projekt Bażyński 14788 52

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 5.02.2016 roku

Wyświetleń 14788

Odpowiedzi 52

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Jest jeszcze JGS, bento box, Mikołaj... A wy się martwicie
Nie zachęcasz :F

Na razie nie widzę tłumów chętnych, poza stałymi marudami.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Zbyt duży rozmach to odstrasza.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
moderzy tutaj robią większe modyfikacje niż projekt bażyński kiedykolwiek będzie. od czasu bit nauczyłem się jednego, że erpgi są mniej lub bardziej nierealne do zrobienia. dlatego nie chcę popełniać tego błędu.

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Moderzy mają gotową tą wyższość nad developerami, że jako bazę mają gotowy produkt, a nie np sam silnik graficzny.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
chętni wiedzą czego chcą, niechętni też, pisanie o tym i licytowanie się nie ma sensu.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

projekt Bażyński
#45 2016-02-11, 10:40(Ostatnia zmiana: 2016-02-11, 15:04)
rozumiem że graficy i programiści są zajęci, ale może ktoś się zna na broni okresu średniowiecza, przydała by się ekspertyza. może ktoś czytał jakieś książki o rekonkwiście i może pomóc?

szczególnie interesuje mnie okres 1400-1430, w europie (hiszpania) jak i wyposażenie, uzbrojenie i ubiór używany przez wojska muzułmańskie.

Spoiler

wszelka pomoc przy zbieraniu bibliografii, referencji, zdjęć i innych materiałów zostanie doceniony.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

projekt Bażyński
#46 2016-02-15, 14:59(Ostatnia zmiana: 2016-02-15, 16:55)
może któryś z grafików którego odstrasza nadmiar modelowania low poly, chciałby porobić same high poligonowe modele w programach typu zbrush. szczególnie architektura i level design.





„Bażyński: Wojny Maurów”:



1. Podział na większe/mniejsze lokacje – rozmiar bez znaczenia.

2. Podział fabularny na misje skradankowe, dialogowe i walkę oraz interakcję z otoczeniem.

3. Źródło wydarzeń/miejsc historyczne – wzbogacone elementami fabularnymi.

4. Jakość i dbałość o szczegóły historyczne w grafice – brak wypełniających otoczenie elementów/ozdóbek z braku laku.

5. Elementy dodatkowe – jak wzbogacające narrację dialogi, anegdoty i ciekawostki historyczne.

6. Wrażenie obcowania z żywym światem – który reaguje na poczynania gracza. Zauważalna fauna i flora.

8. Wyważenie realizmu i elementów fantastycznych – z zachowaniem balansu rozgrywki.

9. Brak wzorowania się na symbolice i zapożyczania elementów z rzeczywistego świata (wtrącenia/nachalne easter eggi, niespójności, luki).

10. Realizacja autorskiej wizji gry i realiów historycznych.

Rozszerzenie:

11. Alter Ego/pomocnik bohatera zastępujący gracza i wzbogacający gameplay w trakcie walki o finishery/combosy i inne sekwencje.



Założenia techniczne:

Gra Action-RPG z podziałem na lokacje z liniową fabułą/misjami, 2.5D na silniku Unity (Pillars of Eternity, Wasteland 2).
Docelowa platforma wydania: pc, mobile.
Tła modelowane i renderowane w 3d na podstawie grafik i zdjęć z regionu (zachowanie naturalności i żywości kolorystyki, tekstur), inspirowane na grze Return to Krondor.
Mechanika/Design wzorowane na Pillars of Eternity, z naciskiem na akcję i skradaniem (wybór zależny od gracza, bądź narzucony zgodnie z fabułą).

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
11. Alter Ego/pomocnik bohatera zastępujący gracza i wzbogacający gameplay w trakcie walki o finishery/combosy i inne sekwencje.
[...]
Gra Action-RPG z podziałem na lokacje z liniową fabułą/misjami, 2.5D na silniku Unity (Pillars of Eternity, Wasteland 2).
Te dwa elementy ciekawią mnie najbardziej. Jak ma działać ten pomocnik? I druga sprawa: rozumiem, że chcesz realistycznie odwzorowywać rzeczywiste lokacje - czy 2.5D będzie tu ułatwieniem czy może nawet utrudnieniem od strony modelowania? Mam na myśli ilość modeli wyświetlanych w danym momencie na ekranie i generalnie wielkość map. Czy gra "Robin Hood: Legenda Sherwood" może tutaj być także uznana za wzorzec?

PS: Jeśli miałbym mieć jakąś radę odnośnie realistycznego odwzorowania średniowiecza: z tego co obecnie obserwuję w krajach trzeciego świata, wychodzi na to, że średniowiecze było dużo bardziej zasyfione, niż dotychczas pokazano to w jakiejkolwiek grze. Radzę stworzyć naprawdę dużo syfu, jeśli cokolwiek ma być realistyczne :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Return to Krondor będzie wzorem, bardziej zamknięte małe lokacje niż rozległe, pokazujące obszar który można scrolować.
Pomocnik poza tym, że nie trzeba się tego będzie uczyć (rozwijać skila), poznamy go dopiero gdy gracza dopadnie chwila gdy kompletnie nie będzie wiedział co ma robić dalej...
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Jak chcesz rozpoznać ten właściwy moment?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
to wyniknie z fabuły.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Aha, czyli alter ego ma być elementem fabuły, a nie elementem mechaniki? Tzn. jego pojawienie się nastąpi w określonym momencie, a nie kiedy gracz kliknie odpowiedni przycisk w UI?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
stanie się częścią mechaniki, ale nie od początku.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry