Dyskusja na temat modyfikacji 836518 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 836518

Odpowiedzi 2122

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ AhnBael Wszystkich zmian i poprawek niema tam wypisanych. To o poprawce r7 było ale zostało usunięte albo gdzieś się zapodziało i na pewno była to informacja od twórców przeszukaj cały wątek a znajdziesz.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mogło być, ale zostało usunięte lub się zapodziało, bo twórcy błędu nie znaleźli i usunęli posty.
 

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tu masz dokłądniejszy changelog i tutaj także nie są opisane wszystkie poprawki http://rpgrussia.com/index.php?topic=8732.320
Widzę że lenistwo doskwiera i się szukać nie chce, na http://worldofplayers.ru/ też znajdziesz o tym wpis tylko nie został przyklejony do 1  posta wystarczy poszukać ale jak się nie chce...
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jest tu jedynie mowa o zapisie w 7 rozdziale. Własnie o to mi chodziło.
Czego jak czego, ale lenistwa mi nie zarzucisz, a szczególnie w kwestii moddingu Gothica. Poza tym moim celem nie było prowokowanie, a tylko wyjaśnienie tej sprawy.
 

Arik

Arik

Użytkownicy
posty306
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
ktoś zapodaj z 2 lub 3 rozdziału save jak może proszę
 

Frozen

Frozen

Użytkownicy
Drugi Thorus
posty29
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Drugi Thorus
1 rodział, dołączyłem do najemników, ale wcześniej miałem grzywnę w mieście i teraz nie mogę do niego wejść. (przedtem płaciło się 100 złota strażnikowi i normalnie sie wchodziło do miasta) teraz tej opcji nie ma, i nie mogę się tam dostać. jakieś porady?
 

Gallakappa

Gallakappa

Użytkownicy
posty11
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Frozen
Jeśli strażnicy Ciebie nie chcą wpuścić to chyba najprościej jest iść górą albo morzem :)

Spoiler
Btw czy to jest bug czy bardzo ciekawy system wprowadzony że na pustyni wytrzymałość w dzień jest = 0?
Jeśli to nie bug, to jest sposób żeby temu zaradzić? Mimo że grałem jak tylko wyszedł pseudoenglish patch na łatwym to za bardzo nie przeszkadzało, ale jeśli wyjdzie spolszczenie to chciałbym zagrać na największym a to może być sporym problemem na hardzie.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jest gdzieś materiał video prezentujący nowe animacje walki?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kanał Radexa
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?

Fexo

Dyskusja na temat modyfikacji
#629 2016-01-26, 18:28(Ostatnia zmiana: 2016-01-26, 18:42)
Co do wcześniejszego postu wątpię abym był pierwszym Polakiem który ukończył Returninga 2.0, ale chyba jako pierwszy otwarcie się tym pochwaliłem :fuckyeah:
W zasadzie ten post będzie takim moim spojrzeniem na tą modyfikacje oraz podsumowaniem zabawy. W żadnym wypadku nie będzie to recenzja, jeżeli ktoś nie chce czytać i/lub psuć sobie zabawy to odradzam.

Spoiler
No to zaczynamy, na początek podstawowe info.

Platforma - Czysty Gothic 2 Noc Kruka + Returning 2.0 spatchowany do najnowszej, obecnie dostępnej wersji.
Język - Rosyjski bez żadnych pseudo angielskich patchy.
Czas Gry - Od dnia premiery do niedzieli 24 stycznia. W godzinach około 297h.
Poziom - Normalny  - Adekwatna blokada konsoli.
Gildia - Nekromanta.


Zapuszczam muzykę w słuchawkach i do dzieła. Na wstępie zastrzegam, iż nie jestem specem w języku rosyjskim więc czas gry mógł zostać wydłużony z powodu problemów w zrozumieniu niektórych kwestii. Nie chciałbym niedomówień.
Jako, że grałem również w Returninga 2.1 (Rzeźnik ukończony, z bólem ale się udało) miałem łatwiejszy start. Tutaj jak i w poprzedniej wersji wybór padł na Nekromantę. Po prostu lubię tą klasę postaci + jest ciężej.
Cóż już od pierwszego kontaktu z modyfikacją doznałem miłych odczuć za sprawą takiej błahostki jak "żywe" menu gry z tym biegającym wokół słonecznego kręgu zającem. Przyszedł czas na włączenie nowej gry i znów miło się zdziwiłem widząc interaktywne intro do gry stworzone na silniku Gothica. Ciekawy patent, nie powiem. Rozmowa z Xardasem raczej nie różniła się od tej z poprzedniej edycji (Mogę się mylić, nie ogarniam aż tak dobrze rosyjskiego). Od razu widać, że wszystko jest bardziej żywe za sprawą masy nowych ruchów postaci przy rozmowie i podczas niej.

Miłego zaskoczenia doznałem w wielu miejscach jak na przykład
Spoiler
w mieście gdzie najpierw trzeba było zdobyć zaufanie/reputację w porcie wykonując zadania dla tamtejszej ludności
Zadaniami jesteśmy bombardowani już początku i każdy kto grał w R2.1 od razu to zauważy. Wychodzi to modyfikacji na ogromny plus. Różnorodność widzi się również wśród ubrań ludności (jest tego o wiele więcej niż w R2.1). Poza zadaniami i masą nowych przedmiotów natknąłem się na sporo nowych potworów które jakością jak i animacjami nie dobiegały od tych podstawowych.
Zadania - Spoilery
Największe i najmilsze zaskoczenie spotkało mnie właśnie tutaj gdyż nowych zadań jest po prostu multum, sam pewnie znalazłem może z 70% contentu. Najbardziej obawiałem się, że w tym modzie 3/4 zadań to będzie coś sprowadzone do prostej formułki "Przynieś - Podaj - Pozabijaj", fakt dużo było tu takich zadań ale trafiały również perełki
Spoiler
Jak zadanie dla Ignaza z przemianą człowieka w cieniostwora za pomocą magii, czy poszukiwania Rączki dla Cassi.
Wiele z questów otwierało też nowe wątki fabularne których za chuj bym nie oczekiwał
Spoiler
Ucieczka Kruka i jego poszukiwania pozwalające stoczyć wymagająca walkę z jednym ze strażników świątyni Adanosa (Gigantyczny posąg przy arenie), czy wątek powrotu Śniącego do świata.
Wiele z zadań otrzymało całkowicie inne drogę przebiegu jak np :
Spoiler
Necronomicon
R2.1 - Należało zabić Inubisa i zabrać mu klucz do wieży Nergala
R2.0 - Wystarczyło udać się po klucz do Kreola (Nawet nie wiecie ile czasu minęło zanim na to wpadłem)
Nie wiem czy między poziomami trudności przebieg zadań się zmienia :)

Świat
Poza światami doszło tutaj sporo mniejszych bądź większych krain do zwiedzania. W moim odczuciu wykonane dosyć przyzwoicie i zachęcające do penetracji i odkrywania. Czasem jednak przez ich ogrom odczuwałem znużenie tym wszystkim. Z odkrytych krain :
Spoiler
- Kraina Adanosa
- Kopalnia (Gdy idziemy na skróty do GD
- Lodowa Kraina (Przejście w Wolnej Kopalni)
- Las Assassynow
- Grobowiec Pana Cienia
- Komnata Smoka-Ożywieńca
- I inne

Odnośnie fabuły nie ma się co wypowiadać, każdy powinien przejść to z osobna. Pisząc o fabule prawie co drugie zdanie musiałbym wrzucać w spojler.

Błędy, cóż miałem kilka małych bugów ale nie były to crashe czy zwiechy gry. Często miałem błąd z resetowaniem się stylu walki, bezi wtedy pomimo mistrza walk bronią dwuręczną trzymał ją jak zielony, tak samo z resztą broni. Konsola została zablokowana i dobrze. Dla próby odpaliłem ją na poziomie łatwym, po godzinie gry wydajność spadała diametralnie. Na konsoli crashe potrafiły wystąpić już po odpaleniu gry, padał też system skryptowy (Strzelanie z łuków czy walka tarczą. Więc jasno mogę stwierdzić, że R2.0 jest dobrze zoptymalizowany, a gra na konsoli kodów to wasza sprawa. Bo gra spadała wydajnością na teksturach z R2.0 jak i podstawowych na dobrym sprzęcie
Spoiler
Płyta główna: ASRock Z77 Extreme4
Procesor: Intel® Core™ i7-3770k 4,5Ghz
Karta Graficzna: nVidia GTX 970 MSI
RAM: Corsair Vengeance 12Gb DDR3 1600mhz
Dysk twardy do systemu: SSD OCZ Agility 3 120Gb
System operacyjny : Windows 10 Pro

Odnośnie contentu na danym poziomie.
Jako ktoś kto przeszedł moda mogę wyraźnie stwierdzić, że nie jest to zły pomysł. Poziom Normalny i tak w moim odczuciu jest łatwy więc tak jak ktoś wspomniał uważam, że te dwa tryby gry "Łatwy" i "Normalny" mają nas przygotować do trudniejszej przygody która zostanie nagrodzona poprzez nowe zadania i przedmioty. Zdaję sobie jednak sprawę, że nie każdy gra nałogowo w Gothica - Dlatego wyrażenie jednoznacznej opinii w tym temacie nie jest łatwe.
Nie wiem co od siebie mógłbym jeszcze dodać, chyba to co chciałem napisać już napisałem. I tak wyszła z tego ściana tekstu :F
Zdaje sobie sprawę, że może to być napisane chaotycznie ale pisałem to,pod wpływem impulsu i ochoty podzielenia się moimi krótkimi spostrzeżeniami.
Za wszelakie pozostałe błędy przepraszam ale wszystko to napisałem na telefonie i co poniektóre byki mogły mi uciec.
Dzieki tym którzy jednak nie uciekną i przeczytają moje śmieszne podsumowanie R2.0
To nie recenzja powtarzam :F
Edit. Wspomniałem też o błędach.
 
COLORBLIND

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@AhnBael Brak możliwości zapisu w rozdziale 7 oraz pewnie błąd w zadaniach ale nie powiem ci jaki ale wiem ze się powtarzał w zgłoszeniach.
Nie zarzucam ci lenistwa w modingu gothica a w przeszukiwaniu ruskiego forum.
Nie z prowokowałeś mnie :) Ja chcę jedynie ostrzec tych co graja że mogą napotkać bugi mniej i bardziej poważne np. znikający npc, znikający eq czy brak możliwości zapisu. Nie znaczy że wszystkie błędy mogą wystąpić u każdego bo pewnie większość z nich występuje w pewnych okolicznościach. Drugą sprawą jest że jeśli będziesz miał błąd a grasz bez patcha to nikt ci nie pomoże więc po prostu lepiej jest poczekać na patcha i poprawionymi już błędami.

@ Fexo Mam podobne odczucia co do poziomu trudności normal bo jest stanowczo za łatwy ale niema się co dziwić został on potraktowany po macoszemu a trudny jest tym właściwym poziomem który jest najlepiej zbalansowany i z którego można wyciągnąć najwięcej frajdy bo jest najlepiej dopracowany.
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
@Vrona No właśnie zastanawiam się teraz czy po wyjściu spolszczenia nie rzucić się Nekromantą na poziom "Hard" czy "Legendarny", bo przyznam, że po tym skończeniu gry czuje niedosyt. Na początku było już łatwo, dalej jeszcze prościej. Może to dla tego, że grałem w R2.1 na rzeźniku i opanowałem pewne rzeczy. Ale fakt "Normalny" różni się odrobine od "Łatwego", gdybym wiedział, że tak będzie od razu wybrałbym trudny  :D
 
COLORBLIND

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest tak dlaego jak napisałem wyżej normalny i łatwy jest i to wszystko niema tam balansu a rozgrywka nie daje takiej frajdy a na trudnym hehe tu oprócz kilku dodatkowych mechanik dostaniesz content którego nie ma na normalu więc niedość że wyzwanie to nowe przygody :D
Ja po kilkunastu godzinach stwierdziłem że nie dla mnie ten normalny i oczekuje trochę więcej i na trudnym to znajdę ale czekam na patcha i lecę :)

PS. Nowy patch to wiele zmian w magi zaklęcia mają różne efekty i debuffy redukujące np. odpornośc na ogień czy magię albo absorbujące hp przeciwników :D
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
No i ja szczerze (To moje zdanie) propsuje taką akcję. Bo jest to dodatkowa motywacja by jednak zagrać na tym poziomie "Hard". Szczerze mogę stwierdzić, że "Normal" posłużył mi jako miejsce treningowe by poznać mechanikę jak i system rozgrywki w R2.0.
Czasem nie rozumiem tego płaczu, że coś jest zablokowane. Dla mnie to dobre rozwiązanie, że jednak część contentu jest dostępna na wyższym poziomie trudności. W końcu trzeba jakoś nagrodzić gracza który postanowił się pomęczyć na "Hardzie", a nie poszedł na łatwiznę jak inni :D
Poprawa magi? O: Kolejny powód by zagrać w R2.0 magiem! Jestem ciekaw jak zmieni się po tym patchu magia Nekromantów  O_O
 
COLORBLIND

Vrona

Vrona

Użytkownicy
posty52
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fexo tutaj szerzenie zdania że wycięty content to coś dobrego to herezja !
A tak na serio to myślę że cel był inny niż nagradzanie, uważam że raczej twórcy chcieli zbalansować grę i sprawić by kolejne przejście gry było nadal ciekawe a musisz przyznać że w grze w którą grałeś kilka razy to jest trudne a im się udało :)

Tutaj w pierwszym poście masz opisane zmiany :http://rpgrussia.com/index.php?topic=8732.320
 

potezny2

potezny2

Użytkownicy
posty145
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja tam czekam na spolszczenie. Nie gram po rusku rosyjsku lub po angielsku żeby sobie nie psuć zabawy gdy będe grał po polsku.
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
MaGoth jak dał link do tych patchów. Znajdywał się tam plik RET2 Fonts. I ta czcionka jest meeega!! Czy będzie też taka fajna i wyrazista czcionka w pl?
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

klinik5050

klinik5050

Użytkownicy
posty32
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy jagody do czegoś się przydają?
 

Ward

Ward

Użytkownicy
posty30
Propsy27
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@klinik5050 Tak kilka mikstur i kompotów będziesz mógł z nich zrobić.
 

BenShi

BenShi

Użytkownicy
posty13
Propsy14
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Gdyby ktoś potrzebował poradnika jak zainstalować :)
https://www.youtube.com/watch?v=usgELlkkgNg

 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry