[G1] Ludzie z Górniczej Doliny + Golden Mod/Золотой мод + Народ Миненталя PL 83358 172

O temacie

Autor Nefario

Zaczęty 23.12.2016 roku

Wyświetleń 83358

Odpowiedzi 172

szakulowski

szakulowski

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wykonać zadanie "święte księgi sekciarzy" sledze tego bala  potem uri'a jak gada z innymi ale potem nic sie nie dzieje nie ma z nikim dialogu. Help

p.s. jestem w I rozdziale

jeżeli uri pogadał ze wszystkimi trzema postaciami z obozu to powinno ci się pokazać w notesie że trzeba iśc do Hugo. pogadaj z nim
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak wykonać zadanie "święte księgi sekciarzy" sledze tego bala  potem uri'a jak gada z innymi ale p.s. jestem w I rozdziale
Zaglądnij tutaj; Opos to opisał
http://bractwogothica.pl/thread-504.html
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mam pytanie. Zacząłem grać w moda (przechodzę cała serie na nowo) i zastanawiam się czy jeśli zostane Guru to zamkne sobie droge do zakładania nowego obozu? Czy mogę bez przeszkód dołączyć do głównej frakcji? A ścieżka SO diametralnie sie różni od podstawki?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Możesz dołączać do kogo chcesz i zostać kim chcesz. Zakładanie czwartego obozu (Górski Obóz) jest całkowicie opcjonalne i nie wpływa na nic.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dzięki.
To chyba wypróbuje guru.
 

Wojny

Wojny

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hejka, o co chodzi z tą tawerną, przeszedlem gothica z tą modyfikacją i nic takiego nie widziałem przemierzając kolonie, i też nie miałem z tego co pamietam u nikogo takiej opcji dialogowej ?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja też jej nie znalazłem jeszcze.

mam kolejne pytanie. Spóźniłem się z tym Sargonem o 2h, oczywiscie strażnicy przy bramie chcą mnie zabić, ich moge ominąć, ale mam dziennik. Czy muszę się cofać z zapisem (a zrobiłem masę rzeczy w czasie z wbiciem levela włącznie) czy dam radę skończyć grę mimo ich agresji? Czy to jakoś przeszkadza? Oczywiście nie dołączam do SO.
 

MrLisek

MrLisek

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty44
Propsy50
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Zbyt dosłownie to odebrałeś. Chodzi o pewną grupę wędrujących ludzi. ;P

Post połączony: 2017-01-08, 10:53
Ja też jej nie znalazłem jeszcze.

mam kolejne pytanie. Spóźniłem się z tym Sargonem o 2h, oczywiscie strażnicy przy bramie chcą mnie zabić, ich moge ominąć, ale mam dziennik. Czy muszę się cofać z zapisem (a zrobiłem masę rzeczy w czasie z wbiciem levela włącznie) czy dam radę skończyć grę mimo ich agresji? Czy to jakoś przeszkadza? Oczywiście nie dołączam do SO.

Porozmawiaj z Gravo.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Dzięki, w sumie to było dość oczywiste :D


Btw. Mod fajny, nie robi totalnej rewolucji ala MT, ale gra się przyjemnie, fajne nowe zadania i to pewnie tylko szczyt góry lodowej :D Na pewno fajny jeśli chce się przejść Gothica na spokojnie jeszcze raz. Jeszcze nigdy 3 godzin nie siedziałem w samym SO :D
 

Wojny

Wojny

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to co to za grupka, bo naprawde przemierzalem cala kolonie i zadnych wedrujacych ludzi nie widzialem :) ( prócz 3 strażników na plac wymian i eskorty kopaczy ale wątpie by o nich chodziło )
 

Sabumatva

Sabumatva

Użytkownicy
posty8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No to co to za grupka, bo naprawde przemierzalem cala kolonie i zadnych wedrujacych ludzi nie widzialem :) ( prócz 3 strażników na plac wymian i eskorty kopaczy ale wątpie by o nich chodziło )

W sumie źle to ujęte jest "Karczma". Chodzi generalnie o dość sporą liczbe NPC która sobie wędruje po koloni. Oddzielnie, czy tak jak w przypadku tego konwoju do starej kopalni.

I własnie z tym mam problem ludziska, wiecie może gdzie w drugim roździale znajduje się Monius? Taki sekciarz od misji "Księga Legend"
 
https://www.youtube.com/watch?v=GLDUNJrTmzE

mrtvyvrh

mrtvyvrh

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mam problem. Nie mogę wyjść ze starej kopalni. Ekran ładowania wygląda jak ze zwykłego gothica, pokazuje się pasek hp, a ekran ładowania zostaje. Mogę wpisywać komendy, wchodzić do dziennika etc, ale nie widzę otoczenia, tj brało mapkę ze zwykłego gothica i coś się bugowało. pls help.

@EDIT
Wystarczy usunąć DX11 jak ktoś na tym gra :D
@EDIT v2
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
User:  Hubert,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Camera: Pos(49790.6836/-3887.58496/-4144.97803), At(-0.981437802/0.0818539858/-0.173435315)
Startup Options:-game:lzgd.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:006A4E80 (0x00001042 0x00000001 0x006550F0 0x00000000) GothicMod.exe, oCNpc::IsInInv, D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 9423
0023:00655137 (0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08 0x000DE692) GothicMod.exe, oCMsgState::operator delete()+12247 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGameExternal.cpp, line 2784
0023:006E9208 (0x006550F0 0x008DCE08 0x008DCE60 0x007D06E8) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1433
0023:006E91A4 (0x000101AC 0x007D06E8 0x2098D368 0x009D980C) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E9957 (0x008DCE08 0x00002AAC 0x2098D368 0x0072D6C2) GothicMod.exe, zCParser::CallFunc()+711 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1548
0023:006658B1 (0x009D9808 0x1CFDF038 0x1E070848 0x00000000) GothicMod.exe, oCInfo::Info()+17 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oInfo.cpp, line 517+14 byte(s)
0023:0072D6C2 (0x00000000 0x1CFDF038 0x1E070848 0x00000000) GothicMod.exe, oCInformationManager::OnInfo()+354 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Roman\oInformationManager.cpp, line 993
0023:006A797A (0x1E070848 0x00000000 0x1E070848 0x1BDE9D10) GothicMod.exe, oCNpc::OnMessage()+3994 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 10207+133 byte(s)
0023:006DDAE3 (0x1E070848 0x1CFDF038 0x00000000 0x14617F24) GothicMod.exe, zCEventManager::SendMessageToHost()+371 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 269
0023:006DDDCF (0x14617CF0 0x005F405F 0x14586C70 0x007DCAC4) GothicMod.exe, zCEventManager::ProcessMessageList()+191 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 356
0023:006DCCA6 (0x14586C70 0x007DCAC4 0x0DE151F0 0x00000000) GothicMod.exe, zCEventManager::DoFrameActivity()+38 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 145+9 byte(s)
0023:005F405F (0x1460EB90 0x0DE151F0 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, zCWorld::Render()+415 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zWorld.cpp, line 762
0023:0063DC76 (0x0077A8D8 0x013C3289 0x0126FEC4 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:00424F73 (0x007D1078 0x7666DA9C 0x000F03D6 0x0DE151F0) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s)
0023:006D867B (0x002ED000 0x0000002C 0x00000000 0x000000B5) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x013C3289 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x013C3289 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0xC1009DE7 0x70A310E8 0x6A009DE7 0x7941E801) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
0023:740D89CA (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Shell32.dll, Ordinal204()+16794 byte(s)
crash przy misji z przyzywaniem śniącego, powinna być cutscenka, a jest coś takiego :c
 

mrtvyvrh

mrtvyvrh

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pomoże ktoś?? Reinstall za bardzo nic nie dał.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Witam. Mam pytanie czy gra z tym modem jest trudniejsza? Gothic był dość łatwy, początek trudny, ale po godzinie już stawałeś się bossem. Jeszcze grając pierwsze razy, młodszy i bez znajomości fabuły grało się przyjemnie. Teraz jednak poziom trudności G1 jest słaby. W tym modzie poziom trudności dorównuje G2nk?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie wydaje mi się zbytnio, możesz zobaczyć na moim let's playu, że jakoś trudniej nie ma.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



MysticLogistic

MysticLogistic

Użytkownicy
posty28
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak to jest z tym atakiem na wolną kopalnię u boku strażników? Doszedł ktoś? Ktoś się podzieli wrażeniami?
 

mrtvyvrh

mrtvyvrh

Użytkownicy
posty4
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sporo już czekam, na pewno ktoś wie co można zrobić :c

Mam problem. Nie mogę wyjść ze starej kopalni. Ekran ładowania wygląda jak ze zwykłego gothica, pokazuje się pasek hp, a ekran ładowania zostaje. Mogę wpisywać komendy, wchodzić do dziennika etc, ale nie widzę otoczenia, tj brało mapkę ze zwykłego gothica i coś się bugowało. pls help.

@EDIT
Wystarczy usunąć DX11 jak ktoś na tym gra :D
@EDIT v2
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
User:  Hubert,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Camera: Pos(49790.6836/-3887.58496/-4144.97803), At(-0.981437802/0.0818539858/-0.173435315)
Startup Options:-game:lzgd.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:006A4E80 (0x00001042 0x00000001 0x006550F0 0x00000000) GothicMod.exe, oCNpc::IsInInv, D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 9423
0023:00655137 (0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08 0x000DE692) GothicMod.exe, oCMsgState::operator delete()+12247 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGameExternal.cpp, line 2784
0023:006E9208 (0x006550F0 0x008DCE08 0x008DCE60 0x007D06E8) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1433
0023:006E91A4 (0x000101AC 0x007D06E8 0x2098D368 0x009D980C) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415
0023:006E9957 (0x008DCE08 0x00002AAC 0x2098D368 0x0072D6C2) GothicMod.exe, zCParser::CallFunc()+711 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1548
0023:006658B1 (0x009D9808 0x1CFDF038 0x1E070848 0x00000000) GothicMod.exe, oCInfo::Info()+17 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oInfo.cpp, line 517+14 byte(s)
0023:0072D6C2 (0x00000000 0x1CFDF038 0x1E070848 0x00000000) GothicMod.exe, oCInformationManager::OnInfo()+354 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Roman\oInformationManager.cpp, line 993
0023:006A797A (0x1E070848 0x00000000 0x1E070848 0x1BDE9D10) GothicMod.exe, oCNpc::OnMessage()+3994 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 10207+133 byte(s)
0023:006DDAE3 (0x1E070848 0x1CFDF038 0x00000000 0x14617F24) GothicMod.exe, zCEventManager::SendMessageToHost()+371 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 269
0023:006DDDCF (0x14617CF0 0x005F405F 0x14586C70 0x007DCAC4) GothicMod.exe, zCEventManager::ProcessMessageList()+191 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 356
0023:006DCCA6 (0x14586C70 0x007DCAC4 0x0DE151F0 0x00000000) GothicMod.exe, zCEventManager::DoFrameActivity()+38 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 145+9 byte(s)
0023:005F405F (0x1460EB90 0x0DE151F0 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, zCWorld::Render()+415 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zWorld.cpp, line 762
0023:0063DC76 (0x0077A8D8 0x013C3289 0x0126FEC4 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:00424F73 (0x007D1078 0x7666DA9C 0x000F03D6 0x0DE151F0) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s)
0023:006D867B (0x002ED000 0x0000002C 0x00000000 0x000000B5) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x013C3289 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x013C3289 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0xC1009DE7 0x70A310E8 0x6A009DE7 0x7941E801) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
0023:740D89CA (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Shell32.dll, Ordinal204()+16794 byte(s)
crash przy misji z przyzywaniem śniącego, powinna być cutscenka, a jest coś takiego :c
 

Kassian

Kassian

Użytkownicy
posty30
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to jest z alchemią? Tylko będąć w Bractwie można się jej nauczyć?
 

skellige

skellige

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak założyć ten własny obóz ?
Do kogo trzeba pójść aby zacząć wątek ?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To nie jest WŁASNY OBÓZ, tylko nowa frakcja. Bezi nie jest tam przywódcą, ani w sumie nikim ważnym.

Wykonuj misje dla Teofila a potem idź z wątkiem głównym, trafisz na tę możliwość ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry