PORADY I SOLUCJA 30609 20

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 29.07.2016 roku

Wyświetleń 30609

Odpowiedzi 20

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

PORADY I SOLUCJA
2016-07-29, 22:23(Ostatnia zmiana: 2016-07-30, 23:38)
Tutaj umieszczacie swoje porady związane z graniem w moda.
Spoiler
Cytuj
A co mi tam, macie kilka porad od byłego testera:
1. Bonusów możecie używać od razu, w przypadku many różnicy nie odczujecie zapewne żadnej. Jeżeli chodzi o siłę i zręczność róznica ta będzie  większa, ale tak czy tak, grę przejdziecie.
2. W modzie są bonusy ze zjedzenia odpowiedniej ilości  niektórych rzeczy, dla ciekawskich:
Spoiler
jabłka i szynka dają siłę, polne i leśne jagody punkty życia, ser zręczność, mleko, ciemne grzyby, gin i piwo manę, a mięsa kopacza ochronę od magii i ognia. 
3. Przy wyborach fabularnych kierujcie się sumieniem, czasami przebaczcie niektórym.
4. Uczcie się wykuwania broni unikatowych, są bardzo dobre.
5. Nie zabijajcie NPC imiennych, wielu jest potrzebnych później.
6. Uczcie się języka kapłanów przed zabiciem Kruka, później najprawdopodobniej nie da rady.
7. Jeśli gracie magiem, na początku 2 rozdziału udajcie się do Leśnego Obozu (dawniej był tam Klasztor Zmiennokształtnych)
8. Wywalenie Szponu Beliara może okazać sie dobrą decyzją.
9. W większych zenach co rozdział czekają nowe zadania.
10. Pływanie łódką w DP może  się opłacić, zwłaszcza od drugiego rozdziału.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Polecam wykonać misję balla w Zjednoczonym Obozie w GD gdy gramy magiem ( tam gdzie był obóz bandytów). Dostaniemy za misję najlepszą szatę guru na 6 krąg magii.
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spoiler
W 2 rozdiale gdy wybijemy orków
Koło taranu stoi strażnik od ktorego otrzymamy potek na silę
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na malutkiej wysepce (plaża piratow,lekko na lewo od Bonesa ) leży czarna perła.
Bardziej na lewo, na większej wyspie, koło dużego drzewa pływa piwo Coragona.
 

Unnamed

Unnamed

Użytkownicy
posty8
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak zostanie się Nowicjuszem Wody, to niektórzy NPC nie chcą rozmawiać. Wystarczy zdjąć szatę i jest OK  :D
Po zostaniu Magiem Wody, problem znika.
 

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mały easter egg: kiedy pójdziemy rano do rybaka Farima to wywiąże się fajna rozmowa za którą otrzymamy 500 pkt expa.
 

Henryjek

Henryjek

Użytkownicy
posty7
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś rozwinąć dlaczego wywalenie Szponu Beliara może się okazać dobrą decyzją? :D
 

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo dostaniesz fajnego expa😝
A poważnie to w późniejszych rozdziałach dostaniesz od saturasa zadanie na ulepszenie miecza o nazwie młodszy brat, bardzo fajna zabawka.
 

Konanowicz

Konanowicz

Użytkownicy
posty35
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po wypiciu czasowej  ''mikstury akrobatyki'' można przemienic się zwojem przemiany np w jaszczura i ubić stworka. Po powrocie do postaci Beziego efekt mikstury nie znika, nawet po ubijaniu stworkow. Można tak ''legalnie'' miec darmowa akrobatyke i zrecznosc od pierwszych godzin gry. Nie testowałem, ale z innymi miksturami i zwojami przemiany pewnie tez dziala.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Klucze do wież: Damazy, Boltan, Rangar, Ruga, Pablo i jeden w skrzyni w koszarach
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

PORADY I SOLUCJA
#10 2021-03-24, 10:53(Ostatnia zmiana: 2021-03-24, 14:27)
Robię porządki, a obiecałem kiedyś, że zrobię, więc taka pseudomapa Doliny Przodków:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Necrontyr

Necrontyr

Użytkownicy
posty44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Coś mały ten mod jak na to co niby oferuje, nawet nie ma 400 mb. Podejrzane
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Potrzebuję podpowiedzi.
Z ilu dokładnie modów składa się saga Destiny ? Niech ktoś mnie poprawi, jeżeli się mylę, ale mamy:

- Przeznaczenie
- Przeznaczenie: Epilog
- Przebudzenie
- Korzenie Zła
- Imperium Popiołów

I tak.. W jakiej kolejności narodziły się te produkcje ? Na pewno trzeba zacząć od Przeznaczenia, a potem jest Epilog, ale co dalej ? Troszkę się pogubiłem.

Wydaje mi się, że @Simon Said kiedyś o tym pisał. Chyba nawet na pewno, ale pamięć zawodzi i jestem po paru głębszych.

Wpadłem na iście szalony pomysł przejścia każdej z wyżej wymienionych modyfikacji. Wiem - ostro wali mi w turban, ale lubię takie wyzwania. Miałem tylko do czynienia z Przeznaczeniem ( i o dziwo go ukończyłem ), ale dalej się nie zagłębiałem, bo po przejściu moda miałem długą przerwę od Gothica.
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest jeszcze prolog do IP, a tak to chyba wszystko w chronologicznym porządku.
https://themodders.org/index.php?topic=29821.0

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
To teraz już całkiem się pogubiłem. Poczekajmy na Simona.
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Z tego co wiem od kolejności wydania pierwsze było Przeznaczenie, następnie Epilog, po tym Przebudzenie, kolejne to Korzenie zła, potem prolog do Imperium Popiołów no i na koniec samo Imperium Popiołów.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jest jeszcze prolog do IP, a tak to chyba wszystko w chronologicznym porządku.
https://themodders.org/index.php?topic=29821.0

Nawet w tym co podlinkowałeś jest ,,Imperium Popiołów będzie zawierać cały prolog" więc bez sensu jest grać w sam prolog :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak jak Werewolf powiedział, prolog jest już w samej modyfikacji.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie grałem, ale coś tam śledziłem pobieżnie. Dzięki za poprawienie mnie panowie.

Opium

Opium

Użytkownicy
posty60
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Opium

PORADY I SOLUCJA
#19 2021-07-08, 14:17(Ostatnia zmiana: 2021-07-08, 14:33)
Kilka rzeczy, które mogą się przydać. Będę dopisywał w miarę poznawania gry.

-Jakich trofeów się nauczyć?
 ->Skóry wargów, cieniostworów i trolli można sprzedawać za 1/3 ceny w obozie myśliwych (nie ma za to exp).
 ->Pazury i kły można sprzedawać po 10sz jednemu z żołnieży w zamku (nie ma za to exp).
 ->Żądła krwiopijcy możemy nauczyć się zbierać z księgi "Krwiopijcy", którą dostajemy za wykonanie któregoś mniejszego questa w mieście w 1 rozdziale, nie pamiętam dokładnie.
 ->Pozyskiwania wydzieliny z żądeł możemy nauczyć się z księgi do znalezienia w zamku, w skrzyni na szczycie wieżyczki po środku.

-Gdzie można znaleźć róg smoczego zębacza?
 ->W GD, w Zjednoczonym Obozie. Żeby móc go zdobyć, trzeba wykonać questa dla Serafii, co wymaga pójścia do Jarkendaru. Rogi leżą na samym szczycie bramy wejściowej, na dachu.
 ->Można też kupić u kupca na obrzeżach zimowej części doliny.

-Gdzie są pergaminy?
 ->Mają je Kruk, Brahim, Wasilij i Lutero. Trzeba się najebać żeby je zdobyć.

-Gdzie jest Dobar?
 ->Najpierw w jaskini Grimesa; najpierw trzeba pogadać z żołnierzem, który pilnuje wejścia do zamku.
 ->Potem u wejścia do Świątyni Śniącego, za kratą. Najpierw gadamy z Parlafem i Miltenem.
 ->Potem w kotlince gdzie znajdujemy Diego. Najpierw gadamy z Miltenem.

-Zjadając goblinie jagody, ser, i znajdując wszystkie eliksiry i tabliczki, możemy spokojnie mieć 130+ zręczności razem z artefaktami. Powinno wystarczyć do prawie każdej kradzieży.

-Jak otwierać drzwi?
 ->Na szczycie piramidy na przeciwko świątyni portalu w Jarku - trzeba w nie strzelić z łuku.
 ->Drzwi do jednej z wieżyczek, przy której siedzą bandyci do zabicia na polecenie Henry'ego - wspiąć się na drugą, wypić miksturę akrobatyki albo zamienić się w cieniostrowa, przeskoczyć do drugiej, zejść i otworzyć od środka.
 ->Brama do grobowca Khardimona - strzelić w romb na prawo od niej.
 ->Brama do grobowca Quarhodrona - otworzyć skrzynię obok. Żeby przeżyć, trzeba mieć trochę odporności na ogień, powinny wystarczyć zbroja cienia, amulet, pierścień i pas. Nie używać auto-loota.
 ->Stara wieża Xardasa - czytamy pulpit, który pokazuje nam, gdzie znaleźć runę teleportacyjną. Używamy jej, potem schodzimy na 1. piętro i pociągamy zgaszoną pochodnię na przeciwko drzwi, a na samym dole naciskamy przycisk.
 ->Wejście do budowli w dolinie w Jarku (tej gdzie niedaleko są harpie) - trzeba podejść do ściany skalnej trochę dalej, tam jest drabinka, wspinamy się i idziemy tam gdzie się da, w końcu trafimy na szczyt budynku, tam jest przycisk
 ->Wejście do budowli w dolinie w Jarku, tej drugiej - stojąc przodem do drzwi obracamy się w prawo, zaraz przy ścianie skalnej jest kolumna do obrócenia.
 ->Krata do świątyni Adanosa w Jarku - trzeba uklęknąć przed ukrytym posągiem beliara. Ale nie pamiętam jak się otwiera przejście do niego.
 ->Dom Uczonych w Jarku - są 2 zamknięte przejścia. Najpierw skręcamy w prawo, drzwi otwieramy kluczem który zdjęliśmy z szamana; potem udajemy się do ostatniej komnaty i naciskamy przecisk na ścianie po prawej, po środku ściany. Wtedy otworzą się drzwi do lewej częsci budynku. Tam w korytarzu jak skręcimy w prawo, po lewej stronie będzie przycisk chyba z rysnkiem klucza, trochę zawoalowany przez zrujnowaną kamienną pułkę.
 ->Pierwsze drzwi w świątyni Adanosa w Jarku - najpierw naciskamy 4 przyciski w odpowiedniej kolejności, potem na przeciwko nich pociągamy za dźwignię.
 ->W zamku w GD jest jeden ukryty klucz w budynku Engora. Na piętrze jest obraz. Idziemy do drugiego pomieszczenia i pociągamy za czaszkę zwierzęcia na ścianie, wtedy obraz się podnosi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry