Assassin's Creed: Origins 56802 163

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 56802

Odpowiedzi 163

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Werewolf
Cytuj
Hascoet wyjaśnił, że narracja powinna być swego rodzaju „źródłem anegdot”, czy wręcz drugoplanowym elementem gry.
Równie dobrze można z tego cytatu wyciagnąć wniosek, że fabuła ma być śladowa, a narracja ma wynikać z losowych wydarzeń w grze, ew wyłaniać się z systemów znajdujących się w grze (System Nemesis z Shadow of Mordor, albo AI "reżyser" z Far Cryów). Narracyjny sandbox swego rodzaju.

O nieliniowości zazwyczaj mówimy w przypadku fabuł i narracji stworzonych ręcznie, w których fabuła i narracja są pierwszoplanowym elementem gry (Wiedźminy, Tormenty i  wiele gier zachwalane przez MD), a cytat sugeruje, że nie to jest priorytetem.

Istotnym spostrzeżeniem potrzebnym do zrozumienia następującego stwierdzenia
Cytuj
Liniowa fabuła odchodzi do lamusa
jest to, że "Nieliniowa fabuła" w sposobie rozumienia jaki opisałem wcześniej nie jest zbiorem dopełniającym "Liniową fabułę". "Narracyjny sandbox" też znajduje się się w zbiorze gier bez liniowej fabuły.

A patrząc po dotychczasowym podejściu Ubisoftu raczej bym stawiał na narracyjny sandbox, którego Mac Dun, jak się domyślam, nie jest fanem.

https://www.youtube.com/watch?v=Q7of5BPmiUs
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak sobie myślałem o AC, grając w najlepszą część AC BH znów i jak dla mnie podstawowym błędem jest, że bohaterowie główni od razu umieją poruszać się po mieście, oraz walczyć, ubisoft nawet nie uzasadnia fabularnie tego, tacy gościowie jak connor, edward, czy ezio z dupy praktycznie umieli walczyć i skakać, ubisoft w ogóle ma to w dupie
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
bisoft w ogóle ma to w dupie
bo postacie nie są 2 latkami które zgubią się w mieście? postać posiada świadomość grającego, nienaturalne byłoby wmawiać mu że nie umie chodzić po mieście. z drugiej strony  doprowadzanie sztuki walki i choćby taki pseudo parkour to lata ćwiczeń które można skrócić do 15 samouczka. na dodatek każda gra to pewnego rodzaju konwencja, w ac przyjęli taką a nie inną, albo ją zaakceptujesz albo nie graj.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
connor, edward, czy ezio


Jaki Ty jesteś jebnięty xDDD Connor był indianinem, oni w w tamtych czasach ledwo ustać na nogach sie nauczyli a z łuku już szyli jak dzisiejsi strzelcy wyborowi, Edward był piratem (kurwa, według Ciebie pirat nie powinien umieć walczyć? xDDD) a Ezio miał ojca assasyna (przesłanki są, że jego brat zresztą też) oraz wujka którzy go szkolili. Naprawde, ciężko jest pomyśleć zanim coś sie napisze? Jest tak jak napisał Mathcist, ty nie myślisz tylko po prostu napierdalasz w te klawiature.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Tak sobie myślałem o AC, grając w najlepszą część AC BH znów i jak dla mnie podstawowym błędem jest, że bohaterowie główni od razu umieją poruszać się po mieście, oraz walczyć, ubisoft nawet nie uzasadnia fabularnie tego, tacy gościowie jak connor, edward, czy ezio z dupy praktycznie umieli walczyć i skakać, ubisoft w ogóle ma to w dupie

Bo timeskipy w fabule gry to się z dupy wzięły?  Bran Stark w Grze o Tron wspinał się po murach mając 7 lat, więc Twój argument jest z dupy.  :lol2:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Naprawde, ciężko jest pomyśleć zanim coś sie napisze? Jest tak jak napisał Mathcist, ty nie myślisz tylko po prostu napierdalasz w te klawiature.
:facepalm:

Jasne, takiemu altairowi zabójcy który szkolił umiejętności i trenował ciało latami dorównuje pod względem walki i akrobatyki czyli parkurowi, byle randomowy pirat, młody chłopiec idnianin, czy nastolatek ezio

Nagraj filmik jak wchodzisz na budynki, i sobie skaczesz z budynku na budynek niczym ezio :ok:

 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Jasne, takiemu altairowi zabójcy który szkolił umiejętności i trenował ciało latami dorównuje pod względem walki i akrobatyki czyli parkurowi, byle randomowy pirat, młody chłopiec idnianin, czy nastolatek ezio

Randomowy pirat - większośc z nich potrafiła robić abordaże i wspinać się po masztach, argument Twój jest inwalidą x1

Młody chłopiec indianin - wychował się w lesie, wie jak się wspinać po drzewach, toteż nie będzie miał problemu z wejściem na budynki, argument Twój jest inwalidą x2

Nastolatek Ezio - miał 18 lat, to nie taki nastolatek szczerze mówiąc, w epoce renesansu na takich się mówiło "dorosły mężczyzna", większość rodziny to asasyni, brat mógł go nauczyć wspinaczki po budynkach, argument Twój jest inwalidą x3

Poza tym to tylko gra, a Ty na siłe się doszukujesz jakiś chujowych argumentów na temat realizmu.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Assassin's Creed: Origins
#147 2017-07-07, 21:33(Ostatnia zmiana: 2017-07-07, 21:43)
Wystarczyło pociągnąć fabułę, że jakiś asassyn trenuje takiego edwarda kilka lat, aby umiał się wspinać i walczyć jak altair, tylko tyle. To zbyt wiele dla ubisoftu c'nie :facepalm:

ale po co?
Żeby fabuła choć trochę się trzymała kupy, i pokazania że wspinanie się po budynkach i walka w ac jest nabywana, i bycie asassynem jest wyjątkowe, a nie od urodzenia ludziki mają zdolności.
Grając w AC mam wrażenie że gram w symulator a nie prawdziwe życie. Ten trailer idealnie to podsumowuje
https://www.youtube.com/watch?v=fFkKR8j99B0




Dla porównania w Half Life 2, można zabijać potwory za pomocą piły tarczowej rzucając, czy obniżania windy za pomocą CEGIEŁ   Ubisoft nigdy by nie wpadł na takie niuanse zwiększające realizm świata
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
To zbyt wiele dla ubisoftu c'nie :facepalm:
ale po co? jeżeli nawet część graczy oczekuje powiedzenia im oczywistych rzeczy to nadal zostaje pytanie, po co to robić?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Kogo w tego typu grach interesuje, kurwa, trening? Czy Wiedźmin w takim razie też jest chujowy, bo Geralt jako że miał amnezje, to nie powinien nawet wiedzieć jak trzymać patyk? :lol2:
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Wystarczyło pociągnąć fabułę, że jakiś asassyn trenuje takiego edwarda kilka lat, aby umiał się wspinać i walczyć jak altair, tylko tyle. To zbyt wiele dla ubisoftu c'nie :facepalm:

Kurna, raus pisz petycje do ubisoftu, bo gra się nie zwróci. A sorry, gracze to ameby i nie rozumieją gier tak jak ty  :facepalm:, jaka szkoda.
 
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Cytuj
Dla porównania w Half Life 2, można zabijać potwory za pomocą piły tarczowej rzucając, czy obniżania windy za pomocą CEGIEŁ   Ubisoft nigdy by nie wpadł na takie niuanse zwiększające realizm świata

Może zacząłbyś trzymać się tematu, a nie zmieniasz kontekst dyskusji, zaczynając pierdolić o HL2? Co ma to wspólnego z asasynami, kurwa?
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Żeby fabuła choć trochę się trzymała kupy, i pokazania że wspinanie się po budynkach i walka w ac jest nabywana, i bycie asassynem jest wyjątkowe, a nie od urodzenia ludziki mają zdolności
grając w wiedźmina ruchałeś?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.youtube.com/watch?v=lDPAK808a8s


Nie umiem zaprzeczyć, że czekam na tą grę. Pewnie recenzje zrewidują mój hype, ale trzymam kciuki za porządne odświezenie serii.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

Assassin's Creed: Origins
#154 2017-10-05, 20:31(Ostatnia zmiana: 2017-10-06, 01:36)
Znamy wymagania sprzętowe Ubisoft postanowi podzielić się info  o wersji PC

- Gra prawdopodobnie dostanie opcję wcześniejszego pobrania, ale gracze muszą czekać na dalsze szczegóły
- Kontrolery obsługiwane przez grę, to ten od konsoli Xbox 360 i Xbox One
- Wersja PC będzie wymagać pobrania plików o pojemności 45 GB
- Gra dostanie tzw. Day1 Patch
- Gra dostanie kilka udogodnień względem wersji konsolowych. Dynamiczne renderowanie rozdzielczości, wbudowany benchmark w grze, wsparcie 4K, wsparcie dla kilku monitorów, wsparcie 21:9, pełne wsparcie konfiguracji myszki i klawiatury, pełna konfiguracja FOVa
- Gra nie otrzyma wsparcia dla DirectX 12
- Twórcy pracują nad nowościami technicznymi do wersji PC, które pojawią się po premierze gry

Natomiast jeżeli chodzi o wymagania gry, to:

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE

   OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
   CPU: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz lub AMD FX-6350 @ 3.9 GHz lub odpowiednik
   GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 lub AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 lub lepszy)
   RAM: 6GB
   Rozdzielczość: 720p
   Ustawienia graficzne: Niskie

ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

   OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
   CPU: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz lub AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
   GPU: NVIDIA GeForce GTX 760 lub AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 lub lepszy)
   RAM: 8GB
   Rozdzielczość: 1080p
   Ustawienia graficzne: Wysokie

Jak widać są aż śmiesznie niskie wiec albo  Ubisoft  nauczył się optymalizacji albo kurwa gra ma sam piasek i nie ma co optymalizować.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Te wymagania są dziwne. Do ustawień niskich w 720p GTX 660, a do ustawień wysokich w 1080p wydajniejszy o jakieś 30% GTX 760? Między GTX 660 a R9 280X to już dobre 60%, więc wygląda na to, że Ubisoft nie lubi AMD.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
https://www.youtube.com/watch?v=2t6s82LlO70


Ubisoft poczynił jakieś postępy w kwestii optymalizacji,  nawet na 970 już pogramy w QHD   na ultra z 60 klatkami, także 760 do wysokich na FHD starczy, ubisoft serio coś tam optymalizował, chociaż przerywniki w grze zaliczają spadki tu maja pole do poprawy ale w walce czy mieście 60 fps jest :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Nawet śmieszne xD

2/10

Dla odpornych na wiedze wcześniej owe info od Gejsoftu wyglądało tak

 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jakbyś nie wiedział to ten komunikat pojawia się w wielu wcześniejszych assasynach. A tak poza tym to nie widzę tu nic śmiesznego.
Nie ma to jak zaśmiecać temat syfem. :ok:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tym bardziej że to "mem"/"fake" bardziej nawiązujący do obecnej poprawności politycznej aniżeli samego assasyna. Assasyn oberał ze wzgęldu na poprzednie komunikaty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry