Gothic II NK Edycja Rozszerzona 82444 211

O temacie

Autor Ryszard

Zaczęty 16.02.2017 roku

Wyświetleń 82444

Odpowiedzi 211

boguc

boguc

Użytkownicy
posty207
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Może być z woga lub z dupy. Ale już był i normalna część graczy nie będzie już tym zainteresowana bo coś co było już w jakiejś modyfikacji rozwinięte jest już mało atrakcyjne.
Na chwilę obecną to fabularnie nie widać tu jakiejś innowacji. Jeśli toto wyjdzie to będzie rozszerzeniem jak każde inne. Te same gildie, schematy oklepane do bólu. Szkoda czasu na granie.
Ale to już byłooo
I nie wróci więcej.
Mam nadzieję.
 
Gothic najlepszy

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Założę się, że pewnie większą cześć osób która będzie grać w Gothic 2 NK ER nie grała w ten syf.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zabawne draks ze takiego returninga chwalisz, który też ma sklejkę materiałów z innych modów ...
 

Ryszard

Ryszard

Użytkownicy
Carados Team
posty69
Propsy21
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Carados Team
Może być z woga lub z dupy. Ale już był i normalna część graczy nie będzie już tym zainteresowana bo coś co było już w jakiejś modyfikacji rozwinięte jest już mało atrakcyjne.
Na chwilę obecną to fabularnie nie widać tu jakiejś innowacji. Jeśli toto wyjdzie to będzie rozszerzeniem jak każde inne. Te same gildie, schematy oklepane do bólu. Szkoda czasu na granie.
Ale to już byłooo
I nie wróci więcej.
Mam nadzieję.

Mamy elementy z woga, ale to raczej duża mniejszość i planujemy tak dalej jak najmniej. Co trzeba to trzeba np: wędka jest super np i wystarczająca moim zdaniem. Czasami jakieś modele można ulepszyć.
 

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Wierzę że ten mod będzie dobry a jednym z pomysłów byłoby współpraca z outlanderem aby  dokończyć wątek bandytów quentina z I cześci ER
 

Matiszp

Matiszp

Użytkownicy
Bisacodyl
posty10
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Bisacodyl
Wierzę że ten mod będzie dobry a jednym z pomysłów byłoby współpraca z outlanderem aby  dokończyć wątek bandytów quentina z I cześci ER
Dzięki za propozycję, rozważymy ją i być może coś się wymyśli ;). Narazie jednak skupiamy się w głównej mierze na mappowaniu wyspy i ogólnie, teraz mało czasu. Może to przez tą fuzję ;P, miejmy nadzieję, że to się poprawi.
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy.

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Outlander już w moddingu nie działa z tego co wiem.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty358
Propsy298
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Serio to już mam dość tych rozszerzeń. Ale tak czy inaczej daje propsa i życzę aby mod wyszedł jak najlepszy.
EDIT: Proponowałbym wam zrobić mod z nową historią, nie kolejne oklepane rozszerzenie. Będzie to o wiele ciekawsze, no i nie będzie to stracony czas

GaroK

GaroK

Użytkownicy
posty68
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Serio to już mam dość tych rozszerzeń. Ale tak czy inaczej daje propsa i życzę aby mod wyszedł jak najlepszy.
EDIT: Proponowałbym wam zrobić mod z nową historią, nie kolejne oklepane rozszerzenie. Będzie to o wiele ciekawsze, no i nie będzie to stracony czas

A ja odradzam stanowczo.
Nie brak nam modów z fabułą, jest returning, złote wrota czy jakieś żałosne przeznaczenie. Samo pisanie historii modderom wychodzi dość słabo. Jakieś dodatek bez tony niezdubowanego tekstu do czytania by się przydała.

Matiszp

Matiszp

Użytkownicy
Bisacodyl
posty10
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Bisacodyl
Serio to już mam dość tych rozszerzeń. Ale tak czy inaczej daje propsa i życzę aby mod wyszedł jak najlepszy.
EDIT: Proponowałbym wam zrobić mod z nową historią, nie kolejne oklepane rozszerzenie. Będzie to o wiele ciekawsze, no i nie będzie to stracony czas

A ja odradzam stanowczo.
Nie brak nam modów z fabułą, jest returning, złote wrota czy jakieś żałosne przeznaczenie. Samo pisanie historii modderom wychodzi dość słabo. Jakieś dodatek bez tony niezdubowanego tekstu do czytania by się przydała.
Postaramy się, aby nasza modyfikacja była większym rozszerzeniem, dodamy coś od siebie, bardzo dużo nowych questów. Będzie to o wiele dłuższa i szersza przygoda z G2NK.
 
Splash zajmuje się multiplayerami do Gothica. Nie przestawajcie zawracać mu tym głowy.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jestem za rozszerzeniami i łażeniem po tej samej mapie setny raz ale zawsze to jakaś propozycja do zagrania w nowym stylu a gothica i modyfikacji do niego nigdy dość także życze powodzenia i sukcesu nad pracą
 

Shall

Shall

Użytkownicy
Buntownicze Podziemie
posty9
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Buntownicze Podziemie
Ja tam jestem za każdym nowym modem. Nieważne czy to total conversion czy rozszerzający. Liczy się jedynie to czy ujrzy światło dzienne.
 
Kapitan Klanu "Shall Never Surrender".

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Poleciłbym wam stworzenie coś w stylu instalatora jak w przypadku Content moda do Gothica 3'go, gdzie będzie można wybrać czy chce się mieć np.: nowy hud, nowa kolorystyka menu i statystyk, czy chce mieć się nowe tekstury.

Po za tym - dobrym pomysłem mogłoby być połączenie tej modyfikacji z modyfikacją L'Hiver. Moglibyście wtedy się skupić na dodawaniu nowego kontentu a nie na modelowaniu świata gry, bądź można by było przerobić świat L'Hiviera pod wasz. Oczywiście za pozwoleniem autora jeśli byłaby wymagana.

Co do niektórych rzeczy są one przesadzone. np.: Na waszym fanpage widnieje filmik odnośnie czasowych mikstur. Pijesz miksturę i podpalasz sobie broń - i podpalasz nią innych. Gdzie w tym logika? Bezi wyrzygał się na broń ogniem czy jak?

Alternatywą mogłby zostac kamienie które można by było wkładac do miejsc na takowe kamienie. W gothicu mogłby się to dziać symbolicznie. Np.: tak jak zakładamy pierścienie podnoszace nam siłę czy odporność tak tu by kamienie podnosiły by nam umiejętności walką daną bronią, czy zwiększałyby obrażenia, bądź mogłyby nam dać efekt płomieni na broń czy inny np.: zatrucia.

Jak doczytam coś jeszcze ciekawego, to zedytuje post.

[EDIT]

Może być z woga lub z dupy. Ale już był i normalna część graczy nie będzie już tym zainteresowana bo coś co było już w jakiejś modyfikacji rozwinięte jest już mało atrakcyjne.
Na chwilę obecną to fabularnie nie widać tu jakiejś innowacji. Jeśli toto wyjdzie to będzie rozszerzeniem jak każde inne. Te same gildie, schematy oklepane do bólu. Szkoda czasu na granie.
Ale to już byłooo
I nie wróci więcej.
Mam nadzieję.

Nie rozumiem twojego bólu... czepiasz się o addon rozszerzający który z samej nazwy wynika jedynie rozszerza podstawową wersję gry. Nie oczekujmy tutaj cudów, że nagle zrobią fabularnie coś pokroju wiedźmina. Pomijając już fakt, że twórca sam zaznaczył, że niektórych rzeczy nawet do premiery nie zdradzi. Nie oceniam modyfikacji/addona po jego zapowiedzi w wersji alpha. I nie ocenię go do puki sam nie zagram i go nie przejdę. Jak na razie polecam śledzić projekt i patrzeć jak się rozwija, a nie buldupić o to że nie ma ciekawego kontentu. Oni nadal te modyfikację rozwijają i polepszają, przy czym wszystkiego nie pokazują. No wyobraź sobie, że twórca pokazuje cały gameplay z gry/moda/addona który pokazuje WSZYSTKO co może zaoferować gra/modyfikacja przed premierą. Przecież to sensu by nie miało. Dlatego twórca nie pokazuje swoich najlepszych asów w rękawie. Przy czym nie można zapominać że to jest ADDON ROZSZERZAJĄCY PODSTAWKĘ, a nie jakiś wielki rozbudowany mod który z podstawowym Gothicem ma tyle wspólnego co sam silnik.

Tak na prawdę się czepiacie o to że to kolejny nudny addon poszerzający podstawową grę... no to jak nie chcecie grac w addony to czekajcie sobie na inne modyfikacje. Wypowiedzieć się możecie, ale czy ta wypowiedź dla twórców będzie miała jakikolwiek sens? jedyne co zauważyłem dla osób które zarzucają że to kolejny addon do g2 to to że jest to addon... Wiadomo że ER nie jest dla wszystkich - i nigdy nie będzie. Jak chcecie czegoś co jest dla wszystkich pograjcie sobie w GTA V lub znajdźcie coś dla siebie, co wam przypasuje i grajcie w co wam się podoba, a nie piszecie komentarze "chujowa bo mało ciekawego kontentu i wgl to addon więc nie zagram" w momencie w którym nawet modyfikacją się nie zainteresują i nie postarają się dowiedzieć czegoś na ten temat, a do puki się tego nie zrobi - nie wypowiadać się. A przynajmniej nie przyjmować danego stanowiska. Bo modyfikacja nie jest nawet w fazie beta który nie został jeszcze udostępniony a wy oceniacie już ją jakby to był pełnoprawny produkt w pełny spatchowany i skończony który ogrywaliście przynajmniej kilkadziesiąt godzin. Może kończąc już wypowiedź powiem tylko tyle, nie ma co się denerwować, ani ekscytować, bo modyfikacja jest w fazie prac w wersji alpha, nie jest w 100% rozwinięta i nawet nie możemy w nią zagrać. Skąd pewność że projekt nie zostanie anulowany? albo skąd wiecie że mod będzie nudny sądząc po paru screenach i nagraniach?

Ja osobiście widzę duży potencjał w tej modyfikacji, ale jest nie dopracowana, modele niektórych zbroi wyglądają jakby po prostu były połączeniem dwóch pancerzy i ze zmieniona teksturą. Niektóre rozwiązania są moim zdaniem nie trafione typu mikstura akrobatyki czy mikstura po wypiciu której nasz miecz się podpala i zadaje obrażenia od ognia, już więcej sensu byłoby w wkładaniu kamieni do mieczy które się z czasem psują... czy też pomysł żeby z trofeum królowej pełzaczy można było zrobić ulepszoną wersję zbroi z pancerzy pełzaczy. Ja bym to rozwiązał w taki sposób: Zamiast robić zupełnie coś oddzielnego - po prostu damy ją komuś do ulepszenia np.: Wilkowi który w pierwszej części dla nas taką sporządził i powiedzmy że się jako tako na tym zna. I np.: Gdyby można było pozyskać jakiś śluz który po stwardnieniu by sprawiał że płytki staja się twardsze i się mocniej trzymają siebie. Zbroja wtedy nie byłaby pewnie jakimś cudeńkiem dużo lepszym od podstawowej wersji, ale na pewno byłaby lepsza. Kolejna rzecz to sprawa z Myśliwymi - okej, fajnie niech sobie będą, ale coś mi ewidentnie nie pasuje w tym żeby myśliwi mieli nagle zmienić się w Łowców Orków... Czekam na jakieś ciekawe i logiczne wyjaśnienie tego jak, po co i dlaczego... Pomniejsze sprawy są np.: ze zbroją strażnika w kolczudze czy ciężki pancerz strażnika... ( już o rycerzach nie wspomnę... ) Wszystkie te projekty są dla mnie skazane na śmierć i wgl się nie nadają... Już prędzej wolałbym żeby zostały oryginalne pancerze. (Ale jak mówiłem wcześniej - instalator z możliwością wyboru co chcemy zmienić mógłby być dobra opcją, bo osobiście uważam, że jeśli już coś zmieniać w gothicu, to nie ruszać tego co już jest.). I wgl co to jest za pomysł z zużytą zbroją paladyna? Prosiłbym o jakieś logiczne wyjaśnienie istnienia tej zbroi. Zbroja po jakimś czasie po prostu będzie się zużywać? Przez co będzie tracić na statystykach i będziemy musieli brać nową? Czy to po prostu zabieg stylistyczny? No i ostatnia sprawa  hud, okno menu, doświadczenie itp. Nie można by tego jakoś zrobić w taki sposób by z poziomu gry dało się ustawiać to jak się chce? Bo wiele osób na prawdę wolałoby żeby to wszystko zostało oryginalne, a nie zmieniać każdy szczegół pod modyfikacje by to pokazać jaka to ona jest inna... bo nie jest. Wchodzisz do gry, grasz przynajmniej 2h(dojście do miasta - tyle zazwyczaj mi zajmowało dotarcie do tego przeklętego Khorinis) i prawdopodobnie po za zmianą terenu nic możesz nie zobaczyć... Bo nie sądzę, że gra będzie aż tak różna by początek gry się różnił... przecież to tylko addon, a nie całkowicie nowa gra tylko na silniku gry.

Wgl sprawa z całkowicie przebudowywaniem gry pod własną historię zalicza się jako mod? To jest tylko wykorzystanie silnika i mechanik w nim się znajdujących by przedstawić swoją historię, a używają nazwy "Gothic" w tytule by była ona kojarzona z tym tytułem, gdzie z tytułem jak mówiłem wcześniej mają tyle wspólnego co sam silnik graficzny mechaniki i przedmioty, a czasem postacie, ale jest to kompletnie inne uniwersum i kompletnie inna historia, więc jakim prawem w tytule znajdujemy nazwę gothic? skoro jest to tylko wykorzystanie silnika do własnych celów? Są też modyfikacje które korzystają ze świata, ba nawet z tej samej historii świata przedstawionego, wykorzystują te same postacie, ale pokazują zupełnie inną historię. Coś takiego spokojnie można nazwać spin-offem i w tym przypadku jest tu uzasadniony przypadek dodania "gothic" w tytule, ale nie w światach wykreowanych od zera, z własna historią. Oczywiście najbardziej szanuje modyfikacje które pokazują coś własnego, a nie starają się naprawić na prawdę dobra i dopracowaną grę jaką jest Gothic 2 Noc Kruka(tak jak z G1 można polenizować że jest gra nie dokończoną, to nie można tego powiedzieć o G2NK, ponieważ mimo nacisku JoWood, mimo zmiany niektórych rzeczy i braku implementacji paru rzeczy jakie by na pewno urozmaiciły tą grę, to nadal historia jest na wysokim poziomie i ejest moim zdaniem nawet dużo lepsza od G1, jeśli chodzi o dopracowanie(już pomijając tragicznego na premierę Gothica 3)).

Kończąc mój wywód który jest trochę bez sensu bo odchodzi od tematu głównego, powiem tyle: Wyluzujcie się ludzie i czekajcie na premierę. Nawet jak nie chcecie teraz grać w to. No a dla tych dla których addony nie interesują mam tylko jedno do powiedzenia: Pocałuj mnie w dupę i wypad z baru, bo skoro przychodzicie tutaj nie dla tego co ten bar oferuje a przyszliście narzekać "o boże kolejny taki sam bar widziałem takich masę" to lepiej żebyście stąd wyszli zanim się na was rzucą fani tego baru i osobiście wam skopią tyłki. Ja rozumiem jakąś konstruktywną krytykę, ale samo stwierdzenie że chujowe bo to addon to chyba lekka przesada prawda?

No i w sumie zapomniałem powiedzieć, że oni z tego nie zarabiają... jedyne co mogą stracić to czas, pieniądze i wysiłek. Bo na dłuższą metę to im się kompletnie nie opłaca, ale za to przynajmniej się czegoś nauczą, będą mieli wspomnienia i poznali wielu ludzi o podobnych zainteresowaniach. Dlatego wspieram ten projekt całym sercem, bo widać że wkładają dużo wysiłku w to by ten projekt był jak najlepszy(z różnym rezultatem, ale mam nadzieje, że pójdzie to w lepszą niż gorszą stronę), a kto wie, może w przyszłości zaczną tworzyć własne gry które będziemy kupować? Zawsze jest warto wspierać młodych twórców którzy chcą włożyć dużo wysiłku w to co robią. Czekam na premierę, śledzę na bieżąco(w sumie od dziś(xd), ale modyfikacja mnie zaintrygowała bo co można wprowadzić takiego czego twórcy nie wprowadzili do tak fenomenalnej gry), i na pewno obczaję z czym się to je.

O ja pierdole! ale mi wyszła z tego epopeja! Przepraszam kogoś kto będzie to czytał! :/
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Przydałoby się aby następnym razem pisać o wiele mniejsze ściany teksty. Mi tam nie przeszkadza gdy ktoś pisze, że będzie to kolejny addon więc  będzie chujowe. Niech se pisze co chce przynajmniej może wyjść z tego ciekawa dyskusja.
 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
^^kurwa typie, czy ty wiesz jak się powinno formatować tekst i dzielić na akapity po maksymalnie kilka linijek? Tego się nie da czytać. Przeczytałem dwa pierwsze i 1/4 następnego i już jestem zmęczony.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
^^kurwa typie, czy ty wiesz jak się powinno formatować tekst i dzielić na akapity po maksymalnie kilka linijek? Tego się nie da czytać. Przeczytałem dwa pierwsze i 1/4 następnego i już jestem zmęczony.

Podzieliłem je tematycznie ^_^ Nie musisz czytać, nikt ci nie każe. Ja tak piszę, bo inaczej nie potrafię, a sztucznie akapitów nie będę wprowadzał bo sensu by to nie miało, po za tym skracać tekstu pod akapity tez nie ma sensu bo straciłby wiele ważnych omówionych spraw. Po za tym widać, że mój komentarz nie jest typowym komentarzem - sądzę raczej że zrobiłem z tego trochę rozprawkę(jeśli chodzi o rozmieszczenie akapitów, a po za tym coś podobnego masz w książkach I NIKT NIE NARZEKA, to jest naturalne dla dłuższych tekstów.

Ale dobra więcej już się wypowiadał na ten temat nie będę bo się offtop robi :/

Post połączony: 2017-03-28, 00:35
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Po za tym widać, że mój komentarz nie jest typowym komentarzem - sądzę raczej że zrobiłem z tego trochę rozprawkę
My jestesmy na forum a nie na lekcji polskiego  :facepalm:

A napisać krótko i treściwie to żaden problem, ale kij z tym niech ludzie traca czas na rozprawki
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy ktos tutaj pamieta moderatora DODO z forum Tawerny Gothic, on też miał fetysze na punkcie zasad języka polskiego  :lol2: Jakbym widział właśnie jego sposób pisania i myślenia.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
>porównywanie książek do posta na forum o modowaniu goticzka
Za każdym jebanym razem. Gdzie Rzym, a gdzie Krym? Umiejętność pisania to nie umiejętność pisania ścian tekstu, tylko umiejętność dostosowania stylu do odbiorców i sytuacji.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Przynajmniej wywalił wszystkie swoje myśli w jednym poście, a nie w kilku tak więc są jakieś plusy XD.
 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry