Gothic Orpheus Mod 14973 37

O temacie

Autor OrpheusProject

Zaczęty 9.11.2016 roku

Wyświetleń 14973

Odpowiedzi 37

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=YH2tgTgWA4w

Coś na deszczową pogodę. Kierujemy się w stronę mrocznego klimatu i jesteśmy w fazie dopasowywania efektów, landscape jest prawie ukończony. Górnicza Dolina jest nieco większa niż ta z 1 częsci choć klimatycznie zbliżony do 2.
@Kogaan W niedalekiej przyszłości zrobimy betatesty dla chętnych.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Górnicza Dolina jest nieco większa niż ta z 1 częsci choć klimatycznie zbliżony do 2.
Tzn, jak bardzo i co powiększyliście? :P
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nieco większa. Generalnie landscape Górniczej Doliny jest bardzo podobnych rozmiarów do tego z jedynki, głównie dodaliśmy jaskinie i powiększyliśmy bagna przy swampcampie.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
@Kogaan W niedalekiej przyszłości zrobimy betatesty dla chętnych.
To ja będe chętny.

Nieco większa. Generalnie landscape Górniczej Doliny jest bardzo podobnych rozmiarów do tego z jedynki, głównie dodaliśmy jaskinie i powiększyliśmy bagna przy swampcampie.
Fajnym pomysłem było by dodać koło starej kopalni zamiast ściany skalnej to dostęp do morza tak jak w l'hiver edition.
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest sporo pomysłów, z chęcią bym usłyszał propozycje od graczy.
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

wiwi

Gothic Orpheus Mod
#25 2016-11-21, 23:43(Ostatnia zmiana: 2016-11-22, 11:13)
Tak jak w l'hiver edition kolo wieży Xardasa przejście w kierunku Gorniczej Doliny ,jak i przejście przez jaskinię nad morze do Skipa.

Naprzeciwko Khorinis na jednej z wysp więzienie typu Alcatras  (np z moda Tajemnice Jumangi ).
Na cyplu obok statku warownia (np. z moda Themurders) .- Trudność polega na wpleceniu lokacji z wątkiem gry.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ścieżka do wolnej kopalnii, podziemne miasto orków na ich terenie albo powiększone to ich obozowisko obok świątyni śniącego, jakiś tunel łączący tereny zielonoskórych z areną orków, może wkomponować wieżę Mgieł w jakieś ruiny starego zniszczonego kasztelu, więcej kopalnio-jaskin" z czasów gdy wydobyciem rudy nie zajmowali się wyłącznie skazańcy, kilka zniszczonych orkowych rumowisk z dawnych czasów gdy rządzili doliną, powiększone podziemia cytadelli + "oryginalna przełęcz" 
w sumie najważniejsze jest dodanie zgrabnie napisanych historii, które zdradzą nam tajemnice zagadkowych miejsc z górniczej doliny
 

Dorlay

Dorlay

Użytkownicy
posty7
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z chęcią zagrałbym w coś takiego :P
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Świetnie, teraz wygląda ten mod o wiele lepiej, mroczniej i bardziej gothicowo :) odemnie tylko bym powiedział, że chciałbym zobaczyć wszystkie lokacje z gothic 1 + orkowe miasto.
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=OtQuqtOEaxg
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
https://www.youtube.com/watch?v=OtQuqtOEaxg


Fajnie wyszło, ale animacje walenia młotkiem lub kopania kilofem są słabsze niż w Gothicu (tak, podejrzewam, że to Skyrimowe). Propsik.

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, są to standardowe animacje Skyrima z Havok.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Jak się nazywa ten mod na pancek paladyna ? :D

BTW: Dobra robota, nieźle to wygląda tylko trochę orkowie z skyrima nie pasują.

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
"Trochę"
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy

OrpheusProject

Gothic Orpheus Mod
#34 2017-01-19, 20:37(Ostatnia zmiana: 2017-01-19, 20:43)
modele robił jackoos - Knightly Armory, trzeba mieć optimier by działały na special edition. Cięzko bedzie odtworzyć orków w inny sposób, generalnie są to i tak orkowie z Nordmaru czyli inaczej wyglądające niż te z górniczej doliny. // Zapewne jeszcze będę edytował poszczególne twarze z assetów i zwiększał co nieco rozmiar
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
https://www.youtube.com/watch?v=OtQuqtOEaxg

Czy ja dobrze widzę czy tam są też kawałki świata g3?
 

bubek

bubek

Użytkownicy
posty35
Propsy9
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy mod będzie dostępny w języku polskim ?
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy33
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jak rozumiem mod już wyszedł?  http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/85135/?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry