No dobrze więc tak. Pozamieniałem skrypt nauki skradania na moją własną utworzoną umiejętność w tym dialogu:
Spoiler
// *****************************************************
// TeachTarcza
// *****************************************************
INSTANCE DIA_Gon_TeachTarcza (C_INFO)
{
npc = MIL_14072_Gon;
nr = 2;
condition = DIA_Gon_TeachTarcza_Condition;
information = DIA_Gon_TeachTarcza_Info;
permanent = TRUE;
description = B_BuildLearnString ("Naucz mnie parowania ciosów tarczą.", B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_TARCZA, 1));
};
FUNC INT DIA_Gon_TeachTarcza_Condition()
{
if (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_TARCZA) == 0)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Gon_TeachTarcza_Info()
{
AI_Output (other ,self,"DIA_Gon_TeachTarcza_15_00"); //Naucz mnie parowania ciosów tarczą.
if (B_TeachThiefTalent (self, other, NPC_TALENT_TARCZA))
{
AI_Output (self ,other,"DIA_Gon_TeachTarcza_04_01"); //Tarcza ma być niemal przyklejona do twojej ręki. Nie może chodzić zbyt luźno ale też nie może ci latać na boki.
};
};
I teraz tak. Pododawałem do plików w folderze B_Story tą tarczę. Ale dalej czepia się wpisu NPC_TALENT_TARCZA. (Unknown identifier).
Dodałem wpis o tarczy do: dialogu, B_GetLearnCostTalent.d, B_TeachThiefTalent.d.
Wie ktoś w którym pliku trzeba to jeszcze dodać?