Opcje dialogu 3559 8

O temacie

Autor DimitriASM

Zaczęty 10.03.2016 roku

Wyświetleń 3559

Odpowiedzi 8

DimitriASM

DimitriASM

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Witam.. Jestem dość zielony w modowaniu gothica II NK, a już w ogóle w pisaniu skryptów.
Mam pytanie jak zrobić, aby postać miała wybór co do wypowiadanej kwestii. Chodzi o to, że po wybraniu 1 opcji dialogowej druga znika. Coś typu:
- halo
- halo
- co robisz?
- a) jem zupe
b) nic
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Spróbuj na zmiennej to ogarnąć.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

DimitriASM

DimitriASM

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Próbowałem, ale nie mam już pomysłów. Mimo wszystko jeszcze jutro coś będę dłubał.
 

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
chodzi o NPC czy o twoją postać bo jak ty chcesz coś wybierać to się robi za pomocą choices

spróbuj pobawić się tym http://themodders.org/index.php?topic=11624.0

w tym programie prosto można się tym obsługiwać i nauczyć się tego
 

DimitriASM

DimitriASM

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Dzięki :) Jutro spróbuję pobawić się tym programem.
Chodzi o moją postać.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To użyj choice w kierunku other,self i powinno działać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

PuszkaX

PuszkaX

Użytkownicy
posty10
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak chcesz to sprawdź dialogi torreza z G1 lub Xardasa tam na pewno powinieneś znaleźć odpowiedź :D

Dialogi Torreza:
Spoiler
instance  DIA_Torrez_Belohnung (C_INFO)
{
   npc         =  KDF_405_Torrez;
   nr         =  5;
   condition   =  DIA_Torrez_Belohnung_Condition;
   information   =  DIA_Torrez_Belohnung_Info;
   permanent   =  0;
   description =  "Przyniosłem mu list z zewnątrz i mam sobie wybrać nagrodę.";
};                       

FUNC int  DIA_Torrez_Belohnung_Condition()
{
   if ( (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Milten_ComesBack)) && (milten_HasLetter==TRUE) )
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID  DIA_Torrez_Belohnung_Info()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Torrez_Belohnung_15_00"); //Przysyła mnie Corristo. Przyniosłem mu list z zewnątrz i mam sobie wybrać nagrodę.
   AI_Output (self, other,"DIA_Torrez_Belohnung_04_01"); //Wyświadczyłeś nam wielką przysługę i otrzymasz każdą nagrodę, jakiej zażądasz.
   
   Info_ClearChoices   (DIA_Torrez_Belohnung);
   Info_AddChoice      (DIA_Torrez_Belohnung,"Chciałbym dostać ten napój!(Max Mana +5)"    ,DIA_Torrez_Belohnung_ManaMax);
   Info_AddChoice      (DIA_Torrez_Belohnung,"3 zwoje, (Kula Ognia, Piorun Kulisty i Przemiana w Ścierwojada)"   ,DIA_Torrez_Belohnung_Scrolls);
   Info_AddChoice      (DIA_Torrez_Belohnung,"Wezmę pierścień zwinności (+5)."   ,DIA_Torrez_Belohnung_Dex);
   Info_AddChoice      (DIA_Torrez_Belohnung,"Wezmę ten pierścień siły (+5)."   ,DIA_Torrez_Belohnung_Str);
};

func void DIA_Torrez_Belohnung_Str()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Torrez_Belohnung_Str_15_00"); //Wezmę ten pierścień siły.
   AI_Output (self, other,"DIA_Torrez_Belohnung_Str_04_01"); //Tak jak się spodziewałem. Proszę, oto on.
   CreateInvItem(self, Staerkering);
   B_GiveInvItems (self, hero, Staerkering, 1);
   Info_ClearChoices   (DIA_Torrez_Belohnung);
};

func void DIA_Torrez_Belohnung_Dex()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Torrez_Belohnung_Dex_15_00"); //Wezmę pierścień zwinności.
   AI_Output (self, other,"DIA_Torrez_Belohnung_Dex_04_01"); //Zwinność zawsze powinna iść przed siłą. To był mądry wybór.
   CreateInvItem(self, Ring_des_Geschicks);
   B_GiveInvItems (self, hero, Ring_des_Geschicks, 1);
   Info_ClearChoices   (DIA_Torrez_Belohnung);
};

func void DIA_Torrez_Belohnung_Scrolls()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Torrez_Belohnung_Scrolls_15_00"); //Wezmę te zwoje z zaklęciami.
   AI_Output (self, other,"DIA_Torrez_Belohnung_Scrolls_04_01"); //Wykorzystaj je mądrze! Każdego z nich możesz użyć tylko raz!
   CreateInvItems(self, ItArScrollFireball, 3);
   B_GiveInvItems (self, hero, ItArScrollFireball, 3);//Wegen Bildschirmausgabe, wird direkt angepasst
   Npc_RemoveInvItems(other, ItArScrollFireball, 2);
   CreateInvItem(other, ItArScrollTrfScavenger);
   CreateInvItem(other, ItArScrollChainLightning);
   Info_ClearChoices   (DIA_Torrez_Belohnung);
};

func void DIA_Torrez_Belohnung_ManaMax()
{
   AI_Output (other, self,"DIA_Torrez_Belohnung_ManaMax_15_00"); //Chciałbym dostać ten napój!
   AI_Output (self, other,"DIA_Torrez_Belohnung_ManaMax_04_01"); //Mądra decyzja! To najcenniejszy z przedmiotów, które mogłeś wybrać. Wypij ten napój, a twoja siła znacznie wrośnie!
   CreateInvItem(self, ItFo_Potion_Mana_Perma_01);
   B_GiveInvItems (self, hero, ItFo_Potion_Mana_Perma_01, 1);
   Info_ClearChoices   (DIA_Torrez_Belohnung);
};
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Polecam ci
Spoiler
Easy Dialog Maker
Spoiler
Gothic NPC Maker
Spoiler
Choć Ten ^ Jest do gothic I Ale może dasz rade
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

DimitriASM

DimitriASM

Użytkownicy
posty4
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Dziękuje wszystkim za pomoc :) Pomógł Easy Dialog Maker. Wszystko już działa jak trzeba. :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry