Cześć, mam następujący drobny w sumie problem: Postanowiłem przenieść animacje walki z G2 do G1. Po paru problemach udało mi się przenieść animacje z pliku humans.msb i humans1hst1(reszty nie robiłem bo to analogiczne) do Gothica 1(pozwoliem skompilować grze). Wszystko pięknie działa(szczególnie blokowanie!), poza jednym przypadkiem: wszystkie animacje dla walki bronią jednoręczną dla nowicjusza są takie jak z Gothic 2, poza animacją stania w gotowości bojowej. Wtedy postać trzyma miecz dwoma rękami(jak w zwykłym Gothicu). Analiza humans.mds pozwoliła mi stwierdzić, że animacja "stania" to "s_1hrun", która znajduje się w pliku HUM_AMB_1HRUNT0_A01.ASC. Jednakże, kiedy dekompilowałem pliki z G2, tego pliku nigdzie nie było(był tylko HUM_AMB_2HRUNT1_M01). Dekompilowałem plik humans.msb zarówno z GMDK 2 jak i nawet czystego vdfs'a, i nigdy się ten plik nie pojawiał. Mimo tego Gothic kompiluje mi mój folder asc_humans, co jest dziwne bo jak innego pliku brakowało to mi się wywalał. Czy ktoś wie, czy ta animacja jest zadeklarowana w innym miejscu, albo czy komuś się poprawnie dekompiluje plik humans.mdh z Gothic 2 i ma brakujący plik?