Talenty walki NPC 2459 2

O temacie

Autor Acaelus

Zaczęty 15.05.2016 roku

Wyświetleń 2459

Odpowiedzi 2

Acaelus

Acaelus

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam ponownie, poprzedni problem udało mi się rozwiązać samemu ale z tym sobie już na prawdę nie radze. Tworząc NPC wszystko wychodzi perfekcyjnie ale jest jeden mały problem. Nie ważne ile % walki dam NPC w skrypcie, on i tak walczy jak by miał mniej niż 30% przykładowo, dałem typkowi 70% 1h i w grze walczył jak bezimienny na samym początku gry. Żeby było zabawniej, to klikając na NPC klawisz "o" i sprawdzając, czy talenty walki, które chciałem, żeby miał okazało się, że w statystykach wszystko się zgadza. Umiejętność walki 70% i tytuł  "Mistrz", wszystko na swoim miejscu, ale z niewiadomych przyczyn Ziomek walczy jak by pierwszy raz chwycił miecz do ręki. tak jest ze wszystkimi postaciami jakie stworzę. Ktoś wie może co jest nie tak?

Załączam skrypt jednej z postaci:

instance GLA_3_Straznik (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Straznik";
guild = GIL_NONE;
id = 3;
voice = 3;
level = 10;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 45;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Mil_Sword);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Bloodwyn, BodyTex_N, ITAR_MIL_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 30); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1002; // nazwa Rutyny startowej
};

FUNC VOID Rtn_Start_1002 () // rutyna
{
TA_Smalltalk     (01,00,10,00,"STRAZNIK2");
    TA_Practice_Sword (10,00,15,00,"STRAZNIK2_TRENING");
TA_Smalltalk     (15,00,20,00,"STRAZNIK2");
    TA_Practice_Sword (20,00,15,01,"STRAZNIK2_TRENING");
};

 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
To jest normalne w Gothicu 2. Po zapisaniu gry i wczytaniu zapisu, powinien walczyć normalnie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Acaelus

Acaelus

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Faktycznie, Dzięki stary :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry