Wspólne granie w jakieś RTS? 47243 157

O temacie

Autor Gerry Rafferty

Zaczęty 28.10.2015 roku

Wyświetleń 47243

Odpowiedzi 157

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A tak w ogóle nie uważacie że paliwo w CoH 1 trochę za wolno się zdobywa? :D
A nie uważasz że z paliwem nie bardzo jest co robić? Szczególnie jak grasz aliantami. Jeżeli robisz czołgi - zapewne robisz coś źle (chyba że robisz armię hellcatów : D).
Paliwo w CoH po stronie aliantami to głównie ulepszenia broni strzelców, oraz M8'ki. Jakiś tam sherman czy wspomniany wyżej hellcat może się przydać, ale niemcy mają zbyt dużo jednostek z wysokim przebiciem pancerza żeby używać ich wysoce ofensywnie. Po zdobyciu ~200 paliwa, zazwyczaj u mnie się marnuje chyba że jest mi gdzieś potrzebny hellcat. No, ale co ja tam wiem, tylko (aż?) raz pokonałem Azteka.
Głównymi zasobami do utrzymywania jest amunicja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Lol, robienie czołgów=źle  O_O Dzięki za informacje :F

 :hmmm:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, Aztek użyje rangersów i po czołgach.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Rangersi, czyli piechota z wyrzutnią rakiet? A piechotę można przecież chyba przejeżdżać. A kim aztek gra w ogóle?
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Wspólne granie w jakieś RTS?
#125 2016-04-11, 22:47(Ostatnia zmiana: 2016-04-11, 22:56)
Nie ważne czym i tak cie rozwali,  choćby samą piechotą,  co nie  @Adanos? :F
A co do paliwa to musi tak być. Wehrmacht byłby za mocny, choć moim zdaniem i tak jest imba bo dzięki jednemu z ulepszeń permanentnie daje gwiazdki dowolnemu rodzajowi jednostk,  gdzie alianci musze gwiazdki wywalczyć,  a tracą je jak pojedynczy oddział padnie.  Ale od razu podkreśle, że balans w cohu to ostatnia rzecz, na którą powinieneś narzekać.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, Aztek to spamer, więc lepiej mieć ckmy.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
może nie rts ale zagrywam się w talizman ostatnio
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Sapmer jak spamer,  ja bym mu zarzucił chamskie miny na respawnie jednostek :I

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kontynuujcie c:
Cytuj
A piechotę można przecież chyba przejeżdżać.
#neverforgot
https://www.youtube.com/watch?v=FvqKZM92A08
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
nerf m8, nerf m8
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja mogę zagrać koło 21. Mam nadzieję, że zainstaluje mi się do tego czasu. :D Chętni pisać.

Ostatnio grałem 3 lata temu. :lol2: Ale ten czas szybko leci. :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja to pogram za jakiś tydzień, wczoraj grałem z normalami - było ciężko, nie pamiętałem nawet jak jednostki wybierać, o problemach z operowaniem kamery nie wspomnę XD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dzisiaj się nie ściągnie, ale jutro już mogę pograć jakieś FFA albo 2v2.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Ja smutłem po powrocie, po dobrym początku wyszły mi jednak braki we... wszystkim i Panzer Elite uległo normalnym aliantom i to na Angloville :CC Przez takich jak ja Niemcy przegrały wojnę :D

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Gra ktoś dzisiaj w CoH?
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mi tam pasuje. Sam wolałbym coś innego niż 1v1, jakieś FFA albo 2v2 albo co innego :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jak ktoś chętny, niech pisze na Steama, mój nick Adanos. Czekam do 21.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry