Język budowniczych - problem z tabliczkami. 2107 0

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 13.02.2017 roku

Wyświetleń 2107

Odpowiedzi 0

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam taki problem, że zamiast zaktualizować mi się napis po nauczeniu się konkretnego poziomu, to zawsze mi wraca do początkowego. I dodatkowo tabliczki nie dają expa, tylko % do walki, nawet jeśli są ustawione warunki(zapewne w tym jest pies pogrzebany). Aktualnie linijka z pliku text.d dotycząca języka budowniczych wygląda tak:
"Brak|Farmerzy|Wojownicy|Kapłani", //NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE = 17; //ADDON
W grze, jeśli użyję(w skrypcie beziego czy podczas jakiegoś dialogu) Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_FOREIGNLANGUAGE , 3); to mam napis Kapłani, jednak postać nie potrafi przeczytać tabliczki.
Same zmiany dotyczące tabliczek wyglądają tak:
else if (StoneplateItem == OneHStonePlate)
{
concatText = PRINT_Learn1H;
if (StoneplateLevel == 1)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 98)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel1);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel1));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_1");
}
else if (StoneplateLevel == 2)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 96)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel2);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel2));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_2");
}
else if (StoneplateLevel == 3)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] <= 94)
{
B_RaiseFightTalent (self, NPC_TALENT_1H, OneH_StPlLevel3);
concatText = ConcatStrings (concatText, " + ");
concatText = ConcatStrings (concatText, IntToString(OneH_StPlLevel3));
B_Say (self, self, "STONEPLATE_3");
}
else if (StoneplateLevel == 1)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 99)
{
B_GivePlayerXP (100);
}
else if (StoneplateLevel == 2)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 97)
{
B_GivePlayerXP (200);
}
else if (StoneplateLevel == 3)
&& (other.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 95)
{
B_GivePlayerXP (300);
};
Ktoś może mi przerobić ten skrypt albo wytłumaczyć w ludzki sposób, jak dokonać tego?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry