Prace promowane 2647 24

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 10.03.2016 roku

Wyświetleń 2647

Odpowiedzi 24

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2646
Propsy3556
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Prace promowane
2016-03-10, 15:30(Ostatnia zmiana: 2016-03-10, 15:51)
Czym są te "prace promowane"? Losowa praca będzie się wyświetlała na dole tematu. Niech ci których prace są ponad przeciętną czują się wyróżnieni.

Co się nadaje? Wszelkie większe aktualizacje statusu modów, prace graficzne czy gry indie. Oczywiście na odpowiednio wysokim poziomie.
Skrypt za to odpowiadający już napisałem i działa, na razie ustawiłem kilka testowych prac. Weźcie zgłaszajcie kolejne w takim formacie:
        author_id: "13141",
        author_name: "Damian94",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=21127.msg1226721#msg1226721",
        work_img: "http://i.imgur.com/wfBJp40.jpg"
author_id- ta liczba w adresie WW profilu
author_name- Nick autora
work_url- link do promowanej pracy
work_img- obraz widoczny na dole postów

Tak to wygląda:



PS Dopóki nie zrobi się listy prac promowane prace widzą tylko osoby które są przynajmniej moderatorami.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Splash

Splash

Moderator
posty3919
Propsy3125
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie lepiej by było zrobić tak, że prace promowane zastępowałyby tło na górze, najlepiej w formie slajdów?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty5994
Propsy2703
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jestem moderatorem R2.0. Będę widział czy nie będę widział?   :F
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2646
Propsy3556
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Czym są te "prace promowane"? Losowa praca będzie się wyświetlała na dole tematu.
Którego tematu? Tego?
Każdego, inaczej to nie ma sensu.

@Splash Niet

@Simen Z tego co pamiętam tylko w tematach w dziale który moderujesz.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7638
Propsy5127
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Czym są te "prace promowane"? Losowa praca będzie się wyświetlała na dole tematu.
Którego tematu? Tego?
Każdego, inaczej to nie ma sensu.
Jestem na nie, właśnie to nie ma sensu.
Sens ma jedynie w działach związanych z tymi pracami. Ani trochę mnie nie interesują nawet zachwycające według kogoś osiągnięcia w moddingu 15 letnich gier. A kogoś kto np pisze w offtopie nie muszą go interesować czyjeś osiągnięcia w grafice 2d. I tak dalej. To jest tylko napychanie szablonu zbędnymi bajerami jeśli nie mają związku z treścią. Jeśli te prace będą we wszystkich działach i do tego we wszystkich te same to osobiście zablokowałbym to u siebie adblockiem...

Proponuję wprowadzić ograniczenia co do działów. Np tylko te związane z twórczością i moddingiem + ramka na stronie głównej.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2646
Propsy3556
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To daj numery działów w których ma to być.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7638
Propsy5127
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie ma sensu robić podziału według działow, wystarczy według kategorii. Numery 13 (modding Gothica), 57 (modding innych gier), 34 (developing), 44 (grafika komputerowa).

Do pozostałych kategorii raczej to nie pasuje treścią.

Aztek

Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2928
Propsy6088
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
Okej, zablokowane adblockiem :I
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2646
Propsy3556
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W sumie po zastanowieniu na samej stronie głównej wystarczą.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Prace promowane
        author_id: "6",
        author_name: "Dzieje Khorinis",
        work_url: "https://dzieje-khorinis.pl/img/screens/4.jpg",
        work_img: "http://s5.ifotos.pl/img/DK1png_qhaeqsx.png"
        author_id: "13641",
        author_name: "Zmajcek",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=25696.msg1249942#msg1249942",
        work_img: "http://s5.ifotos.pl/img/zmajcekpn_qhaeqqs.png"

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5202
Propsy3849
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dodałem drugą pozycję. Pierwszej nie dodałem z powodu braku tematu na forum.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3654
Propsy4766
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Proponuje zeby wrzucic cos od Lotnika
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Prace promowane
#13 2017-09-14, 16:55(Ostatnia zmiana: 2017-09-14, 17:33)
Nie wiem czy to zadziałało Adanos,odświeżałem kilkanaście razy i nic.
To jakiś skrypt JS z randomem ?
Trochę rozmiar ogranicza możliwości ale ostatnia praca będzie się super prezentować(gość ma naprawdę niezłe skille).

author_id: "14153",
        author_name: "Lobos",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=28099.msg1282931#msg1282931",
        work_img: "http://s2.ifotos.pl/img/lobospng_qhqrsan.png"
author_id: "14153",
        author_name: "Lobos",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=28099.msg1296209#msg1296209",
        work_img: "http://s6.ifotos.pl/img/lobos2png_qhqrsah.png"
author_id: "12453",
        author_name: "Lotnik",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=25565.msg1289983#msg1289983",
        work_img: "http://s2.ifotos.pl/img/lotnik3pn_qhqrsrp.png"
author_id: "12453",
        author_name: "Lotnik",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=25565.msg1292184#msg1292184",
        work_img: "http://s2.ifotos.pl/img/lotnik2pn_qhqrsrx.png"
author_id: "12453",
        author_name: "Lotnik",
        work_url: "http://themodders.org/index.php?topic=25565.msg1302869#msg1302869",
        work_img: "http://s2.ifotos.pl/img/lotnik1pn_qhqrsxh.png"

 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5202
Propsy3849
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, to skrypt JS z losowaniem. Dodałem nowe obrazki. :)

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Prace promowane
Tak, to skrypt JS z losowaniem. Dodałem nowe obrazki. :)
Dziękować!
 

Małgorzata

Małgorzata

Użytkownicy
posty1725
Propsy2173
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś w końcu usunąć te zdjęcia, które nie działają? Np. praca KolegiZWojska.
 

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty176
Propsy418
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Czuję się zaszczycony :D

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5202
Propsy3849
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Mógłby ktoś w końcu usunąć te zdjęcia, które nie działają? Np. praca KolegiZWojska.
Usunięta praca KolegiZWojska. W pracy Jedairusza zmieniłem odnośnik. :)

Małgorzata

Małgorzata

Użytkownicy
posty1725
Propsy2173
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Masz pewność? Bo właśnie dzisiaj mi się pojawiła.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Masz pewność? Bo właśnie dzisiaj mi się pojawiła.
Wyczyść ciasteczka.
 

Małgorzata

Małgorzata

Użytkownicy
posty1725
Propsy2173
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kliknąłem x i nie wiem jak to przywrócić, więc w sumie sprawa już nieaktualna. :F
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty324
Propsy264
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
ja też   :facepalm:
 
some things are meant to be

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty624
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zmieńcie na chwilę styl forum i wróćcie do domyślnego.
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
albo ciastka wyjebac
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry