Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2 288230 515

O temacie

Autor Marev

Zaczęty 29.06.2016 roku

Wyświetleń 288230

Odpowiedzi 515

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Twoja wersja Gothica też nie pomogła ale próbowałem przeróżnymi sposobami, najbardziej ciekawił mnie plik UpdatePack.mod bo nigdy go nie widziałem w System. Porównałem twój mod z modem z pierwszej strony i zdałem sobie sprawę że ten plik trzeba przenieść do Data>ModVDF, a nie do System jak pisałeś.
I w końcu zadziałało :)
Od razu mam parę zastrzeżeń:
1. Ramka dialogów jest przesunięta na lewą stronę, z pewnością nie jest tam gdzie powinna być.
2. Trochę za dużo informacji pojawia się teraz na ekranie w czasie walki. Mam na myśli informację o zadanych obrażeniach. Czuję się jakbym grał w jakieś japońskie MMO albo w pokemony lub w grę turową gdzie takie informacje są potrzebne, Gothic jest za szybką grą. Tak samo jest z tymi kolorowymi nazwami przeciwników - zaśmiecają obraz.
Zamiast dodawać takie niepotrzebne rzeczy mógłbyś na przykład przesunąć informację o doświadczeniu, poziomach i innych rzeczach na lewą stronę ekranu(tam gdzie teraz jest okno dialogowe), tak jak to jest w nowych grach. Tak samo chyba jest w Edycji rozszerzonej(nie wiem, nie grałem).
3. Sakujo ma rację pisząc że dać nazwę "Bezimienny" bohaterowi jest dziwne. To wygląda tak jakby bohater sam siebie tytułował w ten sposób. Albo że sama gra daje nam do zrozumienia że taki tytuł "On" nosi. Jego brak imienia zawsze dawał wolność poglądu i interpretacji tego dzieła kultury jakim seria Gothic niewątpliwie jest. Mam na myśli osoby, które nigdy nie miały styczności z tą grą, z góry narzucisz im takie rozumowanie.
Wiem, że niby dlaczego ktoś kto nigdy nie grał w Gothica miałby zacząć z twoim modem?
Na przykład: Zagra u kogoś lub ktoś namówi go na tą grę i zainstaluje mu ją z wszystkimi poprawkami włącznie z twoim modem.
4. Jak dodałeś ten tekst o potrzebie innej... to rzeczywiście można by było dokleić tam słowo "broni". Poza tym ten tekst blokuje postać i można przez to nieźle oberwać. Albo coś nas uderzy i przerywa ten tekst w połowie lub aktywuje się dwa razy pod rząd. Czasem, nawet jak zadaje czemuś obrażenia to i tak ten tekst potrafi się odpalić. Może lepiej z tego zrezygnować i zostawić to dla tego szamana w świątyni, w końcu było to takie unikatowe.  Można też skrócić to do zdania "Potrzebuję innej broni"  na losową zmianę z "To nie zadziała". Ale też mogłoby być jakieś ograniczenie do pojawiania się tego, na przykład jeden raz na 30 sekund lub coś takiego.
5.UWAGA WAŻNE Gdy strzela się z wolnego celownika w głowę orków i ludzi nie wiem jak ze zwierzętami, to wywala grę. To samo dzieje się gdy używa się magii, wystarczy spróbować rzucić zaklęcie i od razu wywala grę i chyba w ogóle nie widać celownika przy korzystaniu z zaklęć.

PS. Jeśli chcesz coś poprawić to Szamani orków mają problem z animacją. Mam na myśli że zawsze trzymają te swoje kostury do góry nogami gdy rzucają zaklęcia. Może da rady to naprawić, kiedyś chyba ktoś próbował ale mogę się mylić. Dotyczy to wszystkich szamanów żywych i martwych ze świątyni.

Przy okazji popraw te pliki. Te dwa z rozszerzeniem .ini daj do folderu System, a ten .mod daj do folderu Data i w środku zrób kolejny ModVDF i tam go daj. Powinno to zmniejszyć problemy z instalacją dla innych osób w przyszłości, bo wystarczy będzie przerzucić pliki do folderu Gothic i scalić foldery.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Zgadza się, przeniesienie do tego katalogu skutkuje poprawnym odpaleniem moda. Uwagi Bezi11000 zdają się mieć sens, chwilę się sam pobawię i też dam znać co sądzę. Na razie potwierdzam uwagę, że "Bezimienny" to średnie rozwiązanie, zresztą podobnie uważał Sakujo :)

Edit: zanim przeczytałem post Beziego11000, zainstalowałem Twoją wersję Gothic i na niej nie wyświetlają się dialogi, ale na mojej wersji wszystko w porządku, więc chyba nie ma sensu szukać źródeł problemu. :)

A pierwsza moja uwaga: zmienne tekstury wg mnie wyglądają BARDZO ŹLE i jestem zdecydowanie za tym, żeby to było w update packu jeśli już a nie standardowej wersji:


To nie ma zdecydowanie żadnego uzasadnienia, dlaczego te dwa mają mieć inny kolor niż pierwszy - dla mnie kretoszczury były zawsze takie jak ten pierwszy (różowawe?) a ta tekstura kojarzy mi się, hmm, z bagnami? Jarkendarem? :/

 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Według mnie z tymi teksturami to ciekawy pomysł i w dzisiejszych czasach dobrej jakości gra ma różne warianty tego samego przeciwnika dla różnorodności. Niestety trzeba by było  przygotować specjalne tekstury pod taki zabieg, a na zdjęciu powyżej wygląda to tak jakby z bagiennego szczura dać teksture na kretoszczura. Może odmiana z lekko pobrudzoną skórą od rycia w ziemi, kolejna ze śladami ran na ciele od walki z innymi przedstawicielami tego samego gatunku o jedzenie w końcu widać jakie mają zęby. Bo tekstura ze ścierwojadem według mnie ma więcej sensu. Mimo wszystko musiałby to zrobić ktoś kto zna się na teksturowaniu starszych gier. Ponieważ mają one mało polygonów, w dzisiejszych grach można dodawać pojedyncze elementy np. kawałki futra w konkretnych miejscach, dodatkowe rogi czy łuski na zwierzętach. Niestety Gothic ma proste modele bo na tyle pozwala silnik i ogólny design gry, więc bawić się można tylko teksturami.
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Nie wiem czy jest sens, musiałoby to być zrobione z bardzo, bardzo dużym wyczuciem, smakiem - i to wymaga czasu, pracy... czy potrzebnej? Są inne bugi do załatania, chociażby powiększanie się ilości mięsa przy smażeniu :D Film prezentujący:
https://drive.google.com/file/d/1Pru0bBuP0v7kJvC0TCQkZfPUD3JbX1rJ/view?usp=sharing

Nie wiem czy rozwiązano problem z mnożeniem broni przy jej tworzeniu w kuźni (kowalstwo), nie sprawdzałem tego.

A co do Twojego poprzedniego posta, zgadzam się z tym, że komunikat w stylu "zadano 14 obrażeń!" ma średni sens, za dużo tych komunikatów, robi się kolorowo, pstrokato. A świat pierwszej części Gothic miał być w założeniu mroczny.



Edit:
Szybko skoczyłem na kodach do Starego Obozu. Przy okazji kodów, czemu polecenia CharakterHelperowi przywołanemu przez konsolę ("insert ch") wydajemy po niemiecku, podczas gdy bez moda (sprawdzałem to gdy plik "mod" był w katalogu system i mod był jakby nieaktywny) możemy je wydawać po polsku? ("Daj poziom" itd.):


I dotarłem do kuźni Kuno (o północy), dodając sobie wcześniej umiejętność otwierania zamków przez CH. Otwieram skrzynię... zresztą, film chyba dobrze tłumaczy:
https://drive.google.com/file/d/1dtLs_qZSz3gO-5y2MLUPndqW6hlWvbcf/view?usp=sharing

Zwiecha po otworzeniu (przerwana przez wciśnięcie ESC), bardzo dziwny dźwięk ciągnący się gdy skrzynia była za pierwszym razem otwarta...


Nie chcę wyjść na hejtera, wiecznie niezadowolonego marudera... piszę te rzeczy, bo zależy mi na udoskonaleniu patcha (w końcu miał usuwać bugi :P), a nie dokopaniu twórcy, szanuję Twoją pracę, pawbuj.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
myślałem , że oczwistym dla każdego  jest, że pliki mod trafiają do folderu modvdf. Zrobię instalator.

ta skrzynia nigdy mi się nie bugowała. @Revoke sprawdzał u siebie i było OK. Nie kombinuj z CH, to działa na 100%,wyucz się tej umiejęności.

Sprawdzałem wolne celowanie,wszysko OK, zero błędów, crashy, czegokolwiek. pr o screena!

dodatkową szt. mięsa przy smażeniu wyeliminowałem.

cena sali do 50 bryłek rudy i nie tzw. exploitu!

dialogi wyśrodkowane.

imię bohatera tylko w dialogach w wersji updatepack.

kolory nazw npc i info o obrazeniach tylko w updatepacku!

ok, resztę rzeczy przerzucam tylko do update packa.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdzałem to ze skrzynią i jak zrobi się tak jak muuz to rzeczywiście tak to wygląda z tym dźwiękiem jest to nie do zniesienia. Wygląda to tak jakby gra w nieskończoność zliczała kombinacje - Pierwsza wyświetla powiedzmy 4, a później pojawiają się kolejne z wynikiem 0 zapętlone w nieskończoność.
Z wolnym celowaniem to nie wiem, może to przez kody. Jak się trafia kogoś z łuku lub z kuszy w głowę to dostaje się doświadczenie i mikro sekundę póżniej jest crash (program przestał działać).

Jeszcze mała sugestia nie da rady o trochę lepszy obrazek przy zapisywaniu gry bo ten z obozem jest taki nijaki w różnych modyfikacjach bywały lepsze.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Sprawdzałem to ze skrzynią i jak zrobi się tak jak muuz to rzeczywiście tak to wygląda z tym dźwiękiem jest to nie do zniesienia. Wygląda to tak jakby gra w nieskończoność zliczała kombinacje - Pierwsza wyświetla powiedzmy 4, a później pojawiają się kolejne z wynikiem 0 zapętlone w nieskończoność.
Z wolnym celowaniem to nie wiem, może to przez kody. Jak się trafia kogoś z łuku lub z kuszy w głowę to dostaje się doświadczenie i mikro sekundę póżniej jest crash (program przestał działać).

Jeszcze mała sugestia nie da rady o trochę lepszy obrazek przy zapisywaniu gry bo ten z obozem jest taki nijaki w różnych modyfikacjach bywały lepsze.

uploaduje wersję 1.25.5 rev2 .
http://www.mediafire.com/file/iwfnrpz6us8bqc9/UP_1.25.5_rev2.zip


changelog będzie, ale już nie dzisiaj.

skrzynie działają, testowałem. proszę nie kombinować z test mode. docelowo jesli nie będzie więcej błędów to go wyłączę.

w g1 został nadal częsciowo jeden bug. po wczyaniu save;a jeśli brama zosała zamnknięta (kołowrót s1) to kołowrót ma zawsze ustawienie s0. Powoduje to bugi z bramami. Częsciowo sobie z tym poradziłem. Przy bramach SO dodałem w spacerze onsate i aktywna jest funkcja chickena.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z wyśrodkowaniem to trochę słabo, rzeczywiście nie jest już po lewej stronie ale teraz to okno dialogowe jest prawie że na środku ekranu. Zauważyłem że jest ono połączone z rozdzielczością monitora. Jeśli mam dużą rozdzielczość to okienko jest wyżej, a jeśli mamy małą to okienko umie schować się za ramą i w ogóle go nie widać. Poza tym się nie skaluje, ma określoną wielkość i przy małych rozdzielczościach wydaje się duże, a przy dużych rozdzielczościach wydaje się małe. U mnie miej więcej wygląda dobrze przy rozdzielczości 1280x720. Mój monitor ma 2560x1440. Jest to trochę dziwne bo zwykły SystemPack działa prawidłowo.

Ps. Teraz jak próbowałem strzelać w głowy innych osób to zadziałało mimo kodów. Choć zaklęcia dalej mi nie działały. Ciekawe...
Odkryłem że gra mi crashuje jak CharacterHelper nauczy mnie 2 poziomu Kuszy i wtedy strzele komuś w głowę. Choć magia i tak wtedy nie działa poprawnie mam na myśli same zaklęcia którymi musimy kogoś namierzyć, bo takie jak telekineza lub AOE działają dobrze.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrób screena tego wysrodkowania.wolne celowanie nie jest moja praca. Ale sprawdzałem grając miltenem i thorusem i  nie było problemów.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę oto screen: https://imgur.com/Yvfr3pv
Zignoruj białe tło po prawej bo to z drugiego monitora.
Gram w ustawieniu 2560x1440 w zwykłym SystemPacku poprawnie się wszystko dostosowuje. Tutaj z kolei jest jakby bazowe ustawienie tej ramki i nie zmienia ona swojego położenia przy skalowaniu. Tak jak pisałem wyżej wybierając bardzo małą rozdzielczość ta ramka umie schować się pod dolną ramą monitora i w ogóle jej nie widać. Może ma to związek z tymi żółtymi napisami. A jak ty zmieniasz rozdzielczość gry to ramka zachowuje się normalnie ?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Proszę oto screen: https://imgur.com/Yvfr3pv
Zignoruj białe tło po prawej bo to z drugiego monitora.
Gram w ustawieniu 2560x1440 w zwykłym SystemPacku poprawnie się wszystko dostosowuje. Tutaj z kolei jest jakby bazowe ustawienie tej ramki i nie zmienia ona swojego położenia przy skalowaniu. Tak jak pisałem wyżej wybierając bardzo małą rozdzielczość ta ramka umie schować się pod dolną ramą monitora i w ogóle jej nie widać. Może ma to związek z tymi żółtymi napisami. A jak ty zmieniasz rozdzielczość gry to ramka zachowuje się normalnie ?

już wiem gdzie jest problem  kolory naspiów edytujesz w systempack.ini i nic do tego nie mają.
po prostu na moim monitorze jest inne położenie i wygląda to inaczej. Wiem jak temu zaradzić.
aha i dodaj jeszcze ss jak masz dialogi na czystym gothicu.

dzisiaj to poprawię.,

czy tylko to?
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę oto zdjęcie z czystym Gothiciem: https://imgur.com/a/KABP5
Słabo to wygląda bo źle działa na windows 10

A tutaj daję link do zdjęcia z czystym SystemPack: https://imgur.com/a/U95fu
Tutaj wygląda to dobrze

Na razie tylko to, dopiero gdy zagram bez kodów dowiem się czy wszystko działa.
Poza tym jeśli chodzi o wolne celowanie to zauważyłem że w ustawieniach można to wyłączyć, więc w razie czego nie zepsuje mi to zabawy.

Czy będziesz coś jeszcze poprawiać ? Na przykład te bramy o których pisałeś lub przeniesiesz doświadczenie na lewą stronę tak jak to zrobiłeś ze skrzynkami.
Albo wiesz jak poprawić de animacje szamanów ?
Aha, no i jeszcze ten obrazek przy zapisie bo to tylko zdjęcie, lepiej pasowałby tu obrazek specjalnie przygotowany.

A przy okazji czy jak strzelasz kulą ognia i ognistym pociskiem do chrząszczy to są one na to odporne ?
Edit: Okazuje się że chrząszcze rzeczywiście są odporne na niektóre czary i upadki z wysoka oryginalnie :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dziękuję wszytskim za cenne uwagi i poświęcony czas na testy.
Nie przewiduję nowych poprawek.

Niedługo zabieram się za pełny changelog i pro instalkę.
Wtedy mod trafi także na stronę Bractwa Gohica.

wersja 1.25 ver 3
http://www.mediafire.com/file/zewjmb4jsoubn6e/UP_1.25.5_rev3.zip

Polecam pograć w obie wersje.

- Poprawiłem pozycjonowanie dialogów.
- magnaci reagują na zbierane rzeczy w ich pobliżu: (głównie szynka, piwo, wino, chleb,ser ,świecznik).
- brama przy Thorusie została naprawiona;

 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, ramki od dialogów w końcu działają poprawnie.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
changelog poniżej. w przygotowaniu pomagał @Sakujo
Wersja 1.25 (update pawbuja)
- dodano kolorowe nazwy skrzyń w zależności od tego czy są one otwarte, otwierane wytrychem, otwierane specjalnym kluczem
- zmieniony kolory dialogów, aby poprawić ich widoczność
- dodano nowe kwestie wypowiadane przez bohatera podczas otwierania skrzyń, jeśli ten nie posiada wytrychów lub klucza
- otwieranie skrzyń wymaga teraz wyuczenia się tejże umiejętności u nauczyciela;
- zmieniono wygląd statusów pojawiających się na ekranie (nawzy przekazywanych itemów, ilość odbieranej/przekazywanej rudy);
- handlarze tracą swoje przedmioty i rudę jeśli zostaną pobici/zabici;
- naprawiono błąd z kołowrotami, który pojawiał się gdy bohater został pobity;
- NPC zabierają broń przeciwnikowi po powaleniu go;
- poprawiono rutynę ZS_FollowPC - NPC podążający za bohaterem korzystają z drabin, atakują innych NPC jeżeli Ci zaatakują głównego bohatera oraz czekają na niego jeżeli ten wspina się na wzniesienia
- naprawiono błąd z zacinającymi się bramami i dodany został dźwięk ich otwierania/zamykania
- zmieniono animację dobijania na tę z Gothica II
- naprawiono błąd z (nie)śpiącymi NPC
- poprawiono przypisywanie portali do gildii Starego Obozu
- bohater smaży teraz całe nasze zasoby mięsa naraz;
- nie można teraz kupować w nieskończoność stali u Huno i Darriona
- wyeliminowano exploit z zarabianiem na stali u kowali;
- magnaci reagują na przedmioty zbierane w ich pobliżu;
- magnaci są nieśmiertelni do 4. rozdziału;
- dodano możliwość walki z Gor Hanisem na arenie Starego Obozu od rozdziału drugiego
- usunięto imiona Kopaczom, które zostały dodane w poprzedniej wersji patcha
- poprawiono wyświetlanie boxu dialogowego (jest szerszy);
- potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)
- dodano Szalonemu Cor Kalomowi maskę w finałowej walce (zmiana wyłącznie wizualna)
- Grim nosi teraz Strój Cienia od trzeciego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Fisk i Ian noszą teraz Zbroję Cienia (zmiana wyłącznie wizualna)
- Melvin nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału (zmiana wyłącznie wizualna)
- Dusty nosi teraz Przepaskę nowicjusza bractwa od drugiego rozdziału, jeśli zaprowadziliśmy go do Obozu Bractwa (zmiana wyłącznie wizualna)
- bandyci zamieszkujący nieopodal kanionu trolli noszą teraz pancerze o brązowym zabarwieniu (zmiana wyłącznie wizualna)
- strażnicy podczas rutyny ZS_Guard i ZS_GuardPallisade chodzą w nocy z pochodniami;
- dodatkowe powiadomienie, jeżeli hero zyska przyjazny stsounek NPC (tak jak w Gothic Sequel);
- wolne celowanie by  @Szap (jako opcja w menu/gra);

wersja UpdatePack

- możemy zostac ztruci w walce z niektórami monsterami;
- exp za smazenie mięsa 1 pkt doświadczenia za 1 usmażone mięso;
- exp i "bonus do umiejętności" za  otwarcie skrzyni w zależności od długości kombinacji zamka;
- Thorus ma inną zbroje (co go wyróznia);
- nazwy NPC mają różny kolor w zależności od nastawienia ("attitude");
- zbroje mają swój limit wytrzymałości na uderzenia (limit pojedynczych uderzeń bez względu na ich siłę);
- powalenie kolumny w klasztorze zmiennokształtnych zwięsza siłę i zręcznośc;
- w jaskini pod mostem przy wejsciu do SO znajdziemy zwoje magiczne (przydatne w questach);
- dodano w dialogach beziego jego "imię" ;


 Nowe zadania

- quest z mieczem Świstaka został rozbudowany (6 możliwości - losowo);
- Cavalorn zleca nam zadanie z trofeami ;
- Rączka daje 2 nowe zadania: kradzież amuletu ze skrzyni strażnika i okradzenie jednego z 2 Baalów w Obozie;
- dodano walkę na arenie z GorHanisem i możliwość dołączenia go do drużyny;
- dodano quest związany z odblokowaniem południowej bramy (zabić agreswne wilki i przywódcę stada);

Nowe itemy

- amulet złodzieja: podnosi umiejętności złodziejskie, otwierania zamków oraz zręczność; 
[/spoiler]
 

muuz

muuz

Użytkownicy
posty50
Propsy11
  • Użytkownicy
Można jeszcze prosić o
1) Naprawienie tego błędu ze skrzyniami? Sprawdziłem i to chyba źle działa na każdej skrzyni (tak jak na moim filmiku, "skrzypienie" otwierającej skrzyni, nie pokazuje się zawartość tylko interfejs się zawiesza aż do wciśnięcia ESC i otwarcia skrzyni ponownie). W oryginalnej grze nie ma takiego problemu, to problem patcha - i występuje nie tylko u mnie
2) przeniesienie "potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)" do UpdatePack? Wkurza mnie ten bagienny kretoszczur XD to psuje dla mnie gothicowość świata :P

Edit: wiem, że napisałeś, że nie przewidujesz nowych poprawek gry - dlatego proszę tylko o poprawienie usterki w patchu oraz przeniesienie jednej opcji z wersji light do updatepack ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można jeszcze prosić o
1) Naprawienie tego błędu ze skrzyniami? Sprawdziłem i to chyba źle działa na każdej skrzyni (tak jak na moim filmiku, "skrzypienie" otwierającej skrzyni, nie pokazuje się zawartość tylko interfejs się zawiesza aż do wciśnięcia ESC i otwarcia skrzyni ponownie). W oryginalnej grze nie ma takiego problemu, to problem patcha - i występuje nie tylko u mnie
2) przeniesienie "potwory posiadają teraz losowe tekstury (zmiana wyłącznie wizualna)" do UpdatePack? Wkurza mnie ten bagienny kretoszczur XD to psuje dla mnie gothicowość świata :P

Edit: wiem, że napisałeś, że nie przewidujesz nowych poprawek gry - dlatego proszę tylko o poprawienie usterki w patchu oraz przeniesienie jednej opcji z wersji light do updatepack ;)
żaden kłopot, prosze tylko o nagranie filmiku.

u mnie to działa
https://www.youtube.com/watch?v=th39zuGoUSU

ale jeszcze raz sprawdzę. może cos sie stało jak przeniosłem expieinie za skrzynie do updatepacka.

ok, textury kretoszczurów wywalam .

na razie poprawiam tylko aktualnie wprowadzone rzeczy to nie znaczy że nie możecie pisać o nowych propozycjach na przyszłość.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Modzik wygląda super, jak tylko znajdę czas na ponowne granie w Gothica to się biorę za sprawdzanie ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Modzik wygląda super, jak tylko znajdę czas na ponowne granie w Gothica to się biorę za sprawdzanie ;)
@Ruffin, jeszcze chwilę. Robimy ostatnie szlify.

i do wszystkich w temacie: od nast. wersji moda chcę wyłaczyc testmode, co wy na to? Idea jest bez bugów, a tryb testowy czesto dnich prowadzi. Tryb testowy jest bardziej dla modderów niż dla graczy.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zostaw. Testmode niekiedy służy do debugowania, a wyłączanie go to dla mnie głupota.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry