oferta współpracy/programista 2389 22

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 23.10.2016 roku

Wyświetleń 2389

Odpowiedzi 22

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty250
Propsy148
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
@Kelten Unity wspiera chyba wszystkie platformy VR. Z tym że trzeba mieć raczej dobry sprzęt (mój złom się dławi przy bardziej zaawansowanym grach 3d). Niech ktoś bardziej obeznany to potwierdzi/poprawi (może @Sawik albo Avallach? )
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4792
Propsy3189
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
Tak jak przedmówca - da się. Unity wspiera VR, pozwala programować i nawet assety przyjmuje - więc da się.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
temat do zamknięcia.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry