Lokalizacja plikow .asc 3317 3

O temacie

Autor

Zaczęty 17.07.2008 roku

Wyświetleń 3317

Odpowiedzi 3

Mathius
  • Gość

Mathius
Gość

Lokalizacja plikow .asc
2008-07-17, 21:46(Ostatnia zmiana: 2008-07-18, 08:08)
Witam wszystkich!

Wie ktoś gdzie w plikach gothica znajdują się animacje wchodzenia po drabinie, spania, kucia na kowadle, walki, itp.? Przeszukałem wszystkie voluminy .vdf, sprawdzałem w meshach ale nic nie znalazłem ;/ Bardzo proszę o pomoc.


EDIT
Udało mi się rozgryźć te animacje, wiem już, że trzeba się posłużyć GothicSourcerem. Tylko teraz mam inny problem, mianowicie gdy wczytuje animacje w 3DS MAX 7 wyskakuje mi komunikat, że scena zawiera animacje ale nie ma szkieletu ;/ Dodałem MAX'owski szkielet ale on stoi i nic nie robi gdy włączam animacje, próbowałem też odtworzyć scenki przy pomocy pliku Hum_Body_Naked0 dołączonego do GMDK, ale było to samo ;/ klatki animacji leciały, a szkielet się nie poruszał. Może mi ktoś z tym pomóc, będę bardzo wdzięczny.

EDIT2
Rozwiązałem ten problem :lol:  Szkielet byl w folderze z rozpakowanymi animacjami :lol2:
Temat do zamknięcia czy usunięcia, nie wiem :)
 

pawbuj
  • Gość
Cytat: Mathius link=topic=2729.msg23456#msg23456 date=Jul 17 2008, 21:46\'
Witam wszystkich!

Wie ktoś gdzie w plikach gothica znajdują się animacje wchodzenia po drabinie, spania, kucia na kowadle, walki, itp.? Przeszukałem wszystkie voluminy .vdf, sprawdzałem w meshach ale nic nie znalazłem ;/ Bardzo proszę o pomoc.
EDIT
Udało mi się rozgryźć te animacje, wiem już, że trzeba się posłużyć GothicSourcerem. Tylko teraz mam inny problem, mianowicie gdy wczytuje animacje w 3DS MAX 7 wyskakuje mi komunikat, że scena zawiera animacje ale nie ma szkieletu ;/ Dodałem MAX#msgote author=Mathius link=topic=2729.msg23456#msg23456 date=Jul 17 2008, 21:46\']Witam wszystkich!

Wie ktoś gdzie w plikach gothica znajdują się animacje wchodzenia po drabinie, spania, kucia na kowadle, walki, itp.? Przeszukałem wszystkie voluminy .vdf, sprawdzałem w meshach ale nic nie znalazłem ;/ Bardzo proszę o pomoc.
EDIT
Udało mi się rozgryźć te animacje, wiem już, że trzeba się posłużyć GothicSourcerem. Tylko teraz mam inny problem, mianowicie gdy wczytuje animacje w 3DS MAX 7 wyskakuje mi komunikat, że scena zawiera animacje ale nie ma szkieletu ;/ Dodałem MAXowski szkielet ale on stoi i nic nie robi gdy włączam animacje, próbowałem też odtworzyć scenki przy pomocy pliku Hum_Body_Naked0 dołączonego do GMDK, ale było to samo ;/ klatki animacji leciały, a szkielet się nie poruszał. Może mi ktoś z tym pomóc, będę bardzo wdzięczny.

EDIT2
Rozwiązałem ten problem :lol:  Szkielet byl w folderze z rozpakowanymi animacjami :lol2:
Temat do zamknięcia czy usunięcia, nie wiem :)
miło by było jakbyś dokładnie opisał jak to zrobiłeś gothicsourcerem bo mam podobny problem
 

Mathius
  • Gość
Cytat: pawbuj link=topic=2729.msg23476#msg23476 date=Jul 18 2008, 09:23\'
miło by było jakbyś dokładnie opisał jak to zrobiłeś gothicsourcerem bo mam podobny problem

No więc wypakowałem anims.vdf z Gothic/data, a potem w GothicSourcer wystarczy wybrać Tools > Decompiler models > i jedna z trzech opcji, zależy jaki model. Jak chcesz zmieniać animacje postaci albo potworów to wybierz Dynamic, podaj ścieżkę do pliku i gotowe.
 

pawbuj
  • Gość
Cytat: Mathius link=topic=2729.msg23488#msg23488 date=Jul 18 2008, 11:14\'
No więc wypakowałem anims.vdf z Gothic/data, a potem w GothicSourcer wystarczy wybrać Tools > Decompiler models > i jedna z trzech opcji, zależy jaki model. Jak chcesz zmieniać animacje postaci albo potworów to wybierz Dynamic, podaj ścieżkę do pliku i gotowe.
śliczne dzieki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry