Witam. Dla kogoś obeznanego w temacie to pytanie może się okazać głupie, ale jakby co to jestem kompletnym amatorem, a nawet mniej niż amatorem, bo w Blenderze nie umiem prawie nic. Podobny temat już był na tym forum, ale nie znalazłem rozwiązania. Otóż...
Znalazłem na WoGu bardzo fajną czapkę, konkretnie cylinder:
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1067&cat=7&page=1&order=0Model jest serio bardzo ładny, ale problem w tym, że autor nie umieścił tam tekstury, więc w Gothicu ten cylinder wygląda jak typowy przedmiot bez tekstury, czyli taki szary i brudny.
http://imgur.com/a/YEDNsZależy mi jedynie na tym, aby cylinder był po prostu czarny. Odpaliłem ten model w Blenderze i zabarwiłem go na czarno i mimo iż w Blenderze jest czarny to w Gothicu dalej szary. Kolega tłumaczył mi, że i tak muszę mieć plik .tga, ale problem w tym, że nie mam pojęcia jak taki zdobyć. Zabarwiłem w Blenderze, wyeksportowałem jako .3ds, ale jak mam wyeksportować .tga przypisane do tego modelu? Tak aby po wrzuceniu do Textures/Items już mieć w grze ten czarny cylinder.