[Głosowanie] Bitwa 1a - Broń jednoręczna 18286 49

Ankieta

Najlepsza jednoręczna broń

Głosów w sumie: 58

O temacie

Autor

Zaczęty 13.07.2008 roku

Wyświetleń 18286

Odpowiedzi 49

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

[Głosowanie] Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#20 2008-07-16, 16:53(Ostatnia zmiana: 2008-07-16, 16:56)
jestem conajmniej wkurwiony i zniesmaczony, Kyro widząc że dałem mu słabe oceny w użyteczności o estetyce(gdzie słabe oceny dałem większości osób) dopierdolił mi jak najniższe oceny w poprawności modelu oraz w oryginalności, w tym drugim może bym się jeszcze zgodził, ale z tym pierwszym to się poważnie WKURWIłEM

daje tu kawałek dotyczący oceny mojej broni wykonany przez Kyra
Cytuj
Poprawność modelu: 2
Praktycznie bez straty jakości można usunąć sporo polygonów: z klingi (niepotrzebne pierścienie poprzecznych krawędzi), z jelca (okalający rząd krawędzi pośrodku, zupełnie niepotrzebny - a jak już jest, to można go było jakoś rozszerzyć, żeby jelec był mniej kanciasty), z rękojeści (zbyt szczegółowe zgrubienia).
2. Oryginalność: 2
Model jest cóż... Zwykły. Nieco ratują Cię te zgrubienia na rękojeści, że są.

tu zaznaczyłem pogrubieniem co sie wzajemnie wyklucza, w jednym mówi że można się pozbyć poligonów które tworzą te pierścienie, a w drugim pisze że ten model ratują zgrubienia na rękojeści

że co kurwa?


ja wiem kyro że nie znasz się na poprawności siatki ale usunięcie tych edgów ze środka wymusiło by na mnie inne połączenie które w tym przypadku nie było by poprawne siatką, a jak to sprawdzić ? np dać turbosmotha, będzie widać błędy...
a i porównując do innych prac z poprawnością modelu, wiem także że nie znasz się dobrze na zwykłym smothu modelu ale większość prac miała go zrobione tak źle że gorzej być nie mogło, ale oczywiście mi musiałeś wystawić prawie najniższą ocenę, chociaż miałem właściwie najbardziej poprawny model pod wszystkimi względami, a to że sobie ubzdurałeś że w moim modelu 'trzeba' pousuwać poligony to już nie mój problem, dałeś jeszcze Nazzowi najwyższa ocenę odnośnie modelu, a miał dosyć widoczny błąd w tym co nazywa się jelcem(nie wiem jak w tym przypadku to się nazywa bo model jest inny :lol2:  ) a i oczywiscie jak by się uprzeć to przy modelu Nazza można by było usunąć trochę poligonów w jelcu, oraz na rączce ale kyro musiał się dopierdolić do mnie

nie chodzi mi tu o wygraną bo prawdę mówiąc zrobiłem ten model w chwilę, właściwie by dać i wygraną mam w dupie, ale chodzi mi tu o sprawiedliwość, Kyro wyjebał że będzie robił bitwy i w ogóle ale jak jest w jury to niech chociaż ocenia sprawiedliwie
Kyro mam głęboko w dupie i jeśli on będzie prowadził te bitwy to także bitwy mam w dupie i nie będę brał w nich udziału

Na koniec dodam jeszcze że poziom bitwy był niezmiernie niski(bitwy z brońmi były już chyba dwie na forum, tu modele były co najmniej straszne

PS:Kyro nawet nie próbuj się tu wybraniać bo nic Ci to nie da....

Edit: Z mojej rozmowy z kyrem na gg wynika że on estetykę prezentacji(czyli coś za co powinien odpowiadać render )oceniał na bazie dostarczonego modelu, ja leżę...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o siatke to nie trzeba byćaz tak pedantycznym kyro, oby nie było jakis fatalnych bledów jak cos nie zweldowane albo fatalnie zlączone, zapewniam ze nawet w najnowszych produkcjach graficy nie martwią sie o takie glupoty jak 500 tsisow czy 501 czy siatka na jelcu ma o jedna krawędz za dużo niz to przewidywano
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Tom link=topic=2643.msg23233#msg23233 date=Jul 16 2008, 16:59\'
Jeśli chodzi o siatke to nie trzeba byćaz tak pedantycznym kyro, oby nie było jakis fatalnych bledów jak cos nie zweldowane albo fatalnie zlączone, zapewniam ze nawet w najnowszych produkcjach graficy nie martwią sie o takie glupoty jak 500 tsisow czy 501 czy siatka na jelcu ma o jedna krawędz za dużo niz to przewidywano
on nie chciał być pedantyczny on się chciał do mnie dopierdolić :lol2:
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Przepraszam bardzo. Wiem, że oceny w każdym wypadku są czysto subiektywne, każdy oceniał to co chciał. Ale Ty masz takie same prawo czepiać się moich ocen, jak ja Twoich. Czyli żadne. Czemu Ty dałeś mi w estetyce prezentacji 1 punkt, a np. Bule 6, podczas gdy ja dostarczyłem model i rzut z siatką, a Buła tego nie zrobił? Owszem, masz rację, Buła zrobił lepszy render. Oceniaj sobie ten render, ale jednocześnie pozwól mi oceniać to co ja uznaję za estetykę. A dla mnie estetyczna prezentacja to nie jest render z błyszczącą rękojeścią, ale to, żebym widział wszystko, żebym miał screeny/rendery w różnych rzutach, żebym mógł z łatwością (tj. na pierwszy rzut oka) ocenić, czy model jest wyważony, czy jest proporcjonalny, czy nie ma w którymś miejscu nawalone stu polygonów jeden na drugim. Może się błyszczeć a może nie, nie zwracam na to uwagi. Ale, jak mówiłem - nie zabraniaj mi oceniać po swojemu, tak jak ja nie zabraniam Tobie.

I tak samo Ty jako poprawność modelu mogłeś uznawać nałożenie smootha, tak jak ja na smooth nie zwracałem uwagi (chyba, że całkowicie psuł efekt).  Ty mogłeś doszukiwać się np. u Nazza błędu na jelcu, ja mogłem u Ciebie doszukiwać się zbędnych polygonów. Ty mogłeś Ty mogłeś w użyteczności stwierdzić, że szpony by się haczyły o ubranie, ja mogłem stwierdzić, że ostrze o przekroju zbliżonym do kwadratu byłoby cholernie ciężkie i bezużyteczne. Moja ocena była równie subiektywna jak Twoja.

Co zaś się tyczy moich komentarzy - nie, one się nie wykluczają. Te zgrubienia to była jedyna rzecz, która wyróżniała model. Gdybyś ich nie zrobił, za oryginalność dostałbyś 0, ale za poprawność modelu 4 lub 5. W poprawności oceniałem głównie to, czy nie ma niepotrzebnych trisów i czy tego samego efektu nie można uzyskać przy mniejszej liczbie trisów. W wypadku Twojego miecza, zakładając, że użyta zostałaby normal mapa, miecz mógłby mieć równie dobrze 132 trisy i niczym by się nie wyróżniał. W wypadku mojego miecza nie ma raczej możliwości jakiegoś znacznego zmniejszenia ilości trisów.

Dziwi mnie też tak w ogóle teraz fakt, czemu za użyteczność dostałeś ode mnie aż (!) 5 punktów. Aż, bo nie wyobrażam sobie machać takim czymś. Ważyłoby to pewnie grubo ponad 3 kg, nie mając jednocześnie żadnych możliwości tnących. Sam przyznałeś, że takie ostrze służyłoby bardziej do miażdżenia, ale zdaje mi się, że jako obuch pozostawałoby daleko w tyle za jakąkolwiek metalową pałką lub buzdyganem.

---

Jeśli chcesz się teraz wypłakiwać i dochodzić swoich racji to bardzo proszę. Ja się mogę też czuć obrażony Twoimi ocenami, ale przyjąłem je do wiadomości i nie zachowuję się teraz jak rozwydrzony dzieciak, któremu zabrano zabawkę. Albo inaczej - które postawiono jako trzecie w kolejce do toalety.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Kyroman link=topic=2643.msg23243#msg23243 date=Jul 16 2008, 17:41\'
Przepraszam bardzo. Wiem, że oceny w każdym wypadku są czysto subiektywne, każdy oceniał to co chciał. Ale Ty masz takie same prawo czepiać się moich ocen, jak ja Twoich. Czyli żadne. Czemu Ty dałeś mi w estetyce prezentacji 1 punkt, a np. Bule 6, podczas gdy ja dostarczyłem model i rzut z siatką, a Buła tego nie zrobił? Owszem, masz rację, Buła zrobił lepszy render. Oceniaj sobie ten render, ale jednocześnie pozwól mi oceniać to co ja uznaję za estetykę. A dla mnie estetyczna prezentacja to nie jest render z błyszczącą rękojeścią, ale to, żebym widział wszystko, żebym miał screeny/rendery w różnych rzutach, żebym mógł z łatwością (tj. na pierwszy rzut oka) ocenić, czy model jest wyważony, czy jest proporcjonalny, czy nie ma w którymś miejscu nawalone stu polygonów jeden na drugim. Może się błyszczeć a może nie, nie zwracam na to uwagi. Ale, jak mówiłem - nie zabraniaj mi oceniać po swojemu, tak jak ja nie zabraniam Tobie.
wiesz co to kurwa znaczy estetyka prezentacji ? estetyka czyli czy coś dobrze wygląda a prezentacja to jest zaprezentowanie tego, w tym przypadku estetyka prezentacji czyli render, Bule dałem 6 bo miał w miarę ładny render z dobrymi cieniami gdzie było dobrze widać krzywizny i wgłębienia
Cytuj
I tak samo Ty jako poprawność modelu mogłeś uznawać nałożenie smootha, tak jak ja na smooth nie zwracałem uwagi (chyba, że całkowicie psuł efekt).  Ty mogłeś doszukiwać się np. u Nazza błędu na jelcu, ja mogłem u Ciebie doszukiwać się zbędnych polygonów. Ty mogłeś Ty mogłeś w użyteczności stwierdzić, że szpony by się haczyły o ubranie, ja mogłem stwierdzić, że ostrze o przekroju zbliżonym do kwadratu byłoby cholernie ciężkie i bezużyteczne. Moja ocena była równie subiektywna jak Twoja.
ja patrzałem na wszystkie aspekty, a brak smotha to jest błąd. bo smoth chociaż nie obciąża kompa zazwyczaj daje duże efekty. U Nazza był widoczny błąd na jelcu, a u mnie nie było błędów siatki a poligony co ci kurwa do tych poligonów, miało być max 500 trisów było max 500 trisów
powiedzmy ze można było usunąć u mnie kilka poligonów, można było je takze usunąć np u Nazza...
ale mi musiałeś dać 2 punkty na 10 a Nazzowi 7 na 10 gdzie Nazz miał błąd siatki, częściowo źle ustawiony smoth i z rączki oraz jelca można by usunąć z 30 poligonów, w ogóle bez widocznych zmian

a u mnie usuwając te pierścienie zmiany będą i to bardzo widoczne ale kurwa to do twojego zakutego łba nie może dojść że te pierścienie miały robić taki efekt jak robiły i były na zdjęciu referencyjnym...

zbliżony do kwadratu to masz przekrój mózgu(jeśli ci go robaki do końca nie wyżarły), widzę u ciebie następny problem, niemożliwość widzenia przestrzennie(pewnie dla tego twój miecz jest tak płaski)
Cytuj
Co zaś się tyczy moich komentarzy - nie, one się nie wykluczają. Te zgrubienia to była jedyna rzecz, która wyróżniała model. Gdybyś ich nie zrobił, za oryginalność dostałbyś 0, ale za poprawność modelu 4 lub 5. W poprawności oceniałem głównie to, czy nie ma niepotrzebnych trisów i czy tego samego efektu nie można uzyskać przy mniejszej liczbie trisów. W wypadku Twojego miecza, zakładając, że użyta zostałaby normal mapa, miecz mógłby mieć równie dobrze 132 trisy i niczym by się nie wyróżniał. W wypadku mojego miecza nie ma raczej możliwości jakiegoś znacznego zmniejszenia ilości trisów.
to piszę jeszcze raz u Nazza można było usunąć z 30 poligonów gdzie w 100% nie było by widać różnicy a u mnie usuwając te pierścienie różnica była by spora
"zakładając, że użyta zostałaby normal mapa" zakładać to się możesz w barze o piwo, np. w gothicu nie są obsługiwane normalmapy, i nie pierdol że niczym, chyba że model pokazujesz tak jak zaprezentowałeś swój, to właściwie nie był render, na renderze który ma dobrą jakość(czy to w jakiejś grze czy w maxie) było by widać bardzo dużą różnicę, ale kurwa znowu  do twojego zakutego łba nie może dojść

Cytuj
Dziwi mnie też tak w ogóle teraz fakt, czemu za użyteczność dostałeś ode mnie aż (!) 5 punktów. Aż, bo nie wyobrażam sobie machać takim czymś. Ważyłoby to pewnie grubo ponad 3 kg, nie mając jednocześnie żadnych możliwości tnących. Sam przyznałeś, że takie ostrze służyłoby bardziej do miażdżenia, ale zdaje mi się, że jako obuch pozostawałoby daleko w tyle za jakąkolwiek metalową pałką lub buzdyganem.
"służyłoby bardziej do miażdżenia"  dziecko nie wie co to ironia, nie mój problem
a twój miecz na końcach ostrza jest cieńszy niż żyletka, ale co tam jest ZAJEBISTY i w ogóle


---
Cytuj
Jeśli chcesz się teraz wypłakiwać i dochodzić swoich racji to bardzo proszę. Ja się mogę też czuć obrażony Twoimi ocenami, ale przyjąłem je do wiadomości i nie zachowuję się teraz jak rozwydrzony dzieciak, któremu zabrano zabawkę. Albo inaczej - które postawiono jako trzecie w kolejce do toalety.
moje oceny sprawiedliwe, twój miecz i miecz Nazza są na podobnym poziomie, dałem ci głownie mniej punktów za użyteczność a ty mi dopierdoliłeś prawie najniższą ocenę za model, chociaż był co najmniej na poziomie modelu Nazza, ale kurwa co tam

ja wolę stać trzeci w kolejce do toalety niż być zamykanym w pokoju i lać w gacie jak ty ;)
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Przepraszam bardzo. Wiesz co to znaczy estetyka w tej sytuacji? Żebym widział co chcę widzieć, bez wytrzeszczania oczu i korzystania z lupy. Można napisać tekst w super pokręconym gotyckim piśmie, ale ciężko to będzie odczytać. Może będzie ładne, ale nie będzie estetyczne. Napiszę to samo jakąś prostą czcionką (czy tam fontem ;) ) i od razu widać to tam jest napisane. Tak samo oceniałem w tych prezentacjach. Zauważ, że za prezentację dostałeś u mnie 8 punktów. Mogło być wyżej, ale że prezentacja nadal nie była w moich oczach idealna, pozostałem przy 8.

U Nazza usuwanie polygonów szybko związałoby się z traceniem jakości. Usunąłbyś, jak mówisz, może kilkadziesiąt. A u Ciebie, jak pamiętasz, udało mi się usunąć 312 trisów, co stanowi ponad 70%. Różnicy nie byłoby żadnej - jeśli by użyto normal mapy, efekt byłby identyczny. W grach które normal map nie używają, czyli tutaj - w Gothicu, różnicy byś nawet nie zauważył ze względu na jakość renderowania przez grę.

Może według Ciebie Twój model był na wysokim poziomie, ale według mnie (według mojej subiektywnej oceny!) był zwykły, nie wyróżniający się, tępy, ciężki, do nieczego nie przydatny i niepotrzebnie uszczegółowiony. Pod względem oryginalności był podobny do miecza Mohera albo topora Buły. Dziwię się nawet teraz, czemu Moherowi za niewymiarowość dałem 3 punkty, a Tobie za kwadratowe ostrze 5. Gdyby miecz Mohera miał "jednoręczną" wielkość i wagę, przeszkadzałyby wyłącznie za długi jelec i za cienka rękojeść, dałoby się jednak nadal swobodnie nim machać i bez problemu coś przeciąć lub w coś wbić. W wypadku Twojego miecza ręka bardzo szybko by się zmęczyła, a i tak nikogo by się takim orężem nie zabiło.

A skoro tekst o miażdżeniu to była ironia... To do czego w końcu nadawałby się Twój miecz? Do niczego?...

---

Daj sobie spokój. Argumentum ad persona podchodzi pod karę, nazywanie skurwielem, teksty z zakutym łbem, kwadratowym mózgiem wyżartym przez robaki itp. raczej do sformułowań używanych w normalnych dyskusjach nie należą.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Nosz kurwa... Macie problem... Miało być max. 500 trisów? Zmieścili się wszyscy? TAK! No to nie widzę, powodu, żeby kłócić się przy takiej ilości o zbędne poligony czy coś. Nawet Gothic takie coś uniesie (nawet więcej), a jako, że Gothic już odchodzi i nadchodzi czas gier z grafiką AC i Crysis, to różnicy nie ma, czy 100 poly w jedną, czy drugą stronę...
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

[Głosowanie] Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#27 2008-07-16, 18:52(Ostatnia zmiana: 2008-07-16, 18:57)
Cytat: Kyroman link=topic=2643.msg23262#msg23262 date=Jul 16 2008, 18:29\'
Przepraszam bardzo. Wiesz co to znaczy estetyka w tej sytuacji? Żebym widział co chcę widzieć, bez wytrzeszczania oczu i korzystania z lupy. Można napisać tekst w super pokręconym gotyckim piśmie, ale ciężko to będzie odczytać. Może będzie ładne, ale nie będzie estetyczne. Napiszę to samo jakąś prostą czcionką (czy tam fontem ;) ) i od razu widać to tam jest napisane. Tak samo oceniałem w tych prezentacjach. Zauważ, że za prezentację dostałeś u mnie 8 punktów. Mogło być wyżej, ale że prezentacja nadal nie była w moich oczach idealna, pozostałem przy 8.
ale powiedz mi co ma dostarczenie modelu do estetyki prezentacji? z rozmowy na gg wynika że oceniałeś estetykę prezentacji głownie po tym czy był dostarczony model(*szyderczy śmiech*)
prezentacja oznacza zaprezentowanie czegoś, w tym momencie zaprezentowanie czegoś to były screeny, rendery, a estetyka, jak widzę nie wiesz co znaczy że coś jest estetyczne...
a i u ciebie przez brak cieni i dobrego światła nie widać krzywizn i szczegółów, broń wydaje się płaska

Cytuj
U Nazza usuwanie polygonów szybko związałoby się z traceniem jakości. Usunąłbyś, jak mówisz, może kilkadziesiąt. A u Ciebie, jak pamiętasz, udało mi się usunąć 312 trisów, co stanowi ponad 70%. Różnicy nie byłoby żadnej - jeśli by użyto normal mapy, efekt byłby identyczny. W grach które normal map nie używają, czyli tutaj - w Gothicu, różnicy byś nawet nie zauważył ze względu na jakość renderowania przez grę.
podesłałem drugi model gdzie usunąłem kilkadzieścia poligonów zbędnych przy pokazywaniu bez TS, a teraz prezentujesz te swoje pseudowywody dotyczące pierwszego modelu który przesłałem
ile razy mam kurwa powtarzać nie użyto, model co najwyżej trafił by do gothica gdzie nie ma normalmap, czy jesteś tak głupi by to pojąć?
przy tym drugim modelu myślę że nawet mniej poligonów by szło usunąć bez straty jakości niż u Nazza, a przy renderze dobrej jakości w moim modelu były by widoczne najmniejsze zmiany, ale znowu nie możesz tego pojąć i trzeba ci tłumaczyć kilka razy jak pięcioletniemu dziecku

a jeszcze poprawność modelu, co do poprawności modelu ma za duża ilość poligonów? dla mnie poprawność modelu to jest związane z błędami siatki, czy smotha, ale trochę wiecej poligonów? (nie mówię tu o tym że np w rączce modelu który ma być lowpoly jest 5k poly bo to można już uznać za błąd)
Cytuj
Może według Ciebie Twój model był na wysokim poziomie, ale według mnie (według mojej subiektywnej oceny!) był zwykły, nie wyróżniający się, tępy, ciężki, do nieczego nie przydatny i niepotrzebnie uszczegółowiony. Pod względem oryginalności był podobny do miecza Mohera albo topora Buły. Dziwię się nawet teraz, czemu Moherowi za niewymiarowość dałem 3 punkty, a Tobie za kwadratowe ostrze 5. Gdyby miecz Mohera miał "jednoręczną" wielkość i wagę, przeszkadzałyby wyłącznie za długi jelec i za cienka rękojeść, dałoby się jednak nadal swobodnie nim machać i bez problemu coś przeciąć lub w coś wbić. W wypadku Twojego miecza ręka bardzo szybko by się zmęczyła, a i tak nikogo by się takim orężem nie zabiło.
i znowu pierdolisz o kwadratowym ostrzu, dla ciebie render pokazujący że broń na końcach ostrza nie jest tępa http://i33.tinypic.com/2ilzln8.jpg i jeszcze kwadratowe ostrze http://i38.tinypic.com/2n6dgrl.jpg

w grze ręka się nie męczy, a model jest do gry, a w grach grubsza broń wygląda lepiej

Cytuj
A skoro tekst o miażdżeniu to była ironia... To do czego w końcu nadawałby się Twój miecz? Do niczego?...
---
zrobiłem go specjalnie po to by włożyć ci w dupę i by bolało
a tak serio, to ma być model do gry, w ogóle nie widzę sensu oceniania go pod względem użyteczności, powtarzam w grach grube bronie wyglądają lepiej


Cytuj
Daj sobie spokój. Argumentum ad persona podchodzi pod karę, nazywanie skurwielem, teksty z zakutym łbem, kwadratowym mózgiem wyżartym przez robaki itp. raczej do sformułowań używanych w normalnych dyskusjach nie należą.
inne słowa do ciebie po prostu nie dochodzą...





Cytat: Dekster17 link=topic=2643.msg23264#msg23262 date=Jul 16 2008, 18:39\'
Nosz kurwa... Macie problem... Miało być max. 500 trisów? Zmieścili się wszyscy? TAK! No to nie widzę, powodu, żeby kłócić się przy takiej ilości o zbędne poligony czy coś. Nawet Gothic takie coś uniesie (nawet więcej), a jako, że Gothic już odchodzi i nadchodzi czas gier z grafiką AC i Crysis, to różnicy nie ma, czy 100 poly w jedną, czy drugą stronę...
to kyro ma problemy z jego niby zbędnymi poligonami




Edit:Fajnie by było gdyby czytający ten temat też się wypowiedzieli :P
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Każdy wie że ja oceniłem najlepiej ; ) xD
 

Nazz
  • Gość
Cytat: Zdunek link=topic=2643.msg23249#msg23249 date=Jul 16 2008, 18:05\'
[...]U Nazza był widoczny błąd na jelcu, a u mnie nie było błędów siatki[...]
hmm... możesz wskazać w którym dokładnie miejscu jest ten błąd?(najlepiej na screenie)
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Nazz link=topic=2643.msg23272#msg23272 date=Jul 16 2008, 19:18\'
hmm... możesz wskazać w którym dokładnie miejscu jest ten błąd?(najlepiej na screenie)
http://i35.tinypic.com/2vtnlad.jpg
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Nazz
  • Gość

Nazz
Gość

[Głosowanie] Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#31 2008-07-16, 19:52(Ostatnia zmiana: 2008-07-16, 19:53)
no w sumie można to uznać jako taki błąd chociaż dla mnie błędem siatki są raczej nachodzące na siebie krawędzie, duża ilość poligonów w których jest więcej niż 4 wierzchołki, zła topologia itp.

PS. widzę, że używasz standardowego szarego skina w maxie, a to błąd bo czarny jest lepszy ;)
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Nazz link=topic=2643.msg23280#msg23280 date=Jul 16 2008, 19:52\'
no w sumie można to uznać jako taki błąd chociaż dla mnie błędem siatki są raczej nachodzące na siebie krawędzie, duża ilość poligonów w których jest więcej niż 4 wierzchołki, zła topologia itp.

PS. widzę, że używasz standardowego szarego skina w maxie, a to błąd bo czarny jest lepszy ;)
błąd jest mały, ale jest, ale szanowy pan kyro go nie zauważył ;p

czemu zły? mój szary skin jest lepszy, bo mam go trochę dostosowane, własne guziki dodane(np symmetry, convert to editpoly itp) wywalony ten boczny panel, dla mnie jest ok :P
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Nazz
  • Gość
Cytat: Zdunek link=topic=2643.msg23282#msg23282 date=Jul 16 2008, 20:02\'
ale szanowy pan kyro go nie zauważył ;]P
ja tez nie zauważyłem ;)

Cytat: Zdunek link=topic=2643.msg23282#msg23282 date=Jul 16 2008, 20:02\'
czemu zły? mój szary skin jest lepszy, bo mam...
o kolor mi chodzi, czarny wydaje mi sie bardziej przyjazny mniej meczą się oczy i jakoś lepiej mi sie na nim pracuje ;p

Cytat: Zdunek link=topic=2643.msg23282#msg23282 date=Jul 16 2008, 20:02\'
mam go trochę dostosowane, własne guziki dodane(np symmetry, convert to editpoly itp) wywalony ten boczny panel, dla mnie jest ok :P
ja polecam ustawienie sobie skrótu do tego panelu po prawej, potem włączenie expert mode i wcześniej ustawionym skrótem włączyć panel boczny ma sie wtedy więcej miejsca bo nie widać ikonek których zazwyczaj nie używamy ;]
Wygląda to wtedy mniej więcej tak:
http://img365.imageshack.us/my.php?image=maxax0.jpg
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Szanowny Kyro go nie zauważył bo szanowny Kyro przynajmniej wie, co jest błędem a co nie. Jeśli dla szanownego Zdunka to jest błąd to życzę powodzenia w dalszym wyszukiwaniu takich błędów.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Cytat: Nazz link=topic=2643.msg23284#msg23284 date=Jul 16 2008, 20:16\'
ja tez nie zauważyłem ;p
o kolor mi chodzi, czarny wydaje mi sie bardziej przyjazny mniej meczą się oczy i jakoś lepiej mi sie na nim pracuje ;]
ja polecam ustawienie sobie skrótu do tego panelu po prawej, potem włączenie expert mode i wcześniej ustawionym skrótem włączyć panel boczny ma sie wtedy więcej miejsca bo nie widać ikonek których zazwyczaj nie używamy ;]
Wygląda to wtedy mniej więcej tak:
http://img365.imageshack.us/my.php?image=maxax0.jpg
tylko wiesz szanowny pan kyro jest specem od błędów i w ogóle ;)  (ironia jak by kto nie zauważył )

mi pasuje ten jasny, nie męcza mi się przy nim oczy

nie lubię pracować na expert mode, jakoś nie przypadł mi do gustu
do wygodnej pracy w maxie wolę to http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...e-Navigator.jpg
:P
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy

Zdunek
Administrator

[Głosowanie] Bitwa 1a - Broń jednoręczna
#36 2008-07-16, 20:25(Ostatnia zmiana: 2008-07-16, 20:27)
Cytat: Kyroman link=topic=2643.msg23285#msg23285 date=Jul 16 2008, 20:20\'
Szanowny Kyro go nie zauważył bo szanowny Kyro przynajmniej wie, co jest błędem a co nie. Jeśli dla szanownego Zdunka to jest błąd to życzę powodzenia w dalszym wyszukiwaniu takich błędów.
tak szanownym błędem dla szanownego kyromana jest dużo poly, szanowny kyroman powinien iść do bardziej szanownego psychiatry ;)

edit:a tak normalnie błąd który jest u Nazza ujawnia się przy renderze lub przy meshsmothu/turbosmothu
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust
Kyroman, niezabardzo rozumiem o co ci chodzi z poly. Miało być mniej niż 500, jest. Poważnych błędów raczej nie ma.

Estetyka - wtf? są screeny ukazujące całość, nawet 2. Jest pokazana szczegółowo bardzo ładna rękojeść. Rzeczywiście, mógłby być jeszcze screen z boku, aczkolwiek niekoniecznie.

Użyteczność - w grze, wszystko co ma rękojeść i ostrze jest użyteczne. Poza tym grubość ostrza, schodzi łagodnie ku dołu, mi się to podoba, pozwoli to odpowiedznio utrzymać ostrze i wyważyć sobie, jak go trzymać, w przeciwieństwie do tych mieczy, które mają taki "skos" zaraz przy końcu miecza. Jak ktoś sie zmęczy machając nim, to ustawia sobie siłe na 500 i vłala :P

Kwadratowe ostrze -  ;)

jeszcze jako przeciętny widz dodam, ze gdybym w grze miałbym wybrać ostrze cieńkie, a ostrze grube, wybrałbym grube. Poprostu wydajemi się ono ładniejsze i zadające więcej obrażeń.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
Cytat: Kyroman link=topic=2643.msg23243#msg23243 date=Jul 16 2008, 17:41\'
Ważyłoby to pewnie grubo ponad 3 kg...
Samo to czyni broń dość użyteczną, zwłaszcza że raczej nie byłoby problemu z trzymaniem tego przez silnego i wytrenowanego żołnieża.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Na miecz jednoręczny 3 kg to już okropnie dużo. Miecz nie powinien ważyć więcej jak 2 kg.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry