[G½] Gothic DirectX 11 #2 484642 722

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 484642

Odpowiedzi 722

Morales112

Morales112

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, wykonałem całą instalację zgodnie z filmikiem zamieszczonym w 1 poście. Kiedy chcę uruchamić Gothica 2 to wyskakuje mi następujący błąd : "Nie odnaleziono pliku default.tga". Szukałem trochę, jednak nie doszedłem do niczego. Czy moglibyście mi z tym pomóc? Używam Windowsa 10 64
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Plik .tga to jakiś plik graficzny ale nie wiem gdzie on może być bo nie mogę tego sprawdzić w pracy.

EDIT:
W samym katalogu DX11 nie ma takich plików z rozszerzeniem tga :/
 

Morales112

Morales112

Użytkownicy
posty62
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam pojęcia co dalej... Poszedł reinstall gothica, ponownie wszystko wykonałem zgodnie z tutorialem i znowu mi wywala ten błąd...
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Keldorn

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#563 2017-12-08, 23:45(Ostatnia zmiana: 2017-12-08, 23:52)
Nie mam pojęcia co dalej... Poszedł reinstall gothica, ponownie wszystko wykonałem zgodnie z tutorialem i znowu mi wywala ten błąd...

To jest dziwny bład bo występuje, z tego co wyczytałem podczas zabaw z modowaniem, kompilowaniem itp. ALE
1.Weź byle jaką teksturę *.tga
2. zmien jej nazwę na default.tga
3. wrzuć do _Work/Data/Textures

W ścieżce gry
Gothic 2 Gold\_Work\Data\Textures\DESKTOP
są jakieś pliki o rozszerzeniu TGA

Powiem tylko że przeszukałem katalog Gothica wrzesz i wzdłuż i nie znalazłem takiego pliku u siebie.

Pytanie za 100ptk czy ZAINSTALOWAŁEŚ SYSTEM PACK ??

Tutaj znalazłem trochę o twoim problemie
http://gothic-online.com.pl/forum/showthread.php?tid=2023

Coś tam piszą też o poprawnej zawartości pliku vdfs.cfg bo jeśli jest inna niż poniższa to powoduje jakieś problemy, plik znajduje się w głównym katalogu gry.
[VDFS]
Data\*.vdf
Data\*.mod
[END]
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie..Karta Intel HD Graphics 4600 udźwignie to cudo technologi? Niby obsługuje dx 11 ale wiadomo jak to z kartami od Intela jest. Tak wiem, Intel nie jest do gier, można kupić lepszą grafę i tak dalej i tak dalej..no ale wolę zapytać niż marnować hajs i czas na próbę zagrania na tym sprzęcie. Oczywiście o procek czy ram nie muszę się martwić....
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Oczywiście, że nie udźwignie.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Maststs

Maststs

Użytkownicy
posty164
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem: Zmiany ustawień w ustawieniach zaawansowanych Dx11 (kolumna ''General,,) się nie zapisują nawet po zapisaniu ustawień.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siemano mam problem. Zainstalowalem Returninga 2.0 no i dx 11 ale przez dx11 17.1  mam tylko po 26-30 fps ale gdy wziąłem to samo od ruskich tylko ze 17.5 Liker to fpsy sa w normie po 120 gdzie moze tkwic problem w tej starszej wersji ? Gothic na steam i przez niego odpalam.
GTX 1060
i5-7600k
8gb ram
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
17.1 "apdejtuje" się samoczynnie do 17.4 (to jest oficjalna wersja, 17.5 to wersja BETA) może odpal tą wersję i sprawdź.
W czym tkwi problem ? nie mam zielonego pojęcia.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

logow1

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#569 2018-01-02, 23:48(Ostatnia zmiana: 2018-01-03, 00:03)
Problem ze jest roznica fpsów,gdy z"adpdejtuje" z .1 do .4 to wyskakuje mi jakis error,a w .5 becie to gdy odpalam przez steama to nie włącza się z tego co zauważyłem to przez plik ddraw a tak to działa ale nie liczy mi godzin steam
https://imgur.com/H2axgTb
https://imgur.com/jG0xOj1
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problem ze jest roznica fpsów,gdy z"adpdejtuje" z .1 do .4 to wyskakuje mi jakis error,a w .5 becie to gdy odpalam przez steama to nie włącza się z tego co zauważyłem to przez plik ddraw a tak to działa ale nie liczy mi godzin steam
https://imgur.com/H2axgTb
https://imgur.com/jG0xOj1

Error odnośnie gothic2.exe to monit o innej wersji pliku exe. W teorii nie powinno się nic dziać, przynajmniej sam nic nie zauważyłem bo używałem exe z fixa do aspect ratio po 16*9. Zapewne u ciebie winna jest wersja steam.

Drugi error to brak pliku ddraw.dll w katalogu Gothic2\System, nie wiem dlaczego bo przecież instalator DX11 go wgrywa. Na pewno dobrze to zainstalowałeś ? wszystkie pliki od dx11 powinny być w katalogu System.
 

Lobart

Lobart

Użytkownicy
Unlimited Team
posty17
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Unlimited Team
Problem ze jest roznica fpsów,gdy z"adpdejtuje" z .1 do .4 to wyskakuje mi jakis error,a w .5 becie to gdy odpalam przez steama to nie włącza się z tego co zauważyłem to przez plik ddraw a tak to działa ale nie liczy mi godzin steam
https://imgur.com/H2axgTb
https://imgur.com/jG0xOj1

Error odnośnie gothic2.exe to monit o innej wersji pliku exe. W teorii nie powinno się nic dziać, przynajmniej sam nic nie zauważyłem bo używałem exe z fixa do aspect ratio po 16*9. Zapewne u ciebie winna jest wersja steam.

Drugi error to brak pliku ddraw.dll w katalogu Gothic2\System, nie wiem dlaczego bo przecież instalator DX11 go wgrywa. Na pewno dobrze to zainstalowałeś ? wszystkie pliki od dx11 powinny być w katalogu System.

Brak pliku ddraw może wyskoczyć również w przypadku braku karty wspierającej dx 11
 
Zapraszam na oficjalną stronę Unlimited Team.
Znajdziecie tam informacje i screeny z naszych projektów m.in. Remake Mod.
http://unlimitedteam.y0.pl/

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Keldorn

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#572 2018-01-03, 00:53(Ostatnia zmiana: 2018-01-03, 09:28)
On ma GTX 1060
Jest jeszcze sprawa SystemPacka - czy wgrałeś go może czy zapomniałeś ? Nie wiem czy w R2.0 nie jest on przypadkiem scalony z instalatorem moda.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

logow1

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#573 2018-01-03, 10:29(Ostatnia zmiana: 2018-01-03, 15:02)
Mam zainstawowanego system packa, i wszystko co potrzeba.Gdybym chociaz w .1 miał normalne fpsy ale tam cos jest nie tak
Edit Gdy zainstalowalem starszego returninga gra na .1 działa normalnie po 60-70 fpsow, to ja juz nie wiem co nie tak,Jednak nie gdy wczytuje gre to mam czarny ekran i nic sie niue dzieje !
 

Grzech44

Grzech44

Użytkownicy
posty16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dwie sprawy.

1. Co trzeba zmienić w ustawieniach, żeby było widać okno dialogowe podczas modlitwy do Beliara, rozmowy z Poszukiwaczami, etc.? Zakładam, że coś nie współgra z tym efektem zniekształcenia.

2. Czy to normalka, że nie jestem w stanie normalnie wyjść z gry, tylko mam coś pokroju crasha i muszę korzystać z menedżera zadań za każdym razem? W sumie to się już nawet przyzwyczaiłem, ale pytam dla pewności.

System Pack mam 1.6, a moda X17.4.
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Keldorn

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#575 2018-01-05, 02:19(Ostatnia zmiana: 2018-01-05, 02:25)
Dwie sprawy.

1. Co trzeba zmienić w ustawieniach, żeby było widać okno dialogowe podczas modlitwy do Beliara, rozmowy z Poszukiwaczami, etc.? Zakładam, że coś nie współgra z tym efektem zniekształcenia.

2. Czy to normalka, że nie jestem w stanie normalnie wyjść z gry, tylko mam coś pokroju crasha i muszę korzystać z menedżera zadań za każdym razem? W sumie to się już nawet przyzwyczaiłem, ale pytam dla pewności.

System Pack mam 1.6, a moda X17.4.

1. nie wiem bo też to mam i to wina moda DX11
2. w wersji 17.1 można wyjść bez problemu ale 17.4 i 17.5 powodują już ten problem.

Ja na przykład podczas przejścia z Khorinis do Górniczej Doliny i czasem z innych przejść mam buga z teksturami które podmieniają się z teksturą wody czy jakoś tak... efekt jest taki że np. tekstura skał nagle staję się powierzchnią wody i pod pewnymi kątami staje się zupełnie przezroczysta. W zadaniu dla jednego z Opiekunów trzeba wejść do jaskini pełnej ożywieńców i szkieletów, DX11 powoduje że nie wyświetlają się tam tekstury ścian, czasami woda jest całkowicie biała, np w (chyba) starej kopalni  (ten problem nie występuje w 17.5)

Oczywiście to wina DX11.
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Opcja z białą wodą w Starej Kopalni powodowała u mnie brak możliwości wyjścia z niej. Za każdym razem crash. Odinstalowałem DX i wszystko śmigało bez problemu.
Przy tych "wodnych" teksturach z przejścia między GD a Khorinis zawsze wywalało crasha przy próbie wczytania byle jakiego save.
Przy modlitwie do Beliara spróbuj kliknąć ppm po chwili od animacji klękania. U mnie to działało i pokazywały się opcje dialogowe.
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
U mnie zadziałało na 17.1 wyłaczenie całkiem cieni i przy okazji ustawilem jakosc ceni na 0
 

barbor92r

barbor92r

Użytkownicy
posty117
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
//Aktualizacja:
Wystarczyło zmienić wartości FOV. Horizontal na 100, Vertical na 120.

Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Dzięki za odpowiedź.
Cytat kolegi z 14 strony:

U mnie zaś wszystko dobrze chodzi, poza jednym ale...z którym to męcze się już kilka godzin przeszukując internet, kombinując itp...

W obydwu przypadkach przybliżenie postaci jest takie samo
A. Przed rozmową  NPC, bądź przed wgraniem save/gry


B. Po rozmowie rozmowie z NPC albo wgraniu save czy restarcie gry z pulpitu

Widać że ujęcie kamery przybliża i wyraźnie idzie do góry "ucinając bezimiennemu nogi".

Bardzo mnie to irytuje bo lubię mieć stałą odległość kamery od swojego gracza, a nie w zależności od sytuacji/odczytu gry/rozmowy z NPC/itd... W ten sposób lepiej wyczuwam "timing" w walce i podczas eksploracji.
Wiem że to jest coś z FOV [Field of Viev], bo ten mod nawet ma tego regulacje której przełączenie naprawia problem, ale nie będę przed i po każdej rozmowie przełączał paska w FOV, bo to bez sensu.

Ogólnie rzecz biorąc Gothic ma problemy z monitorami panoramicznymi  16:9/16:10 tym samym rozdzielczościami działającymi na panoramie, dlatego powstał Fix "widescreens_patch_GII_NOTR" , który to naprawia w standardowym G2NK oraz większości modów czy nawet L'hiver, tak że na 1920x1080 problem ten znika i nie zmienia się położenie kamery.
DirectX11 Mod jest jednak wyjątkiem i nawet "widescreens_patch_GII_NOTR" tu nie pomaga.
Wiem że kilku graczy też ma ten problem i tak sobie grają, mi to jednak przeszkadza, bo preferuje stałą odległość kamery od kierowanej postaci, przy czym screen A to prawidłowe ujecie bohatera, a B to zawyżenie jej tak że nóg nie widać czyli bezimienny jest za blisko dolnej krawędzi ekranu.
Oczywiście można oddalić ale wtedy deformuje się obraz i postać robi się dla mnie zbyt mała.
Używam wersji 17.1 tego moda

Wie ktoś czy jest jakiś sposób na naprawę tego, żeby była stała, prawidłowa odległość jak na screenia A, bo przecież nie bedę przełączał rozdzielczości na niepanoramiczne jak 1024x768.
 

patrxow

patrxow

Użytkownicy
posty45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czy to normalne żeby na tej modyfikacji gtx 1080 gaming x miala od 90-110% użycia?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry