[G2NK] Świt Poszukiwacza 8166 25

O temacie

Autor Michael1099

Zaczęty 11.07.2015 roku

Wyświetleń 8166

Odpowiedzi 25

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Michael1099

[G2NK] Świt Poszukiwacza
2015-07-11, 18:00(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 22:41)
Świt Poszukiwacza

Opis:
Co by było, gdyby Smok Ożywieniec był ostrożniejszy? Co by było, gdyby wysłał zabójcę, aby zgładził Xardasa jeszcze przed sprowadzeniem Bezimiennego z powrotem?
Kierujemy losem zabójcy, którego zadaniem jest zabicie Xardasa.

Cechy modyfikacji:
Całkowicie nowa fabuła
Kilka nowych broni
Kilka pancerzy przeniesionych z Gothica 1
21 zadań
6-8 godzin gry

Screeny:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Screeny były robione z Gothic Reworked Mod.

Wszystko powinno działać, ale jakby co, to piszcie. Jeśli włączycie nową grę i pojawicie się pod ziemią, wystarczy wziąć nową grę jeszcze raz.

Jeszcze podziękowania dla Marcina, którego niestety nie uwzględniłem w napisach końcowych.

Pobierz:
Pobierz.
 

Bal-Sagoth

Bal-Sagoth

Użytkownicy
Kosmicyzm
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kosmicyzm
Mod zdaje się być całkiem interesujący... jednakże jak widzę występują tutaj (jak i niestety w wielu innych modach) "sekciarze", których nie mogę ścierpieć.
 
J. R. R. Tolkien
C. S. Lewis
Owen Barfield
Robert E. Howard

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty5994
Propsy2703
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Na starcie chciałbym zaznaczyć, że pewnie moda w najbliższym czasie nie ściągnę, ale widząc temat z tytułem, który nie pojawił się wcześniej w zapowiedziach, a dopiero w ukończonych wymusza we mnie uśmiech na twarzy i nakazuje dać propsa. Dobra robota, kolego!
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty411
Propsy420
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Na screenach nic nie ma, oprócz kilku sekciarzy.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty233
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Pograłem trochę w moda. Pomysł kolego miałeś dobry, ale wykonanie...
- tragiczne dialogi
- questy są po prostu śmieszne
- z Xardasem można walczyć już na samym początku gry
- mapa...
 

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No dobra. Coś mi nie wyszło. To przez mój brak doświadczenia. Postaram się poprawić.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty233
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Przede wszystkim przed wydaniem moda robi się testy...
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3737
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Trochę taki mały ten modzik  :ayfkm:
 

Loop

Loop

Użytkownicy
posty861
Propsy172
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Gdzie jest coś tam umysłów? U których bandytów? Nie gadajcie, każdy z was chciał na pewno skasować Saturasa, Diego, Miltena czy Gorna  :trollface: Mapa zbugowana, opisy questów strasznie małe, nazwy NPC XD itp itd... O ile zamysł ciekawy o tyle wykonanie kuleje. Póki co to modyfikacja dla masochistów  :F
 

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W jaskini koło Dextera. Crap jakich mało widzę :D
 

Loop

Loop

Użytkownicy
posty861
Propsy172
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dzięki, nie mogłem zauważyć :D. Gdybyś poprawił to i owo (80%, nie oszukujmy się) , zrobił w całkowicie nowej lokacji to by było całkiem znośnie. Czyli w skrócie zacznij od początku. Dialog z tym Alchemikiem na + :D , ważne abyś się nie zniechęcił. Powodzenia w dalszych projektach ;).
 

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki. Następnym razem znajdę sobie testerów-masochistów. :D
I przepraszam jeśli komuś zabrałem cenny czas.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1613
Propsy1788
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Gratulacje ku skończeniu moda. Ale powiem ze prezentacja jako taka tez dość słaba. Fakt ze modyfikacja nawet nie pojawiła się w zapowiedziach, oznacza dla ciebie mniejsza publiczność jak i feedback od zainteresowanych. Biednie wykonany temat o modyfikacji tez o czymś świadczy.  
 


jaga7903

jaga7903

Użytkownicy
posty26
Propsy2
  • Użytkownicy
Gdzie znajduje się miecz potrzebny do zbroji ? Oraz gdzie jest to schronienie dla tej Ca...
 

Michael1099

Michael1099

Użytkownicy
posty9
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Miecz jest w jaskini na końcu tej rzeki, a schronienie będziesz miał po wykonaniu wszystkich zadań kapitana.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Podoba mi się to, że mod nie był w zapowiedziach, ale od razu w ukończonych modach. Nie lubię, gdy twórcy modów robią rozgłaszają na lewo i prawo o czymś, co nigdy nie powstanie. Może jeszcze dzisiaj wypróbuję.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6141
Propsy2439
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Co by było, gdyby Smok Ożywieniec był ostrożniejszy? Co by było, gdyby wysłał zabójcę, aby zgładził Xardasa jeszcze przed sprowadzeniem Bezimiennego z powrotem?
Kierujemy losem zabójcy, którego zadaniem jest zabicie Xardasa.
Chuja by zrobił bo Smok Ożywieniec to pozostałości Śniącego. Xardas sprowadził Bezia po zawaleniu świąyni, czyli wtedy, kiedy śniący/smok ożywieniec był.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Trzy tygodnie, tyle zajęło Xardasowi sprowadzenie Beziego ze świątyni po zawaleniu Świątyni Śniącego. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1719
Propsy762
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W Intrze piszę 30 dni, więc sam już nie wiem.
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty414
Propsy117
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Sawik: Trzy tygodnie, tyle zajęło Xardasowi sprowadzenie Beziego ze świątyni po zawaleniu Świątyni Śniącego. 

mrdragothic: W Intrze piszę 30 dni, więc sam już nie wiem.
@mrdragothic - pisze 30 dni, ponieważ  w Gothicu tydzień trwa 10 dni. Zatem 3 tygodnie w gothicu to właśnie 30 dni.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry