Gothic 1 - New_Setvisualbody 4187 11

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 28.01.2016 roku

Wyświetleń 4187

Odpowiedzi 11

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam otóż mam mały problem :/
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie mogę znaleźć ów skrypt?

Wymieniłem cały folder ze skryptami i nadal jest to samo :C

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
story/npc/bau_900_ricelord.d szukaj problemu w linijce 25
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
story/npc/bau_900_ricelord.d szukaj problemu w linijce 25
No tak, ale linijka jest taka sama jak w oryginalnym skrypcie :/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Upewnij się że nazwa jest poprawna, nie wydaje mi się żeby w oryginale był przedrostek NEW_
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Upewnij się że nazwa jest poprawna, nie wydaje mi się żeby w oryginale był przedrostek NEW_
Mam to w każdym skrypcie npc
Spoiler
instance BAU_900_Ricelord (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Ryżowy Książe";
   npctype    =   NPCTYPE_GUARD;   
   guild       =   GIL_BAU;     
   level       =   10;
   voice       =   12;
   id          =   900;

   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH]    = 50;
   attribute[ATR_DEXTERITY]    = 10;
   attribute[ATR_MANA_MAX]    = 0;
   attribute[ATR_MANA]       = 0;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 170;
   attribute[ATR_HITPOINTS]    = 170;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Arrogance.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   NEW_SetVisualBody (self,"Hum_Body_CookSmith",1,1,"Hum_Head_FatBald",91 ,  0,-1);
   
   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelFatness(self,2);
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_STRONG;

   //-------- Talente --------                                   
   Npc_SetTalentSkill   (self,NPC_TALENT_1H,1);   
   

   //-------- inventory --------                                   
      
      CreateInvItems (self, ItFoRice,10);
      CreateInvItem (self, ItFoWine);
      CreateInvItems(self, ItMiNugget,40);
      EquipItem  (self, Heerscherstab);       
      CreateInvItem (self, ItMi_Alchemy_Moleratlubric_01);
      //CreateInvItem (self,ItKey_RB_01);
      
      EquipItem (self, Ring_des_Lebens);
         
   //-------------Daily Routine-------------
   daily_routine = Rtn_start_900;
   
};

FUNC VOID Rtn_start_900 ()
{
   TA_Boss         (07,00,20,00,"NC_RICELORD");
   TA_SitAround   (20,00,24,00,"NC_RICELORD_SIT");
   TA_Sleep      (24,00,07,00,"NC_RICEBUNKER_10");
};









A tu inny
Spoiler
instance KDW_605_Riordian (Npc_Default)
{
   //-------- primary data --------
   
   name       =   "Riordian";
   npctype    =   NPCTYPE_FRIEND;
   guild       =   GIL_KDW;
   level       =   25;
   voice       =   14;
   id          =   605;


   //-------- abilities --------
   attribute[ATR_STRENGTH] =      35;
   attribute[ATR_DEXTERITY] =      35;
   attribute[ATR_MANA_MAX] =      90;
   attribute[ATR_MANA] =         90;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] =   340;
   attribute[ATR_HITPOINTS] =      340;

   //-------- visuals --------
   //             animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Mage.mds");
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   NEW_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",0, 0 ,"Hum_Head_Bald", 9, 1,KDW_ARMOR_L);
   
   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelFatness (self, 0);
   
   fight_tactic   =   FAI_HUMAN_MAGE;   

   //-------- Talente --------
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_MAGE,      6);
   
   
   //-------- Spells --------
   CreateInvItem (self,ItArRuneThunderball);
         
   //-------- inventory --------                                   
   B_GiveRiordianChapter1Potions ();
   

   //------------- ai -------------
   daily_routine = Rtn_start_605;
   senses = SENSE_SEE|SENSE_HEAR|SENSE_SMELL;
};

FUNC VOID Rtn_start_605 ()
{

   TA_Sleep          (23,00,04,00,"NC_KDW06_IN");
   TA_PotionAlchemy   (04,00,23,00,"NC_KDW06_IN");   
};

//Nachdem der Spieler UrShak gefunden hat, hält sich Riordian am Pentagramm auf, um den Spieler zu Gorn zu schicken
FUNC VOID Rtn_FoundUrShak_605 ()
{
   TA_PracticeMagic   (01,00,05,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS_MOVEMENT2");   
   TA_PracticeMagic   (05,00,01,00,"NC_KDW_CAVE_STAIRS_MOVEMENT2");   
};


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
No właśnie. A powinno być: Mdl_SetVisualBody

Wina nieuważnej zmiany nazwy w skryptach notepadem++ też kiedyś pozmieniałem słowa we wszystkich skryptach a potem szukałem i naprawiałem chyba godzinę xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
No właśnie. A powinno być: Mdl_SetVisualBody

Wina nieuważnej zmiany nazwy w skryptach notepadem++ też kiedyś pozmieniałem słowa we wszystkich skryptach a potem szukałem i naprawiałem chyba godzinę xd
Ale Notepad++ ma opcję zmieniania danego wyrazu na pożądany :o

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
tak ale może kiedyś przypadkiem zmieniałeś gdzieś mdl na new i zamiast w jednym pliku kliknałeś we wszystkich i tym sposobem zmieniłeś we wszystkich xd

wgraj na nowo folder content albo zmien znów we wszystkich plikach z folderu story new na mdl ae to zaś lipa bo w np newworld zmieni ci na mdlworld xd więc najlepiej wgraj od nowa skrypty.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
tak ale może kiedyś przypadkiem zmieniałeś gdzieś mdl na new i zamiast w jednym pliku kliknałeś we wszystkich i tym sposobem zmieniłeś we wszystkich xd

wgraj na nowo folder content albo zmien znów we wszystkich plikach z folderu story new na mdl ae to zaś lipa bo w np newworld zmieni ci na mdlworld xd więc najlepiej wgraj od nowa skrypty.
Wystarczy, że we frazie do zamienienia wpisze "NEW_", a nie "NEW". Ludzie, trochę wyobraźni.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Ten błąd był w 503 skryptach :o
Tylko jak do tego doszło? :o

Post połączony: 2016-01-29, 12:42
tak ale może kiedyś przypadkiem zmieniałeś gdzieś mdl na new i zamiast w jednym pliku kliknałeś we wszystkich i tym sposobem zmieniłeś we wszystkich xd

wgraj na nowo folder content albo zmien znów we wszystkich plikach z folderu story new na mdl ae to zaś lipa bo w np newworld zmieni ci na mdlworld xd więc najlepiej wgraj od nowa skrypty.
Ok, działa
A masz może folder "npc" z g1?

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry