Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8890619 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8890619

Odpowiedzi 37317

Sereith123

Sereith123

Użytkownicy
posty25
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Co mam zrobić kiedy już zrobiłem miecz z czarnej rudy i wbiłem do opiekunów, ale wszyscy nieśmiertelnie i odbiera mi połowę życia.


Czasem nie potrzebujesz ulepszyć Miecza z Czarnej Rudy do Gniewu Stwórców(nie pamiętam jak się nazywa), potrzebujesz do tego 3 dusze elemtali oraz duszę śniącego.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak pokonac mini sniacych mieczem? Chodzi mi o tych z imionami. Mam tez kusze ale nie jestem w stanie go z dystansu zestrzelic bo zawsze podbiega i odnawia sobie hp uderzjac mnie. No i jeszcze do tego pioruny z dupy kurwa.

Mini śniący uderza swoje kombo (3 kombinacje) i wtedy uderzasz raz lub max dwa i się cofasz, czekając aż powtórzy kombinację. Jeśli masz mało hp lub staminy uciekaj akrobatyką i wypij szybko poty pod 1,3 na numach
Jeśli do Ciebie podbiegnie zrobi, jakby ryk i się uleczy (+- 800-1000hp). Podczas tego uderz go szybko 2 razy to nie stracisz czasu, na ponowne odbieranie mu hp.
Do tego nie walcz z nim, jeśli nie zadajesz mu minimum 400-500hp per hit, chyba że lubisz się irytować i doprowadzać wręcz do furii :D
Rób zapisy w trakcie walki (jeśli uderzy Cię kombinacją wczytaj grę bo stracisz czas, męcząc się przy zbijaniu mu znów 1000hp)

To w ogóle możliwe żeby zadawać mu 400-500 per hit? Ja mu zadaję maks 300 a mam założony poświęony miecz paladyna i ponad 240 pkt siły. Mam co prawda też zapasowe 60 pkt nauki ale to trzymam na jublierstwo.
 

Dezerow

Dezerow

Użytkownicy
posty42
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak pokonac mini sniacych mieczem? Chodzi mi o tych z imionami. Mam tez kusze ale nie jestem w stanie go z dystansu zestrzelic bo zawsze podbiega i odnawia sobie hp uderzjac mnie. No i jeszcze do tego pioruny z dupy kurwa.

Mini śniący uderza swoje kombo (3 kombinacje) i wtedy uderzasz raz lub max dwa i się cofasz, czekając aż powtórzy kombinację. Jeśli masz mało hp lub staminy uciekaj akrobatyką i wypij szybko poty pod 1,3 na numach
Jeśli do Ciebie podbiegnie zrobi, jakby ryk i się uleczy (+- 800-1000hp). Podczas tego uderz go szybko 2 razy to nie stracisz czasu, na ponowne odbieranie mu hp.
Do tego nie walcz z nim, jeśli nie zadajesz mu minimum 400-500hp per hit, chyba że lubisz się irytować i doprowadzać wręcz do furii :D
Rób zapisy w trakcie walki (jeśli uderzy Cię kombinacją wczytaj grę bo stracisz czas, męcząc się przy zbijaniu mu znów 1000hp)

To w ogóle możliwe żeby zadawać mu 400-500 per hit? Ja mu zadaję maks 300 a mam założony poświęony miecz paladyna i ponad 240 pkt siły. Mam co prawda też zapasowe 60 pkt nauki ale to trzymam na jublierstwo.

Walcząc z nim miałem 300 siły i uriziel + 92% 2h i zadawalem mu takie obrażenia. No przesadzilem z tym 500 ale te 400 to mialem i poszło bez problemów.
Sprawdziłem również na poziomie trudnym walcząc champion showerem, mając gorsze staty i zadając te niecałe 300hp i na nich również jest to możliwe do zrobienia bez większych problemów i zapisywania gry. Po prostu unikasz i kontrujesz, ot cała filozofia. Bądź cierpliwy i uważny to wygrasz. Chciałbym jeszcze dodać, że jeżeli grasz na trudnym to przygotuj 10 mikstur na przywrócenie staminy oraz z 15-20 full hp (jak umiesz z nim walczyć wystarczy 5-8full hp)
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
edit:/// czyli jednak LEPIEJ jest ukończyć dolinę cienia przed zabiciem kruka. No cóż. Nie wiem czy dam radę temu zasranemu azgalorowi ;/
 

Dezerow

Dezerow

Użytkownicy
posty42
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zamierzam stworzyć nową postać - Nekromantę
1.Na jakim poziomie trudności na nim grać? Dam radę na trudnym?
2.Czy jest możliwość aby summony nie padały przy bossach, przy np wyższym opanowaniu demonologii?
3.Jeśli dam radę grać na trudnym, to jak rozwinąć na początku postać, w co pakować?
4.Mógłby mi ktoś podać lokalizację smoczego kostura oraz kostura nekromanty?
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na trudnym masz 15 pkt nauki do rozdania, to nadal jest SPORO, na normalu  jest 20 więc różnica nie jest jakoś wielka.

Trudny to trudny, więc ja bym pakował w zrękę i dwuręczne bronie, wziął kostur lobarta i próbował expić na wilkach i ścierwojadach. W ogóle jestem zdziwiony że istnieje możliwość by summony nie padały przy bossach? To jest zależne od poziomu demonologii? LOL ? Kostur nekromanty dostajesz od Xardasa odpowiednio na koniec 1 rozdziału i w 4 rozdziale.
Istnieje kosutr szamana który dostajesz od orków po wykonaniu q z świątynią śniącego. Z tego co pamiętam dodaje 120 INT. Ale to na normalu.
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Znikł mi loki ten od zaginionych nowicjuszy albo wgl sie nie pojawil.. mam 4 rozdział a chciałbym zrobić ten las masifów.. gdzie on konkretnie jest bo na targowisku go nie ma... macie kod na niego?
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
@Pulaski Ten Nowicjusz pojawia się w momencie kiedy Baal Namib każe ci go odszukać. On jest na targowisku i stoi koło Parveza.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mam ten miecz ulepszony u opiekunów mam demony, ale gdy tylko podejdę moja postać klęka i tracę połowę życia, co trzeba zrobić?
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Nie mam z nambimem  kwesti dialogowej kazał tylko mi wysłać tych strażników do zbieraczy
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
@Pulaski no to powinieneś wysłać ich, pogadać z którymś strażnikiem świątynnym z imieniem i on wyśle kilku strażników tam. Następnie masz pójść do tego obozu i wykonać kilka zadań dla Tirkasa (albo Tiramisu jak to nazwali w dzienniku). Następnie śpisz do północy i gadasz z Balamem czy wszystko wporządku i tutaj będzie mała niespodzianka i dopiero gadasz z Baal Namibem i pociągniesz wątek dalej.
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty383
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja prld, mroczny zębacz ma mnie na 3 hity, walka z dwoma to już jest wysiłek poza zasięgiem Beziego :/.

1. Kto ma przepis na eliksir życia z jagód?
2. Na hardzie dam rade wymaksować - jednoręczne, dwuręczne, tarczę i kuszę, czy to już za dużo?
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Ja prld, mroczny zębacz ma mnie na 3 hity, walka z dwoma to już jest wysiłek poza zasięgiem Beziego :/.

1. Kto ma przepis na eliksir życia z jagód?
2. Na hardzie dam rade wymaksować - jednoręczne, dwuręczne, tarczę i kuszę, czy to już za dużo?
Trzeba próbować wyciągać pojedynczo zębacze te o ile to możliwe. Wtedy wystarczy odpowiedni styl walki i padają :D odpowiem tylko na pierwsze pytanie, że nie ma takiego przepisu. Możesz zdobyć przepis na kompoty z jagód od Cliffa (kucharz w zamku GD)
 

Apprentice

Apprentice

Użytkownicy
posty383
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No tak, łatwo powiedzieć :D. Jeden zębacz to bez problemu, ale rzadko kiedy udaje się tak ich wyciągać... Zazwyczaj to wbieganie na klif i napieprzanie z mojej kuszy maszynowej :D.

Hmm, to jak się zwiększa życie, poza oczywistymi rzeczami? W zwykłym returningu można było kupić właśnie przepis na eliksir z polnych jagód, z tego robiło się potiony do życia. Teraz trzeba wydać PN na to? :/

A dobra, to po prostu ten kompot jest...
 

Smoczy_Wojownik

Smoczy_Wojownik

Użytkownicy
posty35
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie mam. Czy jest sens budowania takiego full czystego maga w Returningu? Praktycznie jak największe unikanie tracenia punktów nauki na umiejętności walki bronią, siłę, zręczność itd, tylko same magiczne cechy?
Czy mimo wszystko opłaca się w jakiś sposób rozwijać te bardziej bojowe staty?
Pytam o Maga Wody / Maga Ognia.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Pytanie mam. Czy jest sens budowania takiego full czystego maga w Returningu? Praktycznie jak największe unikanie tracenia punktów nauki na umiejętności walki bronią, siłę, zręczność itd, tylko same magiczne cechy?
Czy mimo wszystko opłaca się w jakiś sposób rozwijać te bardziej bojowe staty?
Pytam o Maga Wody / Maga Ognia.

Na pewno będziesz musiał inwestować w umiejętności na zarobek czyli kowalstwo i myślistwo, jak będziesz grał na łatwym to spokojnie sobie będziesz mógł inwestować w siłę i bojowe umiejętności ponieważ będziesz mieć 25 punktów nauki.
 

Smoczy_Wojownik

Smoczy_Wojownik

Użytkownicy
posty35
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na pewno będziesz musiał inwestować w umiejętności na zarobek czyli kowalstwo i myślistwo, jak będziesz grał na łatwym to spokojnie sobie będziesz mógł inwestować w siłę i bojowe umiejętności ponieważ będziesz mieć 25 punktów nauki.
25PN per lvl? Serio?
Czyli praktycznie możliwe jest zrobienie takiego wręcz paladyna na magu? Wykokszony bojowo i jeszcze lepszy w magii?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Tylko, że koszty magiczne też są wysokie, tak na łatwym masz 25PN. Ale spokojnie możesz ładować np w dwuręczną i kostur jakiś.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Pytanie mam. Czy jest sens budowania takiego full czystego maga w Returningu? Praktycznie jak największe unikanie tracenia punktów nauki na umiejętności walki bronią, siłę, zręczność itd, tylko same magiczne cechy?
Czy mimo wszystko opłaca się w jakiś sposób rozwijać te bardziej bojowe staty?
Pytam o Maga Wody / Maga Ognia.
Jeżeli chodzi o komentarz z mojej strony - ja gram Magiem Wody na poziomie normalnym gdzie masz 20 pn/poziom. Osobiście na początku polecam budowę pod zręczność (do 60 + ekwipunek od złodziei) lub do 80. Oraz w międzyczasie rozwinięcie broni 2h do conajmniej 60%. Przy 80 zręczności u Erola dostaniesz wspaniałą kosę posiadającą 110 obrażeń.
Pozatym trzeba koniecznie wyuczyć się zdolności myśliwskich, a wszelkie zdolności magiczne (kręgi magii, tworzenie run, alchemia, języki starożytnych) rozwijamy sobie dopiero po zostaniu nowicjuszem w gildii magicznej. Do kostura pierwszego stopnia (po zostaniu magiem) o ile się orientuje warto też siłę rozwinąć do conajmniej 50.
Musisz także pamiętać o zainwestowaniu we wszelkie wydobycia złóż minerałów, wytapanie sztabek no i trochę kowalstwa.
Manę oczywiście również rozwijasz do minimum 100.
 

Smoczy_Wojownik

Smoczy_Wojownik

Użytkownicy
posty35
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli chodzi o komentarz z mojej strony - ja gram Magiem Wody na poziomie normalnym gdzie masz 20 pn/poziom. Osobiście na początku polecam budowę pod zręczność (do 60 + ekwipunek od złodziei) lub do 80. Oraz w międzyczasie rozwinięcie broni 2h do conajmniej 60%. Przy 80 zręczności u Erola dostaniesz wspaniałą kosę posiadającą 110 obrażeń.
Pozatym trzeba koniecznie wyuczyć się zdolności myśliwskich, a wszelkie zdolności magiczne (kręgi magii, tworzenie run, alchemia, języki starożytnych) rozwijamy sobie dopiero po zostaniu nowicjuszem w gildii magicznej. Do kostura pierwszego stopnia (po zostaniu magiem) o ile się orientuje warto też siłę rozwinąć do conajmniej 50.
Musisz także pamiętać o zainwestowaniu we wszelkie wydobycia złóż minerałów, wytapanie sztabek no i trochę kowalstwa.
Manę oczywiście również rozwijasz do minimum 100.
Ta kosa, od Erola, jak rozumiem dwuręczna jest, tak? Skoro nic o jednoręcznych broniach nie wspominasz...
 


0 użytkowników i 19 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry