Odświeżam ten zakurzony temat. Nie miałem zbytnio czasu się w to bawić a nawet z zapału się wypaliłem jednak ostatecznie powracam. Wszystkie animacje posiadam są dobrze nazwane jednak zapewne nie są wpisane do humans.mds. Wszedłem w ten plik i jeśli mam być szczery nie wiem jak dopisać mój animowany obiekt. Jakieś rady na którym się wzorować lub jakiś poradnik który mi umknął ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalazłem ten o to przykładowy skrypt do humans.mds z Woga jednak nie jestem pewny czy na jego podstawie mogę wykonać swój i nie do końca umiem go odczytać
ani ("t_CAMPFIRE_Stand_2_S0" 1 "s_CAMPFIRE_S0" 0.1 0.0 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" F 0 83)
ani ("s_CAMPFIRE_S0" 1 "s_CAMPFIRE_S0" 0.0 0.0 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" F 83 83)
ani ("t_CAMPFIRE_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" R 0 83)
ani ("t_CAMPFIRE_S0_2_S1" 1 "s_CAMPFIRE_S1" 0.0 0.0 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" F 83 177)
{
*eventTag (102 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
*eventTag (102 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_RIGHTHAND" "CA_ITMI_BRANCH")
}
ani ("s_CAMPFIRE_S1" 1 "s_CAMPFIRE_S1" 0.0 0.0 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" F 178 220)
{
*eventSFX (36 "PAN_FRYING" R:1000 EMPTY_SLOT )
}
ani ("t_CAMPFIRE_S1_2_S0" 1 "s_CAMPFIRE_S0" 0.0 0.0 M. "HUM_CAMPFIRE.asc" R 83 177)
//{
// *eventTag (101 "DEF_DESTROY_ITEM")
//}
{
*eventTag (175 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItFoMutton")
*eventTag (101 "DEF_REMOVE_ITEM")
}
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Znalazłem poradnik o tym na forum.. Jeśli będę miał jakiś problem to napisze