Mam kilka problemów:
1.Zrobiłem npc na wzór Poszukiwacza lecz nie atakuje mnie gdy podejdę.
2.W B_SelectSpell wklepałem taki skrypt if(slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Dagon)
{
if((self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 4000) && (Dagonenrage_onetime == FALSE))
{
AI_PlayAni(self,"T_GETLOST2");
Wld_PlayEffect("SPELLFX_INSTANTFIREBALL",self,other,1,200,DAM_MAGIC,TRUE);
Dagonenrage_onetime = TRUE;
};
if((self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 3000) && (Dagonenrage_onetime == FALSE))
{
AI_PlayAni(self,"T_PRACTICEMAGIC5");
Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_RED",self,self,0,0,0,FALSE);
Wld_PlayEffect("FX_EarthQuake",self,self,0,0,0,FALSE);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,3000);
Wld_SpawnNpcRange(self,Demon,2,220);
Dagonenrage_onetime = TRUE;
};
if((self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 2000) && (Dagonenrage_onetime == FALSE))
{
AI_PlayAni(self,"T_PRACTICEMAGIC5");
AI_PlayAni(oth,"T_DEAD");
AI_Wait(other,3);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,1000);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;
Wld_PlayEffect("spellFX_LIGHTSTAR_RED",self,self,0,0,0,FALSE);
Wld_PlayEffect("spellFX_Fear",other,other,0,0,0,FALSE);
Wld_PlayEffect("spellFX_INCOVATION_RED",self,self,0,0,0,FALSE);
Wld_PlayEffect("FX_EarthQuake",self,self,0,0,0,FALSE);
Dagonenrage_onetime = TRUE;
};
};
tak wiem dużo hp lecz problem leży w tym że boss castuje tylko fireballa i na tym kończy się.
3.Dałem bossowi miecz runiczny lecz gdy on go używa to miecz nie działa func void B_W (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (1);
procent_trafienia = 100;
obrazenia = 100;
if (Npc_HasItems(hero,ItMw_Dagon) == TRUE && Hlp_IsItem(ready,ItMw_Dagon) == TRUE) && (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
if (Npc_HasItems(hero,ItMw_Dagon) == TRUE && Hlp_IsItem(ready,ItMw_Dagon) == TRUE) && (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
4.Wpisałem npcowi EquipItem (self, instancja amuletu);
lecz on nie zakłada tego amuleta.