Wasze zadania w Zagadce Orków 170510 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 170510

Odpowiedzi 330

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Lepiej na szybko nie wymyślać niczego. Przysiądź nad tym chwile i wtedy napisz. Potrzebuje pomysłów które mają ręce i nogi.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Myślę, że kolega się nie obrazi jeżeli ulepsze troche zadanie :)
Tytuł : Tajemnica Jarkendaru.
Opis: Saturas prosi nas o znalezienie pięciu tablic z domów budowniczych ( czyli jak to było w podstawce) po oddaniu mu tych tablic i odczekaniu 7 dni zagaduje nas Saturas.Chcę żebyś mi odkryli prawdę o zalaniu Jarkendaru.Udajemy się do Biblioteki Uczonych,gdzie po wejściu do niej pojawia się Duch Strażnika Umarłych i pyta czego tu szukamy.Odpowiadamy mu że szukamy informacji o zalaniu Jarkendaru.Ten jako iż jest strażnikiem umarłych i ich tajemnic nie wierzy nam,więc pyta czemu miałby nam zaufać ?
Teraz mamy trzy opcje do wyboru :
1.Quarhodron nam zaufał.(Chodzi o rozmowe z Quarhodronem podczas zadania "Moc strażnika umarłych"
2.Pokonaliśmy Kruka,który zbezcześcił Świątynie Adanosa.
3.Odnaleźliśmy Radamesa.
Odpowiedź poprawną będzie numer 1.Po odpowiedzeniu na pytanie ten przekaże nam Pradawną Księgę (żeby ją przeczytać trzeba mieć wyuczony Język Kapłanów.Będzie w niej pisało o synu wielkiego generała Quarhodrona czyli Radamesa , któremu Ojciec bedąc dumny syna, gdyż Kasta Wojowników obwołała Radamesa władcą powierzył Szpon Beliara.Niestety Radames nie zniósł potęgi szponu i ten go opętał.Wtedy Quarhodron nie miał wyboru i zwrócił się o pomoc do Khardimona,który zdecydował, żeby uwięzić Radamesa w Świątyni Adanosa.Udajemy się do Świątyni Adanosa,lecz Radames,który ma umysł zmącony przez Szpon nic ciekawego nam nie powie.Wracamy do Strażnika Umarłych,który nam radzi żebyś my przyzwali pradawnego najwyższego najwyższego kapłana Jarkendaru Khardimona.Opowiadamy mu wtedy,że Kruk zbezcześcił jego grób i nie da się go przywołać.Mówi żebyśmy poczekali bo musi się namyślić.Po odczekaniu jednego dnia wracamy do niego.Opowiada nam o Wielkim Uczonym,którzy przetrwał upadek miasta i utrwalił swoją wiedzę w tej bibliotece.Niestety strażnik nie wie jak go przywołać.Udajemy się do Myxira,który mówi nam że nigdy o nim nie słyszał.Musimy udać się z nim do Biblioteki Uczonych,gdzie Myxir będzie studiował jego zapiski.Czekamy dwa dni po czym wracamy do niego.Ten znalazł tajemne zaklęcie,które pozwoli nam przywołać Wielkiego Uczonego,ale można go użyć tylko w konkretnym miejscu.Pytamy się Strażnika Umarłych czy wie o jakie miejscie chodzi, ten odpowiada nam że zna tylko dwa miejsca,w których może zadziałać to zaklęcie
Dom Strażników Umarłych oraz Dom Kapłanów.Udajemy się do Domu Kapłanów czytamy zaklęcie i pojawia się przed nami Wielki Uczony.Pytamy się go o zalanie Jarkendaru ten mówi nam o spisku Khardimona,który obmyślił plan przeklęcia Szponu Beliara tak żeby opętał ten Radamesa.Chciał on w ten sposób przejąć władze na Jarkendarem.Niestety swoim uczynkiem zesłał na siebie oraz swój lud gniew Adanosa,który zalał Miasto.Dziękujemy mu za informacje,a później udajemy się do Saturasa.Opowiadamy mu o wszystkim,ten dziękuje nam wręczając nam magiczną miksture,którą znalazł w skrzyniach budowniczych.
Nagroda:
+2000 exp oraz Magiczna Mikstura (+5 do wszystkich atrybutów)
 

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Dobrze wymyślone, ale sądzę że z tym miksem to trochę przesadziłeś, ja dałbym tylko +5 do many, bo to nie było niezwykle trudne zadanie, to była bardziej cenna informacja. Jeszcze jedno, skoro napisałeś już o przeklęciu szponu, to można przeciągnąć ten wątek, np. oczyszczeniem szponu. Można zapytać tego Wielkiego Uczonego, a on kazałby znaleźć potrzebne ingrediencje. To tyle z mojego komentarza.
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Zachęcam wszystkich do pisania zadań do modyfikacji.Mimo iż ostatnio zjawiło się paru scenarzystów dalej będziemy wybierać najciekawsze z waszych zadań do modyfikacji :)
 

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Kurde, mam problem z misją Złodziej rzepy xd. Może ktoś powie mniej więcej jak zrobić tą misję? :)
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Musisz porozmawiać z Rampertem, farmerem który siedzi przy drodze. U niego będą dalsze dialogi. Na przyszłość z takimi sprawami odsyłam do głównego tematu.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Nazwa: Ulu-Mulu
Opis: Tutejszy ork-wojownik najpierw wyśmiewa, a potem atakuje bohatera. Jeśli go pokonamy, dostaniemy więcej doświadczenia. Tak czy siak ork dalej nas uważa za słabeusza, jedynym sposobem jest zrobienie Ulu-Mulu. Ork nie mówi co to jest, skąd wziąć lub zrobić. Ork Ur-Shak przypomni bohaterowi, że za jego pomocą dostał się do Świątyni Śniącego. Mówi, że Tarok może ponownie zrobić tą broń . (Proponuję umiejscowić go tam gdzie jest w,Returningu)  Tym razem Tarok nie będzie chciał od nas mikstury leczenia, bo nic mu nie jest. Należy mu powiedzieć na samym początku, że przychodzimy od szamana Ur-Shaka , jeśli nie powiemy tego na początku, ork zaatakuje bohatera.. Ork w zamian za zrobienie Ulu-Mulu chce uzyskać ułaskawienie w Obozie Orków. Idziemy do przywódcy obozu i mówimy mu o całej sprawie.Ten,mówi, że to niemożliwe, ponieważ Tarok został wygnany za zabicie najwyższego szamana. Wracamy po tym do Taroka, a ten opowiada nam historię. Pewnego dnia pokłócił się on z owym szamanem, a ten w odwecie rzucił na niego klątwę. Tarok był wściekły, ale nie mógł nic zrobić. Następnego dnia kiedy przyszedł do chaty szamana, leżał na łóżku, cały spalony. W tym momencie do chaty wszedł asystent szamana, po czym doniósł dowódcy. Po opowiedzianej historii, Tarok prosi bohatera o Rozwiązanie sprawy. Bohater zgadza się i idzie do asystenta, który oskarżył Taroka,lecz ten nie będzie chciał rozmawiać że względu na zaawansowane badania. Wracamy do Taroka, a ten wysyła nas do swojego przyjaciela szamana, który bada przyczyny zgonu Najwyższego szamana. Idziemy do przyjaciela, a ten idzie z nami do chaty szamana i mówi, że czuje tu silne zaburzenia magiczne, została użyta potężna magia - duża burza ognista. Został Użyty zwój, gdyż jedynym posługującum się tym czarem był tylko Wielki Szaman. Przez te kilka tygodni przyjaciel Taroka nastawił swój kamień ogniskujący, by wykrył osobę, która użyła zwoju. Bohater po chodzeniu po całym obozie odkrywa, że kamień zaczyna świecić potężnym światłem przy asystencie szamana. Idziemy do dowódcy, mówimy mu o tym a on skazuje asystenta na ambicję i ułaskawia Taroka. Kiedy powiemy to Tarokowi, będzie mógł Wtedy zrobić Ulu-Mulu oraz da,nam zbroję świątynną w celu podziękowania bohaterowi za przywrócenie dobrego imienia. Przynosimy Tarokowi róg cieniostwora, kieł trolla i błotnego węża oraz język ognistego jaszczura. Dajemy składniki,  dostajemy amulet i dajemy go urokowi-wojownikowi.
Nagroda: +1000 Doświadczenia i mikstura siły (zbroja świątynna)
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Trafilem na ten post jakos ostatnio i dzisiaj w pociagu wyskrobalem kilka zadan. Niestety wszystkie odgrywaja sie na terenie khorinis i niektore wymagaja dobudowania lokacji ;/ dlatego nie wiem czy bedzie sie wam chcialo i czy bedziecie mieli gdzie to wcisnac. Jednakze bylo by fajnie :D Pierwsze zadanei jednak nie wymaga dobudowywania niczego.

1. Andre szuka cwaniaka.

Zadanie do przejscia na dwa sposoby. Andre oswiadcza bezimiennemu (nie wiem czy powinno to byc zadanie przed czy po dolaczeniem dos trazy, to zostawiam wam) oswiadcza nam, ze na 99 procent w khorinis najemnicy maja swojego szpiega (chodzi o Laresa ofc) i uwaza za bardzo nietaktowne to, ze on nie ma swojego informatora na farmie onara. Na propozyje czy zgodzili bysmy sie dostac w szeregi najemnikow i dostarczac mu informacje odpowiadamy, ze nie bedziemy szpiegiem, bo nie lubimy kapusiow. Andre odpowiada, ze rozumie, ale dalej ciagnie temat. Mowi, ze nikt ze strazy nie nadaje sie, bo po pierwsze szpieg najemnikow napewno juz widzial ich w mundurach, a po drugie nie wydaje mu sie, by znalazl sie miedzy nimi ktos zdolny do takiego zadania. Prosi nas o znalezienie kogos godnego zaufania za kogo mogli bysmy poreczyc, a zarazem sprytnego na tyle, by wejsc w szeregi najemnikow.
Pierwsze rozwiazanie to udac sie do Laresa i powiedziec mu o rozkazie Andre. Lares zaczyna sie smaic i mowi, ze bardzo go to cieszy. Opowiada nam o czlowieku imieniem Denis, ktory ma u niego dlug wdziecznosci. Denis bowiem przez dlugi czas zajmowal sie transportem towaru pomiedzy wyspami i kontynentem, ale niedawno statek biedaka poszedl na dno przez sztorm i ledwo co uszedl z zyciem. Od tej pory siedzi samotnie w pubie u Kardifa. Lares kilkukrotnie wspomogl go finansowo oraz wspieral na duchu. Mowi, ze Denis napewno zgodzi sie byc wtyczka, ktora bedzie podawac falszywe informacje do Andre, a Lares zadba, by najemnicy przyjeli go do siebie.  Idziemy do pubu i zagadujemy do Denisa. Pijany Denis porozmawia z nami dopiero, gdy napijemy sie z nim piwa. Nastepnei mowimy ze przysyla nas Lares, ten odrazu zmienia do nas nastawienie. Tlumaczymy mu sytuacje, a ten mowi ,,chcialem splacic u skurczybyka dlug wdziecznosci, a ten mi jeszcze fuche zalatwia!,, -czy cos w tym stylu ;D wysylamy go do Andre, by przedstawic, a sami idziemy do Andre i ustalamy juz szczeguly. Od tej pory Denis przesiaduje na farmie Onara. Koniec zadania.
Rozwiazanei numer 2. Idziemy do karczmy Orlana, gdzie przesiaduje grozny wygladajacy typ imieniem Lekho. Jakby dalo rade, zeby mial jakis fajny miecz ;D orkowa zgube, albo kordelas. Z tych takich nie prostych. (taki kaprysik ;))
Lekho pyta nas na wejsciu czy mamy ochote z nim zagrac w karty - odmawiamy. Potem namawia nas na gre w kosci - odmawiamy. Lekho zaczyna narzekac, ze na tej wyspie juz nikt nie chce z nim grac. W khorinis jak twierdzi zawsze znalazl sie ktos kto chcial zagrac, ale okantowal kilku wazniakow i sprawa trafila do strazy po czym zakazanu mu pobytu w miescie.  Ogral wszystkich w karczmie orlana i wszystkich na farmie onara. Opowiada jak ci idioci z farmy, ktorzy nie potrafia przegrywac nie raz rzucali sie na niego z lapami. Mowi ze z prawie kazdym najemnikiem mial ,,solowe ;D,, Ogolnei przechwala sie jaki z neigo sprytniacha nie jest i jak na kontynencie Krol wygral bitwe przez niego, bo wykradl plany orkow i dostarczyl je prosto w rece krola. Pytamy go czy w zamian za ponowne pozwolenie pobytu w miescie nie bylby w stanie szpiegowac najemnikow. Lekho wzdryga sie, ale po chwili dolacza jeszcze jeden warunek. Bedzie mial inmunitet w sprawach hazardu w miescie. Prosimy go o spotkanie u Lorda Andre. Na miejscu znowu formalnosci czyli Andre stwierdza, ze zgadza sie i podoba mu sie kandydat bla bla bla i np ustala, gdzie ma zostawiac wiadomosci. Np niech podrzuca je obok jaskini goblinow w drodze od onara do orlana. (to samo tyczy sie pierwszego szpiega)


Post połączony: 2016-03-19, 01:56
To jest jak cos jedno tylko zadanie, a mam kilka, ale juz dzisiaj nei zdaze przepisac ;)
 
Pozdrawiam mame i tate

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
o więc czas na resztę zdań, które napisałem wtedy w pociągu ;D Wszystkie skupiają się na małej gildii, a raczej bractwu, które wymyśliłem. Otóż będzie nam potrzebna chata/baza. Fajnie by było, gdyby nie była to drewniana chata rodem z farmy Akilla ;p Jakby jakiś murowany dworek, albo wieżyczkowaty budyneczek to był to było, by fajnie, ale narzekać nie będę. Co do miejsca to propozycją było by wzgórze niedaleko latarni Jacka (tam gdzie Harpie) ale to też jak wam będzie pasować.
Na miejscu tworzymy pięć postaci. Są to ojciec i synowie. Ojciec imie - Fabian - przesiaduje w środku domu/czegoś tam na fotelu. Najstarszy syn - Rojan - bez znaczenia co porabia. Dwóch bliźniaków - Kusa i Vito - Vito przesiaduje przy kowadle i cosik sobie struga, a Kusa obojętnie gdzie stoi. Najmłodszy syn Palto (fajnie by było jakby miał blizne na twarzy, wyjaśnię dlaczego) spędza czas przy stole alchemicznym w środku domu/czegoś tam.
Zagadując z nimi dowiadujemy się, że nazywają się sforą, a to z powodu ich miłości do psów. (Można walnąć kilka oswojonych wilków podo chatą).  Ojciec - Fabian - opowiada nam swoją historię. Jego ojciec był mistrzem miecza na arenie na dalekich wyspach Skellen. Dlatego też wyuczył jego i jego braci walki do poziomu mistrzowskiego. Razem z braćmi postanowili zostać najemnikami i podróżowali po świecie zarabiając mieczem. Nazwali się psami. Jednak w trakcie wykonywania pewnego zlecenia wszyscy jego bracia zgineli. Fabian postanowił już nie bawić się w wojaczke. Przypłynał na Khorinis, gdzie poznał piękną kobiete imieniem Natalia i razem zamieszkali. Natalia jednak zmarła i Fabian wychował synów sam. Nauczył ich zatem co potrafił i opowiedział o swoich przygodach. Rojan, którego ojciec nauczył płatnerstwa wykuł unikatowe zbroje i bractwo psów powstało spowrotem.
Nagród staram się nie ustawiać, bo sami lepiej będziecie wiedzieć jaka nagroda będzie zbalansowana dobrze to poziomu trudności moda.
(tutaj taki mały zapisek prywatny) Kusa - polowania. Vito - Kowalstwo. Rojan - Płatnerstwo. Palto - Alchemia.
Zadanie 1. Zakochany kundel ;)

Do tego zadania też wymagana była by mała modyfikacja :/ przydało, by się wstawić łóżko do chaty np. tego lichwiarza, który pożycza pieniądze, ale nie koniecznie do niego. Potem dodać tam npc Weronika jako córka lichwiarza. Następnie potrzebna by była chyba jakaś chatka i nowy npc imieniem Peko, ale jak nie da rady to można jakoś inaczej to może rozgryźć.
Vito prosi nas o pomoc w sprawie sercowej. Opowiada nam, że jakiś czas temu w Khorinis poznał dziewczynę imieniem Weronika i bardzo ją polubił. Niestety Weronika podkochuje się w niejakim Peko. Vito wyznaje nam, że pogodziłby się z tym faktem, ale pewnego dnia napił się razem z Pekiem w knajpie (nie Kardifa tylko tej drugiej, zapomniałem jak się nazywał ten ziomuś). Peko zaczął wychwalać się jak to Weronika nie jest w nim zadużona i jak to nie ma jej w garści. Chwalił się też jak wykorzysta tą kretynke i pewnie porzuci, gdy mu się znudzi. Vito zdzielił go za to po pysku. Od tego czasu Weronika nie chce z nim rozmawiać, bo Peko nagadał kłamstw, a do tego straż często robi mu problemy z wejściem do miasta przez tamten incydent. Vito prosi nas, byśmy udowodnili Weronice, że Peko to ,,dupek,, ;D Mam dwa pomysły na rozwiązanie, wybierzcie jeden.  Pierwszy - idziemy do chaty Peko, gdy ten wieczorem wychodzi do pubu. W jego kufrze znajdujemy list od Weroniki. W liście weronika zwierza się mu (tutaj szybka improwizacja np że ojciec ostatnio się upił i powiedział jej że jej nie kocha czy takie tam). Czytamy to i idziemy do Weroniki. ,,Nabijamy,, się z niej. Pyta nas skąd o tym wiemy, a my odpowiadamy, że przecież Peko wszystkim to rozgaduje i właśnie za to Vito dał mu w morde. Weronika się wezerusza i pisze list do Vito z przeprosinami za pochopną ocene. badabum
Drugie rozwiązanie jest takie. W dzienniku zadań mogła by być podpowiedź ,,Może poobserwuje Weronike i uda mi się ją jakoś podejść,,. Widzimy, że Weronika i Peko wychodzą często na plaże (niedaleko rybaka, Farima chyba,,. Stoją i rozmawiają. Zapisuje się nam notka w zadaniu. Pytamy Farima czy słyszał o czym gadają. Zaprzecza, ale po małym podarunku pieniężnym cudownie odzyskuje pamięć i opowiada nam takie same problemy jak z listu ;) Vito całuje nam stopy z radości.

Zadanie 2. Pies ogrodnika

Kusa narzeka na to, że ojciec nauczył ich wszystkich szermierki do perfekcji, ale w innych dziedzinach dał ciała. Nie znalazł już czasu, by wszystkich nauczyć wszystkiego więc każdemu zostawił po jednej umiejętności. Umiejętności łowieckie przypadły jemu i wszyscy zawsze liczą na niego jeżeli chodzi o żarcie. Mówi, że w sumie lubi to i właśnie dlatego jeszcze nie wszczął jeszcze buntu i nie nakopał rozleniwionym braciom do dupy. Jednak bywają dni, gdy Kusa nie jest w stanie polować. Na przykład, gdy zachoruje. Wtedy bracia robią mu straszne wyrzuty, bo muszą iść do miasta coś kupić. Ostatnio podczas polowania zobaczył z daleka grupę orków. Zaczął się im przyglądać, gdy nagle zaskoczyło go dwóch innych orków wybiegając prosto z krzaków. Kusa poradził sobie, ale w tym zamieszaniu skręcił kostkę. Gdy powróciwszy do domu bracia znowu robili mu wyrzuty postanowił sobie, że nigdy więcej. Prosi nas o skombinowanie kilku owiec i troche nasion i warzyw. Do tego powtarza, że Palto napewno będzie mógł uważyć jakiś niesamowity nawóz. Kusa zarzeka się, że zagoni Rojana do pilnowania ogródka, bo ten i tak nic nie robi całymi dniami tylko macha mieczem. Owce najlepiej na najbliższej farmie, a reszta obojętnie na której. Dobrze, by było gdyby Kusa zwrócił kasę za owce + jeszcze coś. 


Zadanie 3. Jest to tak naprawde zadanie czwarte u nich, ale jeszcze nie mam pełnego zarysu na zadanie najmłodszego z braci, a zadanie Rojana chciałbym, żeby odblokowywało się dopiero po wykonaniu zadań dla pozostałych braci. Wcześniej jak zagadujemy do Rojana mówi nam, że Kusa zauważył ostatnio w okolicy bande orków i chce się na nie wybrać. Proponuje byśmy przyszli później. Po wykonaniu trzech zadań jednak możemy do niego zagadać i włącza nam sie to zadanie:

Zadanie 3. Oko za oko. Kieł za kieł.   
Idziemy z Rojanem wybić małe obozowisko orków niedaleko ich domu. (Ilość orków zostawiam wam) Gdy już ich wybijemy, Rojan dziękuje nam i kończy się zadanie, gdyż kostka Kusy została ,,,pomszczona,, , ale dodaje, że teraz gdy jesteście sami może prosić cię o pomoc. Mówi, że po tym jak pomogliśmy jego braciom zaczął nam ufać na tyle, by się zwierzyć.

Zadanie 4. Sykinsyn
Zwierza się nam, że jako najstarszy z braci pamięta swoją matkę najlepiej. Do tego raz czy dwa napił się sam na sam z ojcem, a ten wypaplał mu kilka faktów, które trzymał w tajemnicy. Prawda jest taka, że matka braci nigdy nie umarła. Natalia była fanką Nekromancji. Fabian wielokrotnie próbował ją od tego odwieźć, ale bezskutecznie. Z roku na rok było z nia coraz gorzej, aż z czasem stała się najprawdziwszą wyznawczynią beliara. Pewnego dnia Fabian przyłapał ja w ostatniej chwili podczas prowadzenia rytuału. Natalia zamierzała złożyć małego Palto w ofierze. Ojciec przybył za późno by uratować go jednak od blizn. Doszło do walki pomiędzy rodzicami i Fabian wygrał. Jednak nie potrafił zabić żony, gdyż zawsze widział w niej starą Natalie, którą była nim zajęła się Nekromancją. Dla bezpieczeństwa dzieci musiał jednak się jej pozbyć więc wrzucił ją własnoręcznie za bariere. Od tamtego czasu Fabian wiecznie miewał koszmary, ale nie było tragedii. Od upadku bariery jednak ojciec zaczął miewać koszmary każdej nocy i strasznie się zmienił. Był markotny oraz nie wychodził z domu. Rojan stwierdził, że to napewno sprawka jego matki, która męczy ojca klątwami. Do tego po tylu latach napewno jest przesiąknięta nienawiścią do całej rodziny skoro już przed wrzuceniem za bariere prawie zabiła syna i męża.
Prosi nas byśmy odnaleźli ją i zabili. Mówi, że chociaż jego matka jest suką, nie potrafił by jej zabić. Pojawia nam sie wpis w dzienniku, w którym mamy podpowiedź ,,Ale gdzie ja jej mogę szukać? A może swój swojego znajdzie?,, Udajemy się wtedy do Xardasa i pytamy czy nie znał za barierą żadnego innego nekromanty. Mówi nam, że wyczuwał nieraz wyraźnie, że ktoś oprócz niego korzysta z łaski beliara, ale nigdy nie zainteresował się tym głębiej. Gdy pytamy czy było by możliwe odnalezienie innych nekromantów na wyspie khorinis odpowiada, że tak, ale to conajmniej całodobowy proces. (Tutaj pojawia się pytanie czy będziecie mieli innych nekromantów na wyspie w modzie. Jeżeli tak to dajcie znać i coś poradzimy).
Po dobie-dwóch zdradza nam miejsce, gdzie ją znajdziemy. Pod chatą/jaskinią/wieżą (gdzie wam pasuje) Stoi nowicjusz w szacie jak nowicjusz ognia, ale purpurowej tak samo jak szata xardasa. Stoi też jakis wojownik, może w zbroi strażnika świątynnego? I szkielet. Wszyscy sie na nas rzucają, może być tak, że najpierw z nimi rozmawiamy. W środku znajdujemy Natalię ubrana w szatę nekrusa jak Xardas. Gadamy z nia chwile i oświadczamy, że przynosimy pozdrowienia od zatęsknionej rodziny. Ona przyzywa kilka szkieletów i zaczyna się rozruba. Po wszystkim oczyszcamy jej kryjówkę z elixirow, ziółek i zwojów i spadamy. Po wszystkim Rojan dziękuje nam bardzo i prosi byśmy wpadli do niego następnego dnia. Gdy przyjdziemy wręcza nam jakiś przyzwoity mieczyk i mówi, że Fabian prosił nas do siebie. Gdy rozmawiamy z Fabianem ten nie może przestać nas wychwalać.
Mówi, że od kiedy pojawiliśmy się na jego włościach ich życie znacznie się poprawiło. Vito przestał chodzić ze spuszczoną głową i podgwizduje ciągle pod nosem jakby był zakochany. I tam takie bla bla o każdym synu, że lepiej coś z nimi i mówi, że jego koszmary po raz pierwszy od kilku lat ustały i czuje, że mieliśmy z tym wspólnego, ale nie chce już znać dalszych losów Natalii. Wręcza nam zbroje Psów ;)

Mówi, że teraz, gdy poczuł się znacznie lepiej jest gotów na jakieś zlecenia i jeżeli coś usłyszymy to żebyśmy dali znać. A jeżeli bezi bedzie coś potrzebował to pół darmo ;) Noo i zapytany o konflikt Onar vs Paladyni mowi ze nie ma zamiaru sie wpieporzac miedzy zagryzke a zakaske i psy nie dolacza do zadnych z nich.

Taka tylko dopiska, ze mam jeszcze pomysly na dalsze losy psow itd, ale narazie nie ma sie co rozpisywac, bo jeszcze nie wiem czy w ogole cos z moich zadan wejdzie do moda ;P
Jezeli juz wejdzie to jedyne o co prosze to, by imiona zostaly wiernie zachowanie ;)
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Widze że troche tego jest. Zadania dobrze przemyślane. Pomyśle jeszcze nad ich wcieleniem do gry.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
"Śmierć nieumarłym"
Zlecający -> Ulf
Zadanie   -> Pokonać szkielety i odnieść posążek Innosa Ulfowi
Miejsce    -> Jaskinia koło teleportu/Martwej Harpii
Nagroda  -> 5000 sztuk złota + 20 win + 2000 exp

Opis        -> Ulf prosi nas o odebranie nieumarłym posążku Innosa, który ukradł z klasztoru. Informuje nas, że przez kradzież posążek został przeklęty przez Innosa i jego właściciel zostaje szkieletem dlatego go porzucił w owej jaskini. Idziemy na miejsce a tam 3 wypakowane szkielety z 2H - mogą być upadli paladyni. Nie walczymy z nimi tylko wbijamy do Orlana z prośbą o radę. Jeśli jesteśmy członkami KW to Orlan proponuje zebranie członków KW wraz z Vatrasem o północy dnia następnego. Jeśli nie jesteśmy w KW to wysyła nas do Onara abyśmy mogli wypożyczyć kilku jego najemników.
-> Cord 2000 sztuk złota
-> Torlof 2000 sztuk złota
-> Sentenza 1500 sztuk złota
-> Silvio i Bulko 4000 sztuk złota
oprócz kasy każdy z nich chciałby abyśmy jakiś mały kłeścik dla niego wykonali (to się łatwo wymyśli)

Zbieramy jedną albo drugą ekipę i idziemy w tany. Nie wiem czy to możliwe ale wszystkie NPC po otrzymaniu hitów powyżej 70% ich HP powinny uciec z pola bitwy walnąć potki i wrócić na ustawkę.
Kiedy będzie po wszystkim przeszukujemy zwłoki, bierzemy posążek i idziemy do Ulfa 
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
. Jeśli nie jesteśmy w KW to wysyła nas do Onara abyśmy mogli wypożyczyć kilku jego najemników.


Proponowal bym zapytanie Lee. Moim zdaniem to on jest szefem najemnikow, a Onar tylko korzysta z ich uslug ;p
 
Pozdrawiam mame i tate

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Dość dobre zadania ale mam pytanie czy ceny wynajęcia tych Najemników to nie przesada ? Onar płaci im za dzień 50 sztuk złota,więc dlaczego za zabicie jakiś szkieletów mielibyśmy im płacić 2000 ? Według mnie powinno się zapłacić 200 sztuk a za Silvia i Bulka 500.
 

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dość dobre zadania ale mam pytanie czy ceny wynajęcia tych Najemników to nie przesada ? Onar płaci im za dzień 50 sztuk złota,więc dlaczego za zabicie jakiś szkieletów mielibyśmy im płacić 2000 ? Według mnie powinno się zapłacić 200 sztuk a za Silvia i Bulka 500.

Gram w Retrurninga i szkielety z 2H to raczej mocna ekipa więc ceny powinny być skorelowane z ryzykiem.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A czy to jest Returning???
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie ale poziom trudności wart jest skopiowania imho
 

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zjebany balans, duale i tarcze też? Niech robią moda tak jak chcą i jak najmniej wzorują się na innych modach, może wymyślą coś fajnego?
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Balans jest ok. (ReBalance 2.1) Nikomu nic nie sugeruję wyrażam tylko swój pogląd.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie będziemy wprowadzać żadnych duali, nie chce z tego moda zrobić gnojowiska. Poziom trudności mam w zamiarze lekko podnieść tak to chce się skupić na fabule. Co do zadań to widze że sporo mi tego podsyłacie :). przepatrzę je za niedługo i wybiore z nich te najciekawsze.

P.S Nie mylcie Zagadki z Returningiem.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Adrian1230A

Adrian1230A

Użytkownicy
posty8
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam kilka zadan pobocznych w gildzie najemnikow:
1. "Oczyscic teren wokol mlyna" zadnie zleca nam Torlof gdy zapytamy sie czy ma jakas robote. Mowi nam zebysmy pozbyli sie polnych besti obok mlyna gdy to
zriobimy wracamy do niego. Dostajemy 70szt zlota i 300 exp. 2. "Oczyszczenie pol" to zadanie zleca nam tez Torlof mowi nam ze Onar chce zeby wyczyszczono z polnych besti i topielcow do pomocy (jesli chcemy) mozemy wziac Wilka gdy to zrobimy dostaniemy 800exp 200szt zlota lub 100 jesli pomoze nam Wilk. Jakbyscie chcieli wiecej zadan to moge napisac ;) .
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry