NIEZNANE GOTHICOWE CIEKAWOSTKI + Fabularne FAQ Dziejów Khorinis 130429 253

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 130429

Odpowiedzi 253

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
W sumie pytanie trochę mniej związane z organizacja a z wydarzeniami nt gothic sequel. Czy nie uważasz Dark, ze publikacja tego nieukonczonego dodatku mocno was skrzywdzi? Wszak zapowiadaliscie, ze odtworzycie pancerze z dodatku w skali 1:1
 To miał być wasz atut, a teraz tylko czekać aż każdy będzie kopiowal oryginalne modele i wklejal je do swoich modyfikacji.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Czyli można wysnuć wniosek, że PB robiła w trójce "na ilość", a nie "na jakość"...

Co starsi gracze pamiętają może zapowiedzi gothica 3, tego co obiecywano i jak mocno przereklamowana była to gra względem tego co dostaliśmy. Lata później dostaliśmy skyrima, który mimo różnicy technologicznej pod względem rozgrywki oferował praktycznie to samo i niewiele więcej. Trudno jest stworzyć taki świat. Z tego co pamiętam to dopiero assasins creed przyniósł coś takiego, ale nie była to nadal gra rpg.
 

SanTiago

SanTiago

Użytkownicy
posty212
Propsy47
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Nikt nie jest w stanie podołać presji i oczekiwaniom ze strony fanów, którzy z każdą częścią oczekują za każdym razem coraz więcej i więcej. (ale ja tam lubię trójeczkę :D )
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Podobny błąd ma popełnić Dzieje Khorinis odtwarzając utracony kontent z dodatku np. gildia łowcy demonów?
W żadnym wypadku @Żelazko i dementuje jeśli odniosłeś takie wrażenie.
Z dodatku nie odtwarzamy NICZEGO poza łowcami (których udział jest dość smaczkowy-marginalny, więc można ich określić mianem easter egga/dodatku). A drugą rzeczą jest tylko Inkwizycja, w ZUPEŁNIE innej formie niż w tym dodatku. Właściwie inkwizytorzy trochę się nam napatoczyli, bo niejaki Wyzysk wymyślił fajny epizod z nimi w queście pobocznym, potem zahaczyliśmy z nimi jeszcze o jeden główny - a na koniec dowiedzieliśmy się o dodatku i inkwizytorów których wymyśliliśmy mogliśmy ubrać w te fioletowe ciuszki.

Zaświadczam osobiście i ręczę głową, że te dwa wprowadzenia (z ukłonowym nawiązaniem do sequela) są w bardzo dobrym smaku i guście, i nie wprowadzą w żadnym wypadku wrażenia o którym mówił Av. Nie w tej formie i naszym wydaniu.

O gwardii królewskiej/wczesnym koncepcie paladynów oczywiście nie wspominam - bo oni pojawili się już w intro i plikach g1
Gwardia królewska i paladyni pasują do DK chociaż bardziej z naciskiem na gwardię. Tak ważna jednostka wojskowa jak paladyni nie zajmowali by sobie dupę transportem i organizacją rudy kiedy dostęp do kopalń był wciąż dostępny. Nawet kupiec Fernado z górnego miasta mówił że jego statki zawoziły rudę na kontynent a przywoziły z powrotem żywność.

Mam nadzieję że wyjaśnicie w jakiś sposób jak gildia łowców demonów zniknie z Khorinis bo w ani GII ani GI nie ma o niej wzmianki.

Mam nadzieję że wyjaśnicie w jakiś sposób jak gildia łowców demonów zniknie z Khorinis bo w ani GII ani GI nie ma o niej wzmianki.
Umyślnie będą na Vaduz :D

Git. :D

A co z wyjaśnieniem poprzednich wojen z orkami? Kowal Hakon z miasta Khorinis (tak chyba się jego imię pisało) mówił że był żołnierzem w wojnie z orkami za młodu. On albo jakiś NPC też wspominał że to była druga wojna z orkami? Cmentarzysko orków niedaleko Obozu na bagnie ma być ponoć pozostałością po tej pierwszej lub drugiej wojnie. Czy ujrzymy może samą wojnę pomiędzy ludźmi i orkami w Górniczej Dolinie?

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
w Khorinis zapewne wiele postaci będzie innych nie będzie Regisa czy Briana(chyba że dodane zostaną dzieci)
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Z tego co mi wiadomo DK ma się skończyć z powstaniem bariery. Sama bariera istniała 10 plus kilka lat maksimum. Bezi ją rozpierdolił w maks kilka miesięcy od przebycia tam. Zatem wiele postaci z Khorinis powinny być dostępne. Z tego co pamiętam z wczesnych materiałów Onar jako jeszcze syn wieloziemianina miał się uganiać na całej wyspie za każdą spódniczką.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A pokażecie Bunt Więźniów? To takie wydarzenie które jeszcze było nie pokazane a jest jednym z ciekawszych.
W Gothicu to mógłbyć prolog i zapoznanie z mechanika...ale no PB.
 

Dark

Dark

Moderator działu
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Moderator działu
Fajnie @Thoro że wpadłeś. Tak między nami (ale powiem to publicznie ku przestrodze i ostudzeniu niektórych) to obaj doskonale wiemy jak wiele elementów tego świata to tylko symbol - bez żadnego uzasadnienia czy 'tajemnicy' tego miejsca.

Całe lata przegadaliśmy kiedyś na wszystkich tych nieścisłościach i wykluczających się rzeczach. Tu nawet problemem nie są nieścisłości między częściami (mniejsze lub większe), ale nawet nieścisłości wewnętrzne w samej grze (głównie Gothic 1).

Podam tu jako przykład Chromanin - ludzie w Polsce zastanawiają się i podniecają 'kim był' ów człowiek, co to był za wątek. A tak naprawdę questa tego dodano w patchu 1.08k (była to wersja premierowa w Polsce). Niemcy w swoją 'premierówke' grali w wersji 1.6 i bez patcha nawet nie mieli tego wątku.
Questa tego dodał Bjorn Pankratz, i zapytany o jego 'tajemnice' odpowiedział rozbrajająco szczerze: ot, tak wypełniłem pustkę w świecie i dodałem se coś takiego. Masakra, co?

Zdajcie też sobie sprawę, że NIE JEST to świat pod względem dbałości o detal i spójności ala uniwersum Wiedźmina (które jest dziełem literackim więc nie ma o czym mówić), ALE nawet nie może też czyścić butów The Elder Scrolls.
Tutaj nikt nie bawił się w historię każdego miejsca i uzasadniania wszystkiego.
Wynikało to też z tego, że w Piranii nigdy nie było 'sztywnych ram', podziału obowiązków i 'cenzora' który dbałby o SPÓJNOŚĆ wszystkiego. Każdy zajmował się po trochu wszystkim - rosenkratz muzyką i 3d, pankratz był poza testowaniem i programowaniem również trochę scenarzystą. No to MUSIAŁO spowodować taki bałagan (kto chce się przekonać zapraszam do obejrzenia gothica w pigułce).

Oczywiście - istnieją miejsca, które mają 'historię' napisaną i znaną przez scenarzystów PB. Ale Wasze wypytywania o wieże to gruba przesada. Albo ktoś tu rzucił przykład posągów Orków które są w wielu 'ludzkich' miejscach.
Zrozumcie, że to nie miało ŻADNEGO uzasadnienia - po prostu leveldesigner uważał ten posąg za 'mroczny' i pasujący w takie straszne miejsca, dlatego nawalał go wszędzie - w klasztorze mnichów, w twierdzy Bergmara. Nie doszukujcie się tu logiki. Logikę dopiero wprowadzać musimy MY, jako twórcy DK.

W sumie pytanie trochę mniej związane z organizacja a z wydarzeniami nt gothic sequel. Czy nie uważasz Dark, ze publikacja tego nieukonczonego dodatku mocno was skrzywdzi? Wszak zapowiadaliscie, ze odtworzycie pancerze z dodatku w skali 1:1
 To miał być wasz atut, a teraz tylko czekać aż każdy będzie kopiowal oryginalne modele i wklejal je do swoich modyfikacji.
@Wowoz zapewniam cię, że nie skrzywdzi nas to w żadnym wypadku. To miał być tylko BONUSOWY ATUT, ot taka mała ciekawostka i NIC więcej. Fajnie po prostu, ze zahaczająca w jakimś stopniu o kanon Piranii i tylko tyle. Mamy tysiące ważniejszych i istotniejszych atutów, choćby ten design i obsesyjną dbałość o szczegóły. Nie ma obaw ;)

Abstrahując to musze ci poza tym powiedzieć, że owe pancerze od strony technicznej momentami stoją na poziomie gorszym od Gothica 1. Popatrz choćby na kanciastość tego Łowcy Demonów:


Sam widzisz o czym mówię. Dodatkowo czapka tego niby 'inkwizytora' jest źle zmapowana. Jeśli ktoś będzie wrzucał to w takiej formie do swoich projektów to na zdrowie :D Nawet przy pancerzach z G2 wyglądałoby to już jak downgrade. Ja się cieszę, bo dla @Gizbor odtworzenie tego to nie problem - a będzie wyglądało to zajebiście i w HQ.
A przy tym sami nie będziemy 'złodziejami' korzystającymi z kradzionych materiałów.

Post połączony: 2017-01-10, 15:19
Czy miasto Khorinis zostanie powiekszone poprzez dodanie budynkow w puste i niewykorzystane miejsca w miescie czy przez modyfikacje i powiekszenie terenow przez developerow?
Absolutnie nie. O tyle o ile w terenie znajdziemy kilka kryjówek i nowych nieznanych połaci o tyle nie można liczyć na żadne 'powiększenie' miasta. Bogactwo i pokazanie złotych czasów nie może wiązać się ze zniszczeniem i zaoraniem lore/tego co widzieliśmy w gothicu 2.

Będzie pełno 'nowych mieszkań', ponieważ zagospodarowaliśmy wszystkie 'fejk domy' - które miały okna, ale nie miały np. wnętrz lub pięter. Tak więc o pomieszczenie wszystkich nie ma się co martwić.

Czy miasto Vaduz bedzie znacznie wieksze od Khorinis?
Oczywiście, to będzie trochę taki nasz 'Vengard marzeń' - pokażemy jak powinna wyglądać inna poważna metropolia tego uniwersum.

rozumiem, że Orków w koloni karnej nie będzie?
będą w ogóle w tej grze?
Obejrzyj film z pierwszego posta

Opuszczona kopalnia będzie funkcjonować?
W końcu zawaliła się już pod barierą
Oczywiście, że tak.

Też o tym myślałem. Ale wyłamuje się w tym właśnie ta wieża koło Cavalorna. Wygląda na zbudowaną przez ludzi więc przez orków mogła być co najwyżej zniszczona. Chyba że taka sama architektura jest w podziemnym mieście orków. I napisałem wcześniej jedna z wież jest za blisko cytadeli bo wygląda to przecież mniej więcej tak: Skała z cytadelą - ścieżka - górka z wieżą. Więc czego ona by tam pilnowała zwłaszcza że w cytadeli musiała być chyba jakaś załoga. Chyba tylko druga wieża spełnia jakieś zadanie bo strzeże drogi do świątyni śniącego.
No zgadza się, i jest to wieża ludzi. Już Ratford mówi, że cała kolonia nasiana jest ruinami które w większości pamiętają czasy pierwszej wojny z orkami. To są jeszcze czasy walk o doline - przesuwania się linii frontu, dzikości. Nie ma co tego rozkładać na czynniki pierwsze. A cytaleda to jeszcze inna historia, bo liczy ona wieki i jest jedną wielką ruiną.

@Dark skoro planujecie dograć dubbing do opcji dialogowych z magami z jedynki to może przy okazji dałoby radę do trójki dograć głosy kumpli Bezimiennego?
O kur, to najbardziej absurdalny pomysł jaki słyszałem. To może od razu przy okazji machnijmy też polski dubbing do Risena 1 i 3?
Nie wiem czy @Ventrue masz świadomość, ale nagranie nawet paru tekstów to 15 minut sprężenia i pracy aktora - ewentualnie dogrywki, nagrania innych intonacji, poprawki, praca dźwiękowca. W dodatku po pierwszych kilku godzinach w kość zaczyna dawać zmęczenie. Studia i większość aktorów pomaga za darmo - a my mamy zostawać na kolejne 2 godziny dłużej robić jakieś gówno, które pobierze 100 osób?

W dodatku propozycja jest tym bardziej nietrafiona, bo sam nie lubie Gothica 3, grałem w to raz dopiero pare lat temu (przez godzine), no i tak naprawdę zdajesz sobie sprawie ile energii i organizacji by to pochłonęło? Ja mam mało czasu i koordynacje dubbingu DK na głowie, więc tymbardziej jest to absurd. A DK nie nawiązuje w żaden sposób do G3

@Szmyk @bgb - wpadajcie tu czasem odpisać na jakieś pytanie, bo potem zbiera się tego tyle że ciężko wszystko wyłapać. Jakby co walcie do mnie prywatnie to na szybko powiem stanowisko w szczegółowych sprawach

Post połączony: 2017-01-10, 15:27
A co z wyjaśnieniem poprzednich wojen z orkami? Kowal Hakon z miasta Khorinis (tak chyba się jego imię pisało) mówił że był żołnierzem w wojnie z orkami za młodu. On albo jakiś NPC też wspominał że to była druga wojna z orkami? Cmentarzysko orków niedaleko Obozu na bagnie ma być ponoć pozostałością po tej pierwszej lub drugiej wojnie. Czy ujrzymy może samą wojnę pomiędzy ludźmi i orkami w Górniczej Dolinie?
'Wojny' jako takie o których wiemy były dwie (+ te dawne, uriziel etc). Pierwsza to jakaś mitologia i czasy dziesięciolecia/ponad wiek temu.
 II wojna rozpoczęła się jeszcze przed powstaniem bariery - to ona zaczęła wykańczać Królestwo, i trwała od tego czasu, przez cały okres trwania bariery oraz akcji Gothica 1 i 2.

Kowal nazywał się Harad, nie Hakon. Możemy zakładać, ze brał więc udział w tej samej (drugiej) wojnie z orkami, tyle że właśnie z 10-15 lat wcześniej od akcji G2. W DK mamy z nim przewidzianą niespodziankę.

Cmentarzysko to raczej pradawne dzieje Orków - być może nawet te z 1000 lat przed akcją Gothica (kiedy walczył z nimi generał Uriziel).
Wojna pomiędzy ludźmi i orkami w formie starć bezpośrednich miała miejsce w czasie na wiek przed akcją Gothica 1 - kiedy przodkowie Tymorisina i Bergmara toczyli o doline krwawe walki z Orkami. Zieloni przeszli potem na czas przegranej 'do partyzantki', aby podnieść się z upokorzenia zaraz po powstaniu bariery (obejrzyj film z pierwszego posta - tam Arkadiusz to super objaśnia).
Oczywiście ujrzymy echa tej niegdysiejszej wojny - oglądaliśmy je przecież w akcji G1, ale tak jak mówie to były czasy I wojny,

Post połączony: 2017-01-10, 15:28
A pokażecie Bunt Więźniów? To takie wydarzenie które jeszcze było nie pokazane a jest jednym z ciekawszych.
W Gothicu to mógłbyć prolog i zapoznanie z mechanika...ale no PB.
Będzie niespodzianka. Na pewno nie będziecie zawiedzeni;)

Morghar99

Morghar99

Użytkownicy
posty180
Propsy129
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam nadzieję, że w DK zostaną dobrze zbalansowane umiejętności i statystyki broni, ponieważ w wielu modach jest nieumiejętnie rozłożenie punktów obrażeń do poszczególnych broni co czyni rozgrywkę nudną banalną i strasznie amatorską jakby robił to jakiś "gimbus" po żuberku.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Całe lata przegadaliśmy kiedyś na wszystkich tych nieścisłościach i wykluczających się rzeczach. Tu nawet problemem nie są nieścisłości między częściami (mniejsze lub większe), ale nawet nieścisłości wewnętrzne w samej grze (głównie Gothic 1).

Podam tu jako przykład Chromanin - ludzie w Polsce zastanawiają się i podniecają 'kim był' ów człowiek, co to był za wątek. A tak naprawdę questa tego dodano w patchu 1.08k (była to wersja premierowa w Polsce). Niemcy w swoją 'premierówke' grali w wersji 1.6 i bez patcha nawet nie mieli tego wątku.
Questa tego dodał Bjorn Pankratz, i zapytany o jego 'tajemnice' odpowiedział rozbrajająco szczerze: ot, tak wypełniłem pustkę w świecie i dodałem se coś takiego. Masakra, co?

Powiem tak, jako ze g1 mial maly budzet i byl rozmachem maly to moge przymknac oko na miejsca bez historii. ACZKOLWIEK nienawidze watkow w grach, filmach, serialach ktore tworcy nie wyjasniaja. Czemu pb w 2 nie rozbudowala co sie stalo z nekiem albo chromanim albo klasztor zmiennoksztaltnych, nie mam pojecia <rozklada rece>

Ale jak juz pb trzyma sie czegos to niech kontynuuja to w nastepnych czesciach a nie na beszczela zmieniaja dla wygody
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Całe lata przegadaliśmy kiedyś na wszystkich tych nieścisłościach i wykluczających się rzeczach. Tu nawet problemem nie są nieścisłości między częściami (mniejsze lub większe), ale nawet nieścisłości wewnętrzne w samej grze (głównie Gothic 1).

Podam tu jako przykład Chromanin - ludzie w Polsce zastanawiają się i podniecają 'kim był' ów człowiek, co to był za wątek. A tak naprawdę questa tego dodano w patchu 1.08k (była to wersja premierowa w Polsce). Niemcy w swoją 'premierówke' grali w wersji 1.6 i bez patcha nawet nie mieli tego wątku.
Questa tego dodał Bjorn Pankratz, i zapytany o jego 'tajemnice' odpowiedział rozbrajająco szczerze: ot, tak wypełniłem pustkę w świecie i dodałem se coś takiego. Masakra, co?

Powiem tak, jako ze g1 mial maly budzet i byl rozmachem maly to moge przymknac oko na miejsca bez historii. ACZKOLWIEK nienawidze watkow w grach, filmach, serialach ktore tworcy nie wyjasniaja. Czemu pb w 2 nie rozbudowala co sie stalo z nekiem albo chromanim albo klasztor zmiennoksztaltnych, nie mam pojecia <rozklada rece>

Ale jak juz pb trzyma sie czegos to niech kontynuuja to w nastepnych czesciach a nie na beszczela zmieniaja dla wygody

Twórcy nie wyjaśniają takich wątków i nie lubisz takich rzeczy, bo jesteś na to po prostu za głupi. Nie umiesz sobie niczego sam dopowiedzieć, to zabieg artystyczny tak jak w książkach - sytuację musisz sobie co najwyżej wyobrazić. Tutaj tak samo.

Frizbick
  • Gość
Dobra, można sobie dopowiadać na setki możliwych rozwiązań ale to jak z interpretacją wierszy - ciężko stwierdzić, co autor miał na myśli. Tutaj zresztą przyznam rację Mac Dunowi, że twórcy idą na łatwiznę, zamiast tworzyć skomplikowany świat z jakąś historią to robią 2 wątki na krzyż i "resztę sobie dopowiedzcie sami, macie wyobraźnię".
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Twórcy nie wyjaśniają takich wątków i nie lubisz takich rzeczy, bo jesteś na to po prostu za głupi. Nie umiesz sobie niczego sam dopowiedzieć, to zabieg artystyczny tak jak w książkach - sytuację musisz sobie co najwyżej wyobrazić. Tutaj tak samo.

Porownywanie ksiazki a gry to zupelnie co innego chyba?  Bo w ksiazce wszystko sobie wyobrazamy, jak w serialu flash jest tyle dziur fabularnych to jak czlowiek ma uwierzyc w ten swiat  :pokerface:

Ja chce wiedziec JAK tworcy mysla o smierci neka, teraz sobie wyobrazmy ze cala gra jest taka i lorowo nie istnieje bo watek jest urywany z dupy kazdy :facepalm:

Wlasnie to pokazuje poziom rpg. W fallout nev vegas nawet zwykla krypta gdzie byly same potwory miala swoje LORE, TAK SIE ROBI DOBRY RPG

Miejsca w grze z dupy sie chyba nie wziely, musialy byc jakies wydarzenia  :antyprops:
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Wlasnie to pokazuje poziom rpg
można założyć że pewnie nawet oni nie wiedzą wszystkiego czego chciałbyś się dowiedzieć, to jest kurwa gra a nie pion śledczy instytutu pamięci narodowej xD

Cytuj
Wypiętrzenie wyspy Khorinis, w wyniku procesów magmatycznych, zaczęło się kilkadziesiąt milionów lat przed przybyciem Bezimiennego. Uwieńczone sukcesem, stało się jednym z ulubionych miejsc pobytu boga Adanosa, stanowiło jego bazę wypadową pomiędzy uspokajaniem konfliktów wybuchających wśród jego krewkiej rodziny.

a tutaj możesz się wykazać i po swojemu wymyślić cokolwiek ci przyjdzie do głowy xD
http://themodders.org/index.php?topic=26110.0
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Dark nie potrzebujecie grafika na miesiąc-półtora?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Aż czasem nie chce mi się wierzyć ze osoba która pisze z konta o nicku Thoro to faktycznie Thoro :D
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Chyba ze względu na nagle zainteresowanie gothiciem i grafika. Nieważne, nie chce zasmiecac tu tematu
 

Dark

Dark

Moderator działu
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Moderator działu
@Thoro - pw

Ups - w kwestii tych 'niewyjaśnionych wątków' źlę się wyraziłem. Oczywiście wspaniałą rzeczą w Gothicu było tyle tajemnic i brak informacji na temat osób czy lokacji (wywołujący wrażenie bycia trybikiem w tym wielkim nieznanym świecie, może nawet strachu?).

W pewnym sensie góruje to tutaj nawet nad grą Wiedźmin - tak jak choćby quest ze szpitalem psychiatrycznym w W2 koło Flotsam. Na koniec jakiś tam sekret zostaje, ale jednak mamy możliwość poznania tego wątku od A do Z.

Tutaj po prostu żałosne są te nieścisłości i wykluczenia - na które gracz wpada nawet bez analizy fabuły. Bo gdyby te 'tajemnice' trzymały się spójnie jakiejś wizji gry byłoby super i wyszłoby tak samo 'mrocznie'. A w obecnej sytuacji dochodzi potem do tylu pokręconych teorii i wykluczeń, że można co najwyżej prychnąć śmiechem.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
https://youtu.be/vnoVmUTamXM?t=1360
Ma ktoś obrazek tej całej mapy Khornis? Avallach wzywam Cię.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry