Grafika komputerowa > Teczki grafików

Komuch

(1/2) > >>

Komuchpl:
Kabinet księcia pomorskiego:


wincyj: https://www.artstation.com/artwork/rdd1a

Jakieś propy ze środka kabinetu:




wincyj: https://www.artstation.com/artwork/0rO3E
Całość była robiona do unreala, ale na artstation wrzuciłem z marmoseta(jakoś ładniej wygląda :D). Całość w PBR. Tekstur ani podglądu modelu nie wrzucam bo mi nie pozwolili. Całość chyba nadal można zobaczyć w Zamku Książąt Pomorskich w interaktywnej aplikacji.
http://bi.gazeta.pl/im/c3/fb/13/z20953027V,Kabinet-2-0-pokazuje-Jolanta-Rybkiewicz--kierownik.jpg

Jakieś randomowe arty:



Nigdy się nie uczyłem rysować więc pewnie masa błędów(np ręce :lol:).

Halicor:
Fajne Arty :) szczególnie ten drugi co przedstawia jedna z postaci w Darkest Dungeon.

Ryszard:

--- Cytat: Komuchpl w 2017-02-21, 03:42 ---Kabinet księcia pomorskiego:


wincyj: https://www.artstation.com/artwork/rdd1a

Jakieś propy ze środka kabinetu:




wincyj: https://www.artstation.com/artwork/0rO3E
Całość była robiona do unreala, ale na artstation wrzuciłem z marmoseta(jakoś ładniej wygląda :D). Całość w PBR. Tekstur ani podglądu modelu nie wrzucam bo mi nie pozwolili. Całość chyba nadal można zobaczyć w Zamku Książąt Pomorskich w interaktywnej aplikacji.
http://bi.gazeta.pl/im/c3/fb/13/z20953027V,Kabinet-2-0-pokazuje-Jolanta-Rybkiewicz--kierownik.jpg

Jakieś randomowe arty:



Nigdy się nie uczyłem rysować więc pewnie masa błędów(np ręce :lol:).

--- Koniec cytatu ---

No, robią wrażenie. Ta postać na pierwszym arcie fajna :D .

Komuchpl:
Robiłem demo na potrzeby zajęć na studiach i przy okazji zrobiłem prototyp lodowej wieży do tower defence'a.


tekstury, materiały i jakieś bonusowe screeny
SpoilerAO i normal wypalone ze sculptu highpoly


highpoly z zbrusha


Materiał w substance designerze


Materiał w UE4


Zmodyfikowany particle effect(z jakiś dostępnych w UE)


Nagranie animacji z silnika:
https://www.youtube.com/watch?v=P37qf5htkzw

Komuchpl:
Mój pierwszy raz z fotogrametrią ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Efekt 138 zdjęć wsadzonych do ReMake od Autodesku:

nieprzycięty mesh miał 9.8m tri.


wstępne tekstury wypalone w maxie i substance painterze, skale i 'krzywizny' cegieł poprawione w photoshopie.
tilowanie zrobione w substance painterze.
Na koniec roughness i height mapy zrobione w substance designerze:


Efekt z designera:


Tekstury:


Screen z unreala:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej