Przeniesienie do innego świata po dialogu | HELP 2332 4

O temacie

Autor Finciakowski

Zaczęty 12.04.2016 roku

Wyświetleń 2332

Odpowiedzi 4

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cześć teraz sobie sam nie dam rady  :fuckyeah: więc tak jak w temacie jak zrobić że po dialogu on mówi do nas
-Przeniesiesz sie teraz do przyszłości
I teraz nas przenosi dialog umiem zrobić sam tylko chodzi mi o funkcje

PS.Mam zen'a nazywa się WORLDER i Gothic I  :lol2: :lol: :pokerface:
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie da się zrobić bezpośredniego teleportowania... Są dwie opcje
1)Trigger w zenie który po dialogu przeniesie się do bohatera
2)Teleportacja na WP w zenie gdzie ma nastąpić zmiana AI_Teleport(self,"WP") <--- coś w tym stylu nie chce mi się w skrypty teraz patrzeć.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie da się zrobić bezpośredniego teleportowania...
Da się:
func void ChangeWorld (var string world, var string waypoint)
{
    CALL_zStringPtrParam (waypoint);
    CALL_zStringPtrParam (world);
    CALL__thiscall (MEM_InstToPtr (MEM_Game), MEMINT_SwitchG1G2 (6542464, 7109360));
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
:F Zapomniałem dopisać "Bez Ikarusa" mój błąd.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Okey chłopacy jesteście wielcy :D daje obydwóm po propsie ^^
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry