Kilka rzeczy, które mogą się przydać. Będę dopisywał w miarę poznawania gry.
-Jakich trofeów się nauczyć?
->Skóry wargów, cieniostworów i trolli można sprzedawać za 1/3 ceny w obozie myśliwych (nie ma za to exp).
->Pazury i kły można sprzedawać po 10sz jednemu z żołnieży w zamku (nie ma za to exp).
->Żądła krwiopijcy możemy nauczyć się zbierać z księgi "Krwiopijcy", którą dostajemy za wykonanie któregoś mniejszego questa w mieście w 1 rozdziale, nie pamiętam dokładnie.
->Pozyskiwania wydzieliny z żądeł możemy nauczyć się z księgi do znalezienia w zamku, w skrzyni na szczycie wieżyczki po środku.
-Gdzie można znaleźć róg smoczego zębacza?
->W GD, w Zjednoczonym Obozie. Żeby móc go zdobyć, trzeba wykonać questa dla Serafii, co wymaga pójścia do Jarkendaru. Rogi leżą na samym szczycie bramy wejściowej, na dachu.
->Można też kupić u kupca na obrzeżach zimowej części doliny.
-Gdzie są pergaminy?
->Mają je Kruk, Brahim, Wasilij i Lutero. Trzeba się najebać żeby je zdobyć.
-Gdzie jest Dobar?
->Najpierw w jaskini Grimesa; najpierw trzeba pogadać z żołnierzem, który pilnuje wejścia do zamku.
->Potem u wejścia do Świątyni Śniącego, za kratą. Najpierw gadamy z Parlafem i Miltenem.
->Potem w kotlince gdzie znajdujemy Diego. Najpierw gadamy z Miltenem.
-Zjadając goblinie jagody, ser, i znajdując wszystkie eliksiry i tabliczki, możemy spokojnie mieć 130+ zręczności razem z artefaktami. Powinno wystarczyć do prawie każdej kradzieży.
-Jak otwierać drzwi?
->Na szczycie piramidy na przeciwko świątyni portalu w Jarku - trzeba w nie strzelić z łuku.
->Drzwi do jednej z wieżyczek, przy której siedzą bandyci do zabicia na polecenie Henry'ego - wspiąć się na drugą, wypić miksturę akrobatyki albo zamienić się w cieniostrowa, przeskoczyć do drugiej, zejść i otworzyć od środka.
->Brama do grobowca Khardimona - strzelić w romb na prawo od niej.
->Brama do grobowca Quarhodrona - otworzyć skrzynię obok. Żeby przeżyć, trzeba mieć trochę odporności na ogień, powinny wystarczyć zbroja cienia, amulet, pierścień i pas. Nie używać auto-loota.
->Stara wieża Xardasa - czytamy pulpit, który pokazuje nam, gdzie znaleźć runę teleportacyjną. Używamy jej, potem schodzimy na 1. piętro i pociągamy zgaszoną pochodnię na przeciwko drzwi, a na samym dole naciskamy przycisk.
->Wejście do budowli w dolinie w Jarku (tej gdzie niedaleko są harpie) - trzeba podejść do ściany skalnej trochę dalej, tam jest drabinka, wspinamy się i idziemy tam gdzie się da, w końcu trafimy na szczyt budynku, tam jest przycisk
->Wejście do budowli w dolinie w Jarku, tej drugiej - stojąc przodem do drzwi obracamy się w prawo, zaraz przy ścianie skalnej jest kolumna do obrócenia.
->Krata do świątyni Adanosa w Jarku - trzeba uklęknąć przed ukrytym posągiem beliara. Ale nie pamiętam jak się otwiera przejście do niego.
->Dom Uczonych w Jarku - są 2 zamknięte przejścia. Najpierw skręcamy w prawo, drzwi otwieramy kluczem który zdjęliśmy z szamana; potem udajemy się do ostatniej komnaty i naciskamy przecisk na ścianie po prawej, po środku ściany. Wtedy otworzą się drzwi do lewej częsci budynku. Tam w korytarzu jak skręcimy w prawo, po lewej stronie będzie przycisk chyba z rysnkiem klucza, trochę zawoalowany przez zrujnowaną kamienną pułkę.
->Pierwsze drzwi w świątyni Adanosa w Jarku - najpierw naciskamy 4 przyciski w odpowiedniej kolejności, potem na przeciwko nich pociągamy za dźwignię.
->W zamku w GD jest jeden ukryty klucz w budynku Engora. Na piętrze jest obraz. Idziemy do drugiego pomieszczenia i pociągamy za czaszkę zwierzęcia na ścianie, wtedy obraz się podnosi.