;
permanent = TRUE;
description = "Ustaw 'zmienna02' na 1";
};
func int DIA_Asystentka_HALLO2_Condition ()
{
return TRUE;
};
func void DIA_Asystentka_HALLO2_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Asystentka_HALLO2_15_00"); //Ustaw 'zmienna02' na 1
AI_Output (self, other, "DIA_Asystentka_HALLO2_16_01"); //Ustawione
zmienna02 = 1;
};