Ja w Przeznaczenie grałem też pod siłę tyle ,że z bronią 2h i też byłem czeladnikiem u Harada ( można nauczyć się wykuwania naprawdę fajnych mieczy, których używałem przez większą część gry ). Ja dołączyłem do Jastrzębi, którzy mają typowo zadania pod siłę, ale trochę żałowałem, bo będąc u nich nie mogłem sprzedawać fantów u Halvora i nauczyć się u nich umiejętności złodziejskich, a z tego co pamiętam to można grając na siłę zrobić zadania dla złodzieji, bo są mikstury akrobatyki. Poza tym złodzieje mają fajnie rozbudowany wątek fabularny w stosunku do podstawki.
Jeśli chodzi chodzi o gildie to polecam Ci Mrocznych jako wojownik, bo:
- nowa i najbardziej fabularna gildia ( zachęcam do ogrania po Przeznaczeniu - Epilogu, Przebudzenia i Korzeni Zła, w których akcja toczy się tak jakby się ukończyło wątek Mrocznymi
- nauczysz sie 3 kregów magii ( np runa zniszczenia ozywienca itp )
- bedziesz mogł wykuć miecz na nieumarlych i bronie magiczne z kamieni wypadających ze smoków - mega fajne
Post połączony: 2018-04-21, 23:42
Bonusy są osłabione, ale ogólnie cały balans gry jest bardzo dobrze zrobiony.
Trochę już słabo pamiętam, ale chyba broń ma próg przy 40%, a siła przy 90, ale pewny nie jestem.
Ja pakowałem do progu zmiany, ale chyba jakbyś nawet używał bonusów od razu to niewiele stracisz.
Ewentualnie poszukaj info na forum DS.