Witam wszystkich
Postanowiłem zrobić w gothic 2 efekt upicia się, jaki jest w g1 i MT po wypiciu bimbru. Funkcja wywołania mds w skrypcie trunku działa poprawnie. Mój problem polega na tym, że w G2 nie działa HUMANS_DRUNKEN.MDS. Zwykłe skopiowanie animacji nic nie daje. Próbowałem też wypakować pliki ASC z tym samym skutkiem. Zrobiłem też nowy MDS, wzorując się na HumanS.MDS, ale nic z tego. Kombinując z innymi animacjami, napotkałem błąd, który występuje w G1, czyli crashe przy próbie chodzenia na boki. Przede wszystkim chodziłoby o zmianę animacji biegania, a nie tylko chodzenia. Szukałem rozwiązania problemu zarówno na tym Forum, jak i na zagranicznych. Czytałem tutoriale, więc nie jest tak, że nic nie umiem, ale ekspertem też nie jestem. ;) Obejrzałem również filmy czipa. Prosiłbym przynajmniej o rady, gdzie szukać problemu.