[G3] CP1.75 + QP + CM + Kon. + G3EEUP + PGL + LTM + Union ModPack PL 886307 1459

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 886307

Odpowiedzi 1459

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig

Gothic 3 + Community Patch 1.75.14 + Update Pack 1.05.10 + Gothic 3 Parallel Universe Patch 1.0.5 + Quest Pack 4 Update 2 + Content Mod 3.1 + Lively Towns Mod v0.4 (Wbudowane: Konsekwencje 2.02 + Powrót generała Lee 1.3B) + Union ModPack 1.04

Cała paczka modów do Gothic 3 w jednym miejscu.
Najnowsza wersja poradnika zawsze tutaj: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2983533770
Wszystko jest po polsku.


I. Instrukcja instalacji.


1. Instalujemy oczywiście podstawkę Gothic 3.
2. Następnie Community Patch 1.75.14.
3. Teraz czas na Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.11 oraz aktualizację do niego. Podstawkę instalujemy do folderu z grą, aktualizację wypakowujemy do tego samego miejsca.
4. Instalujemy Gothic 3 Parallel Universe Patch 1.0.5.
5. Teraz należy wypakować zawartość archiwum MDS+Mods do folderu Gothic 3. Autorem spolszczenia ten paczki jest Team Sefaris - sefaris.eu
6. Otwieramy archiwum Dodatki, a następnie wypakowujemy tylko intro dubbing jest zawarty w paczce MDS (i to Polski Mekatronem robiony) do folderu Gothic 3.
Autorem paczki z dodatkowym niemieckim dubbingiem jest Kaznodziej z forum themodders.org
Intro z dubbingiem pochodzi z polskiej wersji QuestPacka.
7. Wypakuj zawartość archiwum Script_LearnPoints_v2 do folderu Gothic 3. więcej informacji w sekcji VII.
8. Wypakuj zawartość archiwum Script_eCDELocator do folderu Gothic 3. więcej informacji w sekcji VII.
9. Wypakuj zawartość archiwum Script_ItemMap do folderu Gothic 3. więcej informacji w sekcji VII.
10. Wypakuj zawartość archiwum Script_TimeMultiplier do folderu Gothic 3. więcej informacji w sekcji VII.
11. Przenieś plik Script_Chszonszcze.dll do folderu Gothic 3/scripts. więcej informacji w sekcji VI.
12. Wypakuj zawartość archiwum Script_FloatingDamage do folderu Gothic 3. więcej informacji w sekcji VI.
13. Uruchamiamy MDS.exe, zaznaczamy mody, które nas interesują i klikamy Integrate Mods.

Część modyfikacji wymaga innej modyfikacji do działania lub jest niekompatybilna z inną. Uważnie przeczytaj opis każdego moda w MDS przez integracją.

Po dłuższej chwili proces się zakończy (w międzyczasie uruchomi się Gothic 3 z czarnym ekranem bądź zaczną się kompilować shadery). (Jeśli gra nie wystartuje sama musimy ją uruchomić własnoręcznie - Start game).
14. Polecam teraz zainstalować czcionkę Gothic3. Dokładniejszy opis niżej.

Dodatkowo sugeruje zainstalować mod Adrenaline, link:
http://themodders.org/index.php?topic=26584.0

(Nie mam pewności, czy Adrenaline z tym wszystkim działa)


II. Instalacja czcionki.


Po zainstalowaniu czcionki otwieramy plik ge3.ini znajdujący się w Dysk/Program Files/Gothic III/Ini
Szukamy linijki GUI.DefaultFont= i zamieniamy to co jest poza znaczkiem = na Gothic3
 

III. Współczynnik doświadczenia.


W pliku ge3.ini możemy ręcznie dostosować mnożnik doświadczenia otrzymywanego za zabijanie oraz zadania. Wystarczy zmodyfikować wartość po XPModifier=, domyślnie jest to 100 maksymalnie 200 - wtedy dostajemy dwa razy więcej doświadczenia za wszystko.


IV. Linki.


Community Patch:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_478.htm
https://drive.google.com/file/d/14-rkyInfWhG2C1Xc2M3c46cGd58W9X99/view?usp=sharing

Update Pack
https://drive.google.com/file/d/1Gl0_p2CVgGl94qx_8sR9iO54pOq_Q5_7/view?usp=sharing

Aktualizacja Update Packa
https://drive.google.com/file/d/1RixHPybagg5PXNwe1j72hQyi0NAU3EmL/view?usp=share_link

Gothic 3 Parallel Universe Patch
https://www.worldofgothic.de/dl/download_678.htm
https://drive.google.com/file/d/1nwU3Tvb_QI1mN-K_lB-vlefJv_DF85KH/view?usp=share_link

MDS+Mods
https://drive.google.com/file/d/19ALR4V0_emg2Hy5V1nsJkDydFAsKE_Fm/view?usp=share_link
Autorem spolszczenia jest team sefaris.eu

Dodatki
https://drive.google.com/file/d/10b5DUFWEVdlfmtAstw_Fi_xl8MGXcCU9/view?usp=share_link
//Autorem pliku z dubbingiem jest Kaznodziej dubbing pomijamy, w paczce MDS jest inny //
Intro z dubbingiem pochodzi z polskiej wersji QuestPacka

Script_LearnPoints_v2
https://drive.google.com/file/d/1y7Dwk7jRE-QgtjHCq-fe3uJlEx7SPCAB/view?usp=share_link
Autorem jest George z wog.de.

Script_eCDELocator
https://drive.google.com/drive/folders/1krzlevQBc8Ugdm5ru9JD12q5n1kPEJlI
Autorem jest fyryNy z teamu Sefaris.

Script_ItemMap
https://drive.google.com/drive/folders/1FH5xKuVFigRu86vXJ0m43UtsnMaR2NTk
Autorem jest fyryNy z teamu Sefaris.

Script_TimeMultiplier
https://drive.google.com/file/d/10mlxkKCqtPJBQpHG-cctlTksrLREeEhv/view?usp=sharing
Autorem jest fyryNy z teamu Sefaris.

Script_Chszonszcze
https://drive.google.com/file/d/1Qygwp8Utrv4ObAo2HFc6xw3ftFgNl3EX/view?usp=share_link
Autorem jest fyryNy z teamu Sefaris.

Script_FloatingDamage.dll
https://drive.google.com/file/d/1IbVZdbZFyISMzkA0vO92puOsWH4n6W0J/view?usp=share_link
Autorem jest fyryNy z teamu Sefaris.

Czcionka Gothic3
https://drive.google.com/file/d/1W5d4Pg5NuY3WhEPiBvXfLfrxY4qbYnU_/view?usp=sharing


V. Poprawki Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.11.


Spoiler
Zmiany i poprawki zawarte w Update Pack:

Zmiany dla 1.04.11:

- It was impossible to read more than one stone tablet from the inventory menu.
- Graphical glitches in some occasions of armors using.
- Game crash when the hero tries to smoke the joint at the campfire without interaction points nearby.
- When falling into a knockdown damage receiving is possible again, however the falling can't be interrupted.
- The hero could move when approaching and exiting the interaction mode with alchemist's bench, cooking pot, tree felling and repairing.
- The messages about received items, when pressing the "Take all" button or trading, could be displayed in the order inconsistent to the items sorting.
- A pierce attack with a blunt weapon could knock the opponent off his feet.
- Now (when using the "show 1" cheat), NPC' body names are displayed in brown as well as armors.

Zmiany i poprawki zawarte w Pakiecie Aktualizacji 1.04.10:
 
I. Poprawki w plikach dll:
 
Interfejs i informatywność:
 
01. Dodano alternatywny tryb dziennika zadań:
- drugie kliknięcie ikony dziennika zadań na pasku bocznym przełącza dziennik do trybu alternatywnego;
- listy kupców, nauczycieli oraz towarzyszy broni znanych bohaterowi są pokazane w alternatywnym trybie dziennika zadań w odpowiednich zakładkach;
- ikona zakładki dziennika zadań na pasku bocznym została zastąpiona nową ikoną "Zadania/Postacie".
02. Dodano szybki dostęp do kamieni teleportacyjnych w oknie dziennika zadań:
- dwukrotne kliknięcie ikony miasta skutkuje użyciem odpowiedniego kamienia teleportacyjnego;
- dwukrotne kliknięcie ikony "Główne" ("Świat") skutkuje użyciem kamienia teleportacyjnego do Xardas;
- dwukrotne kliknięcie ikony "Wszystkie" skutkuje użyciem kamienia teleportacyjnego do Al-Shedim;
- ikony "Główne" ("Świat") i "Wszystkie" zostały zmienione.
03. Nazwy przedmiotów należących do poszczególnych grup są teraz wyróżniane odpowiednimi kolorami w różnych przypadkach (*zmiana opcjonalna - "ColorStrings"):
  - złoto - żółtym;
  - przedmioty dające stały bonus do statystyk oraz szczaw królewski - zielonym;
  - przedmioty z zadań - jasnożółtym;
  - pancerze (z wyjątkiem tarcz) - brązowym;
  - przedmioty magiczne - niebieskim;
  - dokumenty - pomarańczowym.
04. Zmieniono wyświetlanie powiadomień o zdobytych przedmiotach:
- w pewnych sytuacjach ujednolicono format powiadomienia związanego ze zdobyciem przedmiotów do formatu wiadomości dialogowych;
- zwiększono liczbę sytuacji, w których są wyświetlane powiadomienia o zdobytych przedmiotach (*zmiana opcjonalna - "ItemTakenStrings");
- powiadomienia o zdobytych przedmiotach są teraz wyświetlane po lewej stronie oraz statycznie (*zmiana opcjonalna - "GameMessagesPlugin");
- od teraz w powiadomieniach o zdobytych przedmiotach potrzebnych do wykonania zadania, stosunek liczby dostępnych przedmiotów do liczby wymaganych do zdobycia, jest pokazany w nawiasach (*zmiana opcjonalna - "QuestItemsPlugin");
- powiadomienia o zdobytych przedmiotach są teraz wyświetlane z odpowiednią kolejnością sortowania przedmiotów.
05. Nazwy nieużytych pulpitów i kamieni młyńskich, niewydobytych złóż minerałów oraz (teoretycznie) nieograbionych grobowców są wyświetlane na pomarańczowo.
06. Do cech broni białej, dodano parametr jej zasięgu - "Zasięg" (*zmiana opcjonalna - "WeaponRangePlugin").
07. Do opisów cech zarówno zwojów, jak i czarów w księdze zaklęć, dodano parametr ilości obrażeń zadawanych przez zaklęcia. (Pewne czary jak np. meteor zadają obrażenia obszarowe, które zmniejszają się wraz z odległością od centrum rzucenia czaru, te informacje nie są podawane).
08. Naprawiono błędy interfejsu i komunikatów gry:
- naprawiono wyświetlanie komunikatu "Brakujący przedmiot: Pałka perkusyjna", gdy gracz bezskutecznie próbował wejść w interakcję z orkowym bębnem;
- Duży symbol "X" po liczbie przedmiotów w wiadomościach o zdobytych przedmiotach, został zastąpiony małym symbolem "x";
- usunięto zbędne odstępy występujące po ilości otrzymanych przedmiotów w wiadomościach o wytwarzaniu przedmiotów;
- linia HUD_GoldValue ("Ilość złota") w oknie łupu została zastąpiona linią HUD_GoldAmount ("Złoto");
- numer komórki szybkiego użycia nr 10, został zmieniony na "0".
09. Zmieniono kolory powiadomień gry oraz interfejsu:
- kolor przywróconego powiadomienia "Kufer zablokowany!" - z białego na czerwony;
- kolor powiadomień o trwale zwiększonych atrybutach - z żółtego na zielony;
- kolor powiadomień o PN jakie pozostały - z zielonego na żółty;
- kolor powiadomień o brakującym czarze lub zdolności - z żółtego na czerwony;
- kolor powiadomień o braku wystarczającej liczby punktów atrybutów - z żółtego na czerwony;
- kolor powiadomień o braku punktów nauki - z białego na czerwony;
- kolor niepermanentnych bonusów z przedmiotów do atrybutów - z zielonego na biały.
10. Dodano wygodniejsze sortowanie formuł alchemicznych, projektów kowalskich oraz przepisów, jak również przedmiotów w ekwipunku dla kategorii "Broń", "Pancerze", "Inne" i "Dokumenty".
11. Dodano wygodniejsze sortowanie opcji w menu dialogowym.
12. Zmiany dotyczące wyświetlania charakterystyk odporności:
- grając bez AB (Alternatywny Balans), w oknie cech postaci wyświetlany jest procent obrażeń pochłanianych przez pancerz beziego;
- nauczenie się zdolności "odporność na gorąco" lub "odporność na chłód" skutkuje wyświetlaniem w oknie cech bohatera bonusu +25 do ochrony przed ogniem lub lodem;
13. Zmieniono porządek następujących cech zapewniając logiczne wyświetlanie w kolejności z góry do dołu:
- wszystkie grupy cech przedmiotów;
- składniki formuł alchemicznych, projektów kowalskich oraz przepisów;
- wymagania do nauki zdolności i czarów.
14. Mechanizmy aktywacji komórek i elementów interfejsu zostały przerobione:
- gdy otworzymy okno ekwipunku lub dokumentów, komórki nie będą już dłużej automatycznie wybierane, z wyjątkiem - map;
- przy ponownym otwarciu zakładki map ostatnio wybrana mapa nie zostanie zmieniona;
- zakładka map nie jest już wyświetlana w momencie otwarcia okna dokumentów, gdy aktywna jest inna zakładka;
- teksty książek i listów będą teraz wyświetlane dopiero po ich kliknięciu;
- skrypty map będą od teraz wykonane po jednym, a nie dwóch kliknięciach;
- skrypty książek, listów oraz map nie mogą być ponownie wykonane, jeśli zostały już raz przeczytane;
- w momencie kliknięcia książek, listów lub map nie będą już dłużej odtwarzane dźwięki bezużytecznych przedmiotów.
15. Zmieniono wyświetlanie informacji w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach:
- przed nazwą przedmiotu dodano wyświetlanie większej niż jeden liczby przedmiotów, które uzyskamy po ich stworzeniu;
- w oknie wyboru liczby przedmiotów do stworzenia wyświetlany jest także drugi mnożnik, jeżeli jest różny od jeden;
- wymagane zdolności są teraz wyświetlane na niebiesko lub czerwono w zależności od tego, czy bezi się ich nauczył czy nie;
- w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach są teraz wyświetlane cechy wytwarzanych przedmiotów oraz odpowiadające im ikony;
- Cecha "Własnoręcznie wykute" jest teraz wyświetlana także w projektach kowalskich kosturów, łuków, kusz, strzał oraz bełtów;
- wyświetlanie obrażeń, oraz wymagań wytwarzanych przedmiotów od teraz uwzględnia modyfikator cechy "Własnoręcznie wykute";
- modyfikator cechy "Własnoręcznie wykute" pokazany w opisie przedmiotu jest od teraz zamknięty w nawiasie "(+10)";
- w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach zostały usunięte odstępy między grupami modyfikatorów przedmiotu.
16. Rozszerzono wyświetlanie cech przedmiotu:
- od teraz wyświetlane są również cechy "Płonące", "Zamrożone" oraz (teoretycznie) "Przeklęte";
- do cechy przedmiotu "Zużyte" został dodany opis "(-50%)";
- ikony cech przedmiotów, będą od teraz także widoczne na ikonach przedmiotów w oknach łupu oraz handlu;
- ikona cechy "Zużyte" jest teraz widoczna również na ikonie przedmiotu;
- priorytet nakładania ikon cech przedmiotu został zmieniony na: "Płonące", "Zamrożone", "Zatrute", "Błogosławione", "Przeklęte", "Zużyte", "Zaostrzone", "Własnoręcznie wykute";
- w trakcie handlu z paserem albo myśliwym, ikony odpowiednio kosztowności albo trofeów będą wyświetlane w ekwipunku bohatera z ikonką złotych monet;
- ikony nieprzeglądanych jeszcze map i listów są wyświetlane z ikonką wykrzyknika.
17. Odblokowano dostęp gracza do dokumentów:
- drugie kliknięcie zakładki "Inne" w oknie handlu lub łupu, otwiera alternatywną zakładkę "Dokumenty";
- ikona zakładki "Inne" w zarówno oknie łupu, jak i handlu, została zastąpiona nową, "Inne/Dokumenty";
- na wszelki wypadek, gdyby Stringtable.ini nie zawierał linii "UPD_INV_Written" z powodu instalacji modyfikacji, została ona zastąpiona linią "HL_Maps".
18. Zmieniono mechanizm ukrywania interfejsu:
- przycisk "Widok paska skrótów" (domyślnie "Scroll Lock") od teraz ukrywa pasek szybkiego użycia, kompas oraz paski stanu, i oczywiście przywraca wszystkie te elementy;
- kompas i paski stanu nie pokażą się samoczynnie, gdy otworzymy jedno z pięciu okien naszej postaci;
- kompas i paski stanu nie znikną samoczynnie, gdy otworzymy okno łupu, jedno z trzech okien tworzenia przedmiotów, czy też jedno z czterech okien transformacji;
- podczas transformacji pasek szybkiego użycia jest automatycznie chowany;
- dowolne otwarte okno dostępne w grze stanie się przeźroczyste po naciśnięciu przycisku "Widok paska skrótów" (domyślnie "Scroll Lock").
19. Powiadomienia o pomyślnym zakończeniu zadania będą od teraz wyświetlane po ostatniej kwestii dialogowej.
20. Zmieniono porządek rozmieszczenia pewnych komórek na początku gry (by zmiany weszły w życie należy rozpocząć nową grę):
- zmieniono kolejność niektórych zdolności w oknie "Widok postaci": "Zęby, szpony i rogi", "Pozyskiwanie skór", "Pozyskiwanie skór gadów"; "Tłumaczenie się", "Targowanie"; "Warzenie mikstur przemiany", "Wyrób trucizny";
- na początku gry pochodnia jest przypisana pod inny klawisz skrótu, teraz to "0".
 
Kontrolowanie bohatera oraz kamery:
 
21. Dodano możliwość przerwania rzucania czarów przy pomocy prawego przycisku myszy.
22. Dodano możliwość przerwania trybu celowania przy pomocy prawego przycisku myszy.
23. Dodano możliwość szybkiego grabienia złóż minerałów i przedmiotów za pomocą prawego przycisku myszy, bohater nie zatrzymuje się już podczas tej interakcji.
24. Odskok do tyłu z dodatku "Zmierzch Bogów" jest teraz dostępny dla bohatera w trybie walki wręcz przez naciśnięcie przycisku "Ponowna konwersja" (domyślnie "Enter").
25. Zmieniono mechanizm orientacji przestrzennej bohatera:
- bohater teraz zwraca się twarzą w stronę podnoszonego przedmiotu;
- bohater teraz zwraca się twarzą w stronę BN-a podczas otwierania okna łupu;
- od teraz bohater zawsze zwraca się twarzą w stronę postaci, z którą handluje;
- usunięto mimowolny obrót bohatera, zdarzający się w różnych sytuacjach przy włączonym widoku alternatywnym.
26. Przeorganizowano różne mechanizmy związane z otwarciem okien dostępnych w grze:
- od teraz kontrolowanie bohatera możliwe jest nawet, pomimo otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin"):
  - pierwszorzędne i drugorzędne akcje są wtedy niedostępne za pomocą myszy, lecz zastępowane odpowiednio przez przyciski "Namierzanie celu" (domyślnie "R") oraz "Weź wszystko" (domyślnie "U");
  - możliwe jest także chodzenie, bieganie, skakanie, skradanie się oraz wyciąganie broni;
  - za to korzystanie z paska szybkiego użycia jest niedostępne.
- nie jesteśmy już nietykalni, gdy otworzymy jedno z pięciu okien naszej postaci, BN-ni mogą nas atakować, skutecznie ranić, a nawet zabić (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- po otwarciu dowolnego okna dostępnego w grze, bohater może regenerować swoje cechy, nawet przy włączonym AB (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- każde z pięciu okien naszej postaci zamknie się samoczynnie W przypadku naciśnięcia przycisku "wyciągnięcie broni", oraz w momencie zamarznięcia, utraty przytomności, wejścia w tryb interakcji z obiektem lub dialogu z BN-em, rozpoczęcia pływania, lub śmierci bohatera (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin").
- okna łupu, tworzenia przedmiotów oraz przemiany zamkną się automatycznie w przypadku ataku na bohatera (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- bohater automatycznie wychodzi ze stanu skradania się, w momencie otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci, jeśli jest uzbrojony albo kontrola bohatera jest wyłączona;
- w momencie otwarcia dowolnego okna dostępnego w grze bohater nie będzie już obracał się plecami do kamery z włączonym widokiem alternatywnym;
- w momencie otwarcia dowolnego okna dostępnego w grze tryb pracy kamery nie zmienia się;
- praca kamery pozostaje teraz dynamiczna i pod kontrolą gracza podczas otwierania dowolnego okna dostępnego w grze, z wyjątkiem okien gotowania, kucia, alchemii, ostrzenia, rozmowy oraz podpowiedzi;
- zachowanie kamery w momencie otwarcia lub zamknięcia okna handlu zostało poprawione.
27. Możemy teraz podczas trybu skradania się lub blokowania używać przedmiotów korzystając z paska szybkiego użycia oraz bezpośrednio z poziomu ekwipunku, przy czym bohater przymusowo przejdzie do pozycji wyprostowanej.
28. Przywrócono możliwość szybkiego biegu w każdym kierunku przy włączonym widoku alternatywnym.
29. Bezi może teraz pływać sprintem.
30. Naprawiono błędy kontroli nad bohaterem w trybie walki wręcz oraz w trybie transformacji:
- wyłączono możliwość "podwójnej" akcji przy użyciu prawego przycisku myszy;
- nieuzbrojony bohater, wilk, dzik, cieniostwór, bizon, nosorożec, rozpruwacz, jaszczur, aligator, ognisty jaszczur, krwiopijca i gargulec nie posiadali szybkiego ataku, teraz działa on jak normalny;
- zwierzęcy "odskok" przeniesiono na klawisz "skok".
31. Usunięto możliwość skakania w trakcie naciągania cięciwy, celowania oraz strzelania z kuszy lub łuku.
32. Zmieniono interakcje bohatera z obiektami:
- usunięto spowolnienie podczas podchodzenia do obiektu;
- podczas interakcji z obiektem tryb kamery nie ulega już zmianie.
 
Interakcje z obiektami:
 
33. Teraz bohater może poruszać się także, gdy korzysta z przedmiotów ze swojego ekwipunku (*zmiana opcjonalna - "ConsumePlugin").
34. Bohater nie będzie już wyciągał automatycznie broni lub pochodni, którą schował, by użyć przedmiotu, lub na potrzeby innej akcji.
35. Dodano możliwość wejścia w interakcje z pewnymi przedmiotami, poprzez kliknięcie ikon tych przedmiotów w oknie ekwipunku (*zmiana opcjonalna - "ItemInteracts"):
- bohater może grać na lutni;
- bohater może używać miotły do zamiatania;
- bohater może używać grabi zgodnie z ich podstawowym przeznaczeniem;
- bohater może długo palić skręta (Czarny Rhobar), a jeśli w momencie rozpoczęcia tej interakcji skupia wzrok na stołku, ławce, albo ognisku, to zajmie odpowiednią pozycję przy jednym z tych obiektów;
- bohater i BN-i po zakończonym palenia wyrzucają skręta na ziemię;
- grabi, miotły i skręta można użyć korzystając z paska szybkiego użycia.
36. Interakcje dotychczas dostępne tylko dla BN-ów, są teraz dostępne także dla naszego bohatera (*zmiana opcjonalna - "NewInteracts"):
- jeśli bohater ma odpowiednie narzędzie może wejść w miejscu do tego przeznaczonym w interakcje naprawiania (Młot), ścinania drzewa (Topór drwala) oraz rozłupywania kamiennych bloków (Kilof);
- od teraz można również wyłączyć nieprzydatne interakcje, które dotychczas były dostępne.
37. Rozszerzono interakcję z pochodnią:
- dodano możliwość wyrzucenia pochodni przy użyciu przycisku "Ponowna konwersja" (domyślnie "Enter");
- istnieje możliwość podniesienia płonącej pochodni, trafia ona wtedy do lewej ręki bohatera (standardowo znajduje się w prawej);
- jeśli w lewej ręce bohatera znajduje się już pochodnia bądź laska, płonąca pochodnia w ekwipunku zostanie zastąpiona wypaloną.
38. Naprawiono trzymanie lasek i pochodni:
- ani laska, ani pochodnia nie znikną już z lewej ręki bohatera po wczytaniu gry;
- bohater nie odkłada już pochodni lub laski by wypić Miksturę uzdrawiającą, lub Odtrutkę;
- w powyższym przypadku również okno ekwipunku nie zostanie zamknięte, jeśli oczywiście było otwarte;
- możliwe jest teraz zmienianie aktywnych strzał oraz bełtów, gdy bohater wyposażony jest w laskę lub pochodnię.
39. Nieuzbrojony bohater podczas podnoszenia broni automatycznie wyposaży się jedynie w upuszczoną wcześniej broń.
40. Naprawiono interakcję bohatera z obiektami zdolnymi do konwersacji:
- bohater nie wchodzi już w "Święty Ogień" w trakcie interakcji z tym obiektem;
- funkcja "nie w czasie walki" nie sprawia dłużej problemu z otwarciem wrót świątyni Al-Shedim.
41. Bohater nie będzie już podchodził do odwiedzonych wcześniej pulpitów, ale wypowie natychmiast "Nie ciekawe".
42. Wyłączono zdolność bohatera do poruszania się, do czasu całkowitego zakończenia interakcji z regałami i grobami.
43. Usunięto możliwość odpoczynku podczas interakcji z grobami.
44. Usunięto możliwość niepowodzenia podczas otwierania drzwi wytrychem.
45. Naprawiono błędy, które występowały podczas nieudanej próby interakcji z obiektami:
- bohater nie wychodzi już przymusowo z trybu skradania się;
- wyeliminowano drgania bohatera występujące przy wyłączonym widoku alternatywnym;
- w razie próby interakcji z kamieniem szlifierskim w przypadku braku odpowiedniej zdolności, bohater wypowie odmownie "Brak mi doświadczenia..." zamiast "Nie !".
 
Wymowa:
 
46. Dodano nieużywane wcześniej frazy bohatera:
- podczas rabowania grobów bohater wypowiada SVM_FoundSomething_00-01;
- podczas czytania książek, notatek lub map, które uczą zdolności, bądź rozpoczynają zadanie, bohater wypowiada SVM_FoundSomething_02 lub SVM_OldBook_00;
- podczas czytania książek, notatek lub kamiennych tabliczek, które zwiększają Prastarą wiedzę, Alchemię lub Zdolności kowalskie, bohater wypowiada odpowiednią frazę;
- po otrzymaniu przedmiotu z książki, notatki lub kamiennej tabliczki bohater wypowie SVM_SomethingInTheBook.
47. Po użyciu ostatniego wytrychu bohater wypowiada SVM_LastOneGone.
48. W pewnych przypadkach BN-ni wypowiadają bardziej stosowne "odmowne" komentarze:
- Palący, pijący lub jedzący BN-ni mogą wypowiedzieć odpowiednio SVM_GotoSmoke, SVM_GotoDrink lub SVM_GotoEat;
- złodzieje (BN-ni zawierający słowo "thief" w parametrze "RoleDescription") mogą wypowiadać SVM_WatchTheGuards;
- SVM_GuardRefuse może zostać wypowiedziane tylko przez BN-ów stojących na warcie;
- większa liczba BN-ów komentuje swoje aktualne zajęcie.
49. Gdy człowiek zabije orka lub ork człowieka, BN może wypowiedzieć kwestię SVM_OrcHunter.
50. Aktywowano animację twarzy bohatera dla bezdialogowych SVM-ów.
 
System walki oraz balans:
 
51. Zmieniono mechanizm obliczania wartości ochrony bohatera:
- bez względu na to, czy AB jest włączony, czy nie, zdolność "Ulepszanie szat" podwaja ochronę jedynie szat, a zdolność "Ulepszanie pancerza" zwiększa ochronę wszystkich noszonych pancerzy i artefaktów o 25%;
- ww. zdolności mogą teraz działać jednocześnie i niezależnie od siebie;
- maksymalna wartość redukcji obrażeń została zwiększona z 80 do 90;
52. Naprawiono walkę dwoma broniami:
- jednoręczne zdolności walki mieczem działają podczas dzierżenia dwóch mieczy;
- gdy korzystamy z dwóch mieczy, zdolność "Mistrz dwóch ostrzy" działa teraz, jak czwarte ulepszenie zdolności walki bronią jednoręczną.
53. Zmieniono System blokowania ciosów:
- wprowadzono blokowanie tarczą ataków zwierząt (z wyjątkiem trolli i potworów) oraz BN-ów walczących pięściami;
- ataki pełzaczy nie mogą być już blokowane przy użyciu broni;
- ataki demonów oraz ogrów można blokować jedynie posiadając zdolność "Silne parowanie tarczą".
54. Z włączonym Alternatywnym Balansem lub Alternatywną S.I. (Sztuczna Inteligencja) bohater nie blokuje już ataków w trybie skradania się.
55. Naprawiono różne przypadki stosowania ataku przebijającego:
- blokowanie przy użyciu broni podczas podnoszenia się od teraz blokuje atak przebijający;
- przebijający atak bohatera przy użyciu broni obuchowej nie powoduje już efektu dźgnięcia na celu;
- BN-i już nie używają ataku przebijającego korzystając z broni obuchowej;
- BN-i używają ataku przebijającego z niezatrutej broni jedynie przeciwko ludziom i orkom.
56. Animacja upadku po powalającym ciosie nie może być przerwana innym atakiem.
57. Naprawiono błąd w obliczaniu wytrzymałości podczas wykonywania ataku obrotowego przy użyciu broni dwuręcznej.
58. Znów więcej niż jeden BN może jednocześnie atakować innego BN-a, gdy włączony jest Alternatywny Balans lub Alternatywna S.I.
59. Naprawiono pewne sytuacje, w których ataki bohatera niewątpliwie nie trafiały wrogów nie będących głównym celem lub atakujących inny cel.
60. Naprawiono błędy S.I. przyjaźnie nastawionych BN-ów, którzy w zainicjowanych przez nas walkach staną po naszej stronie:
- Diego, Milten, Gorn i Lester nie dobijają już pokonanych BN-ów;
- BN-i z zaprzyjaźnionych miast nie wymawiają już po walce "Nie ma z kim walczyć".
61. Usunięto możliwość użycia zdolności "Obalenie" na zwierzętach.
62. Krowy i świnie nie są już uznawane za drapieżniki, tylko dzikie zwierzęta.
63. Jaszczury i Ogniste jaszczury, a także Topielce i Bagienne topielce są teraz nastawione do siebie przyjaźnie.
64. Naprawiono mechanizm obliczania obrażeń zadawanych przez zużytą broń:
- zużyte łuki i kusze nie zadają już pełnych obrażeń;
- faktyczne obrażenia zadawane przez zużytą broń nie mogą przekroczyć wyświetlanej wartości o więcej niż 1.
65. Naprawiono działanie zwykłego ataku bronią białą, oraz wystrzelonego Ogłuszacza przy wystarczająco mocno naciągniętej cięciwie:
- naprawiono mechanizm obliczania obrażeń zadawanych Ogłoszaczem (uwzględniane są modyfikatory ze Zdolności łowieckich, zbroi oraz cech broni), strzały w głowę są teraz możliwe;
- teraz wrogo nastawieni BN-i umierają, gdy zostaną trafieni Ogłuszaczem tracąc przy tym ostatnie punkty życia;
- Ogłuszacz może teraz zostać zablokowany przy pomocy tarczy;
- zwykły atak nie może już powalić przeciwnika.
66. Zmieniono mechanizm obliczania zdobywanego doświadczenia:
- ilekroć przyjaciele w trakcie wyzwalania Ardei, lub zaprzyjaźnieni BN-i biorący udział w zainicjowanych przez nas walkach zabiją przeciwnika otrzymamy za to doświadczenie;
- bohater nie zdobywa już doświadczenia za utopionych wrogów;
- bohater może awansować o więcej niż dwa poziomy na raz.
 
Inne:
 
67. Zmieniono efekty ataków na niektórych BN-ów:
- usunięto efekt krwawienia z Zombie oraz Lodowego golema;
- efekt krwawienia Szkieletów oraz Kamiennych i Ognistych golemów został zastąpiony nowymi efektami;
- "metaliczny" dźwięk efektu blokowania ataku przez pełzacza zastąpiono innym efekt.
68. Strzały nie będą już generowane w ekwipunku kuszników.
69. Usunięto możliwość otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci w sytuacji, w której bohater został powalony na ziemię po czym "usiadł z bronią" gotowy powrócić do walki.
70. Usunięta możliwość spożycia niewłaściwych przedmiotów po dwukrotnym naciśnięciu klawisza szybkiego dostępu.
71. Naprawiono błąd cyklicznie pojawiający się u towarzyszy czekających na gracza.
72. W przypadku dużego oddalenia się od bohatera towarzysze przejdą do szybkiego biegu.
73. Dodano możliwość ustawienia ilości zdobywanego doświadczenia za zadania (*zmiana opcjonalna - "QuestXPModifier" analogicznie do parametru "XPModifier").
74. W przypadku gdy w Stringtable, z powodu zainstalowania modów, brakuje wprowadzonych w Pakiecie Aktualizacji linijek tekstu zaczynających się od "UPD_", będą one teraz generowane z wewnętrznych nazw dostosowanych do wykonania angielskiej lokalizacji.
75. W menu głównym, w górnej części ekranu, wyświetlana jest wersja zainstalowanego Pakietu Aktualizacji.
 
**Dla moderów:
 
76. Dodano możliwość tworzenia "uniwersalnych" skryptów "info" (info-scripts), które są aktywne w całym świecie "Gothic 3", z wyjątkiem kontaktów z BN-ami.
77. Dodano możliwość przypisania do zadania specjalnych właściwości.
78. Zwiększono liczbę komend dostępnych do użycia w plikach "info" (info-files):
- odzyskano i naprawiono komendę "SetEnclave";
- dodano nowe komendy "SetType" i "OpenQuest".
79. W różnych przypadkach dodano lub rozszerzono wsparcie cech bohatera:
- za wykonanie zadania mogą zostać zwiększone następujące cechy: HP (Energia życiowa), SP (Wytrzymałość), MP (Mana), LP (Punkty Nauki);
- po wykorzystaniu przedmiotu mogą zostać zwiększone następujące cechy: XP (Doświadczenie), LP (Punkty Nauki);
- jako wymóg do korzystania z przedmiotu teraz może zostać przypisany: LVL (Poziom postaci);
- wprowadzono możliwość ustawienia poziomu cech bohatera jako warunek dla pliku "info".
80. Liczbę dostępnych do wykorzystania kolorów powiadomień zwiększono z 5 do 19.
81. Nieużywane wcześniej komendy "SD_Mocking" i "SD_Thankful" mogą zostać teraz użyte do nowych animacji gestów dialogowych.
82. Dodano możliwość włączenia wyświetlania nazw różnych kategorii obiektów.
 
II. Poprawki szablonów w plikach Templates:
- przywrócono początkową kolejność otrzymywania przedmiotów z listy skrzyń z włączonym AB;
- naprawiono obrażenia zadawane ognistą laską, oraz zaostrzonymi i wybuchowymi strzałami;
- poprawiono zaniżaną cenę potrawki z chrząszcza;
- teraz Halabarda Irmaka ma takie same właściwości i wygląd jak halabarda orków;
- nie jest już możliwe zdobycie za pomocą kodów pancerza króla z dodatku "Zmierzch Bogów";
- użycie kamieni teleportacyjnych od teraz kosztuje 10 Punktów Mana (tylko z włączonym AB);
- stary miecz Miloka jest teraz bronią jednoręczną;
- Łopata, Grabie i Miotła są od teraz uznawane za halabardy;
- nie jest już możliwe zarówno dodanie do paska szybkiego użycia jak i zjedzenie Szczawiu królewskiego;
- klucz Sigmora otwiera jedynie jego skrzynię;
- do szablonów niektórych "magicznych" obiektów dodano wartości, niezbędne do prawidłowego wyświetlania obrażeń zadawanych przez czary;
- szablon pochodni uległ zmianie, zaadaptowano go do możliwości upuszcania pochodni na ziemię;
- wypalona pochodnia ma od teraz własną ikonę.
- Kamienny korzeń od teraz należy do kategorii "Żywność i trucizny";
- Lobelia zielna nie może już zostać zjedzona;
- "Złota lista Ashtona", "List od Sanforda", "Rozkaz Surusa", oraz "Lista składników", są teraz przedmiotami z zadań, i nie mogą już zostać sprzedane.
 
III. Poprawki w pliku gui:
- dodano nowe ikony:
  - ikonę dla wypalonej pochodni;
  - ikonę dla przełączalnej zakładki ekwipunku "Inne/Dokumenty";
  - ikonę dla przełączalnej zakładki panelu bocznego "Zadania/Postacie";
  - ikony dla cech, "Przeklęte" (nie użyta w grze), oraz "Zamrożone";
  - ikonki "Złote monety" oraz "Wykrzyknik";
- wszystkie właściwości ikony przerobione w jakości HD;
- wszystkie ikony dziennika przerobione w jakości HD;
- zmieniono ikony "Główne" i "Wszystkie" w dzienniku zadań.
 
IV. Poprawki w pliku _compiledAnimation:
- dodano:
  - brakującą animację dla ataków z użyciem lasek i broni dwuręcznych;
  - przykłady animacji dla dialogu komend gestów SD_Mocking i SD_Thankful;
  - animację rzutu Magicznym napojem dla bohatera z pochodnią;
  - animację odskoku do tyłu z dodatku "Zmierzch Bogów";
  - animacje interakcji bohatera z przedmiotami, gdy jest on w ruchu;
- Naprawiono animację wyciągania broni lub przedmiotu w trakcie ruchu: usunięto obrót tułowia bohatera w trakcie ostrzału przy standardowym ustawieniu kamery.
 
V. Poprawki tekstów w tabeli ciągów (Stringtable):
- poprawiono rozmaite błędy tekstów w grze;
- przywrócono linię utraconą przez CPT - HUD_ChestLocked ("Kufer zablokowany!");
- dodano nowe linie:
  - UPD_Achievement ("Nowe osiągnięcie");
  - UPD_Range ("Zasięg");
  - UPD_INV_Written ("Dokumenty");
  - UPD_NPC_Characters ("Postacie"), UPD_NPC_Merchants ("Kupcy"), UPD_NPC_Teachers ("Nauczyciele") oraz UPD_NPC_Comrades ("Towarzysze broni").
 
VI. Poprawki w plikach Infos:
- przywrócono komendy gestów utracone w CP 1.75;
- naprawiono sekwencje SVM podczas uczenia się zdolności "Zęby, szpony i rogi" i "Pozyskiwanie skór gadów";
- poprawiono sekwencję komend w skrypcie BPANKRATZ3490;
- wartości ciągu "IDs2" dla komendy "ShowGameMessage" w skryptach BPANKRATZ31540 i FILLER369 są wymienione zgodnie z normą.
 
VII. Poprawki w pliku _compiledMaterial:
- poprawiono twarz Miltena;
- materiały pancerzy z dodatku "Zmierzch Bogów", zostały zastąpione oryginalnymi materiałami z CP 1.74 (opcjonalnie).
 
VIII. Poprawki w pliku _compiledImage:
- tekstury pancerzy z dodatku "Zmierzch Bogów", zostały zastąpione oryginalnymi teksturami z CP 1.74 (opcjonalnie).
 
IX. Poprawki mowy w pliku Speech (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
X. Poprawka pliku Changelog-112 (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
XI. Poprawka czcionki (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
XII. Dodano pliki ge3_cp_1_75_up_1_04_backup.ini, jako przykład ustawień nowych parametrów.
 
* - opcjonalne parametry gry można skonfigurować w pliku ge3.ini jedną z wartości odpowiedniego ciągu, więcej informacji szukaj w pliku Gothic_3_v1.75_Update_Pack_v1.04_Ge3IniSetup_Pl.txt
** - szczegółowy opis można znaleźć w pliku Gothic_3_v1.75_Update_Pack_v1.04_ForModders_Pl.txt


VI. Porady dotyczące gry i błędów graficznych.


Konsekwencje aktywujemy podczas dialogu z Tristanem bądź Hamlarem:



Gdy morda bezimiennego lub kogokolwiek innego zablokuje się w pewnym miejscu i doświadczymy specyficznego bugu graficznego, wystarczy zapisać grę i wczytać. W przypadku gdy w którymś miejscu w świecie doświadczamy niesamowitych lagów, wystarczy zapisać grę a następnie ją zrestartować.

Konsekwencje dodają sporo zadań, rozbudowują aktualne oraz dodają alternatywne ścieżki ich ukończenia. Ponadto mamy więcej postaci i logiczniej poprowadzone podstawowe wątki. O nowych przedmiotach nie muszę wspominać. Wszystko razem się bardzo dobrze komponuje. Nic tylko czekać, aż Rosjanie jeszcze bardziej rozbudują LTM.

W modyfikacjach dostępne jest szybkie zbieranie przedmiotów. Nie musimy już przytrzymywać klawisza odpowiadającego za skradanie. Po prostu prawym przyciskiem myszy bez animacji szybko zbieramy przedmioty i opróżniamy niezamknięte skrzynie.
Na oswabadzanie miast, obozów, Nordmaru radzę zdecydować się pod koniec gry, inaczej frakcje, które będziemy atakować w całości się na nas obrażą i koniec z dodatkowych zadań, jak i w ogóle z opcji rozmowy. Po prostu, jeśli odbijemy Nordmar to orkowie z całego świata gry będą próbowali zabić Bezimiennego. Dotyczy to zabijania łowców druidów lub wykonywania dla nich zadań.

Na końcu polecam pobawić się tym narzędziem.
Poradnik:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=nEZarJkPBIk


VII. Fix do myszki, dialogów, nazw przedmiotów, skrypt na HP za poziom oraz VOB Locator


Script_MouseDrag
Cytat: Quasch
Warto wspomnieć również o łatce, która naprawia błąd na Win10, przez który nie możemy zakładać rzeczy LPM.
Wystarczy wkleić ten plik do folderu scripts w katalogu głównym Gothica 3:
Za łatkę odpowiada George. Nie trzeba zaczynać gry od nowa.

Script_Subtitles
Umożliwia skonfigurowanie czasu wyświetlania napisów dla okien dialogowych bez dubbingu. Konfiguracja w pliku: Ini/subtitles.ini.

Script_FontScale
Zapobiega zmianie rozmiaru nazw w zależności od rozdzielczości gry, skalując rozmiar czcionki nazwy zgodnie z rozdzielczością renderowania.

Pliki te zawarte są we wcześniejszych paczkach. Fix do myszki jest wbudowany w Parallel Universe Patcha.

Script_LearnPoints_v2
Umożliwia zdefiniowanie punktów nauki oraz życia za poziom.
W pliku learnpoints.ini znajdującym się w folderze Gothic3/ini możemy ustawić:
Game.LearnPointsOnLevelUp=10 - ilość punktów nauki za poziom
Game.HealthPointsOnLevelUp=0 - ilość punktów życia za poziom

Link znajduję się w sekcji IV pod Script_LearnPoints_v2.

Script_eCDELocator
Identyczne działanie jak VobLocator do Gothic I/Gothic II.
Pokazuje na ekranie ikonki przy możliwych do zebrania przedmiotach także przy postaciach, maksymalny wyświetlany dystans do ustalenia w ini (Maksymalny zalecany to 5000).

Domyślne klawisze:
Y - włączenie/wyłączenie plugin'u
[ (lewy kwadratowy nawias) - zmniejsza zasięg wyświetlanych ikon
] (prawy kwadratowy nawias) - zwiększa zasięg wyświetlanych ikon

Link znajduję się w sekcji IV pod eCDynamicEntity Locator.

Script_ItemMap
Pokazuje na mapie możliwe do zebrania przedmioty.
U - włączenie/wyłączenie plugin'u
Strzałka w lewo - zmiana kategorii wyświetlanych przedmiotów
Strzałka w prawo - zmiana kategorii wyświetlanych przedmiotów

Link znajduję się w sekcji IV pod Script_ItemMap.

Script_TimeMultiplier
Przyspiesza upływ czasu w grze.
Z - włączenie/wyłączenie plugin'u

Link znajduję się w sekcji IV pod Script_TimeMultiplier.

Script_Chszonszcze
Umożliwia zabijanie chrząszczy, węży, królików oraz jaszczurek poprzez zdeptanie ich.

Link znajduję się w sekcji IV pod Script_Chszonszcze.

Script_FloatingDamage
Pokazuje na ekranie zadawane obrażenia.

Link znajduję się w sekcji IV pod Script_FloatingDamage.


VIII. Solucje.


Poradnik do zadań z QuestPacka:
https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http://alfatech2.website.pl/gothic/gothic3/QP4_Solucja.pdf

Poradnik do zadań LTM:
https://docs.google.com/document/d/136RsVsVWqSjIqs2tRVVgBoI59qrzCUtTU-lpKIzVHSI/edit#heading=h.64wtj3s1da9f


IX. Zasięg widzenia.


Jako że pomijana tu jest normalna instalacja Content Moda to by mieć zwiększony zasięg widzenia należy poustawiać wartości w pliku ge3.ini w Gothic 3\Ini na:
Render.PrefetchGridCellSize=24500
Render.PrefetchGridCellSizeLowPoly=53000
Render.DOFStart=100.0
Render.DOFEnd=90000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=30000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=23000.0
DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=16000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=300000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Medium=225000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_Low=150000.0
VegetationViewRange.fViewDistance_VeryHigh=30000.0
VegetationViewRange.fViewDistance_High=26500.0
VegetationViewRange.fViewDistance_Medium=23000.0
VegetationViewRange.fViewDistance_Low=16000.0
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_VeryHigh=0.001
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_VeryHigh=150.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_VeryHigh=11600.0
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.0015
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=200.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=7700.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_High=1.0
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.002
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=250.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=5900.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_Medium=1.0
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.003
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=350.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=3600.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_Low=1.0


X. Opisy modów z paczki.


Tłumaczenie wykonał team sefaris.eu (i modów i opisów)

Content Mod v3.1 light + Questpaket v4 Update 2
Content Mod v3.1 light + Questpaket v4 Update 2
Autorzy Content Moda: Mordrak, joey1990
Autor Questpacka: Humanforce
Przepakowanie: iLoveHeavyMetal ; Mac Hyder
To nie jest pełna wersja modyfikacji CM i QP. Tylko uproszczona wersja instalacji. Zaprojektowana do obejścia problemu z lukami w archiwach w folderze „Date”.
Zainstalowane opcje:
- Głowa bohatera z CM
- Oryginalni orkowie w małej ilości
- Zbroje bez frakcji
- Nowe modele wilków, dzików, pełzaczy
- Nowe dźwięki potworów
- Nowe dźwięki śmierci

Myrtana tekstur pak
Autorzy oryginalnej modyfikacji: zespół CSP
Tekstury wyciągnięte ze Zmierzchu Bogów.

QuestFix Mod 0.1.8 - The Coastal Region   
Mod naprawia kilka błędów w misjach i błędów logicznych Gry v1.75, ulepsza istniejącą zawartość, dodaje kilka zadań.

Sound Pack Beta v. 0.1
Autor: Mac Hyder
Modyfikacja ma na celu uczynić oprawę dźwiękową Gothic 3 żywszą i przyjemniejszą. Przede wszystkim wpływa na odgłosy wydawane przez potwory i zwierzęta, sprawiając, że każdy przedstawiciel bestiariusza zapada w pamięć i jest rozpoznawalny.
Częściowo lub całkowicie zmienione dźwięki: dziki, wilki, rozpruwacze, jaszczury, demony, świnie. Dźwięki wydawane przez bestie i potwory podczas poruszania się zostały podgłośnione, aby uniemożliwić im podkradanie się do gracza.
Bardziej realistyczne i atmosferyczne dźwięki deszczu, wybrzeża morskiego, ognia. Nowe dźwięki można usłyszeć podczas picia, jedzenia, otwierania skrzyń itp.

LivelyTownsMod - Żywsze miasta v0.4
Mod został stworzony z myślą o ożywieniu miast po ich wyzwoleniu, poprzez dodanie nowych postaci niezależnych, zadań i przedmiotów. Ta wersja dotyczy Cape Dun, Gothy, Ben Sali, Lago i Ardei.

Consequences - Konsekwencje
Grając w oryginalnego Gothic 3, wielu zastanawiało się, dlaczego działania bohatera, otwarcie wrogie wobec jednej lub drugiej stroniy, pozostają bezkarne. Ten mod rozwiązuje ten problem. Teraz, w odpowiedzi na wiele działań bohatera, dostępne są nowe wydarzenia, które nie tylko urozmaicą grę nowymi zadaniami, ale także sprawią, że pomyślisz trzy razy, zanim nadepniesz na odciski potężnych postaci świata Gothica .
Mod zawiera również kilka zadań dla kluczowych miast Myrtany.

No more lazy heroes
Autor: CzarnyAfgan
Ten mod zwiększa prędkość biegu do przodu i do tyłu o 25%.

Powrót Generała Lee
Ten mod dodaje do gry nową fabułę, skoncentrowaną wokół zemsty, znanej nam z pierwszych dwóch części Gothica, Lee na królu Rhobarze. Historia obejmie Vengarda, a także postacie z Nordmaru i oferuje do trzech różnych zakończeń w zależności od wyboru frakcji. Oprócz powyższego czekają na Ciebie zadania poboczne, dialogi i drobne niespodzianki, stworzone po to, by przywrócić grze klimat jej poprzedników.
Autor:  Suleiman и Killer-m
Wersja LTM.
Autor: Yuko

SmeltingMod
Kontynuacja idei innych modów do interaktywnej interakcji z kowalami. Możesz przetopić surową rudę i zardzewiałą broń na sztabki. Przetapianie można wykonać u dowolnego kowala lub w piecu do wytapiania. Wymagania i koszt sztabek są takie same dla wszystkich kowali i pieca. Piec może również wytapiać złoto i rudę.
Zawiera również zadanie LTM dotyczące sztabek złota jako prezentu dla strażnika Ishtar w celu zwiększenia reputacji wśród asasynów.
Autor:  Zliden

TeleportNPCMod
Przeróbka i logiczna kontynuacja tej samej funkcjonalności z moda LCTM, w której można teleportować głównych przyjaciół bohatera.
Teraz towarzysze mogą używać prawie wszystkich kamieni teleportacyjnych, nawet tych dodanych w modzie Teleport Stones. Wyjątkami są: pałace Zubena i Rhobara, sanktuaria Beliara i Innosa, Vengard.
W tej wersji modyfikacja działa na Lestera, Gorna, Diego i Angara.
Miltena można również teleportować, ale dla zachowania równowagi jego podróże są ograniczone do Nordmaru, obozów rebeliantów i miejsc z moda Teleport Stones.
To samo dotyczy towarzyszy paladyna. Nie można ich przenosić na terytoria Orków i Asasynów. Jeśli jednak bohater wyzwoli osadę, możliwe staje się teleportowanie tam Miltena lub towarzysza paladyna.
Kiedy Lee zostanie twoim towarzyszem, możesz go teleportować między klanami Nordmaru podczas przechodzenia fabuły PGL lub Conquest. Po ukończeniu głównego zadania Lee dodawana jest możliwość teleportacji, podobnie jak u paladynów.
Aby teleportować towarzyszy, potrzebujesz 2 kamieni w określone miejsce. Nowe kamienie teleportacji mogą być wytwarzane przez Ur-Gosha i Karrypto za opłatą.
Autor:  Zliden

XardasMod
Oddzielona część moda PGL z pobocznym zadaniem Xardasa i możliwością kupowania od niego zwojów oraz warzenia mikstur transformacji.

Conquest_Arenas
Rozszerzenie kariery gladiatorskiej bohatera. Prawie wszystkie areny w tym modzie są w jakiś sposób zmienione. Wojownicy dysponują bardziej zróżnicowanym wyposażeniem. W niektórych przypadkach zmieniono zasady walki na arenie lub dodano nowe zadania. Bitwa na dużej arenie Faring będzie sprawiała wrażenie zwieńczenia wszystkich przygód bohatera na arenie, gdzie będzie musiał przypomnieć sobie wszystkie zdobyte wcześniej doświadczenia.
Autor:  Zliden

Conquest_Swords&Dragons
Oprócz 4 istniejących smoków w grze pojawia się 5 nowych (smoki z ContentMod i LTM zostały usunięte). Każdy nowy stwór ma unikalny wygląd, statystyki i łupy.
Polowanie na smoki przyniesie znacznie więcej nagród i wrażeń. Możesz znaleźć łowcę smoków, który sprzedaje unikalne przedmioty, takie jak schematy zbroi i hełmu łowcy smoków, miecz zabójcy smoków i tarczę, a także przepisy na Embarlo Figasta, eliksir siły i smocze mięso. W związku z tym stare sposoby uzyskiwania tych rzeczy w innych modach zostały usunięte.
Smocze jaja można znaleźć tylko w ukrytych smoczych gniazdach.
Istnieje również możliwość zdobycia kilku najlepszych mieczy w trakcie wykonywania niektórych zadań: Kat Innosa, Przeklęty Szpon Beliara i Ostrze Smoczej Krwi.
Autor:  Zliden

MoreTeleportationStones
Dodaje więcej kamieni teleportacyjnych do często odwiedzanych miejsc w grze, a mianowicie:
1.   Zamek Faring
2.   Obozu Anoga
3.   Pieca Klanu Młota
4.   Obozu Hurita i Vatrasa
5.   Świątynia Mora Sul
6.   Ruin Mora Sul
7.   Oaza nomadów w pobliżu Bakareshu
8.   Obozowisko druida Runaka
9.   Chata kowala Pedara
Dodano również kamienie z LTM: do druida Porgana i obozu Nefariousa.
Autor:  Zliden

Conquest_ThiefQuests
Wprowadza zmiany w złodziejskich przygodach bohatera. Dodaje nowe zadania i modyfikuje część starych. Na przykład skarbiec Trelis jest zamknięty i aby go okraść będziesz musiał użyć jednej z umiejętności złodziei: kradzieży kieszonkowej lub ogłuszenia. Strażnicy skarbów w Geldern zareagują agresywnie na bohatera, jeśli spróbuje dostać się do środka. Zadanie ze złotymi talerzami dla Laresa nie będzie anulowane. Nowe zadania złodzieja w Ben Erai, Ishtar i Bakareshu. Za ukończenie wszystkich zadań złodziei w grze możesz zdobyć Wytrych mistrza złodziei, który może otworzyć prawie każdą skrzynię. Ale to nie znaczy, że można go łatwo zdobyć i zdobyć za pompowanie umiejętności otwierania zamków. Gracz będzie musiał się bardzo postarać i odwiedzić prawie wszystkie miasta w grze.
Autor:  Zliden

Conquest
Mod dodający nowe zadania. Przede wszystkim są to zadania przygotowujące do rewolucji, do wykonania których można zabrać do zdobycia miasta więcej sprzymierzeńców (rebeliantów, koczowników, orków itp. Możesz zebrać armię rebeliantów i szturmować Faring z ich pomocą. Lub dołączyć do Kana, aby zdobyć Vengard.
Dodano również różne zadania poboczne, aby ukończyć grę.
Odosobniono wątek uwolnienia Nordmaru, który został ściśle powiązany z modem PGL. Jeśli PGL jest zainstalowany, jego fabuła w Vengardzie rozpocznie się natychmiast po ukończeniu tego wątku.
Autor:  Zliden

Conquest_MagicStaffs
Na całym świecie magowie mogą zdobyć nowe kostury z charakterystycznymi statystykami. Kostury ognia dla magów ognia, kostury lodu dla magów wody, kostury elektryczności dla magów ciemności.
Autor:  Zliden

Balance Ultimate v1.4
Autor: iLoveHeavyMetal

Głównym celem moda jest zbalansowanie całej zawartości innych modyfikacji (KM, KP, LTM), a także usunięcie różnych „gratisów”, które naruszyły kolejność wykorzystywania pancerzy opracowaną przez twórców.
Przykład: Zbroja Strażnika Świątynnego z CM, zdobywana po zabiciu pełzacza, sprawia, że ​​kupowanie pancerza o podobnych statystykach od frakcji nie ma sensu, ponieważ nie wymaga pieniędzy i zdobywania reputacji.
Inne przykłady: Zbroja Łowcy Smoków (ze zwłok pirata), zbroja, zbroja, ciężka zbroja milicji.
Dodano przepisy rzemieślnicze dla tych przedmiotów.
Podczas opracowywania modyfikacja wykroczyła daleko poza pierwotne cele.

World, Nordmar & Al Shedim maps v.1.4
Autor: mistress_larisa & Maroder
Te mapy pokazują więcej oznaczeń niż oryginalne mapy gry.

Treasure Hunters Map v.1.1
Autor: mistress_larisa & Negative
Ta mapa pokazuje niektóre skrzynie i miejsca do kopania.

Cytat: Kaznodziej
Jeśli ktoś nie lubi ciszy w nowych dialogach, dostosowałem dubbing niemiecki TTS autorstwa MadFaTal do polskiej wersji gry. Dubbing obejmuje dialogi z Quest Packa, Content moda i LTM 0.39 przez co mała część dialogów dodana w wersji 0.4 nie jest udźwiękowiona. Z tego co czytałem na WoG'u w planach jest nowa wersja więc jeśli takowa powstanie chętnie wykonam jej merge. Udostępniam wszystkim bo osobiście byłem zrażony do tych modów przez brak jakiegokolwiek udźwiękowienia (już wolałem jak w Returningach, New balanc'ach jest to zrobione), a żeby to działało w polskiej wersji trzeba było zmienić nazwę około 24 tyś. plikom. Sam osobiście jestem zadowolony z tego jak to brzmi i polecam, Gothic 3 jeszcze nigdy mnie tak nie wciągnął
Plik zawarty jest we wcześniejszych paczkach.


XI. Moje ustawienie MDS'a.


 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Em... Miecz z tego co pamiętam nie jest możliwy do zakupu u Xardasa. U niego jest dostępny Chyba Gniew Beliara. Szpon jest w jednej z Ukrytych skrzyn chyba w Bakareshu. Trzeba ukraść Klucz do niej jednemu z czarnych magów.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Hej, powiedziałbyś mniej więcej co daje  ten G3EEUP 1.03.14 PL :)
Pytanie nie ważne.
 

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Poprawiłem odnośnie Szponu i dodałem changelog.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Z Szponem nie było tak, że w przypadku zamiany na runę to w 3 części dawała 10 punktów do czegoś-tam? xD
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak dodawało prastarej wiedzy. Konsekwencje są spolszczone ? + to chyba niemiecki mod a nie polski
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dodaje, jak sam mod wskazuje, konsekwencje. Przykładowo, zabranie pucharów orków w Ardei sprawia, że orkowie są mniej ufni do ciebie. Tak w skrócie.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Pierwszą zmianą w konsekwencjach jest to, że przy wyjściu na ląd towarzysze nie znikają od tak. Wszyscy walczą z nami z orkami :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dodaje, jak sam mod wskazuje, konsekwencje. Przykładowo, zabranie pucharów orków w Ardei sprawia, że orkowie są mniej ufni do ciebie. Tak w skrócie.

No dla mnie sama w sobie nazwa konswekwencje dziwna, bo one juz byly w G3, chociazby po odbiciu dwoch miast atakowali mnie orkowie mimo, ze z masakry nikt nie wyszedł cało, wiec reszta nie miala jak sie dowiedziec :P Myslalem, ze to moze w tym cos zmienia ;)



Czy jest do tego dolaczony Community Story Project?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak community story project jeszcze nie wyszedł   :facepalm: 

Brawo zostałeś strollowany
:trollface:


EDIT: Ale CSP to nie dodatek do g3. TO jest całkowicie nowy gothic 3.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Chodziło mu pewnie o wersję demo :)

Tak.


Cytuj
I. Instrukcja instalacji.
1. Instalujemy oczywiście podstawkę Gothic 3.
2. Następnie Community Patch 1.75.14.
3. Kolejno polskie wydanie Quest Packa - Quest Pack 4 Update 2.
4. Teraz czas na Content Mod 2.6.3 + Konsekwencje, szczegółowy opis opcji instalacji niżej.
5. Teraz czas na Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.03.14.
6. Polecam teraz zainstalować czcionkę, Gothic3 Dokładniejszy opis niżej.

@Ventrue a jak sie ma instalacja w przypadku Edycji Rozszerzonej? Bo taką mam z CDP :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A piąty punkt? Tego edycja rozszerzona juz nie ma?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1124
Propsy596
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ok a skad wziac ten z punktu 5? Bo u Ciebie tego nie widze :P A w googlach wyskakuja jakies ruskie strony


I jeszcze:
Cytuj
11. Fraction_Armors wyłącza opcję, dzięki której frakcyjne postacie będą nas atakować ze względu na noszoną zbroję. Lepiej odznaczyć.

Czyli jesli bedzie zaznaczone, to frakcje NIE BEDA mnie atakować jesli bede mial pancerze przeciwnika?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
@Ventrue

Czy w przypadku wydania nowej wersji którejś z powyższych modyfikacji, będziesz aktualizował temat na bieżąco? Przyznam, że byłoby to bardzo pomocne.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Co mam tu wybrac jak na poczatku wybralem without?

 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry