@pawbuj możesz podać mi wersje twojego moda ze wszystkimi zmianami bez tego (byłbym wdzięczny) : Wersja UpdatePack
Edycja ustawień w updatepack.ini
ColoredNames_enabled=1 (kolorowe nazwy npc od nastawienia)
ChestExp_enabled=0 (exp za skrzynie)
Poison_Animals_enabled=0 (zatruwanie przez potworki)
PrintDamage_enabled=0 (wyświetla zadawane obrażenia)
DialogHeroName_enabled=0 (wyświetla „Bezi” w oknie dialogowym)
Zmiany w balansie
- NPC będącymi naszymi kompanami generują tylko 50% expa za zabójstwa;
- możemy zostać zatruci w walce z niektórymi monsterami;
- exp za smażenie mięsa 1 pkt doświadczenia za 1 usmażone mięso;
- exp i "bonus do umiejętności" za otwarcie skrzyni w zależności od długości kombinacji zamka;
- Thorus ma inną zbroję (co go wyróżnia od reszty strazników);
- zbroje mają swój limit wytrzymałości na uderzenia (limit pojedynczych uderzeń bez względu na ich siłę); NIESKOŃCZONE
- powalenie kolumny w klasztorze zmiennokształtnych zwiększa siłę i zręczność;
- sen nie regeneruje już siły i many (pełna regeneracja psuje grywalność, sens alchemii i wiele innych spraw!);
- w jaskini pod mostem przy wejściu do SO znajdziemy zwoje magiczne (przydatne w questach);
- zmodyfikowane wymagania do otwierania zamków/kradzieży/akrobatyki. (np. do zamków poziom 1 - 11 PN, poziom 2 - tylko 4 PN; oryginalnie było kolejno 10 i 20 PN, ale ten drugi poziom nic wnosił to gry i zabierał 20 PN - w updatepacku za 2 poziom znacznie rośnie szansa na zwiększenie zdolności o 1%)
Nowe zadania
- quest z mieczem Świstaka został rozbudowany (6 możliwości losowych);
- Cavalorn zleca nam zadanie zgromadzeniem troefów zwierzęcych (losowe);
- Rączka daje 2 nowe zadania: kradzież amuletu ze skrzyni strażnika i okradzenie jednego z 2 Baalów w Obozie;
- dodano quest związany z odblokowaniem południowej bramy (zabić agresywne wilki i przywódcę stada);
Nowe itemy