Skrypt duali 4429 11

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 21.07.2015 roku

Wyświetleń 4429

Odpowiedzi 11

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż dzisiaj udało mi się wpakować animacje duali i dodać ją do gothica (2) i teraz mam następujący problem. Otóż gdy przywołam duale to mogę walczyć tylko 1 mieczem a 2 jest tylko na plecach.W razie czego mogę przesłać skrypt duali. (Jeśli dział jest zły proszę o przeniesienie animacja jest z DS.)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli nie ogarniasz dobrze skryptów, to nawet nie masz po co zawracać sobie tym głowy. Nic ci po samych animacjach i MDS-ie. Zrobić same duale jako broń i nimi wymachiwać to jedno. Ale zrobić, żeby przeciwnik otrzymywał obrażenia także lewego duala oraz dual wypadał z lewej ręki po pobiciu lub śmierci postaci, to już wyższa szkoła jazdy. Z tym pierwszym nie będzie trudno, ale drugie wymaga znajomości pakietów skryptowych.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Machinima istnieje splashu. Najprościej będzie poprosić twórców o udostępnienie i pieszy okazji o zgodę na wykorzystywanie.
Edit: myślałem że to inny temat, ostatnio był podobny, ale o tarczach
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zapewne ma duale z dark sagi więc mds ma napisany poprawnie tylko że nie wie jak zrobić żeby założyć je i wywołać animacje. Radzę poszperać na forum, było już kilkanaście takich tematów.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Raczej mi chodzi tylko zrobić duale na 1 walkę a potem będzie trzeba je oddać. Ale już sobie poradziłem teraz mam problem, lewy dual lata w powietrzu czy da się to jakoś naprawić? Skrypt mogę podać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
@Splash to wcale nie jest wyższa szkoła jazdy, wystarczy, że zainstaluje system packa, drugiemu dualowi zamiast ITEM_CROSSBOW dam ITEM_SHIELD i dual będzie wypadał po pobiciu, czy zabiciu przeciwnika, żeby lewy dual zadawał obrażenia też wcale nie jest trudno zrobić.

@SiemaczyS Twój lewy dual lata, ponieważ ustawiłeś swój 3DS, swój model miecza, musiałbyś mieć modele z DS i go ustawić na lewy dual, albo pobrać program 3D i zmienić pozycję oręża.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Skrypt duali
#6 2015-08-03, 22:13(Ostatnia zmiana: 2015-08-04, 15:25)
@Splash to wcale nie jest wyższa szkoła jazdy, wystarczy, że zainstaluje system packa, drugiemu dualowi zamiast ITEM_CROSSBOW dam ITEM_SHIELD i dual będzie wypadał po pobiciu, czy zabiciu przeciwnika, żeby lewy dual zadawał obrażenia też wcale nie jest trudno zrobić.

@SiemaczyS Twój lewy dual lata, ponieważ ustawiłeś swój 3DS, swój model miecza, musiałbyś mieć modele z DS i go ustawić na lewy dual, albo pobrać program 3D i zmienić pozycję oręża.

1. Item shield działa tylko z ikariusem chyba.
2.Z tym nie będzie problemu bo mam blendera z kerraxem, tylko czy można przesunąć ten model miecza w 1 klatce i w reszczie będzie na tej samej pozycji? Czy muszę około 300 klatek przerabiać. Może ty znasz nazwę jakiegoś modelu z dark sagi abym mógł sobie go skopiować? (To samo mam z tarczami tarcza jest wbita w głowę i lewituje a wziąłem ją z DS.)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Działa bez Ikarusa i Lego, więc najpierw się upewnij a potem pisz głupoty, tak czy siak musisz przesunąć modele i tarczy i miecz, nie pamiętam, sam sobie pobierz i sprawdź.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Lekki odkop bo ostatni raz tu pisałem pięć miesięcy temu. Duale już dawno ogarnąłem ale teraz chcę zrobić wypadanie. Na tm wyszukałem funkcję Splasha. Mianowicie tą :func void Unequip_Item(var C_NPC slf, var int Item)
{
    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(Item));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), 7546560);
};
i próbowałem ją wywołać w zs_dead :func void ZS_Dead ()
{
// ------ aivars resetten ------
Unequip_Item(self, LTestdual);
self.aivar[AIV_RANSACKED] = FALSE;
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;

B_StopLookAt (self);
AI_StopPointAt (self);
....itd };
Jednak gdy wchodzę do gry to dual nie wypada z ręki ani wroga ani beziego.  Po śmierci również nie wypada :/
Próbowałem robić Hook do tego adresu ale wyskoczył błąd po nałożeniu lewego duala :( Prosiłbym o pomoc znów . :/
Tak wyglądał Hook HookEngineF (7546560, 6, Unequip_Item);
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Jednak gdy wchodzę do gry to dual nie wypada z ręki ani wroga ani beziego.  Po śmierci również nie wypada :/
Bo to jest funkcja do zdejmowania przedmiotu? :|
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Według mnie Siemek nie potrzebnie sobie tracisz czas na takie duperele, dajesz lewemu dualowi ITEM_SHIELD i po zawodach :p Chyba postać nie będzie walczyła dwoma mieczami i tarczą jednocześnie  :cool:
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Skrypt duali
#11 2016-01-11, 22:30(Ostatnia zmiana: 2016-01-12, 12:40)
@Splash czyli musiałbym nowa napisać? Dla adresu (chyba)drop?
@mrdragothic nie mogę tak zrobić u mnie duale są to 2h i kusza jeśli założę tarcze i miecz to tarcza zniknie.

Post połączony: 2016-01-12, 12:40
Sorry za double. Otóż napisałem undrop z adresu.func void Drop_dual(var C_NPC slf, var int Item)
{
    CALL_PtrParam(MEM_InstToPtr(Item));
    CALL__thiscall(MEM_InstToPtr(slf), 7644768);
};
I czy tak mogłby wyglądać drop? (Jestem w szkole i nie mogę sprawdzić. Był też 2 adres ale do stringa nie wiem który jest właściwy :/)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry