PORADY I SOLUCJA 43203 23

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 29.07.2016 roku

Wyświetleń 43203

Odpowiedzi 23

Boris

Boris

Użytkownicy
posty18
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przełączniki w Bractwie/Kolumny na bagnie:
1. chata Cor Kaloma
2. chata na podwyzszeniu na przeciwko domu Cor Kaloma (prawdopodobnie nocowal tutaj Caine)
3. drzewo niedaleko miejsca gdzie stal Baal Orun (trzeba się wspiąć od zewnątrz i wejść do jego pustego pnia)
4. Szałas Baal Tondrala
5. Chata miedzy miejscem, gdzie siedział Melvin, a pomostem na wodzie
6. Chata Shrata

Post połączony: 2025-07-14, 11:51
Księga Chromanin/Chromaniny w Górniczej Dolinie:
1. Wieża Mgieł, pod ziemią (tam gdzie w Gothic 1)
2. w zamku na murze, w miejscu, od którego oderwała się zawalona wieża
3. przy wejsciu do Opuszczonej Kopalni po stronie GD, blisko miejsca, gdzie odpoczywa Bilgot/Talbin
4. w Nowym Obozie, przy jeziorze, w pobliżu miejsca, gdzie był topielec od tamy, ale bliżej skał. Przy księdze jest lodowy wilk, lodowy golem i lodowy troll
5. w przełamanej połowie wraku na plaży pod Wieżą Mgieł, za zamkniętymi drzwiami
6. w zwłokach w Wieży Mgieł
 

Boris

Boris

Użytkownicy
posty18
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sentymentalny farmer:
1. Dostajemy zadanie od Leopolda
2. Idziemy na opuszczoną farmę (to ta, gdzie mieszka Bars z kolegami) i w stodole znajdujemy łyżkę
3. Wracamy do Leopolda i gadamy
4. Gadamy z myśliwym Torwinem (karczma)
5. Gadamy z myśliwym Gastonem
6. Gadamy z myśliwym Hubertem (lub Alexem)
7. Gadamy z drwalem Baromirem
8. Wracamy do Khorinis i na farmie Sekoba gadamy z Ursulą
9. Gadamy z Baberą
10. Wracamy do Leopolda
 

Boris

Boris

Użytkownicy
posty18
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
'Kolekcjoner ksiąg':

1. Księga 'Najwybitniejsi uczeni naszych czasów' jest do kupienia u Zurisa.
2. Księga 'Magowie z Górniczej Doliny' jest do kupienia u Goraxa.
3. 'Biografia Lorda Hagena' - możliwa do zdobycia kradzieżą u któregoś z paladynów. Niestety nie pamiętam którego. ALBO można jej poszukać w jednej z sal na piętrze w zamku.
4. 'Klasztor zmiennokształtnych' - do kupienia u Gor Boby w Leśnym Obozie, na pewno w 4 rozdziale
5. 'Król Rhobar I' - do kupienia u Sengratha. Na pewno w 4 rozdziale, po znalezieniu go w zadaniu 'Zaginiony w ciemności', kiedy to przebywa w jaskini, gdzie w G1 były czarne gobliny i almanach.

Post połączony: 2025-10-21, 12:05
'Ostatnia Krucjata':

1. Po rozpoczęciu questa gadamy z Alwinem (rzeźnik z portu).
2. Rozmawiamy z Iglerio (górne miasto).
3. Idziemy do Zurisa (plac targowy) i odkupujemy dziwny zwój (za 50 roślin leczniczych i 50 ziół leczniczych).
4. Rozmawiamy z Pyrokarem (klasztor).
5. Rozmawiamy z Mortem (Martwa Harpia) i dostajemy Rytualne Ostrze.
6. Idziemy do Erola (w jego domu obok farmy Sekoba) i kupujemy Ossarium/Pradawną urnę za 1000 SZ.
7. Z obydwoma przedmiotami idziemy do Starca, czyli Nekromanty w Dolinie Przodków.
 

Boris

Boris

Użytkownicy
posty18
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lojalni słudzy magnata/Ludzie dla Wrzoda:

1. Knechci: gadamy z Adamo, a następnie z Garondem. Ponownie z Adamo. Potem z Peregrino i Trzeborem.

2. Budowniczy: gadamy z Homerem (jaskinia, gdzie w G1 był Jacko z dwoma szkodnikami), następnie ze Sparkiem (jest obok Grimesa, w kopalni Marcosa). Sprawa załatwiona.

3. Doradca: gadamy z Teofilem (na początku jest w tej samej jaskini, co Homer, potem, po wykonaniu dla niego dwóch zadań, jest w Zjednoczonym Obozie). Zaczyna się quest 'Doradca Magnata', gdzie trzeba zdobyć odzież, broń i pierścień.
A) pierścień - idziemy do klasztoru ognia i gadamy z nowicjuszem imieniem Marcelin. Dajemy mu skórę cieniostwora. Dostajemy 'bogato zdobiony pierścień';
B) szata - idziemy do Górnego Miasta i gadamy z Alcazarem (w ciągu dnia gada z Lutero), potem z Lutero. Ten sprzeda Bezimiennemu odpowiednie ubranie za 500 SZ.
C) broń - idziemy do portu i rozmawiamy z Carlem. Następnie do Górnego Miasta i gadamy z Iglerio, który daje bohaterowi szpadę.
Mając wszystko, wracamy do Teofila i kończymy to zadanie.

4. Sługa: gadamy z Balamem, następnie z Omidem (na początku są w kopalni Fajetha, ale już w 2 rozdziale mamy quest by ich wyprowadzić do Zjednoczonego Obozu, więc tam powinni być). Idziemy do Arto, który się nie zgadza. Teraz trzeba poczekać do 5 rozdziału. W nim otrzymujemy od Garingora zadanie 'Ludzie z Górniczej Doliny', polegające na negocjowaniu ze Zjednoczonym Obozem. Po wykonaniu tego zadania ponownie rozmawiamy z Arto. Potem z Omidem. Sprawa załatwiona.

Po ogarnięciu wszystkich spraw wracamy do Garingora.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry