[Gothic 2 Nk] Nauczyciel nowej umiejętności w grze. 3037 4

O temacie

Autor mateu990

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 3037

Odpowiedzi 4

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
Witam.  :)
Niedawno dodałem sobie do moda tarcze. Napisałem w Menu_Status.d i Text.d nową umiejętność która działa na podstawie akrobatyki czy skradania (czyli Uczony albo brak). No i tu się zaczyna problem bo nie pamiętam jak się pisało skrypt nauki dla całkiem nowej umiejętności. (tz. w które pliki trzeba było zaingerować) Coś tam się dodawało chyba do folderu B_Story ale to nie tylko.
 Pomoże ktoś?  :D
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wyszukaj w plikach skradanie się i zrób podle tego.

Skradać się = sneak
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
No dobrze więc tak. Pozamieniałem skrypt nauki skradania na moją własną utworzoną umiejętność w tym dialogu:
Spoiler
// *****************************************************
//                  TeachTarcza
// *****************************************************
INSTANCE DIA_Gon_TeachTarcza (C_INFO)
{
   npc         = MIL_14072_Gon;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Gon_TeachTarcza_Condition;
   information   = DIA_Gon_TeachTarcza_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = B_BuildLearnString ("Naucz mnie parowania ciosów tarczą.", B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_TARCZA, 1));
};                       
FUNC INT DIA_Gon_TeachTarcza_Condition()
{
   if (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_TARCZA) == 0)
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_Gon_TeachTarcza_Info()
{   
   AI_Output (other ,self,"DIA_Gon_TeachTarcza_15_00"); //Naucz mnie parowania ciosów tarczą.
   
   if (B_TeachThiefTalent (self, other, NPC_TALENT_TARCZA))
   {
      AI_Output (self ,other,"DIA_Gon_TeachTarcza_04_01"); //Tarcza ma być niemal przyklejona do twojej ręki. Nie może chodzić zbyt luźno ale też nie może ci latać na boki.
   };
};
I teraz tak. Pododawałem do plików w folderze B_Story tą tarczę. Ale dalej czepia się wpisu NPC_TALENT_TARCZA. (Unknown identifier).
Dodałem wpis o tarczy do: dialogu, B_GetLearnCostTalent.d, B_TeachThiefTalent.d. 
 Wie ktoś w którym pliku trzeba to jeszcze dodać?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wyszukaj Notepadem++ NPC_TALENT, a dowiesz się gdzie co i jak. Ale bez pakietów skryptowych po nauczeniu się tej umiejętności w oknie statystyk nadal będzie pisać, że nie masz wyuczonej tej umiejętności.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
Jest! Dzięki Splash za przypomnienie o notepadzie. :D Napiszę może tutorial o tym jak to po kolei zrobić jak będę mieć chwile. Może się komuś kiedyś przyda.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry