HUMANS_DRUNKEN.MDS w Gothic 2 - problem 880 0

O temacie

Autor Aarul Marcusson

Zaczęty 3.07.2016 roku

Wyświetleń 880

Odpowiedzi 0

Aarul Marcusson

Aarul Marcusson

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam wszystkich :)

Postanowiłem zrobić w gothic 2 efekt upicia się, jaki jest w g1 i MT po wypiciu bimbru. Funkcja wywołania mds w skrypcie trunku działa poprawnie. Mój problem polega na tym, że w G2 nie działa HUMANS_DRUNKEN.MDS. Zwykłe skopiowanie animacji nic nie daje. Próbowałem też wypakować pliki ASC z tym samym skutkiem. Zrobiłem też nowy MDS, wzorując się na HumanS.MDS, ale nic z tego. Kombinując z innymi animacjami, napotkałem błąd, który występuje w G1, czyli crashe przy próbie chodzenia na boki. Przede wszystkim chodziłoby o zmianę animacji biegania, a nie tylko chodzenia. Szukałem rozwiązania problemu zarówno na tym Forum, jak i na zagranicznych. Czytałem tutoriale, więc nie jest tak, że nic nie umiem, ale ekspertem też nie jestem. ;) Obejrzałem również filmy czipa. Prosiłbym przynajmniej o rady, gdzie szukać problemu.
 
System - Windows 10 Home 64Bit

Płyta główna - Gigabyte B75M-D3V

Procesor - Intel Core i7-3770k 3.9GHz

Karta graficzna - Sapphire radeon R9-270 4GB

Ram - A-Data 16GB

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry