To jest pierwszy monolog kowalstwa (1 miecz jednoręczny) i z mojej wiedzy wychodzi to:
INSTANCE PC_ItMw_1H_Common (C_INFO) // kod dialogu
{
npc = PC_Hero; //Działa na beziego
condition = PC_ItMw_1H_Common_Condition; // to jest kondycja która jest niżej
information = PC_ItMw_1H_Common_Info; //Informacje też niżej
permanent = TRUE; // Mozna powtarzać go w nieskończoność
};
FUNC INT PC_ItMw_1H_Common_Condition() // Warunki jakie musimy spełniać
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SMITHWEAPON) // Bezi musi umieć kowalstwo
&& (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE)) //Musi umieć wykuć ten miecz czyli się nauczyć
&& (Normalwaffen == TRUE) // to nie wiem co jest więc jak ktoś może mi powiedzieć byłbym wdzięczny
{
return TRUE; // Powrót (nie jestem pewny)
};
};
FUNC VOID PC_ItMw_1H_Common_Info () //I informacje co dostajemy
{
CreateInvItems (hero, ItMw_1H_Common_01, 1); //Dostajemy mieczyk
Print (PRINT_SmithSuccess);// Wyskakuje napis
B_ENDPRODUCTIONDIALOG (); // Konczy dialog
Normalwaffen = FALSE;// Nie wiem
};
I moje pytanie jak zrobić aby bezi stracił moje składniki a nie te co są ustawione .
Post połączony: 2015-08-08, 13:03
To jest pierwszy monolog kowalstwa (1 miecz jednoręczny) i z mojej wiedzy wychodzi to:
INSTANCE PC_ItMw_1H_Common (C_INFO) // kod dialogu
{
npc = PC_Hero; //Działa na beziego
condition = PC_ItMw_1H_Common_Condition; // to jest kondycja która jest niżej
information = PC_ItMw_1H_Common_Info; //Informacje też niżej
permanent = TRUE; // Mozna powtarzać go w nieskończoność
};
FUNC INT PC_ItMw_1H_Common_Condition() // Warunki jakie musimy spełniać
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SMITHWEAPON) // Bezi musi umieć kowalstwo
&& (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE)) //Musi umieć wykuć ten miecz czyli się nauczyć
&& (Normalwaffen == TRUE) // to nie wiem co jest więc jak ktoś może mi powiedzieć byłbym wdzięczny
{
return TRUE; // Powrót (nie jestem pewny)
};
};
FUNC VOID PC_ItMw_1H_Common_Info () //I informacje co dostajemy
{
CreateInvItems (hero, ItMw_1H_Common_01, 1); //Dostajemy mieczyk
Print (PRINT_SmithSuccess);// Wyskakuje napis
B_ENDPRODUCTIONDIALOG (); // Konczy dialog
Normalwaffen = FALSE;// Nie wiem
};
I moje pytanie jak zrobić aby bezi stracił moje składniki a nie te co są ustawione .
Nie potrzebnie tak rozpisałem ponieważ niżej jest co trzeba zrobić aby te itemy zniknęły ale teraz nie wiem jak przypisać ten monolog do pniaka oraz żeby piły nie tracić (to chyba spacer). Myśle że to ostatnie co trzeba mi do pomocy.