Gothic vs Wiedźmin 91991 255

O temacie

Autor sebogothic

Zaczęty 14.05.2016 roku

Wyświetleń 91991

Odpowiedzi 255

Moong

Moong

Użytkownicy
posty25
Propsy36
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecież w gothicu 3 ich design też pełni funkcję w świecie gry.
Lol, niby jaką?
Design urbanistyczny a design architektoniczny czy stylistyczny to dwie różne bajki. Co z tego że Vengard jest duży w porównaniu do Ardei, skoro oba te ośrodki wyglądają jak pieprzona wiocha i gnój? Otworzy wreszcie oczy, bitte

Połóż się pod pierzyne wreszcie :fuckyeah:
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Co z tego że Vengard jest duży w porównaniu do Ardei, skoro oba te ośrodki wyglądają jak pieprzona wiocha i gnój? Otworzy wreszcie oczy, bitte


biskupin wyglądał lepiej xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To co, banik dla Moonga i zamykamy temat?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Moong

Moong

Użytkownicy
posty25
Propsy36
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Moong

Gothic vs Wiedźmin
#163 2016-05-19, 09:14(Ostatnia zmiana: 2016-05-19, 09:49)
To co, banik dla Moonga i zamykamy temat?

Dla ciebie http://iv.pl/images/32598716818849873832.jpg i kończymy temat :ok:
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież w gothicu 3 ich design też pełni funkcję w świecie gry.
Lol, niby jaką?
Design urbanistyczny a design architektoniczny czy stylistyczny to dwie różne bajki. Co z tego że Vengard jest duży w porównaniu do Ardei, skoro oba te ośrodki wyglądają jak pieprzona wiocha i gnój? Otworzy wreszcie oczy, bitte

No cóż, widzę graliśmy w dwie różne gry, nie będę nawet tego komentował, jesteś aby pewien że grałeś w ogóle w gothica 3 ? Przecież jak się w ogóle grało i było się w ardei i było się w vengardzie to było widać od razu że ardea to zwykła wioska, a vengard to zniszczona stolica, obie te lokacje nie prezentują tego samego poziomu i trza być ślepym aby twierdzić inaczej albo w ogóle nie grać w tą grę.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
gdyby chcieć porównywać tylko kilka bardziej znanych gier rpg wydanych w 2006 roku, jak oblivion, dark messiah of might and magic, dawn of magic to gothic 3 wypada na ich tle najsłabiej, nawet z pseudo jebutną stolicą nad którą mogli spędzić 30% więcej czasu i zrobić coś lepszego. ledwo rok później wiedźmin 1 miał premierę i przyćmił wszystko inne... a ten ciągle o g3
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież w gothicu 3 ich design też pełni funkcję w świecie gry.
Lol, niby jaką?
Design urbanistyczny a design architektoniczny czy stylistyczny to dwie różne bajki. Co z tego że Vengard jest duży w porównaniu do Ardei, skoro oba te ośrodki wyglądają jak pieprzona wiocha i gnój? Otworzy wreszcie oczy, bitte

No cóż, widzę graliśmy w dwie różne gry, nie będę nawet tego komentował, jesteś aby pewien że grałeś w ogóle w gothica 3 ? Przecież jak się w ogóle grało i było się w ardei i było się w vengardzie to było widać od razu że ardea to zwykła wioska, a vengard to zniszczona stolica, obie te lokacje nie prezentują tego samego poziomu i trza być ślepym aby twierdzić inaczej albo w ogóle nie grać w tą grę.

Szkoda że ta twoja stolica wygląda, jakby mieli ostre cięcia budżetowe zanim jeszcze toczyli wojnę z orkami.
Mimo, że zniszczona przez wojnę, stolica Myrtany powinna wyglądać PRZYNAJMNIEJ jak górne miasto w Khorinis, a nie jak zbiór rozklekotanych, drewnianych chatek z jakiegoś Wypizdowa otoczony murem.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
gdyby chcieć porównywać tylko kilka bardziej znanych gier rpg wydanych w 2006 roku, jak oblivion, dark messiah of might and magic, dawn of magic to gothic 3 wypada na ich tle najsłabiej, nawet z pseudo jebutną stolicą nad którą mogli spędzić 30% więcej czasu i zrobić coś lepszego. ledwo rok później wiedźmin 1 miał premierę i przyćmił wszystko inne... a ten ciągle o g3
Zgadza się. Nawet w two worlds miasta wyglądają 100 razy lepiej niż w g3.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

Gothic vs Wiedźmin
#168 2016-05-19, 13:21(Ostatnia zmiana: 2016-05-19, 15:56)
No cóż, widzę graliśmy w dwie różne gry, nie będę nawet tego komentował, jesteś aby pewien że grałeś w ogóle w gothica 3 ? Przecież jak się w ogóle grało i było się w ardei i było się w vengardzie to było widać od razu że ardea to zwykła wioska, a vengard to zniszczona stolica, obie te lokacje nie prezentują tego samego poziomu i trza być ślepym aby twierdzić inaczej albo w ogóle nie grać w tą grę.




Klepisko, gówno, rynsztoki błota i strzecha. Nie będe tego nawet komentował. Naprawdę uważasz że to wygląda jak miasto? Jesteś w ogóle pewien że grałeś w  gothica 3 ? Przecież jak się w ogóle grało i było się i w ardei - i w vengardzie to (POZA 'OBWAROWANIEM' I WIELKOŚCIĄ powierzchni ) od razu było widać że to tak samo zapyziała WIOCHA. Obie te lokacje prezentują ten sam, RYNSZTOKOWY poziom designu, i trzeba być ślepym aby twierdzić inaczej albo w ogóle nie grać w tą grę. Śmieszny jesteś, szkoda na ciebie klawiatury.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
vengard w ruinie, jak żyć panie premierze xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mało popcornu jak na 9 stron :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja mu współczuję jak on to przeczytał xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Nowy styl forum, ble.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pamiętacie od czego zaczął się ten temat? Od filmu o Piranha Bytes w którym członkowie studia opowiadali o tym jak pracują. A także od tego, że pojawiły się komentarze, iż Piranie ssą i w ogóle zasługują na upadek, bo tworzą gówniane gierki. Niejako broniąc Piranie pisałem wtedy, że niekoniecznie marzeniem każdego w branży jest pracowanie w wielkim molochu jak Blizzard, Bethesda, Ubisoft, BioWare czy CD Projekt RED. Tutaj są opinie osób, które pracowały w tej ostatniej firmie: https://www.glassdoor.com/Reviews/CD-Projekt-RED-Reviews-E644250.htm
Jak widać niezbyt przychylne. To potwierdza tylko moje słowa o tym, że sporo ludzi odchodzi z takich firm by zająć się mniejszymi projektami, pewnie nie mogącymi nawet konkurować pod wieloma względami z tymi wysokobudżetowymi tytułami AAA produkowanymi przez kilkaset osób. Ale właśnie te mniejsze gry mają pewną magię, wyjątkowość. Gry tworzone przez kilka, kilkanaście, nawet kilkadziesiąt osób mają po prostu duszę, bo sposób pracy w takich ekipach jest inny i każdy członek ekipy może dać coś od siebie. Twórcy wtedy nie muszą sprzedać gry w kilku milionowych nakładach, często nawet kilka, kilkanaście tysięcy sprzedanych kopii sprawia, że projekt się zwraca. Mogą wtedy celować w niszę, stawiając na jakieś unikatowe rozwiązania, które dla dużych ekip są zbyt ryzykowne.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie kazdy ma gtxa 980tke :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
stawiam na to że mu gpu eksplodowało xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@sebogothic Kurna doszedłem do tego fragmentu z Djikstrą i toporkiem. No kurna gdyby nie to, że to ostatnia część to fani by ich za jaja powiesili :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry